Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 15.02.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
8 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
@Sobek82 Nie myślałeś, żeby przenieść produkcję do Chin? Obniżyłbyś koszty i zwiększył skalę A wolny czas przeznaczyłbyś na... swoje hobby5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
... ale Ty kupujesz z powodu zaawansowanej , nieleczonej cyklozy, a nie z twardej, życiowej potrzeby 😄3 punkty
-
Cuś dziwnego się staneło w dętce mojej, jest w środku jakaś ciecz, zielona 👽, mieląc dętkę czuć że wewnątrz jest jakieś wodniste ciało/ciała obce, próbowałem to wycisnąć przez wentyl, wtedy jednak się jakby ręcyma i nogami blokuje, choć naciskam dętkę i dociskam wentyl, nic już nie leci. Dziwne, nie wiem czy napompować dętkę by dać trochę świeżego powietrza, czy spalić. Na razie założyłem obcego na przednie koło i dałem dawkę naszego polskiego lutowego powietrza. Pozdrow'er3 punkty
-
Nie mam pojęcia jakie to ma znaczenie. Ktoś ma ból tyłka. Pepper to taka strona, gdzie ludzie wrzucają linki do ofert w niskich cenach. To nie jest sklep, tylko zbiór linków, nic więcej.2 punkty
-
2 punkty
-
To zależy od twoich indywidualnych predyspozycji. Najpierw określa się potrzeby i preferencje a później szuka modelu. Generalnie rowery pokroju reacto/propela są projektowane do urywania dziesiątych części sekund a nie wygodnego pokonywanie kilometrów, nie ta geometria, nie ta sztywność ramy. Spójrz obiektywnie na ustawienia twojego rowery, podkładki pod mostkiem i porównaj to do geometrii reacto gdzie główka ramy będzie jakieś 3cm niżej. Z tą prędkością to się możesz zdziwić 😂 Biorąc pod uwagę obecną sytuację na rynku rowerów szosowych to znaczenie meridy zostalo ograniczone do suszarek w sklepowych kiblach2 punkty
-
Było to już z pińcet raza, napisz PW do @rambolbambolon się zna na zabezpieczeniu jak Mao który.2 punkty
-
Odkopię temat bo ostatecznie dziś założyłem widelec, który wrócił z serwisu w PL po wymianie goleni. Robotę zrobił Not Bad Suspension, mogę spokojnie serwis polecić, bo to pełna profeska, od początku do samego końca. Sama wymiana goleni 670 pln. Do tego doszedł przegląd, mechanik zdecydował, że jeszcze nie trzeba wymieniać pełnego service kitu tłumika, ustaliśmy, że zostawiam decyzję w jego rękach, jeżeli stan tłumika tego wymaga to robimy pełny, jeżeli uzna, że można jeździć jeszcze sezon to też spoko. Założono lepsze uszczelki przeciwkurzowe, kalibracja i gotowy do jazdy. Więc jak ktoś szuka dobrego serwisu to polecam.2 punkty
-
Tutaj jest narzędzie wskazujące jaki adapter potrzebny... https://bike.shimano.com/en-EU/service-upgradeparts/mtb/category/disc-brake-mount-adapter.html1 punkt
-
A co z brakującymi 3mm? Takie coś jest potrzebne https://www.bikester.pl/shimano-adapter-hamulcow-tarczowych-od-pm-180-mm-do-pm-203-mm-M791852.html1 punkt
-
mam coś w tym stylu: https://allegro.pl/oferta/uniwersalny-uchwyt-do-latarek-rowerowych-obrotowy-13269844645 służy mi dzielnie przynajmniej od 8 lat1 punkt
-
@Punkxtr Ej, 3 dni już spędziłem zastanawiając się czy da się lepiej niż Peaty's XD.1 punkt
-
