Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04.05.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
18 punktów
-
16 punktów
-
15 punktów
-
15 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
13 punktów
-
13 punktów
-
12 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
@rambolbambol Różnice pewnie zależą również od samochodu, ale w to, że nie masz różnicy spalania prawie wcale nie uwierzę, chyba, że w tym drugim aucie bagażnik i rowery przez nieuwagę wozisz w środku U mnie (mała hybryda) po założeniu bagażnika i rowerów przy trasach przez wioski z niskimi prędkościami (60-70km/h) spalanie rośnie z mniej więcej 3.6-3.7l do 4.2l. Przy szybszych trasach (100-110kmh) z 5l na 6.5l.2 punkty
-
A to nie tak, że o "twardości" przełożenia decyduje również kaseta ? 🙄2 punkty
-
Opona nie trzyma się dzięki gumie tylko oplotowi2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Zaczyna się drugi sezon od kiedy ich używam i bardzo pozytywnie pod tym względem. Przy termoaktywnej, dosyć grubej skarpecie zawiewa przyjemnie od góry w palce i nie można narzekać. Do tego z boku i z przodu są dosyć odporne na przemoczenie. Ostatnio jakiś antytalent zatrzymał mi się na wąskim przesmyku między dość pokaźnym błotkiem z obu stron, a ja wierząc wcześniej że da radę, wystartowałem za nim trochę za szybko... Musiałem się finalnie wypiąć i jedną nogą podeprzeć. Oczywiście wdepłem klnąc w jakieś 7-8cm błota na moment i byłem przekonany, że w środku będę miał gnój, a tu znowu pozytywnie zaskoczony tymi butami... Błotko na zewnątrz po czasie się wykruszyło, a środek został czysty. Nie wiem jak z mniejszymi rozmiarami i tą wentylacją, ale rozmiar 47 jest idealnym kompromisem między odpornością na przemoczenie, a przewiewnością. Do tego po każdej dłuższej jeździe używam neutralizatora zapachu i nie mam problemów z utrzymaniem tych butów w odpowiednim stanie. Polecam. Za taki pieniądz spodziewałem się dużo gorszej jakości. Jedyne o czym muszę pamiętać, to żeby ich nie sznurować za ciasno, bo mi się robi trochę niewygodnie po tych 2-3 godzinach ciągłej jazdy. Sznurówki też są akurat jeśli chodzi o ich długość. W innych butach zazwyczaj zawijam końce pod te zasznurowane, a tu nie muszę bo do zębatek im daleko. SPD ma to do siebie, że odległość od elementów pracujących w rowerze się nie zmienia. W FiveTenach Freerider już nie mam tego komfortu i używając platform muszę o tym pamiętać przy sznurowaniu.1 punkt
-
Ale żeby spiłować, to najpierw trzeba zdjąć dźwignię 😈. Może też być, że dźwignia wytarła rowek na piwocie i teraz haczy. Ruszać dżwignią, ciagnąć, podważać, przeginać (wszystko jednocześnie) i w końcu powinna zejść. Jak sie rusza to nie jest źle, nie zapiekła się. A potem wymienić hamulce, żeby w przyszłości nie było niespodzianek (mam nadzieję, że piwoty są OK). I dobrze nasmarować przed montażem. Smar grafitowy lub molibdenowy bedzie najlepszy, a jak nie ma to choćby zwykły łożyskowy.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00