Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      10 622


  2. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      849


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      4 585


  4. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      1 957


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 15.04.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. 13 punktów
  2. 10 punktów
  3. Z Krety to jest to: pamiątka z 2004.
    8 punktów
  4. Niby miasto, a jakby wieś. Takie tam z wczoraj
    7 punktów
  5. 7 punktów
  6. Bo dziś chciałem wjechać na Kopiec Krakusa 😁
    6 punktów
  7. Bo miało być szosowo a wyszło cx, 6h w deszczu jpd.
    5 punktów
  8. Krótki rzut oka na okolicę i dalej w drogę.
    4 punkty
  9. 3 punkty
  10. Trzecią tył rzutkę 5130 korbę 5100 i przez przypadek jajko 36t pod 96bcd więc domówiłem 36t pod 104 bcd Kasetę 11/42 10rz bo do niebieskiego przy korbie z 28t 46t z tyłu to za dużo a 46t będę miał do innego na zaś Gripy do bieda accenta peak'a i niebieskie do marina stinsona, pójdzie flatbar po taniości, łańcuch 10s kmc, mini statyw, uprząż na kierownicę, drugie pedały dartmora nylon bo są bardzo fajne, zębatkę SS reversa 20t i komplet z 13t żeby mieć podkładki, stery kulkowe do krossa 24, któremu założyłem osobny temat na forum w dziale renowacje rowerów, adaptery is/pm i tarcze, w drodze są koła do krossa, sztyca i siodełko. Pozdrow'er
    2 punkty
  11. 2 punkty
  12. Ta opona waży prawie kilogram, pomnożone przez dwie opony to masz dwa kilo gumy i to jeszcze bardzo twardej która nie amortyzuje i nie chce się uginać nawet przy niskim ciśnieniu, efekt będzie taki jakbyś miał dwa kowadła założone na koła co przy braku amortyzatora z przodu ma bardzo duże znaczenie. Na plus tych opon jest to że są nie do zdarcia. Znajdź coś innego, lub ten sam model ale w wersji BlackChili.
    1 punkt
  13. Wiadomo, wiosna idzie, kosić trzeba, a kółeczka do kosiarki jak znalazł. Jedno już kompletne stoi, pozostałe 3 w przygotowaniu. Gospodarz jak się patrzy😁 @Sobek82ale masz fajne ciastka, zgłodniałem. Przy okazji: nie chciałbyś mi sprzedać tej ramki? Fajny, mały rozmiar i z piwotami. Małżowince coś bym zmajstrował...
    1 punkt
  14. Ostatecznie zdecydowałem i kupiłem Cannondale topstone'a analogowego. Rama mi pasowała. Akurat po wypłacie nie był dostępny Neo SL2 w odpowiednim rozmiarze więc decyzja była prostsza
    1 punkt
  15. Nah, teraz już się ludzie nie bawią we wklejanie nagwintowanych tulejek - taniej i co najważniejsze pewniej jest wkręcenie HELICOILa.
    1 punkt
  16. Link prowadzi do rozmiaru 29x2,4 będą pasować na fabryczną obręcz, ale do jazdy po mieście są zdecydowanie za szerokie i mają zbyt agresywny bieżnik. Czyn sugerowałeś się wybierając akurat te? Di jazdy po mieście wystarczą fabryczne opony, jeżeli szukasz czegoś bardziej uniwersalnego to poszukaj jakies gravelowe opony w rozmiarach 700x40-45, ewentualnie coś większego trochę bardziej terenowego w rozmiarze 29x2.0-2.25 to już max, szerzej nie ma co. Np Maxis Icon albo Conti Race King. Co do systemu bezdetkowego, to nie jestem przekonany czy fabryczne obręcze Muirwoodsa są kompatybilne, taśmy nie ma tam na pewno .
    1 punkt
  17. Miałem większe rozcięcie też w prawie nowej w Schwalbe. Dobrze oczyscilem i wpuściłem tam "kropelke". Po klejeniu ani śladu. Opona kończy już swój żywot, a miejsca tego rozcięcia nie da się doszukać, więc działa
    1 punkt
  18. Podklej dziurę w oponie od wewnątrz łatką do dętek i można jeździć.
    1 punkt
  19. Pewnie dlatego w oryginale jest tam opona 35. Dzwoniłem też do Unibika i potwierdzili, że opona 28 podejdzie bez problemu. Oczywiście polecali Szwalbe. Znalazłem taki model Szwalbe Pro One 28 pod dętke. Będzie ok czy w podobnej cenie znajdę coś lepszego ? Dzięki za pomoc wszystkim bo już nastawiłem się na wymianę całych kół ale na razie wymiana opon może wystarczy.
    1 punkt
  20. Ja do miasta mam poniższy zestaw. Świetnie sie sprawdza. Przód Knogg Blinder. Jeżdżę na trybie najsłabszym i zapewnia widoczność w dzień bez problemu. Na noc mam Lumintop B01. Tył Cerberus Moon - rewelacyjna lampka. Każdy tryb można dostosować pod konkretne warunki- słabsze światło/mocniejsze światło. Korzystam w dzień i w nocy.
    1 punkt
  21. Rotacja co 300 km, mycie + smarowanie co 100 km, to kiedy jeździć? 😜
    1 punkt
  22. Kaseta dotarla. Zostawiam info dla potomnych: pasuje na bebenek bez żadnych podkładek.
    1 punkt
  23. Kwiecień plecień, koła plecie, wczoraj jedno, dziś już trzecie.
    1 punkt
  24. Bo mój skrót na razie nie jest pod napięciem. Pozdrow'er
    1 punkt
  25. Bo najpiękniejsze miejsce w Bydgoszczy
    1 punkt
  26. Może takie "cudo" cię zainspiruje https://www.olx.pl/d/oferta/monster-garvel-ridley-grx-carbon-1x11-l-CID767-IDS4QrR.html
    1 punkt
  27. 1 punkt
  28. Bo sezon na rowerowe zwiedzanie dopiero się rozkręca.
    1 punkt
  29. Bo... droga przez las, niestety wiosny jeszcze nie widać 🤷‍♂️
    1 punkt
  30. Tu bym się do końca nie zgodził... Jak się okaże, że za każdym razem trzeba podregulować przerzutkę, cofać klocki i regulować zaciski (inne zużycie tarcz) to już wolę przekładać opony. Zwłaszcza, że przynajmniej w przypadku pary obręcz DT / opony specialized zakładanie i ściąganie idzie naprawdę łatwo i uszczelniają się zwykłą pompką podłogową. Pozostając w temacie. Oryginalna taśma kół systemowych DT wytrzymała bez żadnych zastrzeżeń już kilkadziesiąt przekładek opon.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...