Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 03.01.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
10 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
@kazafaza Jesteś modowym troglodytą (tak jak i ja), więc nie zrozumiesz. Są osoby, które więcej czasu i pieniędzy poświęcają szukając odpowiedniego ubioru na fitness niż ćwicząc fitness. Dopóki im to sprawia przyjemność, to jest to uzasadnione. Merytorycznie nie musi mieć to sensu.3 punkty
-
3 punkty
-
Oczywiście że nie, tu poczeba czegoś wincyj, przygotowanie fizyczne, psychiczne, odpowiedni sprzęt, ubiór, akcesoria. Założenie tematów, jaki rower, spodenki, kask, rękawiczki, buty, oświetlenie, licznik, bidon, ciśnienie, opony, łańcuch, przerzutki, jedzenie, nawodnienie. Planowanie trasy z gpx, używanie stravy, rejestracja na insta i fejsa, dołączenie do największych grup kolarskich, obserwowanie najlepszych zawodników kolarstwa. Sport to nie jest 20 minut dla zdrowotności 😉2 punkty
-
Nie do końca rozumiem dlaczego gravele i różnorodność rodzajów rowerów wzbudza takie emocje🤔 Przykład innego sportu -narciarstwo. 100 lat temu istniał jeden rodzaj nart na, których się podchodziło, zjeżdżało, biegało a nawet skakało. Teraz są narty: biegowe (2 rodzaje), zjazdowych trudno się doliczyć, skitour-y jakby było tego mało to jeszcze ktoś wymyślił jazdę na desce😁. Każdy jeździ na czym ma ochotę i nikt nie próbuje udowadniać, że na biegówkach da się zjechać z Gubałówki a na skitourach wystartować w Biegu Piastów.2 punkty
-
No ja nie wiem mój drogi jak Ty w ogóle jesteś w stanie jeździć rowerem z tak przestarzałą geometrią!!! Przecież Ty masz jeszcze kąt główki ramy 69° pewnie a nie "współczesne" 68,5° i kąt rury podsiodłowej 73° zamiast 74°!!! Na tym nie da się już jeździć!!! Zdecydowanie musisz kupić nowy rower!!! 😁2 punkty
-
Co mają buty grawelowe innego od szosowych lub SPD oprócz zadania robienia z ludzi pelikanów? Pytam dla kolegi, gdyby ktoś pytał. 🤡2 punkty
-
Standard w świecie rowerowym? Jest coś takiego? 🤡 Przód raczej 12x100mm, tył różnie. Jakże się cieszę, że moje grawele są na rychłoupinak. W zasadzie teraz, jak wróciłem z oryginalnym widłem do Krampusa to wszystkie moje bajki mają QR, nie mają hydrauliki, kilka nie ma przerzutek, wszystkie przyciągają magnes i rdzę. Ależ jestem niemodny i jakże mi z tym wspaniale! 🥰2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Wczoraj dałem się nabrać. Swoją drogą po chwili postoju w słońcu w tym miejscu termometr z licznika pokazywał 22.3 stopnie Celsjusza... Można powiedzieć, że mróz odpuścił:)2 punkty
-
2 punkty
-
Toć to je sztos, marzena moich marzeń, kwintesencja stylu, elegancji i luksusu. Wy razy uznania dla prezesa zarządu i rady ministrów rolnictwa ekologicznego.1 punkt
-
1 punkt
-
Stara dętka na supełek? Czasem tak wożę termos przytroczony do widelca.1 punkt
-
1 punkt
-
Teoretycznie Cannondale bezpieczniejszy bo widać o co chodzi z ramą, ten Pug może kryć jakieś niefajne tajemnice. Z drugiej strony kanon ma reputację Crack'n'fail. Miałem trzy, żadnego nie pękłem, może miałem szczęście, pracowałem dekadę w sklepie sprzedającym dejle i widziałem jedną pękniętą ramę. A Treka było kilka. Fart-niefart. Te manetki z dółtuby można przemodzić na kierownicę, górny chwyt: Czy warto się bawić w retromod'y? Mnie nie pytaj, popełniłem ich kilka w zeszłym roku, ten jest ostatni:1 punkt
-
Kolego jeleń to z Ciebie jest. Myślisz że nie wiem po ile są nówki razem z blokami. Zresztą zawsze można napisać do mnie w celu negocjacji ceny. Nie robię problemów. A Ty mi tu zrobiłeś gównoburzę. Po 185 zł to były może 1.5 roku temu. A ja sprzedaję pół roczne z fakturą. Ech.... Nowa cena to 180 zł + KW. Pozdrawiam wszystkich rowerzystów i mniej spiny na Nowy Rok!1 punkt
-
1 punkt
-
A gdzie są po 185 zł. Chętnie bym kupił. Haha. Ale jaja. Wczoraj były po 185 zł w PGBikes z dopiskiem "ostatnie sztuki" czy coś takiego, a dzisiaj wszedłem, żeby wysłać Ci link i już po 239 zł i na zielono. Pewnie wjechała dostawa po nowej cenie. Przepraszam za dziwny cytat, na telefonie nie mogę już tego usunąć. ;/ Niestety po tych unowocześnieniach jest sporo takich "fakapów"...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Magnes zewnetrzny musi byc bardzo mocny. Najlepiej neodymowy. W przeciwnym razie nie przeciagnie tego metalowego (czasem jest to rowniez magnes) elementu na koncu linki. (sprawdzone). Generalnie te gotowe zestawy przeznaczone sa do ram aluminiowych i carbo, slabo radza sobie z met. ramami.1 punkt
-
