Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      7 381


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      10 579


  3. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      934


  4. bazzz

    bazzz

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      757


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.04.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. - masz gravela, jedź zobacz czy za mostem też jest bruk - ale ja mam założone stożki z oponami 28 - nie dyskutuj
    10 punktów
  2. Nawet na pustkowiu da radę coś podreperować.
    9 punktów
  3. Bo konkursy też były (finał stójki):
    8 punktów
  4. Bo głupio mi było trzymać długo koło tej Pani Wycinanka z GoPro
    8 punktów
  5. 5 punktów
  6. Nie jestem fanem sakw na górnej rurze ale tu mam spore nadzieje.
    3 punkty
  7. Microshifty z serii Advent X to dobre napędy. Taki odpowiednik Deore M6000 jeśli chodzi o jakość wykonania i działania.
    3 punkty
  8. Bo tymczasem na ścieżkach rowerowych za siódmą górą, za siódmą rzeką. Fuerteventura w samo południe.
    3 punkty
  9. Bez przesady, ja zrobiłem serwis przed weekendem majowym bez żadnego problemu. Co prawda jakoś w grudniu. I czekałem koło miesiąca. No ale bez problemu
    2 punkty
  10. @spidelli brak odpowiedzialności tej Pani... nerki przeziębi🤦‍♂️😂
    2 punkty
  11. Obłóż lodem W pośpiechu? Bo dawno nic się nie kładło:
    2 punkty
  12. Bo z @CoolBreezeOne na pod zamku Pozdrow'er
    2 punkty
  13. 1. Rower dobiera się do wzrostu. Podaj wzrost i zmierz przekrok. 2. Po całym kraju szukasz roweru za 2500? Antyk Trochę mniejszy antyk ale i tak 10 lat+. Niskiej klasy koła ale za to karbonowa rama co powinno być spoko ale jest "mały" haczyk - stoi na oponach 23c a tam z tyłu już nie ma miejsca na większy balon, będzie strasznie twardo, generalnie odeszło się już od opon w tych rozmiarach z uwagi na o wiele niższy komfort względem 25/28 i brak realnych zysków w osiągach Antyk Dobry osprzęt, pancerne koła na dobrych piastach. Nie da się kupić za te pieniądze nic lepszego Może być, porównywalny z poprzednim, trochę gorsze koła.
    1 punkt
  14. Zastanawiam się jak tani musiał być ten rower lub jakie inne czynniki pojawiły się po drodze, ze go z taką ochotą łyknąłeś, a teraz z jeszcze większą chcesz wyrzucić bagatela jakieś 1400 zł na modyfikację które powiedzmy sobie uczciwie polepszą w małym zakresie ten rower biorąc pod uwagę obecnie przyjęte standardy. Skoro już kupiłeś ten rower, to pojedź nim w te góry. Zabić się nie zabijesz, będziesz się dobrze bawił. A te 1400 zł lepiej wydaj w schronisku na pierogi, naleśniki lub zimne piwko bezalkoholowe. Dwa lata temu sprzedałem Krossa B8 rio z amorem powietrznym, 29", współczesny napęd 1x11 za 2500 zł. Na rowerze jeździło się znacznie lepiej niż na jakimkolwiek innym z kołami 26". Drogi Mirku przemyśl włożenie takiej sumy pieniędzy w ten rower. Moim zdaniem jest to po prostu głupota.
    1 punkt
  15. Nikogo pani nie męczy, po to jest te forum aby sobie pomagać 😁, a wracając do tematu; tak opłaca, ale max 1400-1500. A jeśli chodzi o ramę to jest to dirt. Więc niech się Pani nie martwi bo to kwestia przyzwyczajenia, a na takim można juz coś poszaleć. W tym wieku zaczynają się typowe "triki" m.in: jazda na jednym kole, jazda bez rąk itd. Mam nadzieje ze zrozumiale sie wypowiedziałem A z wzrostem 166 to na spokojnie pośmiga Napisze tu wazniejsze cechy: widzę rozkręcaną korbe, więc wychodzi juz na + (gdy uszkodzi się zebatka to mozna wymienić) a w nie rozkręcaniej to korba do wymiany przerzutka sram x5 chodzi płynnie, wygodna i szybka regulacja hamulce mechaniczne tektro czyli takie najbardziej podstawowe opony są dobre na jazde po asflacie, ale po bike parkach rowniez
