Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 27.01.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Brawo. Od paru lat wyznaję podobną zasadę. W zeszłym udało się usiąść na ławkach nie widzianych od 15-20 lat,najdalsze prawie 1000km od domu,inne bliżej,trochę nowych, wyjazdów weekendowych kilkanaście,parę dłuższych. Momentami dreszcz z emocji i powiew jak z lodówki, jakby koniec historii się zbliżał, za dużo wrażeń na jeden sezon. Nijak to się ma do śrubek. To inna liga.3 punkty
-
Dzięki Wszystkim za pomoc! Ostatecznie wybór padł na Cannondale Trail SL 4, niestety właśnie dzisiaj skończyła się promocja w GreenBike ale udało się kupić za 4680 w Sprint-rowery także myślę że cena też całkiem ok 😁3 punkty
-
Co zrobiłem, nic nie zrobiłem w kur nanosiłem się, niczego się tak nie boję jak ściągania ramienia blatu z kwadratu, oczywiście siła z jaką prawe ramie zostało dokręcone była wyższa niż siła dokręcania ściągacza, zaowocowało to naruszeniem gwintu, a w drugiej próbie jego całkowite unicestwienie, kolejną próbę podejmuje młotek i przecinak, ostatecznie szlifierka kątowa. Ale zdjęcia jakieś zrobiłem więc nie musicie przepraszać, wybaczać ani się przejmować. Dorobiłem filozofię do tego ściągacza co by lepiej kwadrat łapał. Lewe wyszło bez problemu bo i mniej wciśnięte było Na deser tyłrzutka a cera Pozdrow'er3 punkty
-
Mój też ukończony. Zostało tylko okleić ramę w czułych miejscach. Od ostatniego zdjęcia zmienił się damper, tylna tarcza i mostek. W planach jest obniżenie kierownicy o te 15-20mm, ale najpierw sobie to potestuję.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Kluczem jest przecierpieć pierwsze 15 minut, kiedy jest za zimno... a potem już komfort. Byleby za dużo się nie zatrzymywać 😄2 punkty
-
Ja bym nie dokładał do wyższego modelu, lepiej weź rower za 4k i daj sobie Rebę. Przepaść w komforcie jazdy. Dopłacać do napędu nie ma sensu. Spokojnie 2x10/2x11 poziomu Deore Ci starczy. Hamulce podstawowe też, jak coś zmienisz bezboleśnie.2 punkty
-
Słuchaj pół życia przy rowerach kiedy ścigaliśmy się szukało się szybkich opon, klejenie jest wieloznaczne, i nie tłumaczyliśmy sobie angielskich czy samochodowych forów. Klejenie kojarzy się z zamulaniem, a TRZYMANIE z dobrą mieszanką. klejący bieżnik pomaga na podjazdach p korzeniach, a jest kotwicą na asfaltach czy w namokłej jak gąbka trawie i ściółce… generalnie nie ma oczym deliberować bo jak zwał tak zawał , wiemy o co chodzi z oporami toczenia. W dodatku jeśli Pan Kubica założy klejące opony deszczowe zrobi na suchym torze „monca” gorsze czasy niż ma twardych slikach 😀 bo deszczówki za bardzo się kleją. klejenie to dziwne słowo, a „ stiki” możesz przetłumaczyć przyczepne!!! Nie klejące się dzwonimy do Pana Profesora Miodka? On nas poklei na pewno! 🙃😀2 punkty
-
No to rzeczywiście, "serwis"... 😂 @KrissDeValnor ja byłem przekonany, że DT350 to DT350 i w dniu premiery nowych wyszły wszystkie wersje i konfiguracje, a tu się okazuje, że wtedy to były MTB, a teraz szosowe.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Też znam tego człowieka. Robił dla mnie widelec1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Rozmiarem ramy szosowej jest efektywna długość rury poziomej. Rower jest za duży i tyle Możesz zapytać jednego z forumowiczów, który rowery ma ustawione podobnie a uważa że jest super 😂1 punkt
