Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 08.01.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
Rano wstałem i rowerem pojechałem Na wschód słońca zdążyłem, ale to przypłaciłem Zmrożonymi palcami i dwoma kapciami Dobrze, że do domu blisko i choć było ślisko To i tak rower prowadziłem, więc się nie wypierdzieliłem.23 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Zigfir - 401 km (szosa, MTB, trenażer) TheJW - 181,1 km (MTB, trenażer) ernorator - 104 km (szosa, gravel, trenażer) Hulk14 - 94 km dfq - 94 km (MTB, trenażer) Sansei6 - 60 km (MTB) Zbyszek.K - 55 km (cross/szosa) CoolBreezeOne - 50.2 km (MTB) PJ4cK - 41km spidelli - 35 km (MTB, trenażer - 2,5 km) sznib - 22.4 km (MTB) revolta - 21.2 (MTB) JWO - 19.5 km (rower miejski) Z tego 162 km na MTB, a reszta trenażer. Dalej raczej rozpisywać na składowe nie będę. Dodam, że jak się komuś trenażer nie podoba to jego sprawa, ale ja jako człek pracujący na etacie nie mam, kiedy trzaskać w tygodniu zimą kilometrów na świeżym powietrzu i zostaje chomikowanie wieczorami. Muszę tylko koniec roku upilnować, bo mi ostatnio wątek się zamknął, zanim wrzuciłem dystans po dłuższej przerwie w aktualizacjach, a byłbym 3 albo 4.1 punkt
-
Rozszyfrowując Monstercross, Izotonic, Karate Monkey, Race Face, mostek od Sun Race (Wtf?) i komponenty z karbonu… 😀🙉😄1 punkt
-
Ja tam jestem zachwycony. Poza tym, że są większe i cięższe niż buciki letnie, to dla mnie same plusy. Chodzę czasem na max 2h, robię 30-50km i wracam przy lekkim mrozie z chłodnymi stopami, ale nie z lodowatymi - jak miałem w M089 + wkładki termo + gruba merino skarpeta + ochraniacze neoprenowe. A wygoda ubierania to kosmos, ochraniacze się wciąga, zapina, robi się trzy razy dłużej niż dedykowany zimowy bucik. Wada MW5: ten materiał szary jest odblaskowy, taki dziwny. Świeci w nocy jak się na niego skieruje snop światła. No i miejsca, które spotkały się z błotem i gliną - zmieniają barwę. Nie mogę tego doczyścić, robią się plamy takie w innym odcieniu. Ale serio, to jest drobiazg, widoczny pod odpowiednim kątem i przy odpowiednim świetle. Ja esteta jestem i lekki czubek, więc mi to przeszkadza, ale 99% społeczeństwa jest bardziej normalna ode mnie.1 punkt
-
@padamus: Tutaj obliczysz sobie obwód koła, może pomoże.1 punkt
-
1 punkt
-
Musisz być niezwykle wyczulonu i mieć niesamowicie niski suport, że poczujesz różnicę kilku milimetrów. Dodatkowo, im węższa obręcz, tym większy efekt "żarówki". Przecież zmieniając opony, możesz kupić takie z dużym balonem. Nie u każdego producenta, ten sam rozmiar ma te same wymiary. Co to w ogóle za bzdurny pomysł...1 punkt
-
Ja, dwa razy. Raz urwałem lusterko w samochodzie, drugi raz zaatakowałem kierowcę autobusu komunikacji miejskiej.1 punkt
-
1. Rękami nie bo zatłuścisz tarcze, na YT są takie filmiki jak zrobić przyrząd do prostowania (rurka i piłka do metalu) 2. Luz do przodu to normalne.1 punkt
-
1 punkt
-
Odblaski jak to odblaski, guma jest w razie czego. Też bym ich nie montował, ale wydaje mi się, że poza oświetleniem, są chyba obowiązkowym wyposażeniem, jeżeli chodzi o przepisy. Ten mały korek z dziurką jest na pewno do kierownicy. A plastiki do hamulców są 2 różne bo sklep dał co miał, ale przewidziane są to tych samych modeli zacisków i oba będą pasować na tył i na przód. Ten, który ma więcej plastiku jest starszy, a mniejszy nowszy, bo ktoś kto je produkuje dla shimano, w końcu się obudził i stwierdził, że mniejsza ilość materiału oznacza większe oszczędności1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Możesz koncepcyjnie w między czasie przeglądać kolarki marki Giant i Trek stalowe, z początku lat 90 z widelcem stalowym bez mu,f - ale nie karbonowym z klamkomanetkami 105 albo RSX albo Ultegra 8 biegów…. Rama stalowa z tamtych lat fabrycznie zrobiona pod tylne koło 130 mm i nie uszkodzona może być dobrym wyborem, jednak potrzebujesz weryfikacji przed zakupem. Na jej podstawie można ocenić zasięg inwestycji aby rower był gotów do dłuższego używania. W latach 2000 najniższe modele robiono już z aluminium, czasem pojawiają się karbonowe widelce. Takie ramy mogą być zmęczone, ale nie obdarte. Każdy materiał może pękać ale po szosówkach czasem kompletnie nie można rozpoznać ile jeździły i wolę nie polecać ram aluminiowych z niepewnego źródła. Są dziadki, które nabijają olbrzymie przebiegi zmieniając tylko łańcuchy , klocki i opony, a rower jak nowy. Natomiast rower zakurzony i w pajęczynach ze strychu czy piwnicy może być jak nowy z kapsuły czasu. Każda oferta może być okazją albo pułapką.1 punkt
-
1 punkt
-
Autorko zapytania : oto oftop przeszłoprzyszły dwóch naszych uzależnionych od retro Forumowiczów. To generałowie kombinacji i pastelowych kreacji. Nie idź zatem w retro, przynajmniej nie w sportowe retro, bo dla nas retro to jest sport, to jest klasa to jest styl… A poważnie wszystko jest dla ludzi, ale nie każdy polubi przypadkowo kupioną starą szosówkę twardą podatną na flaka i terkotanie i z subtelnym hamowaniem.1 punkt
-
Oczywiście że nie, tu poczeba czegoś wincyj, przygotowanie fizyczne, psychiczne, odpowiedni sprzęt, ubiór, akcesoria. Założenie tematów, jaki rower, spodenki, kask, rękawiczki, buty, oświetlenie, licznik, bidon, ciśnienie, opony, łańcuch, przerzutki, jedzenie, nawodnienie. Planowanie trasy z gpx, używanie stravy, rejestracja na insta i fejsa, dołączenie do największych grup kolarskich, obserwowanie najlepszych zawodników kolarstwa. Sport to nie jest 20 minut dla zdrowotności 😉1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00