Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 15.04.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Trzecią tył rzutkę 5130 korbę 5100 i przez przypadek jajko 36t pod 96bcd więc domówiłem 36t pod 104 bcd Kasetę 11/42 10rz bo do niebieskiego przy korbie z 28t 46t z tyłu to za dużo a 46t będę miał do innego na zaś Gripy do bieda accenta peak'a i niebieskie do marina stinsona, pójdzie flatbar po taniości, łańcuch 10s kmc, mini statyw, uprząż na kierownicę, drugie pedały dartmora nylon bo są bardzo fajne, zębatkę SS reversa 20t i komplet z 13t żeby mieć podkładki, stery kulkowe do krossa 24, któremu założyłem osobny temat na forum w dziale renowacje rowerów, adaptery is/pm i tarcze, w drodze są koła do krossa, sztyca i siodełko. Pozdrow'er2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Ta opona waży prawie kilogram, pomnożone przez dwie opony to masz dwa kilo gumy i to jeszcze bardzo twardej która nie amortyzuje i nie chce się uginać nawet przy niskim ciśnieniu, efekt będzie taki jakbyś miał dwa kowadła założone na koła co przy braku amortyzatora z przodu ma bardzo duże znaczenie. Na plus tych opon jest to że są nie do zdarcia. Znajdź coś innego, lub ten sam model ale w wersji BlackChili.1 punkt
-
Wiadomo, wiosna idzie, kosić trzeba, a kółeczka do kosiarki jak znalazł. Jedno już kompletne stoi, pozostałe 3 w przygotowaniu. Gospodarz jak się patrzy😁 @Sobek82ale masz fajne ciastka, zgłodniałem. Przy okazji: nie chciałbyś mi sprzedać tej ramki? Fajny, mały rozmiar i z piwotami. Małżowince coś bym zmajstrował...1 punkt
-
Ostatecznie zdecydowałem i kupiłem Cannondale topstone'a analogowego. Rama mi pasowała. Akurat po wypłacie nie był dostępny Neo SL2 w odpowiednim rozmiarze więc decyzja była prostsza1 punkt
-
Nah, teraz już się ludzie nie bawią we wklejanie nagwintowanych tulejek - taniej i co najważniejsze pewniej jest wkręcenie HELICOILa.1 punkt
-
Link prowadzi do rozmiaru 29x2,4 będą pasować na fabryczną obręcz, ale do jazdy po mieście są zdecydowanie za szerokie i mają zbyt agresywny bieżnik. Czyn sugerowałeś się wybierając akurat te? Di jazdy po mieście wystarczą fabryczne opony, jeżeli szukasz czegoś bardziej uniwersalnego to poszukaj jakies gravelowe opony w rozmiarach 700x40-45, ewentualnie coś większego trochę bardziej terenowego w rozmiarze 29x2.0-2.25 to już max, szerzej nie ma co. Np Maxis Icon albo Conti Race King. Co do systemu bezdetkowego, to nie jestem przekonany czy fabryczne obręcze Muirwoodsa są kompatybilne, taśmy nie ma tam na pewno .1 punkt
-
Miałem większe rozcięcie też w prawie nowej w Schwalbe. Dobrze oczyscilem i wpuściłem tam "kropelke". Po klejeniu ani śladu. Opona kończy już swój żywot, a miejsca tego rozcięcia nie da się doszukać, więc działa1 punkt
-
1 punkt
-
Pewnie dlatego w oryginale jest tam opona 35. Dzwoniłem też do Unibika i potwierdzili, że opona 28 podejdzie bez problemu. Oczywiście polecali Szwalbe. Znalazłem taki model Szwalbe Pro One 28 pod dętke. Będzie ok czy w podobnej cenie znajdę coś lepszego ? Dzięki za pomoc wszystkim bo już nastawiłem się na wymianę całych kół ale na razie wymiana opon może wystarczy.1 punkt
-
Ja do miasta mam poniższy zestaw. Świetnie sie sprawdza. Przód Knogg Blinder. Jeżdżę na trybie najsłabszym i zapewnia widoczność w dzień bez problemu. Na noc mam Lumintop B01. Tył Cerberus Moon - rewelacyjna lampka. Każdy tryb można dostosować pod konkretne warunki- słabsze światło/mocniejsze światło. Korzystam w dzień i w nocy.1 punkt
-
Rotacja co 300 km, mycie + smarowanie co 100 km, to kiedy jeździć? 😜1 punkt
-
Kaseta dotarla. Zostawiam info dla potomnych: pasuje na bebenek bez żadnych podkładek.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Może takie "cudo" cię zainspiruje https://www.olx.pl/d/oferta/monster-garvel-ridley-grx-carbon-1x11-l-CID767-IDS4QrR.html1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Tu bym się do końca nie zgodził... Jak się okaże, że za każdym razem trzeba podregulować przerzutkę, cofać klocki i regulować zaciski (inne zużycie tarcz) to już wolę przekładać opony. Zwłaszcza, że przynajmniej w przypadku pary obręcz DT / opony specialized zakładanie i ściąganie idzie naprawdę łatwo i uszczelniają się zwykłą pompką podłogową. Pozostając w temacie. Oryginalna taśma kół systemowych DT wytrzymała bez żadnych zastrzeżeń już kilkadziesiąt przekładek opon.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00