    1 punkt
  16. Jest tak jak napisał @Mihau_. Ale ma dość sportową geometrię która w turystyce może nie być zaletą. Zależy jak bardzo serio podchodzisz do tych wypadów z sakwami. Czy to będzie 1-2 wypady rocznie po płaskim terenie czy kilka z zahaczaniem o tereny górzyste. W pierwszym przypadku może zdać egzamin. Jeżeli tych wyjazdów będzie więcej i trafiać się będą strome kilkukilometrowe podjazdy to zabraknie miękkich przełożeń. Ale ten problem dotyczy wszystkich graveli. Korba 30/46 jest za twarda do takich zastosowań i konieczna będzie jej wymiana na inną. Może to być korba MTB od Shimano albo Aerozine o stopniowaniu np. 24-38 lub 26-39. Polecam obejrzeć ten filmik: Generalnie warto dopłacić i kupić rower z takim osprzętem w którym konieczność modyfikacji będzie jak najmniejsza. Koszty upgradu grupy napędowej do np. GRX są tak duże że nie mają sensu - https://www.bike24.com/p2342416.html Zapoznaj się też z terminami stack i reach: Te wartości są bardzo różne i w zależności od własnych preferencji determinują wybór roweru. Np. Aspre 2 jest rowerem sportowym a taki Marin Four Corners rowerem na którym pozycja będzie bardzo zrelaksowana (jak na gravela).
    1 punkt
  17. Ciekawe po co tym biedakom na zawodach XC na siłę hopy wpieprzają? Tutaj widzimy piękny przykład "dziobaka"
    1 punkt
  18. 1 punkt
  19. Poczytaj sobie mój post - jeżeli myślisz o gravelu to możesz porównać gdzie będziesz jeździć. Mi ogólnie odradzono tutaj na forum. Ja z XC120 jestem zadowolony. Rok temu wybierałem między XC100 a XC120 i wziąłem XC120 z powodu napędu X12. Aczkolwiek malowanie w XC100 dużo ładniej IMHO. Ja mam 182cm wzrostu i wziąłem L i jestem zadowolony.
    1 punkt
  20. @Kettler ...a potem serwisy dostają 1-gwiazdkowe opinie na Google, że takiego delikwenta spławiły... Eh, jak sobie człowiek przypomni epizod roboty w serwisie, to aż się micha uśmiecha na myśl o takich komediantach.
    1 punkt
  21. He He - serwis roweru przed weekendem majowym. 😵 1. W punktach gdzie są sklepy wszyscy są skupieni na sprzedaży i jej obsłudze. Gościu, który przyjdzie z ulicy jest bez szans. 😞 2. Profesjonalni zaplatacze kół podobnie. 3. Pozostają znajomi znajomych albo nauczyć się serwisować samemu. 4. O rowerze należy myśleć w sezonie narciarskim 🤭
    1 punkt
  22. Aspre 2 jest najtańszym rowerem, który ma wszystko co powinien mieć dobry gravel. Typowo gravelowy napęd, hydrauliczne hamulce i sztywne osie
    1 punkt
  23. Każdy inaczej wykorzystuje stabilizację, jednemu wystarczy ta z SjCAM, innemu będzie za mało w najnowszych GoPro, DJI. Część ludzi z poprzednimi wersjami GP nadal używała gimbali. Mi brakuje opcji kalibracji poziomu na starcie nagrania, tak żeby skompensować krzywe zamocowanie kamerki. Ta 5000 z filmiku wygląda tragicznie, tak jakby nie włączyła się lub działała w odwrotną stronę (miałem takie przypadki w SJ8 pro). Moja SJ8 radziła sobie lepiej niż ta 5000 ale tylko jak było wystarczająco dużo światła, do