Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      10 578


  2. itr

    itr

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      4 319


  3. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      796


  4. yakuza79

    yakuza79

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      907


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.01.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo podziwiając widoczki przy tym ładnym dniu.
    9 punktów
  2. Odmłodziłem staruszka, co nieco. Wiggle/chain reaction przecenili napęd Srama, więc myślę sobie, czemu by nie skorzystać. Zmiana z 3x9 na 1x12.
    5 punktów
  3. ..bo jak ktoś tam był to z pewnością powróci... /Mały Piękny Zachód, Międzyrzecki Rejon Umocniony - Bunkier z jazem w Ołoboku/
    3 punkty
  4. Expander Extralite UltraStar 4 oczywiście. Kiedy na rynku pojawił się nowy, a ja jeździłem na poprzedniej wersji UltraStar 3 cięższej o 1.1 grama czułem, że dzieje się coś niedobrego. Jazda przestała sprawiać mi przyjemność, byłem konfliktowy i czułem obrzydzenie do samego siebie, że jeżdżę na starym, ciężkim g***ie. Kiedy przyjechał kurier znów poczułem radość, ale ta nie trwała długo. Otóż expander zamiast deklarowanych 4.7 waży 4.8 grama.Jako, że jest to oczywista niezgodność towaru z umową prośba o pomoc. Angażować Rzecznika Praw Konsumenta, Trybunał w Strasburgu, papieża?
    3 punkty
  5. @cervandes domyśliłem się, że może chodzić o to, gdy nowy czujnik był już w drodze... I faktycznie, półtoragodzinna jazda na Zwifcie przebiegła bez żadnych problemów po wyłączeniu opcji baterii adaptacyjnej, wszelkiego oszczędzania energii dla tej i kilku innych aplikacji. Więc prawdopodobnie to było to. Co ciekawe - po wyłączeniu "inteligentnej" opcji baterii adaptacyjnej, ustawieniu dla aplikacji nieograniczonego użycia baterii... czas działania urządzenia zdecydowanie się wydłużył. Coś mi się teraz wydaje, że te inteligentne opcje mają za zadanie nie optymalizację zarządzania energią, a przyspieszenie degradacji wbudowanych akumulatorów... A czujnik oczywiście zostaje. Przed chwilą skończyłem pierwszy jego test. Jest mega fajny. 👌 Przyda mi się na siłownię, do biegania i podobno można w nim nawet pływać. No i na rower ofc!
    2 punkty
  6. @adas651 jak masz tokarza, któremu będzie się chciało bawić z taką drobnicą w normalnych pieniądzach, to podziel się kontaktem Też miałem takie "dojścia", ale tacy ludzie to niestety wymierający gatunek. Rozmawiałem z Velo i... @Michal_288 niestety nawet na dnie szuflady w serwisie nie znaleźli i nie znajdą, ale chęci były szczere. @LukaszOkon w Twojej sprawie jest bardziej kolorowo - wysłałem priv. A dla potomnych, w kwestii odkręcania - można delikatnie podgrzać opalarką, tak aby nadtopić klej do gwintów, który to trzyma, a zarazem żeby nie zdjąć lakieru z dolnych lag. Pozdrawiam
    2 punkty
  7. Czujnik tętna Polar H10. Bo szlag mnie trafiał z ciągle wyłączającymi się Zwiftem i Rouvy na Androidzie, a tylko na starym telefonie miałem możliwość podłączenia czujnika Ant+. Jest na promocji na oficjalnej stronie, zależnie od koloru paska 20 do 30% taniej.
    2 punkty
  8. Każdy musi dobrać pod siebie, i teren w którym będzie redukował… masę Tomka znam z gór osowiałych mtb i nie jest to człowiek bez nogi, znaczy się, że napisał z serca. Na przełęcz Karkonoską wjeżdżałem 39:24 ale też 22/34 i w zasadzie ciężko tak samo za każdym razem , choć w pierwszym zestawie mało kierownicy nie urwałem, i nawet zszedłem z siodła, żeby nie paść na zawał, gdzieś tam 300 metrów przed końcem na 30 kroków pieszo. Na szosie szosie lubię mieć 52 i łańcuch na środku kasety, a nie 46 i na jej drobnym końcu … ale to zależy od jak pisałem terenu, formy, lubienia i kadencji. Czyli dobierajcie a będzie wam dane co dobierzecie sobie !!!!