-
To odpuść. Według mnie jest to absolutna krowa, raczej nie ma szans.1 punkt
-
1 punkt
-
Lubię tą perspektywę. Dodaje rowerom pazura. Zawsze można trochę zmienić:p1 punkt
-
Jak nie pada, to nie zakładasz kurtki przeciwdeszczowej. To jest podstawowa zasada. Oddychalność 10000, to jest malutko a za kurtki wodoodpornee oddychające dobrze trzeba niestety słono zapłacić. Na zewnątrz dajesz coś co chroni przed wiatrem (może i być ultralekka wiatrówka 100 gram), a pod to zakładasz warstwy docieplające, np. bieliznę termo/merino. Ilość/grubość zależna od temperatury i indywidualnych potrzeb (a te mogą się skrajnie różnić).1 punkt
-
Mi w tym zakresie temperatur sprawdza się https://www.decathlon.pl/p/kurtka-na-rower-meska-triban-rc-500-meska-zimowa-en1150/_/R-p-304786?mc=8523362&c=Zielony&transactionId=7-651-651-20221216181741-8-2392 Pod nią cienka bielizna termiczna z długim rękawem, na głowę kominiarka i komin. W zakresie -10;-5 po prostu wkładam grubszą bieliznę termiczną. Powyżej +5 to już kurtka wiosenna lub bielizna termiczna z kamizelką.1 punkt
-
Oj tam oj tam, kupować! Trzeba tylko równolegle sprzedawać z nie mniejszą zapalczywością1 punkt
-
Mam wrażenie, że sprawa spawania zaszła tak daleko, że luty tworzą się u Akkwlsk 😀 Rambo nie mieszaj się niecały rok temu i ja cały pomarańczowy na forum zajrzałem piętnastą zaraz ramę miałem, tylko dlatego że sobie nie notowałem, kupa z tego roboty się zrobiła, i wciąż czkawka i porannowieczorna chęć upgradu… A tu metoda jest prosta, nie kupować nie kupować nie kupować… 😀💊😀💊😀1 punkt
-
Nowa wersja szosowej piasty - więcej zapadek, lżejsza i łatwiejsza serwisowo : https://www.bikeradar.com/news/dt-swiss-350-road-hub-2023/1 punkt
-
1 punkt
-
Dokładnie tak. Z tym że ostatnio testowałem jazdę nie po wyświetlanej kresce, ale w nawigacji (i cel nawigasji wybieram danego gpxa). Na domyślnych mapach topo wydaje mi się to czytelniejsze/ładniejsze graficznie. Szkoda tylko że nie można zmienić domyślnego (purple) koloru śladu.1 punkt
-
Rozumiem nowego nabywcę urządzenia Garmin który oczekuje , że po wyjęciu z pudełka od razu będzie działał tak jak sobie wymarzył. Potem następuje okres frustracji podczas którego świadomość dojrzewa jak owoc na jabłoni. Kolejny etap to "samodoskonalenie " a następny to witamy w rodzinie.😃1 punkt
-
Są jeszcze conti grand prix (standardowe), na jednym ze sklepów za 153zł,w innym niecałe 150zł Żeby nie było, nie miałem, nie jeździłem, wcześniej czytałem dobre opinie o niej...ale mając wcześniej gp4000 i gp5000 pewnie próbowałbym z nimi szczęścia. Nie wiem jak się rozkładają na obręczy. GP4000 25x700 na obręczy 17 rozłożyło mi się na 28, GP5000 25x700 na mleku, obręczy hookless niecałe 20mm na 25,5mm. Ogólnie z własnej doświadczenia to jeżdżąc nawet na duro hypersonic zwijanym nie łapałem kapci...choć już tutaj wieści z netu są różne. Na marginesie też całkiem fajne opony, szczególnie jak kiedyś kosztowały 69zł- no ale Tobie polecam coś ze stajni Conti.1 punkt
-
Czyli jeśli ja używam i wprasowują się prosto to szczęściarz że mnie?1 punkt
