Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      21

    • Liczba zawartości

      4 519


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      10 432


  3. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      7 322


  4. RabbitHood

    RabbitHood

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      1 424


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 30.03.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo myślałem że ostatnie śniegi tej zimy już za nami...
    10 punktów
  2. 9 punktów
  3. 6 punktów
  4. O paaaanie, tak bez świateł? Mandat będzie.
    6 punktów
  5. Bo zagadka: co było pół godziny później?
    5 punktów
  6. 3 punkty
  7. Upgrade z igs10, cudów nie oczekuję liczę tylko na poprawne prowadzenie po śladzie.
    3 punkty
  8. Bo wszyscy narzekają, że zima i wiosny ni ma
    3 punkty
  9. bardzo długo szukałem czegoś w budżecie 7-8k i nie było nic ciekawego, moimi wymogami był napęd 1x11, hamulce hydrauliczne i nietuzinkowy wygląd (bo co za przyjemność jeździć rowerem który się nie podoba) Rondo Rutt AL1 wydawał się nieosiągalny aż do momentu kiedy pojawiły się promki i 2 tygodnie temu kupiłem go za 7499 PLN, jestem mega zadowolony, miałem obawy co do Sram Apex'a ale bezpodstawne działa bardzo dobrze, rower jest wygodny, szybki i piękny, od razu wymieniłem w nim opony, zrobiłem tubeless, zmieniłem tarcze na Sram Centerline i włożyłem kasete Sram XG-1175 co wiązało się też z wymianą bębenka, udało mi się zbić wagę z 10,56kg (M)(bez pedałów) do 9,62 (bez pedałów), koszt zmian to około 1200 pln, jeśli masz budżet do 9k to proponuje zrobić podobny setup jak ja zrobiłem
    2 punkty
  10. Może ten pociąg do cyfr to jakieś skrzywienie księgowe Treki mają opinie (wielokrotnie spotykaną) że świetnie jeżdżą nawet jeśli choinki na bombce mizerne. Wydaje (?) się że i ten felerny archaizm musi byc jednak niezły. No ale jeśli trzeba czekać te dwa lata...... Czekajmy....
    2 punkty
  11. 2 punkty
  12. PASS QUEST - maja okragle i ovale Narrow wide chainring PASS QUEST (pq-bike.com)
    1 punkt
  13. Ostatecznie wylądowałem na polygon path x5. Jeśli chodzi o baranka to był to strzał w 10. Rower jest na 105, wiec grupa szosowa. Póki co lecę po asfalcie i jest ok. Seryjnie zamontowane opony są łyse, więc docelowo pewno czeka mnie wymiana. Zdam relację jak to się potoczy. Za rower dałem lekko ponad 6k.
    1 punkt
  14. @r4nd0m do wyboru do koloru, poza tym wspierasz polską myśl techniczną https://www.garbaruk.com/pl_PL/grx-round.html?category=5
    1 punkt
  15. Zmienić stery na aheady i dobrać do nich odpowiedniej średnicy (i DŁUGOŚCI) widły. Żeby wszystko miało OK geometrię trzebaby się trochę natrudzić
    1 punkt
  16. @marcesco jesli to plaski teren to nie ma problemu. Jak pislaem wyzej, przy 48x11-28 przejechalem 20tys km. I nie miaem wiekszych problemow (mniejszych tez ) z napedem
    1 punkt
  17. bike-discount Karton z powodu opony drutowej dla syna, zresztą to jego drobnica. Ojciec przejmuje tarcze 😉
    1 punkt
  18. Ale te 4 mm to jest o tyle krótsza oś? Tak Czyli 4 na pół to korba napędowa będzie 2 mm bliżej środka suportu ??? Zalezy od suportu. Przy symetrycznym bedzie 2mm, przy asymetrycznym może być 4mm: Podkładki na oś żeby korba do końca się nie nasunęła ??? Nie podkładki pod prawe łożysko (miedzy mufę a obudowę łozyska). Wtedy przesuwasz cały suport w prawo. Nie możesz podłożyć nic pod korbę, bo nie zacisniesz jej na "piramidzie" na końcu osi. Korba bedzie luźna, będzie spadać, a w końcu tak wybije gniazdo, że będzie do wyrzucenia.
    1 punkt
  19. No w górach bywa, że jedziesz podjazdem +8-12% przez kilka km non-stop. To naprawdę mocno daje po płucach i nogach.
    1 punkt
  20. Odnośnie cen i rynku rowerowego
    1 punkt