    2 punkty
  9. Niezła promocja na Lumintopa B01 z ogniwem 21700, 127 zł. z kodem rabatowym WinterC2 https://pl.aliexpress.com/item/33046014882.html
    2 punkty
  10. Kiedy sram ma skok indeksu dwa razy dłuższy, to chyba manetka cierna jest bardziej naszym intencjom wierna, miałem to kiedyś w szosie, zachowałem się jak prosie i nie pamiętam. Przyjechał do mnie Rival z kraju robin huda i zdumałem się wielce, że nie działa na 7 szimano skoków, stare manetki robią cyk, ale jestw nich myk- można zrobić tryk i działa bez cyk cyk, co ratuje sprawę… oczywiście rower składałem dzień przed wyścigiem no ciernie trzeba było wachlować, co w peletonie to jest dalekie od mienia dobrze!!!! Dziś Rival ma skoków na indeksie dziesięć w klasycznym baranku , cóż z tego, w zasadzie jest rowerem ostatniej posługi bo kto by tam jeździł na pistacjowym kolorze, kiedy mam w rdzy ramy pierwsze w kolejce do wiatru, cierne 6 s robi tysiące kilometrów ( na kasecie 8 ) a skokowe 10 s wegetuje z kurzem. Bo w płaskiej ziemii centralnej po grzyba biegów w bród. Z radosnym pozdrowieniem życzę ślicznego klasyka zamiast tego transformersa, są przerzutki Sram plazma i quarc z plastyku, sprężyna mocna, skok szimano, ale wyglądają jak wiązania narciarskie z epoki tej ramy, a nie futurystycznie, minus taki że jak rower od wiatru zrobi bam na bok to bardziej od shimano zaginają hak przerzutki. ale tak jak jest też mi się podoba !!!neoretroprofutura!!! ta Twoja fura!
    2 punkty
  11. A trzeba było się nie odzywać Jeżeli chodzi o taką drobnicę, to na stronie mało co da się znaleźć. Często takich elementów nie widzimy nawet my w panelu B2B, ale nie tyle jesteśmy obeznani z Velo, co jesteśmy z tymi ludźmi na "Ty" i niekiedy da się załatwić takie pierdoły na zasadzie: Ja: "Hej, macie to i to" Velo: "Na magazynie nie ma, ale..." Niekiedy dzięki uprzejmości i dobrej współpracy z serwisem da się sporo pochytać Tak czy inaczej o ile takie części do piast Dartmoor'a, którego są "producentem" da się ogarnąć, o tyle jeżeli to ma to być coś do piasty agang, który już trochę czasu nie istnieje, to trzeba liczyć jedynie na cud Piszcie priv, to będę miał przypominajkę w postaci nie przeczytanego maila i spróbuję jakoś pomóc.
    2 punkty
  12. Dookoła Międzyzdrojów jest trochę pofałdowanego terenu w Wolińskim Parku Narodowym. Można na przykład pojechać sobie przez Jezioro Turkusowe, wzgórze Zielonka do Lubina. Można pojechać też w kierunku wschodnim np. do Wisełki przez Kawczą Górę z punktem widokowym, Białą Gorę z byłym PRL-owskim prestiżowym ośrodkiem wczasowym dla dygnitarzy, byłą jednostką wojskową, jakimiś tam bateriami artyleryjskimi i zagrodą żubrów. Można pojechać na zachód w kierunku Świnoujścia, zwiedzić fort Gerharda, latarnię morską, przejechać się wschodnim falochronem. Można też przeprawić się promem do lewobrzeżnej części Świnoujścia, na wyspę Uznam i pojechać wzdłuż promenady do Ahlbeck, Heringsdorf (przepiękne nadmorskie miasteczka, byłe cesarskie uzdrowiska z cudowną architekturą) i można dojechać bardzo fajną nadmorską trasą, częściowo przez lasy i pagórki aż do Peenemünde. Usedom i Anklam też są fajne ale to już trochę daleko. Można za to, będąc w Świnoujściu zrobić pętlę przez Ahlbeck, Heringsdorf, zahaczyć o Ścieżkę w Koronach Drzew w Ahlbeck, pojechać na południe, nad Zalew do Kamminke i wrócić przez Świnoujście do Międzyzdrojów. Popatrz się na Mapy.cz na szlaki albo jakieś Trailfoksy bo tam na południe od Międzyzdrojów jest nawet jakiś singiel