GP8 tak czy inaczej podejścia nie ma, to zupełnie inna klasa. Na moje, to poszli na łatwiznę najprostszym sposobem, czyli chwilowe odczyty z żyroskopu dają na przesunięcie obrazu z matrycy. Lepszym pomysłem jest buforowanie i opóźnienie obróbki obrazu, tak żeby mieć więcej danych w czasie i lepiej przeliczyć jak kamera się ruszała i jak to skompensować. Alternatywa to zapis danych z czujników do pliku i wykorzystanie ich w dalszej obróbce na komputerze ale tego chyba żadna kamerka nie ma. Tak GP8 wiesza się przy ładowaniu, nie chce włączyć po ładowaniu (nie każdym żeby nie było). Mając doświadczenia z SJ8 jest to jednak marginalnie uciążliwe. Przede wszystkim w większości przypadków da się zrobić reset, trzymasz przycisk zasilania kilkanaście sekund, potem po puszczeniu po kilku sekundach lampka mrugnie sygnalizując reset. Można włączać i działać. SJ8 wymagała wyjęcia baterii, co u mnie wiązało się z wyciąganiem jej z obudowy i stratą większej ilości czasu. Potrafiła też wieszać się podczas nagrywania w żaden sposób tego nie sygnalizując. GP8 jak ma jakiś problem to daje znać.
    1 punkt
  24. To że opona jest przystosowana do tubeless oznacza, że możesz jeździć bez dętki na mleku ale jak najbardziej nadaje się do dętki. Ja bym został przy tych Maxxis Ikon jako kompromis pomiędzy ceną i jakością. @Wojciodobrze radzi jak chcesz koniecznie modyfikować ten rower to amortyzator 26” do tego koła na tarcze i hamulce hydrauliczne albo rock-shox na pivoty.
    1 punkt
  25. Ostrzegam - wchodzisz na śliski grunt. Opony wskazane są fajnym zestawem, ale 27,5 na przód oznacza lawinę zmian. Musisz zmienić koło, widelec, hamulce. Przód się podniesie. Geometria roweru stanie się dziwaczna i trudna do podjeżdżania. Wydasz jakieś 2000 żeby zepsuć rower. Trudno będzie kupić widelec 80mm, wiec raczej kupisz 100mm i z większym kołem i szerszą oponą przód pójdzie nawet 6cm do góry. Niby teraz bardziej pochylony widelec jest modny, ale z krótkim mostkiem, a zmiana mostka jeszcze skróci rower. To wszystko tak cię przesunie do tylu, że na stromym podjeździe nie pojedziesz.
    1 punkt
  26. Na szczęście nikt go nie kupił, zrobiłem tańszą wersję na deore 9rz, jest równie ładny ale nie taki mi drogi 😉😘 Pozdrow'er
    1 punkt
  27. Ale Twoje mięśnie są fanem prostych cukrów czy węglowodanów ogólnie, dostarczając je podczas wysiłku ułatwiasz organizmowi utrzymanie wysiłku a zmęczone mięśnie będą paliły kalorie jeszcze długo po jeździe. Serek topiony nie jest szczęśliwym pomysłem i niewiele daje twojemu organizmowi podczas wysiłku, banany, ciastka ryżowe (jak wyżej), kanapka z chudą szynką (w kombinacji). Żele są fajne bo zajmują mało miejsca, gdybym miał zapakować 60g/h węglowodanów na 100-200km (3:30-7h) w postaci zwykłego jedzenia to np. 9,5-19 bananów 😜 a nie 6-12 żeli (nigdy nie ma samych żeli ale tak obrazowo). Ale to i tak nic nie da jeśli nie będzie ujemnego bilansu kalorycznego, tłuszcz nie tuczy, cukier nie tuczy, białko nie tuczy, nadmiar kalorii tuczy.
    1 punkt
  28. Bo po prawej było tak jak po lewej Pozdrow'er
    1 punkt
  29. Po coś w końcu tę skrzynkę na bagażniku wozi 😁 Bo maskowanie w liściach
    1 punkt
  30. Bo do zobaczenia słonko za jakieś 2 tygodnie Bo się okazało, że jaszczomb coś targał To nie jest rzeczka 😜
    1 punkt
  31. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...