Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 30.03.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
10 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
3 punkty
-
Upgrade z igs10, cudów nie oczekuję liczę tylko na poprawne prowadzenie po śladzie.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
bardzo długo szukałem czegoś w budżecie 7-8k i nie było nic ciekawego, moimi wymogami był napęd 1x11, hamulce hydrauliczne i nietuzinkowy wygląd (bo co za przyjemność jeździć rowerem który się nie podoba) Rondo Rutt AL1 wydawał się nieosiągalny aż do momentu kiedy pojawiły się promki i 2 tygodnie temu kupiłem go za 7499 PLN, jestem mega zadowolony, miałem obawy co do Sram Apex'a ale bezpodstawne działa bardzo dobrze, rower jest wygodny, szybki i piękny, od razu wymieniłem w nim opony, zrobiłem tubeless, zmieniłem tarcze na Sram Centerline i włożyłem kasete Sram XG-1175 co wiązało się też z wymianą bębenka, udało mi się zbić wagę z 10,56kg (M)(bez pedałów) do 9,62 (bez pedałów), koszt zmian to około 1200 pln, jeśli masz budżet do 9k to proponuje zrobić podobny setup jak ja zrobiłem2 punkty
-
Może ten pociąg do cyfr to jakieś skrzywienie księgowe Treki mają opinie (wielokrotnie spotykaną) że świetnie jeżdżą nawet jeśli choinki na bombce mizerne. Wydaje (?) się że i ten felerny archaizm musi byc jednak niezły. No ale jeśli trzeba czekać te dwa lata...... Czekajmy....2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
PASS QUEST - maja okragle i ovale Narrow wide chainring PASS QUEST (pq-bike.com)1 punkt
-
Ostatecznie wylądowałem na polygon path x5. Jeśli chodzi o baranka to był to strzał w 10. Rower jest na 105, wiec grupa szosowa. Póki co lecę po asfalcie i jest ok. Seryjnie zamontowane opony są łyse, więc docelowo pewno czeka mnie wymiana. Zdam relację jak to się potoczy. Za rower dałem lekko ponad 6k.1 punkt
-
1 punkt
-
@r4nd0m do wyboru do koloru, poza tym wspierasz polską myśl techniczną https://www.garbaruk.com/pl_PL/grx-round.html?category=51 punkt
-
Zmienić stery na aheady i dobrać do nich odpowiedniej średnicy (i DŁUGOŚCI) widły. Żeby wszystko miało OK geometrię trzebaby się trochę natrudzić1 punkt
-
@marcesco jesli to plaski teren to nie ma problemu. Jak pislaem wyzej, przy 48x11-28 przejechalem 20tys km. I nie miaem wiekszych problemow (mniejszych tez ) z napedem1 punkt
-
bike-discount Karton z powodu opony drutowej dla syna, zresztą to jego drobnica. Ojciec przejmuje tarcze 😉1 punkt
-
Ale te 4 mm to jest o tyle krótsza oś? Tak Czyli 4 na pół to korba napędowa będzie 2 mm bliżej środka suportu ??? Zalezy od suportu. Przy symetrycznym bedzie 2mm, przy asymetrycznym może być 4mm: Podkładki na oś żeby korba do końca się nie nasunęła ??? Nie podkładki pod prawe łożysko (miedzy mufę a obudowę łozyska). Wtedy przesuwasz cały suport w prawo. Nie możesz podłożyć nic pod korbę, bo nie zacisniesz jej na "piramidzie" na końcu osi. Korba bedzie luźna, będzie spadać, a w końcu tak wybije gniazdo, że będzie do wyrzucenia.1 punkt
-
No w górach bywa, że jedziesz podjazdem +8-12% przez kilka km non-stop. To naprawdę mocno daje po płucach i nogach.1 punkt
-
1 punkt
-