    2 punkty
  13. Aktualizując: Przejechałem z nawigacją - faktycznie w którejś aktualizacji chyba poprawili względem tego co było. Obecnie jest tak, że jak ma być zmiana kierunku to zegarek nie udaje, że ma duży ekran i już nie stara się zmieścić wskazówki gdzieś nad kreską szlaku tylko pojawia się na jakieś 5 sekund nowy ekran na którym są informacje w stylu (od góry patrząc): skręć w lewo, za 700 metrów i 1 minuta (jakoś tak pi razy drzwi oblicza za ile dojedziesz do zakrętu). Potem około 100 metrów przed skrętem znów pojawia się ta wskazówka że niebawem będzie zakręt. Więc jest jakby lepiej - wg mnie bardziej czytelnie. Jak nie pędzisz i nie walczysz o sekundy tylko nawigujesz w trybie wycieczkowym to sprawdza się to całkiem nieźle. Co do tego czy wskazówki pojawiają się też przy zaimportowanym gpx a nie w wyznaczonym w appce suunto to nie dałem rady dziś sprawdzić bo deszcz lał straszny i nie miałem motywacji - w weekend ma być lepsza pogoda to mogę to ogarnąć i dam znać
    1 punkt
  14. Wyczerpałeś możliwości konfiguracji urządzenia, tj powłączałeś aplikacjom autostart i pracę w tle, wyłączyłeś je z oszczędzania energii i zakłódkowałeś w task managerze? Bo generalnie każdy androidowy telefon obecnie nadgorliwie ubija aplikacje pracujące w tle, aby oszczędzać prąd... I trzeba te wszystkie opcje jakkolwiek się nie nazywają - powyłączać.
    1 punkt
  15. Obecnie opakowania są szare. Były niebieskie. Jeśli kupiłeś tarcze z normalnego sklepu i jest podana Japonia jako miejsce produkcji to raczej trudno oczekiwać jakiegoś oszustwa
    1 punkt
  16. Jako stary inbred nie śmiałem wątpić w dobre intencje tego komplementu 🙃 podałem tylko obosieczność wieloznaczną … Wiadomo że szuper!!! Rambo przypakiem zrobiłeś najatrakcyjniejszy post z pośród wszystkich swoich dotąd na tym forum, tak wyglądał na głównej !!! Dzień wzajemnej adoracji po prostu
    1 punkt
  17. Przaśny punkt 3 😀 1. «zrobiony z niezakwaszonego ciasta» · 2. «prosty, surowy, naturalny» · 3. «świadczący o zacofaniu cywilizacyjnym, o kulturalnym i umysłowym ubóstwie». Po prostu wsobniak , Habsburg wśród rowerów: Inbred
    1 punkt
  18. Jako alternatywę polecam magure mt5/mt7
    1 punkt
  19. Gdzie nie spojrzeć mają metaliczne (bez radiatorów). Nawet sam zacisk 6120 sprzedawany jest z metalicznymi... https://biostern.abstore.pl/hamulce-tarcze-adaptery-hamulec-deore-br-m6120-przedni-okl-met-,c65,p6060,pl.html
    1 punkt
  20. A czy tam w ogóle trzeba stosować podkładki do obręczy asymetrycznych? Bo właściwie tylko o nie tutaj chodzi. Wentyl sam w sobie jest taki sam, chodzi tylko o podkładkę, która umożliwi jego odpowiednie dokręcenie. Na pewno nie bierz wentyli z prostokątnymi stopkami. Weź z gumową, okrągłą, są bezproblemowe i pasują do wszystkich obręczy. edit: Ok, zerknąłem na zdjęcia obręczy i otworu na wentyl, i jednak bez podkładki z klasyczną okrągłą nakrętką nie będzie to działać. Więc albo dedykowany zestaw, albo dorobienie sobie podkładek z jakiegoś kawałka gumy czy plastiku.