Właściwie to większość tu na forum (i pewnie ty) nie była by w stanie wykorzystać potencjału tej scultury 😜 Gdyby każdy kupował rower na miarę swoich możliwości to byśmy śmigali na tribanach, mustangach i vento 2 a tych pozostałych 6 koni na karbonowych areło ze stożkami. Scultura 400 to endurance tak trochę, wygodna pozycja itd. Pewnie sam wiesz skoro już jeździłeś 500km+ trasy i nie narzekasz. Rower masz na hamulcach szczękowych czy tarczach. Sama scultura już waży mało jak na al (tarczowa M ważyła coś koło 9,5kg) i nawet karbon nie będzie dużo lżejszy (jeśli będzie). Tu już twoje preferencje wchodzą i jak bardzo rower ma dać nowy bodziec do jazdy bo jedyne upgrady jaki można by mieć to tarcze jak masz szczęki (i zaraz 70 osób napiszę, że tarcze są niepotrzebne ale każdy ma swoje zdanie w tej kwestii) i karbonowa rama bo amortyzacja nierówności. Dużo, mało, nie wiem, mi wystarczyło. A może dobre koła i opony wystarczą za bodziec, różnice powinieneś odczuć znaczną jak weźmiesz jakieś karbonowe stożki od któregoś z naszych rodzimych producentów za 3-4k. Rowerów trochę jest i spokojnie można poniżej 18k za dobry sprzęt, np.canyon endurance, a jak może być używany to jeszcze taniej.1 punkt
-
1 punkt
-
https://allegro.pl/oferta/tarcza-shimano-korby-shimano-slx-fc-m7000-34t-131433633061 punkt
-
Absolutnie. Niektóre firmy podsuwają serie gravelowych butów, tyle że są to zwykle espedy dla ścigantów. Jak wiadomo, ściganty to wtórna kategoria "gravelowców", która pojawiła się jak biznes dostrzegł potencjał. Towarzystwo nieściganckie jeździ w czym popadnie: w Crocsach, sandałach, kapciach na platformę, butach do pieszkowania i biegania. Sensowne propozycje butów wyczynowych i normalnych na żwir ma Russ z Path Less Pedaled. Tutaj klip sprzed kilku lat, ale warto przepatrzeć1 punkt
-
co roku: kaseta, łańcuch, jakieś łatki do dętek, klocki co dwa lata: zębatka, opony, linki, pancerze, czasem suport Jak jakiś wypadek się przydarzy to felgi, szprychy... To w rowerze cioranym cały rok i który robi 8-10 tyś km rocznie.1 punkt
-
1 punkt
-
@Mandoleran z tymi milkitem to po dwóch sezonach mam mieszane uczucia. różnie bywa ze szczelnością - jak za mocno dokręcam to zgniata uszczelkę, jak nie zgniata uszczelki to ucieka powietrze przy każdym ruchu wentyla, musiałem dać inne uszczelki zamiast tych niebieskich i jest znacznie lepiej, ten "patyczek", który wchodzi do środka wentyla lubi się zatykać, ten "patyczek" jak już się zatka to przy próbie pompowania lubi się wstrzelić do opony i do jego wyjęcia trzeba zdjąć oponę,1 punkt
-
To zależy od tego kto jak jeździ, na czym i przed wszystkim - ile ma rowerów. Ja na przykład po zakupie fulla będę miał je teraz 3. Roczny koszt utrzymania wszystkich (wliczając koszty serwisów, części zamiennych itd.) biorąc pod uwagę, że wszystko poza amortyzacją robię samodzielnie, będzie wynosił u mnie prawdopodobnie ok. 4000 zł. Tak z grubsza licząc i nie uwzględniając czynników losowych. No i oczywiście nie brałem pod uwagę zakupu akcesoriów typu oświetlenie, liczniki, czujniki. Kask, buty, stroje też trzeba co jakiś czas wymienić.1 punkt
-
no z tą lampką to było niezłe rzeźbienie Sigmy, pamiętam 😉1 punkt
-
