Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 27.03.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
7 punktów
-
5 punktów
-
Narobiło się trochę zaległości w wątku, więc zacznę od najświeższego: mostu rowerowego w Siekierkach. Dzisiaj piszę o nim rowerowy, choć przez ostatnie 140 lat był głównie kolejowym, a także drogowym. Wybudowali go Prusacy, wysadzili w powietrze również oni - by zatrzymać radziecką ofensywą na Berlin. Odbudowali po wojnie komuniści, przez kilkadziesiąt lat stał właściwie nieużywany, a potem wręcz porzucony. Aż Pomorze Zachodnie postanowiło wybudować sieć tras rowerowych i włączyć do nich zapomniany most w Siekierkach. Z jakim efektem, o tym piszę na Znajkraju: Z Berlina do Szczecina: na nowy most rowerowy w Siekierkach Kilka zdjęć: Zapraszam! Szy.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Tak jak napisałeś wyżej.z tym deszczem u mnie jest . Mam torbę author pod rame ale mam ramę duża mam 188cm wzrostu też myslelm o crosso pod zamówienie podramowa i chyba popełnię ten zakup . Sprawdziłem. Wchodzi telefon na długość beż problemu na szerokość jakieś 8 cm to max mam samsunga A52s w etui silikonowym grubym, wsszedl . A tak przy okazji elektronikę wożę w przedniej sakwie na kierownicy ,a tej płetwie słodkości ,jestem cukrzykiem i tak na wszelki wypadek jakby mnie miało odciąć 😅 musiałem wyjąć zawartość żeby sprawdzić czy tel wchodzi 😅2 punkty
-
Na 90% istnieją endcapy, lub po prostu dorób sobie podkładki 3.5mm na każdą stronę.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
W ogóle te rowery dla ludu to im się udały, u mnie w kręgu znajomych ktokolwiek zadaje nurtujące pytanie "a jaki rower polecasz", to 9/10 przypadków pokrywa oferta Marina w sposób nie tylko zadowalający, ale też w zasadzie bezkonkurencyjny. Ciągle nie mogę za to pojąć dlaczego Muirwoods oferowany jest na tak ograniczających jego potencjał kapciach, to już nawet pseudoszosowy Nicasio ma szerszego lacia. No ale najwyraźniej tak się to księgowym spięło, zatem tak musi być 🤷♂️1 punkt
-
Naturalnie. Canondejlem synapsem z chyba 2013 roku. Tak, tuch jest. Szczególnie w Redzie za kościołem jest taki dość niesławny odcinek bo jest w lesie i bez świateł. No ale jak cię autobus nie trafi to dalej jest OK, nie Wracałem przez Puck i i te mniejsze wioseczki wzdłuż wybrzeża, ale tam faktycznie jumby. Ale jak po jumbach lecisz dostatecznie szybko to nie czuć1 punkt
-
Kierownica typu jaskółka jak w marketowych trekingach. Ile waży? Pół kilo?1 punkt
-
Może komuś się przyda TAG METALS T1 ( rozmiar LARGE 120 X 115 ) kolor czarny. W specyfikacji pisze, że rozmiar ten sam co platformy Chromag Dagga jak się okazuje jednak nie, bo nawet troszku większe ja się nie obrażam. Co do trzymania się platform butów i czucia roweru na tych platformach, wpisują się dla mnie do topowych pedałów platformowych na rynku. Na plus trzeba dodać również wklęsły kształt platform oraz niesamowita rozbudowa pinów, na jedną stronę można zastosować aż 24 kolce Co do wytrzymałości, zobaczy się za jakiś czas, czy nie dostają luzów od wściekania na rowerze. Teraz na minus. Nie można wkręcić kolców od wewnętrznej strony, jest to podyktowane tym, że jest mnóstwo konfiguracji wkręcania kolców, także nie dało się inaczej zrobić, to tak na czepianie się, jedynie na środku da się wkręcić od wewnętrznej strony kolce, chociaż nie wszystkie bo tylko jeden, za mało jest miejsca na sam imbusik ta część co wkładamy klucz do kręcenia, kolce ocierają o ściankę i nie dają się wkręcić na prosto, przydałyby się do platform dodatkowe kolce, przynajmniej te 12 sztuk, niestety nie ma w zestawie. Chromag Dagga lecą na serwis, to znaczy na SPA, żadnych luzów, kompletnie NIC, wspaniałe pancerne pedały platformowe, platformy lecą na serwis i jak się okaże, że potrzebowały jedynie nowego smaru i troszku czyszczenia, już wiem gdzie mogę kupić następną parę, akurat Michał ( 1Enduro ) wrzucił na swoim blogu co nieco o firmie Chromag1 punkt
-