    1 punkt
  21. Jestem pod wrażeniem, o takie informacje mi chodziło, nie żebym chwalił nadmiernie, ale dobrze sie czyta co napisałeś. Pozdrawiam.
    1 punkt
  22. Mam suunto 5 - bez peak ale system zegarka jest dokładnie ten sam więc mogę odpowiedzieć na pytania 1-3 i w trochę odnieść się do 4 1. Bez żadnego problemu obsługuje duże trasy - na próbę ściągnąłem trasę wyścigu Great Lakes Gravel - 516 km. Wgrało bez problemu i można nawigować po śladzie. Wczytując trasę nie ma jakiegokolwiek opóźnienia czy zamuły - odpala tak samo szybko trasę 30 km jak i 500 km. 2. Możesz połączyć apke suunto z komoot. Wtedy nowe aktywności są automatycznie synchronizowane do komoot a nowe trasy w komoot są automatycznie przesyłane do apki suunto. 3. Jako nawigacji używałem tylko kilka razy - głównie używam jako nagrywanie aktywności. Jak już wyznaczyłem trasę by pojechać w nieznane mi miejsce (a zapomniałem komputerka garmina) to zegarek nawigował bardzo sprawnie - ani razu nie miałem wątpliwości gdzie skręcić. W moim odczuciu może być to nawet podstawowa nawigacja. Jedyne zastrzeżenia to to, że jak jest zakręt to wyświetla duuuży napis na zegarku w stylu "za 100 metrów skręć w prawo", który nie mieści się oczywiście na ekranie zegarka i zasłania ślad trasy 😕 nie wiem czy da się wyłączyć te wskazówki a jest to irytujące. Na szczęście te wskazówki (które w zasadzie bardziej mi przeszkadzały niż pomagały) wygaszają się po jakiś 3-5 sekundach i znów zegarek wraca do trybu "śladu". Od mojego ostatniego nawigowania zegarkiem minęło sporo czasu i w międzyczasie były jakieś aktualizacji - może to poprawili. Jak będę wracać z pracy to sprawdzę czy dalej tak jest czy coś się zmieniło i mogę dać znać. A i z tego co pamiętam to te wskazówki "skręć w tą czy tamtą" są tylko wtedy, gdy trasę tworzysz na appce suunto a jak wgrywasz jakiegoś gpx to masz po prostu tylko linię której musisz się trzymać bez wskazówek (ale to muszę sprawdzić jakbyś chciał bo nie jestem tego pewien 100%). 4. W moim 5 bez-peak czas pracy baterii praktycznie pokrywa się z deklaracjami producenta (czyli około 20 godzin nagrywania aktywności - przy czym jak bateria spadnie do 20% to przechodzi w tryb oszczędzania i z tego co pamiętam przestaje zapisywać tętno i nagrywa ślad z odświeżaniem pozycji co 5 sekund a nie co sekundę).
    1 punkt
  23. W zestawie fabrycznym są kloce żywiczne bez radiatorów.
    1 punkt
  24. Kupno 4 tłoków zamiast 2 ma choćby ten plus że zacisk jest większy i lepiej radzi sobie z ciepłem. Pytasz o jakość? Wg mnie heble shimano nie = się jakość. Po raz kolejny napiszę: zaciski i przewody magura mt5, dźwignie deore.
    1 punkt
  25. Piasta ma dwa łożyska "maszynowe" i bębenek na kulkach. Łożysko od strony napędowej jest osadzone w gnieździe zewnętrznej bieżni kulek wewnątrz bębenka. Oś ma kołnierze o które zapiera się łożysko. Wybijając Oś wybijasz łożysko. Sensowne jest wybić oś z łożyskiem siedzącym w bębenku bo z dużym prawdopodobieństwem bębenek zamocowany jest do korpusu na śrubę przelotową z gniazdem na imbus 11 mm a to gniazdo jest dostępne od strony napędowej. Jeśli mocowanie bębenka jest dostępne długim imbusem od strony nienapędowej to i tak wybijasz oś z łożyskiem odnapędowym potem zdejmujesz łożysko i wkładasz samą oś od strony bębenka w łożysko po drugiej stronie. Znowu używasz młotka i wybijasz oś z łożyskiem. Bębenek do tej piasty, jeśli dudni przy kreceniu a łożyska główne są w dobrym stanie, nie nadaje się do reanimacji by osiągnąć kulturę pracy bez dudnienia. W środku jest 2x25 małych kulek i 4 bieżnie po których się toczą, na 99% te od strony wewnętrznej mają dość. Te bębenki są fatalnie złożone fabrycznie, mało smaru, i gniją. Nowy bębenek to 100-150 zł. Jeśli kupisz nowy to go rozbierz i daj smar, bo na prawie pewno w środku go nie ma za bardzo i zrobi się to samo. Jeśli nie masz klucza dwuzębnego do rozbiórki bębenka wyjmij przynajmniej uszczelkę od strony mocowania do korpusu piasty, napchaj smaru, składając piastę nawal na gniazdo osadzenia bębenka w korpusie smar, żeby ograniczyć penetrację przez wodę.