Reacto to fajny sprzęt i bardzo miło wspominam. Nie była to tak sztywna decha jak propel, fajnie podjeżdżała i zjeżdżała. Różnice poczujesz-nie tylko co w prędkościach przelotowych co w sztywności ramy i reakcji na depnięcie itp. Patrząc jednak na ultra to raczej szedłbym w karbonową sculturę, tcr'a czyli coś z półki "race", ale nie bezkompromisowego. Pytanie tylko jak z tymi ultra, czy jakoś obciążasz rower jakimiś sakwami itp.? Merida podobnie jak corratec i kelly's trochę zeszli z rynku. Jeszcze w latach 2005-2010 było tego pełno.1 punkt
-
Rower nie żona, a TEŻ zasługuje na filcowe wyścielenie kajdanów od strony ramy1 punkt
-
To taka lepsza odmiana promki w Biedronce dla pokolenia dzisiejszych 30 latków żeby kupowali nie potrzebne rzeczy w wielkiej obniżce ceny. Przypominam do życia potrzeba paszy, papieru po tej paszy oraz mydła do wymycia elementu pośredniego między paszą a papierem, cała reszta to fanaberia , cała reszta to pepper 😀1 punkt
-
Stos, na stos z nią!!!! Prezes pozwolił palić oponami, to i dętkę też można puścić z dymem. Przyjadę osobiście i odtańczymy taniec ofiarny w okół ogniska1 punkt
-
Ja jeszcze nie wiem czy wbijam. Ale zlot mam pod nosem. Zawsze można opitolić jakąś klasyczną rundę po Beskidach1 punkt
-
miałem, kilka sztuk nawet - są ok w 80% przypadków i wytrzymują całkiem sporo, ale w końcu też pękają i nie sposób ich ustawić tak, żeby utrzymały pozycję latarki przez całą jazdę. Do tego średnio współgrają z kierą 22,2mm. No i fakt, w terenie bezużyteczne, bo trzęsie.1 punkt
-
A potem szmata nasączona stałym smarem i patyk Wystarczy cienką warstwę tam zostawić, a jakby sztyca zjeżdżała to trochę przetrzeć w górnej części rury.1 punkt
-
Przeziębiona, dętka też człowiek i ma prawo do Kataru. Może jest nawet konsultantem Kataru, lub szpiegiem co gorsza, zamykaj rower na noc po możesz potem przeczytać że zestrzelono go nad Alaską dwoma rakietami po pół miliona zielonych…. Zaraz zielonych??? Komiczna tragikomedia zielonych kosmitów…1 punkt
-
A ja bym podmienił testowo sztycę i siodełko i zobaczył czy strzały nie zniknął. Przerabiałem temat, rozkręcałem pół roweru, składałem, kombinowałem, dźwięki ustawały po czym pojawiały się od nowa . Winne okazały się pręty siodła które strzelały w trakcie pedałowania. Najdziwniejsze, że dźwięk po karbonie tak się rozchodził, że słyszałem je z przodu ramy. Byłem nawet przekonany że to korona amora zaczęła strzelać lub łożyska sterów. Moim zdaniem warto sprawdzić. Jak nie siodełko lub sztyca to można jeszcze podmienić pedały.1 punkt
-
Stojak z crc ma te plusy które dla mnie są istotne. Wysokość robocza i stabilność. Sama łapa nie jest tak zaawansowana jak te w parku czy feedbacku.1 punkt
-
Nie ma problemów prawnych. Zakładasz zestaw 250w, bez manetki, wspomaganie aktywowane tylko pedałowaniem i ogranicznik 25kmh. W pełni legalny. Plusów jest masa: dostępność zestawów, cena silników i części zamiennych, łatwość, wręcz banalna, serwisu. Konfigurowanie z dowolnym pakietem kompatybilnym jedynie co do napięcia, pojemności od 8 do dowolnych Ah. Cena takiego pakietu to ulamek ceny dedykowanego.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zamiast kombinować z manetkami czas zmienić złe nawyki.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Co mają buty grawelowe innego od szosowych lub SPD oprócz zadania robienia z ludzi pelikanów? Pytam dla kolegi, gdyby ktoś pytał. 🤡1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00