Mam założone te obręcze u siebie + opony 700 x 40 c, wszystko zalane mlekiem. Tak jak napisali Koledzy wyżej, wejdzie jeszcze szersza opona i dobrze sie ułoży w obręczy1 punkt
-
Tylko te piasty weź w wersji z sztywną osią i do nich poproś o zestawy konwertujące pod QR (bo chyba Twój triban ma QR). Wtedy te koła będzie się potencjalnie dało przełożyć do kolejnego roweru.1 punkt
-
Będzie ok. Przy okazji będziesz miał zapas na szerszą oponę kiedy zmienisz rower1 punkt
-
Nie oskarżałbym zbyt pochopnie sprzedawcy. Mam ten model i złego słowa nie mogę powiedzieć. 🤔1 punkt
-
@iwan82 Też mam te hamulce w jednym z rowerów. Nie są one najwyższych lotów, ale jako podstawowy model 2-tłoczkowy swoje zadanie spełniają. Powiedz prosze ile ważysz?1 punkt
-
Hamulec był wymieniony razem z tarczą? jak bez tarczy to patrząc co to za wynalazek ten rower to bym wymienił jeszcze tarcze na coś średniej klasy. Po drugie nowe klocki trzeba dotrzeć, choć miałem kiedyś takie co hamowały od razu jak wściekłe1 punkt
-
W tego typu suportach łożysk nie da się wymienić, ponieważ jego miski same w sobie są elementami łożyska. Pozostaje regularna wymiana smaru, a jeśli to nie pomaga - trzeba wybić i wprasować nowy suport.1 punkt
-
1 punkt
-
Częstotliwość zależy od używanego do łańcucha środka smarującego. Cały rower a deszcz? Mycie tylko jeśli chcesz. Przerzutki, linki, widelec- smarowanie nie jest konieczne. Z tego zestawu- tylko golenie widelca jest sens picować częściej/ po każdej mokrej jeździe.1 punkt
-
1 punkt
-
Zależy jak wygląda napęd i czym się smaruje. Ja się tak nie cackam, może zimą trochę częściej czyszczę napęd i smaruję - jak posolą i ruda zacznie się pojawiać. A tak w sezonie obserwuje ale bywa, że i co 100 km coś robię jak były kiepskie warunki albo i koło 200 jak było dość dobrze.1 punkt
-
Fakt Sram Level T nie jest wybitny ale koło powinien blokowac bez problemu. Miałem 2 komplety i o ile do Xt im sporo brakuje to tragedii też nie ma. Nie masz czasem tłustej tarczy i klockow ?? Na początek ja wyczyść odtłuszczaczem do hamulców. Spróbuj też odtluscic klocki, nie wiem jak z ceramikami, może się da bo jak nie to wymiana na nowe. Zrób tak z 100 km i zobacz czy pomogło. Jeśli efekt będzie mizerny trzeba odpowietrzyc hamulce. Sram ma do tego instrukcje. Robi się to 2 strzykawkami. Pamiętaj że one chodzą na DOT a nie minerał. Po odpowietrzeniu możesz lekko ruszyć klamka z otwartym odpowietrznikiem, wtedy tłoczek wciągnie trochę płynu i mozna im dolac jeszcze ze 2 krople do zbiorniczka. Stana sie twardsze i beda szybciej brac. Na koniec zostaję ci wymiana tarczy na większą.1 punkt
-
1 punkt
-
Alsew a jakie ty masz doświadczenie z karbonowymi FS XC ? Widziałes takiego chociaż w telewizji? .Specjalista od drogich rowerów którego przerosła jednokomorowa REBA🤣 w aluminiowym XXS 🤣1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ale powymyślali... Wszystkie widelce jakie miałem z otworem do montażu błotnika/lampki były na płasko z podkową, a nie w zagłębieniu. Co do ocierania, to tak jak pisze Rafał, trzeba wyregulować na prętach.1 punkt
-
Bo spełniłem obietnice daną samemu sobie, waga zeszła, średnie i waty się podniosły więc weszły koła.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00