    1 punkt
  26. Doszedł naciąg, o którym wspomniał @TheJW Właśnie to wymieniłem. Powiem tak! Działa bardzo dobrze. Wymiana jest nieco skomplikowana, bo naciąg jest sztywniejszy od sznurka, ale jak już się wymienić to jest bardzo dobrze! Pięknie dziękuję za pro tipa!
    1 punkt
  27. Też myślałem czy od Leszka nie kupić spodenek a to dlatego że idealnie mi pasują kolorystycznie do roweru, wkładka jest kolor czerwony z tych dobrych wkładek ale jak piszecie że to nie wytrzymuje chyba postawie na rogelli też w podobnej cenie. Znajomi je ma bodajże 2 lata i sobie bardzo chwali. Coś blisko 350 zł ich cena.
    1 punkt
  28. 46/30 z kasetą 11-34 na szosy w okolicach Zakopanego - bardzo sensowny wybór. Miałem okazję pojeżdzić od Nowego Targu do góry, wąziutkie asfalty i co chwilę ścianki do 20% .
    1 punkt
  29. Stacjonowałem kiedyś w Dziwnówku i na wypożyczonych rowerach wybraliśmy się do Międzyzdrojów. Dopiekły nam samochody, więc trochę przypadkiem zjechaliśmy w głąb Wolina - pamiętam dość malownicze tereny, wioski przy drogach gruntowych, jakieś stacyjki kolejowe z wybrukowanymi dojazdami... Możesz też wybrać się na Uznam. Ja generalnie objechałem w zeszłym roku od Nowego Warpna do Ahlbeck i Świnoujścia i z powrotem (przez Usedom, Ankalm). Możesz pociągnąć objazd z powrotem do Międzyzdrojów przez Trzebież, zamykając pętlę. Trasa na kilka dni, ewentualnie można sporo skrócić korzystając z promów ale to musisz już we własnym zakresie, bo ja nie korzystałem. Polecam za to kamping Okeanos w Nowym Warpnie Po niemieckiej stronie trochę zabytków, bardzo fajny rezerwat ptactwa, ogólnie bardzo przyjemna wycieczka - trochę asfaltu, trochę szutru, trochę leśnych ścieżek.
    1 punkt
  30. Pomiędzy mną a producentem jest jeszcze dystrybutor i sprzedawca. Mieszkam na zapupiu i już się przyzwyczaiłem, że wożę rowery co najmniej 20 km na serwis. Marin jest o tyle liberalny, że przegląd gwarancyjny może zrobić dowolny serwis. Dla mnie to właśnie 20 km w jedną stronę a nie 60. Rower żony wożę jednak 60 km. Co oznacza jedną sobotę i jedno popołudnie na dostarczenie / odebranie roweru. Niestety praca i dojazdu (dez)organizują mój czas. Nie bardzo widziałem w takim układzie jakieś roszczenia gwarancyjne z Koną. Właśnie z uwagi na szczątkową dystrubucję. Co nie oznacza że mam coś do zarzucenia samej firmie a nawet polskiemu dystrybutorowi. Po prostu nie widzę się w takim scenariuszu. Ktoś chce mieć oryginalną śrubkę od bidonu a ja - złudzenie świętego spokoju. Wreszcie, mam świadomość że w razie W może nie być różowo. Moja żona wierzy tylko w Treka, w dodatku w jeden sklep - serwis. I choć jej DS 3 ma komponenty z dolnej półki to nie zawiódł na 3 kilkudniowych wypadach z sakwami a na serwis też nie miała powodu narzekać. Tymczasem raz uległa moim namowom i kupiła DSX. Sklep wcisnął jej rower za duży, mimo że mieli S i M na składzie. Serwis gwarancyjny zapamiętamy na długo, bo oddali rower ze skrzywioną przerzutką. Dla niej Marin jest spalony. W dodatku jej sklep z Trekami nie prowadzi już Marina, którego kiedyś mieli w ofercie. Pytałem o powód - problemy z reklamacjami po stronie dystrybutora.