-
Doczytałem. Każdy wieloletni użytkownik / fan tej zacnej marki wie ,że do tradycji należą tak zwane "choroby wieku dziecięcego". Jeżeli ktoś nie ma obycia z produktami tej firmy to po premierze najlepiej odczekać około trzech miesięcy i dopiero wtedy pchać się w zakup danego aparatu. Kolejna kwestia to mapy - fakt tu Garmin daje totalnie ciała. Mapy w urządzeniu kupowanym dziś są dokładnie takie same jak te w kupowanym rok temu a i one nie były wtedy najnowsze. Pierwsza kwestia po zakupie to usunięcie wszystkich map i wgranie swoich z wszystkimi nakładkami nas interesującymi plus precyzyjniejsze dane DEM plus nasza lista waypointów. Od mapy zależy jakość naszej nawigacji. Druga kwestia to ustawienie Garniaka aby jego algorytmy wytyczały trasę tak jak sobie życzymy ( rodzaj kolarstwa, unikanie dróg, unikanie stromych podjazdów etc.) Ewentualne błędy nie będą wynikać z Garmina tylko od społeczności tworzącej mapy ( nie zdefiniowanie typu nawierzchni , szerokości ,nastromienia i są bardzo częste ) Urządzenie po prostu działa na tym co do niego "wpakujemy" Kolejna kwestia to wtopy z softem . Nawet po roku w ramach jakiejś aktualizacji potrafią coś zepsuć ( a to nie będzie się parował z czujnikami zewnętrznymi). Tego typu sprawy od razu się zgłasza i na plus Garmina należy uznać ,że błyskawicznie reagują na tego typu wtopy wypuszczając kolejną aktualizację już poprawioną. Po za tym napiszę jeszcze taki slogan - zakup urządzenia Garmina to wyrażenie zgody na wejście do specyficznego świata który rządzi się swoją logiką. I teraz jest opcja akceptujesz to stając się członkiem rodziny albo też nie. Garmin to stan umysłu i ciała.1 punkt
-
https://www.youtube.com/watch?v=3K-uP3qcFRw FOAD "Last Try"1 punkt
-
Tak, możesz odkręcić i przy okazji tę plastikową "fajkę" na podkowie też, bo ona również jest pod kabel prądnicy.1 punkt
-
Ja mogę polecić czerwone od firmy soocent, jeżdżę na nich kilka lat i nic złego się nie działo. Jak każde metaliki wymagają dobrzania. https://www.aliexpress.com/store/group/Red-Sintered-Bicycle-Brake-Pads/1230228_504246280.html?spm=a2g0o.store_pc_home.pcShopHead_6162724.1_61 punkt
-
Testowane rowniez na gcn ze sztywnosc buta nie ma znaczenia na generowana moc. Moc jest efektem koncowym, praca jaka wykonuje twoj organizm i uwzglednia transfer mocy. Sam rowniez testowalem na sobie but Sidi shot 2 + pedaly look vs buty Scott gravel MTB z pedalami SPD. Uzyskana moc 20 min 332 vs 335, moc 5 minut 400W vs 398W. Odzczucia sa inne, ale z obiektywnego punktu widzenia I poparte naukowo badaniami nie ma znaczenia. Jest wieksza platforma, sztywnosc itd. w pedalach szosowych, dlatego OBIEKTYWNIE poradzilem OP zeby przetestowal I zobaczyl czy mu sie podoba. Wyrazam obiektywna opinie poparta testami, osobiscie mam wlasne preference, ale nie chce ich narzucac, poniewaz jazdy jest indywidualny.1 punkt
-
Continental GP 4season - świetna przyczepność na mokrym1 punkt
-
Zapytam z ciekawości. Gdzie niby GP5000 są do kupienia za 130 zł?1 punkt
-