To dokładnie tak jak w sprzęcie audio. Kabelki po 1500 zł za mb, które mają dopowiedzianą brednie marketingową, a po sprawdzeniu i pomiarach kompletnie niczym się nie wyróżniają.1 punkt
-
Ja odradzałbym tę trasę jechać szosą, chyba że nie przeszkadza Ci bardzo duży ruch samochodowy. Dużo przyjemniej i bardziej malowniczo było by jechać trasami rowerowymi (nawierzchnia: asfalt, szutry, jumby). Trasę rowerową R-10 dasz radę przejechać wszystkim oprócz roweru szosowego.1 punkt
-
Proponuję wersję tej pompki ale z taką głowicą jak tu (oczywiście poszukaj sobie w lepszej cenie): POMPKA DO AMORTYZATORÓW BETO SP-002AG 400PSI ALU - KAT48289 - 13186618759 - Allegro.pl W tych co pokazał @Thomass13 puszczają mikrooringi w głowicy i trzeba się bawić w dobieranie i regenerację. Dwie takie zamordowałem (nawet bawiąc się w podmianę oringów) w końcu spasowałem i rzuciłem to w kosz. Mam 3 inne pompki w tym tą Beto z prostą głowicą i kilka lat już bezproblemowo działają.1 punkt
-
W drugim nie ma wybijaka do suportu. Ale da się tym wcisnąć stery PF (shimano).1 punkt
-
1 punkt
-
Pompka do amoryzatorów posiadam i działa dobrze. Ktos pisał że jak sie zrzuci powietrze z komory powietrznej to nie idzie potem amortyzator napompować. Jakieś głupoty co niektórzy wypisują https://allegro.pl/oferta/pompka-beto-do-amortyzatorow-sp-002ag-400psi-28bar-12065032093?bi_s=ads&bi_m=listing:desktop:query&bi_c=NTgzMDI2NTktMjMxZi00OGYzLTg4NTgtODVkOTM2YTU2ZjY5AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=949e2370-66a1-4feb-8eed-1f01dad52a1f1 punkt
-
Jeździłem tak ponad rok bez żadnego uszczerbku na lince w tym miejscu. W tym patencie z wyliczeń przy 11s wyszło mi że otwór trzeba zrobić w podziale ramienia 1:3 (o 1/4 je skrócić), żeby mały uciąg manetki szosowej ruszył górską przerzutkę o pi*drzwi taki sam skok. Dało się to nawet wyregulować. Oczywiście wszelkie przeróbki na własne ryzyko Więcej tutaj:1 punkt
-
Masz gwint na przerzutkę, więc polecam napinacz CT-S500.1 punkt
-
1 punkt
-
Jeśli piasta jest jakiejś normalnej firmy to prawdopodobnie masz do niej dostępne endcapy pod oś 142 Ostatecznie można coś wytoczyć a jeśli piasta to jakiś śmieć to wymienić na coś normalnego1 punkt
-
Przedłużka rury sterowej np https://allegro.pl/oferta/adapter-przedluzka-rury-sterowej-ahead-1-1-8-12758125606 Daje to możliwość podniesienia kierownicy w zakresie 4..8cm.1 punkt
-
Działa poprawnie. Z pkt widzenia widła tak jakby pracował w ramie z prostą główką.1 punkt
-
Tylko trek czy spec jak żaden "duży" nie jest premium. Wypracowanie renomy nie czyni czegoś byciem premium.1 punkt
-
@Greg1pozycję kucaną to akurat maja opanowana do perfekcji1 punkt
-
Widziałem wiele filmów z pakistańskich / hinduskich manufaktur. Wszystkie łączy jeden szczegół… Czy do nich nie dotarły stoły? Wszystko zawsze robią na ziemi.1 punkt
-
Najłatwiej zmienić rower, nawet na jakiś prosty, używany crossowy/trekkingowy - tam można uzyskać bezproblemowo wyprostowaną pozycję. Ale jeśli chodzi o tego Krossa to tak naprawdę ogranicza Cię tylko wyobraźnia - regulowany wspornik (mostek), do tego kierownica ze wzniosem, np. Pro LT High Rise. Możesz kombinować także z kierownicą "trekkingową" z gięciem w tył - ale na takiej rower nieco inaczej się prowadzi.1 punkt
-
IMHO takie butikowe firemki, bez tych całych mln USD na R&D działają na zasadzie tworzenia pewnych wyróżników, którym przypisuje się niestworzone właściwości a w rzeczywistości jest to bez znaczenia. Oczywiście działa efekt placebo, religii/kultowości itp. ale to wszystko co za tym stoi.1 punkt
-
Jeżeli możesz dołożyć 500 zł i nie przeszkadza Ci napis na ramie to rozważ ten rower Rower górski MTB Rockrider EXPL 540 29" ROCKRIDER | Decathlon1 punkt
-
Nie wiem co jest najlepsze, czy składanie koła, czy montażu suportu żabką czy dokręcanie tarcz hamulcowych1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Lewy do prawego, nie pij kolego, bo po pijaku nie wyrobisz następnego.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00