    1 punkt
  31. Udało mi się poskładać kompa na nowo, czas teraz na rowery, czuć wiosnę w powietrzu 😉 Pozdrow'er
    1 punkt
  32. 5.7 ważył UltraStar 3. Ale nie przypominaj mi już o nim, bo znów mi niedobrze.
    1 punkt
  33. Od 2 lat około. Jest odczuwalnie gorzej niż było kiedy prod. była japońska. W chińczyku jedna strona tarczy hamuje na pół gwizdka. U mnie chińskie rt6x-7x nie wnoszą żadnej zmiany względem rt56 zrobionych w ten sam sposób co rt10 i rt20. Po podmianie kół na takie gdzie mam jeszcze stare, japońskie rt64 to zupełnie inne hamulce się robią.
    1 punkt
  34. A to mój triban 540 po delikatnych przeróbkach. Mostek przeniesiony niżej i 2 podkładki nad. Kaseta zmieniona z oryginalnej 11-28 na 11-32, zaciski kół założone dt Swiss, sztyca z offsetu na bez offsetu karbonowa token. Do tego wymienione pedały z platform na SPD Look x-track, zacisk sztycy Token, kapselek sterów token. Opony zmienione z 25c na 28c vittoria rubino pro g2.0
    1 punkt
  35. Jeżeli zależy Ci na częściowej ochronie przed wodą obejrzyj kurtkę GORE® Wear Spirit Goretex Infinium: https://www.gorewear.com/dk-en/spirit-jacket-mens-100716 Kieszeń z tyłu jest niewielka, zapinana na zamek i nie powinna przeszkadzać a krój jest rowerowy z tym że raczej luźny - bardziej na gravela niż na szosę. Dodatkowo jest kieszeń z przodu, też nie duża - dużego smartfona tam nie zmieścisz. Sam materiał czyli Goretex Infinium ma (jak na membranę) dobrą oddychalność. Wytrzymuje kilkanaście minut lekkiego deszczu lub kilka średniego/dużego. A jak chcesz mieć oddychalność na niemal kosmicznym poziomie i krój rowerowy nie jest priorytetem polecam mojego faworyta pod tym względem czyli Rab Borealis: https://8a.pl/kurtka-softshell-rab-borealis-jacket-firecracker Kieszenie z przodu są spore, jak ich nie obciążysz nie będą przeszkadzać nawet w pochylonej pozycji. Kurtka jest elastyczna więc dobrze się dopasowuje do sylwetki. Materiał jest wytrzymały. Przeszurałem w niej kilka metrów bo betonie i nie ma śladu. Ma powłokę DWR ale ochrona przed deszczem jest symboliczna - kilka minut lekkiej mżawki to wszystko na co można liczyć. Natomiast jej rewelacyjna oddychalność ma swoją cenę - nie zabezpiecza przed wiatrem w 100%. Można przyjąć że odcina 80-90 % wiatru. Tak przy okazji. Jazda z plecakiem nie jest, i to bardzo delikatnie mówiąc, dobrym pomysłem. Bardzo okazjonalnie można się przejechać. Ale jazda non stop z wilgotnymi plecami owiewanymi przez wiatr doprowadzi prędzej czy później do zmian zwyrodnieniowych z którymi nic nie będzie można zrobić. Powodują m. in. chroniczny ból w obręczy barkowej przy każdym zawilgoceniu, nawet w lato, czasami przy zmianach pogody. Pracuje się na nie co prawda latami ale potem zostają do końca życia. Na plecakach które są sprzedawane jako rowerowe powinien być napis ostrzegawczy jak na kubkach w Mc Donaldzie. A jak na reklamach widzę gości którzy radośnie pomykają na MTB z plecaczkami to mam ochotę producenta wbić na pal.