W innym wątku rozmawiamy sobie o ręczniakach GPSMAP 65s i 66s. Faktycznie trasę można wytyczyć w aplikacji webowej Garmin Explore. W razie potrzeby można wspomóc się jej wersją komórkową, np. ad hoc na trasie i zsynchronizować przez BT. 66s ma wifi i możliwość instalowania aplikacji, np.... Komoota 🤭1 punkt
-
Jak masz problem z dokładnością w 66 to bierz wersję SR . Powiem z własnego doświadczenia- na otwartej przestrzeni korzystam tylko GPS ( żadnej zmiany w precyzji pozycji nie ma) , w lasach wąwozach w wysokiej zabudowie odpalam wszystkie systemy precyzujące ( bo dopiero w takiej sytuacji ma to sens i do takich sytuacji zostało to zaprojektowane ) . Odpalenie "pełnego radia" GPS wiąże się ze wzrostem konsumpcji energii. Po za tym ładne dylematy macie. Proponuję zrobić "rachunek sumienia" - a więc do czego mi to potrzebne , jakie mam oczekiwania od urządzenia w zakresie obsługi i precyzji. Potem studiuję specyfikację w katalogu a kolejny krok to świadomy zakup. Nigdy przed zakupem nie dywaguje na forum bo wiem dokładnie co chcę i do czego to ma służyć. Garmin ma ładnie pogrupowane urządzenia w zależności od dyscypliny lub aktywności i soft w nich załadowany oraz sposób konstrukcji predysponuje go do danej kategorii. Ręczniak nigdy nie będzie urządzeniem na rower choć od biedy można z niego korzystać sporadycznie w ten sposób. Rowerowy Edge nigdy nie będzie ręczniakiem choć można z niego w ten sposób próbować korzystać ( nie ta funkcjonalność). Zegarki są w miarę złotym środkiem a najnowsze Fenixy /Epix czy 955 /255 mają tą samą precyzję pozycjonowania co 66SR czy 65 . Dla mnie osobiście epoka ręczniaków przeminęła i w żadnym zastosowaniu turystycznym nie są potrzebne nawet w Gopr już od tego odchodzą na rzecz zegarków. (szybsze bardziej bezproblemowe użycie w terenie i mniejsza masa klamotów do taskania)1 punkt
-
Będzie dużo "bo" zaczynam: bo warszafka, bo malo już śniegu, bo kija szukałem, bo kij był daleko, bo udało sie postawić rower na kiju, bo zawsze chciałem tam zajechać i strzelić fotkę, ale jechałem dalej i mialem to w "pamięci", bo w końcu tam zajechałem i zrobiłem fotkę, bo od nowa wyliczanka, bo warszaf.... bo zdjęcie w końcu:1 punkt
-
Wchodzisz na: si.shimano.com Wpisujesz symbol piasty w szukajce. Po wyświetleniu się listy opcji wybierasz plik EV (pomarańczowy prostokącik) Porównujesz symbole osi - gotowe.1 punkt
-
Conti kiedyś były fajne, teraz do szajs podobnie jak Schwalbe. Większość ma bicie od nowości. Fajne, ale ciężkie i droższe gumy ma Vittoria - te mogę polecić.1 punkt
-
1 punkt
-
Marin Stinson- pozytywne zaskoczenie . 11.08.21 przyszła paczka Widelec to była rzeźba Samarama poza odpryskami i przetarciami była OK W głowie tlił się pomysł goniony kolejnym pomysłem, czasu jednak było mało na dłubanie, dzięki temu w ogóle się nie spieszyłem, wiedziałem że i tak będzie fajnie. Kupionych trochę pierdół, z nowych rzeczy, klamka srama, klamkomanetka sory, kierownica deca touring920, pedały, zębatka, kółka przerzutki, opony, pancerze, owijka, siodełko, ze złomu korba i przerzutka, z odzysku, cała reszta. Później już dłubanie do finału.1 punkt
-
WD 40 nie jest do smarowania a tym bardziej do smarowania łańcucha wd 40 pełni funkcje rozluźniania rób tak dalej to długo nie pojeździsz na tej maszynie1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00