  21. Mam założone te obręcze u siebie + opony 700 x 40 c, wszystko zalane mlekiem. Tak jak napisali Koledzy wyżej, wejdzie jeszcze szersza opona i dobrze sie ułoży w obręczy
    1 punkt
  22. Tylko te piasty weź w wersji z sztywną osią i do nich poproś o zestawy konwertujące pod QR (bo chyba Twój triban ma QR). Wtedy te koła będzie się potencjalnie dało przełożyć do kolejnego roweru.
    1 punkt
  23. Będzie ok. Przy okazji będziesz miał zapas na szerszą oponę kiedy zmienisz rower
    1 punkt
  24. Nie oskarżałbym zbyt pochopnie sprzedawcy. Mam ten model i złego słowa nie mogę powiedzieć. 🤔
    1 punkt
  25. @iwan82 Też mam te hamulce w jednym z rowerów. Nie są one najwyższych lotów, ale jako podstawowy model 2-tłoczkowy swoje zadanie spełniają. Powiedz prosze ile ważysz?
    1 punkt
  26. Hamulec był wymieniony razem z tarczą? jak bez tarczy to patrząc co to za wynalazek ten rower to bym wymienił jeszcze tarcze na coś średniej klasy. Po drugie nowe klocki trzeba dotrzeć, choć miałem kiedyś takie co hamowały od razu jak wściekłe
    1 punkt
  27. W tego typu suportach łożysk nie da się wymienić, ponieważ jego miski same w sobie są elementami łożyska. Pozostaje regularna wymiana smaru, a jeśli to nie pomaga - trzeba wybić i wprasować nowy suport.
    1 punkt
  28. Uderz w stół, a biedota się odezwie.
    1 punkt
  29. Częstotliwość zależy od używanego do łańcucha środka smarującego. Cały rower a deszcz? Mycie tylko jeśli chcesz. Przerzutki, linki, widelec- smarowanie nie jest konieczne. Z tego zestawu- tylko golenie widelca jest sens picować częściej/ po każdej mokrej jeździe.
    1 punkt
  30. Zależy jak wygląda napęd i czym się smaruje. Ja się tak nie cackam, może zimą trochę częściej czyszczę napęd i smaruję - jak posolą i ruda zacznie się pojawiać. A tak w sezonie obserwuje ale bywa, że i co 100 km coś robię jak były kiepskie warunki albo i koło 200 jak było dość dobrze.
    1 punkt
  31. Fakt Sram Level T nie jest wybitny ale koło powinien blokowac bez problemu. Miałem 2 komplety i o ile do Xt im sporo brakuje to tragedii też nie ma. Nie masz czasem tłustej tarczy i klockow ?? Na początek ja wyczyść odtłuszczaczem do hamulców. Spróbuj też odtluscic klocki, nie wiem jak z ceramikami, może się da bo jak nie to wymiana na nowe. Zrób tak z 100 km i zobacz czy pomogło. Jeśli efekt będzie mizerny trzeba odpowietrzyc hamulce. Sram ma do tego instrukcje. Robi się to 2 strzykawkami. Pamiętaj że one chodzą na DOT a nie minerał. Po odpowietrzeniu możesz lekko ruszyć klamka z otwartym odpowietrznikiem, wtedy tłoczek wciągnie trochę płynu i mozna im dolac jeszcze ze 2 krople do zbiorniczka. Stana sie twardsze i beda szybciej brac. Na koniec zostaję ci wymiana tarczy na większą.
    1 punkt
  32. Alsew a jakie ty masz doświadczenie z karbonowymi FS XC ? Widziałes takiego chociaż w telewizji? .Specjalista od drogich rowerów którego przerosła jednokomorowa REBA🤣 w aluminiowym XXS 🤣
    1 punkt
  33. Wczoraj przyjechał. Wieczór spędzony na oklejaniu folią 😏
    1 punkt
  34. Warsztatowe wieści! Kolejna zapomniana rama doczekała się konwersji na IS Pewien smutny Samurai przyszedł odbył terapię uszczęśliwiającą A inny, również smutny, skoczek z przedmieści czeka w kolejce na uszczęśliwienie
    1 punkt
  35. Ale powymyślali... Wszystkie widelce jakie miałem z otworem do montażu błotnika/lampki były na płasko z podkową, a nie w zagłębieniu. Co do ocierania, to tak jak pisze Rafał, trzeba wyregulować na prętach.
    1 punkt
  36. Bo spełniłem obietnice daną samemu sobie, waga zeszła, średnie i waty się podniosły więc weszły koła.
    1 punkt
  37. te pręty boczne są regulowane, obracasz o 90stopni (chyba w jedną strone się tylko da) te czarne elementy które łączą pręty z błotnikiem i zsuwasz w dół, wtedy możesz pręty wyciągać i wsuwać czyli regulować. Edit, I błotnik montujemy do widelca tak jak na 3cim zdjęciu
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...