    1 punkt
  36. ...bo jak ktoś tam był to z pewnością powróci... /Salzburg/
    1 punkt
  37. Oprócz drogi szerokiej, oprócz góry wysokiej Oprócz kawałka chleba, oprócz pomarańczy nieba czy jakoś tak to leciało
    1 punkt
  38. Bo się zastanawiam, dlaczego barendy (rogi) wyszły z mody w XC.
    1 punkt
  39. Bo dziś kupiłem nowy rower i trzeba było go trochę dotrzeć. Wrócił ubłocony, jak cholera. Ja też 😄
    1 punkt
  40. Jak jesteś na granicy rozmiarów to musisz wybadać jak jest w myk mykiem. Ot cała filozofia a nie gdybanie czy będziesz jedził ostro na krótkim dystansie czy nie bo to nie ma znaczenia. No chyba, że większość tras będziesz robił bez opuszczania to jakoś ujdzie w każdym przypadku.
    1 punkt
  41. W Trance górna rura efektywnie ma tą samą długość co rowery XC, gdyby porównywać rozmiar do rozmiaru. Wzięcie rozmiaru mniejszego ma sens, zwłaszcza z takimi odczuciami względem obecnego sprzętu 👍 U mnie przesiadka była ze Scotta Scale, dlatego pociągnęło mnie w stronę dłuższej ramy. Giant daje do tego roweru pancerne opony enduro które są nie na miejscu jeśli chcesz kręcić kilometry
    1 punkt
  42. Dalej nie pomagasz w ocenie...
    1 punkt
  43. Dlatego ja w swoich ''projektach'' zostawiam historię dla przyszłych pokoleń, nie są to ramy nad którymi warto się pastwić. Pozdrow'er
    1 punkt
  44. Ko Kolor opisany jako Bianchi czyli Celeste, napisałem, że fatalnie na zdjęciach, ( może być lepszy na żywo) …. Kolor na zdjęciach nie jest kolorem Bianchi …. Malowanie Bianchi mam w oryginale i potrafi mimo pistacji być piękne. I da się je nawet skopiować trochę w proszku, widziałem warstwę z opalizacją. Robienie Bianki z Jaguara z naklejkami - kwestia gustu, masz rację może się komuś podobać, robota włożona, cena w miarę dopasowana. Dobór komponentów dyplomatycznie nazwijmy praktycznym. Przez lata sam robiłem takie tandetne renowacje dla siebie i znajomych, i swoje rowery nazwałbym tak samo, szczerze. Nawet w dość dostojnym Wichrze mam korbę 105 w satynie superlekkie koła na novatekach i stożkach od Wolbera, nie z epoki ,bo rower był do Pruszkowa i miał śmigać, a stare kampy pękają ipd itp Oryginaly widelec też zdjęty bo Jaguarowe, Wichrowe pękają przy sterach i strach. Mówią że dębowe kołki mają dać czas na kontrolowany upadek, ciekawe czy po proszku w Jagu z aukcji wbili nowy kołek…. nawet pegaz w moim Wichrze nasprejowany w odbiciu lustrzanym. Bo nie nazywam tego renowacją czy restauracją, ot projekt. Kolor też nie z palety Wichrów, także tak sobie komentuję jak widać …. Jaguara mam po przebudowie na przełaj z piwotami i górnym prowadzeniem linek. Bo można, także mam szacunek dla roweru z aukcji bez obaw, ale wygląda tak bardziej w stylu amerykańska renowacja z serialu o renowacjach… pomalować nakleić i poutykać części z różnych lat.
    1 punkt
  45. Dziewiczy rejs, co bede pisoł, widać na załączonych obrazkach. Pozdrow'er
    1 punkt
  46. Wymieniałem zaciski hamulców tarczowych w szosie. W przednim, odkręciłem górną śrubę żeby mieć lepszy kąt do wsadzenia pancerza. Tyle że zacisk obrócił się na dolnej i uderzył w widelec, robiąc odprysk 2 x 2 mm. Pierwszy odprysk lakieru, a ja nawet nie przejechałem metra.
    0 punktów
  47. no niestety, ten plastik ma też gwint - w przerzutce jest "gołe" gniazdo o nieokrągłym kształcie.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...