@spidellipodpisuję się obiema rękami pod co piszesz.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zawsze są w zestawie, więc to żaden argument... Gość najwidoczniej liczy, że znajdzie jelenia, ale wybrał nieodpowiednie miejsce.1 punkt
-
Korby są takie same. Różnica polega tylko na zastosowaniu odpowiedniej zębatki. Samych ramion nie kupisz, zawsze są w zestawie z zębatką, najczęściej w rozmiarze 32T. W Sramie obecnie korby są zunifikowane (standard DUB) i w zasadzie tylko do ramy dobierasz właściwy suport.1 punkt
-
"Aj si", myślałem że do DT chcesz takie wstawiać1 punkt
-
Bardzo ładne ogłoszenie, piękny opis, zupełnie jakbyś chciał to sprzedać przypadkowem Kowalskiemu, a nie na forum ROWEROWYM. Niestety obawiam się, że nikt tutaj nie kupi używanych pedałów za 209 zł + koszt wysyłki, gdy w sieci można dostać nowe za 185 zł + paczkomat.1 punkt
-
Czy jeździła kiedykolwiek na rowerze innego rodzaju ? Bo jeżeli jak napisałeś: dobrze by było żeby jej ta pasja została na dłużej, może na całe życie. Ale wtedy warto żeby jak najszybciej spróbowała czegoś fajnego. Nie twierdzę że rowery trekkingowe są złe. Sam używam takiego bo jest praktyczny ale równolegle mam zawsze jakiś inny dla fun-u (aktualnie gravel). Natomiast wadą trekkingów jest to że są nudne. Moja propozycja to wypożyczyć w Decathlonie jakąś szosę na dwa dni. Niech zobaczy zupełnie inny rodzaj roweru, poszerzy horyzonty i będzie mogła podjąć bardziej świadomą decyzję.1 punkt
-
Te flanele są w cenie używanego samochodu i też są Turbo, w sumie bardzo chcę mieć taką flanelę z parametrami 🙃 dziś jechałem dieslem po centrum, zapamiętałem jedna szosa,trzy grawele w dżinsach, dwa górale. A potem przestawiłem się na ładne dziewczyny , bo wiosna, i mi statystyka padła z grave - zamieniła się w lowe 😀1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zdrowie - jakby nie było - najważniejsze ! Dokręciłem w końcu do 5 k (44.99 km w 2:06, nizinne MTB) - tak trochę na czuja, bo wiedziałem, że według Stravy brakuje 44 km, ale podczas jazdy widzę tylko dane z Brytona, a ten pokazuje mniej (42.59 km), więc "zaryzykowałem" zatrzymanie i wyszło 5001 km (106 jazd) - tak naprawdę, to gdybym dodał ściśle tajny wieczorny przejazd do Łazienek na Noc Muzeów, to wystarczyłoby 25 - 26 km, ale że nie uznaję takich dzielonych jazd (ze spacerem pomiędzy), zwłaszcza, że tamtego dnia machnąłem wcześniej 50 +, to musiałem zrobić więcej, żeby dobić do tej symbolicznej piątki z przodu Życzę Wam ciekawych tras, zwłaszcza tych sprawiających frajdę, a niekoniecznie upadlających - choć wiem, że i to może być czasem OK1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Na Double Fighter nie jeździłem jeszcze po śniegu, w deszczu jest okej. Ale wiele zim przejeździłem na semislicku - i to z gładkim środkiem, i dawało radę. Kwestia odpowiedniego stylu jazdy.1 punkt
-
Powrót do przeszłości... na rynku mamy rowery męskie damskie dziecięce i szosowe. Drogi są rzadko asfaltowe, sporo bruku i drogi ziemne, na drogach sporo koni, końskie kupy, bidony z zasady mocowane są na kierownicy bo mniej się kurzą i kupią, oraz mają mniej szczelne korki. Rower szosowy ma korbę z napędem 51/48 a na ośce wielotryb 14-16-18-20. Każda przebita szytka jest rozpruwana, dętka klejona a potem trzeba ją zgrabnie zaszyć. Wsporniki siodła są dziwnie krótkie, skórzane siodła brudzą spodenki , które często są z wełny czy z wkładką ze skóry...Nic nie zatrzyma prawdziwych fanatyków kolarstwa W grawelach drogi są rzadko asfaltowe sporo bruku i żwiru, nie ma końskich kup, bidony często zapina się na kierownicę, nic nie zatrzyma prawdziwych fanatyków kolarstwa Zjawisko wciskania grawelowe kup pan cegłę omówiliśmy, do testów z barankiem namówiliśmy - wady: czasami za mała korba, lekko rozlazła geo, co czuć na zakrętach na zjazdach w grupie w szosowej grupie, może nagle leciutko wynosić słabsza responsywność, mniejsza sztywność - w dynamicznych depnięciach w czasie ustawki-"napierpapier dala nki", w takich samych okolicznościach masa rotująca dwa razy większa na gumach, odczuwalny większy opór powietrza przy V od 40 wzwyż .... jeśli ktoś chce latać z turbo kolegami na szosie i nie ma wystarczającego nadmiaru mocy może się zamęczyć. wielkie ryzyko ciężkiego dzwonu na jesieni w lesie pełnym liści kryjących korzenie i kamienie, czy maratonowych prędkościach na kole za zawodnikami z zawieszeniem na MTB, którzy nie zygzakują między kamieniami, korzeniami. mistrzostwa świata w grawelu wygrywa się na szosówkach , drugie i trzecie miejsce też. zalety: lekarstwo na zanudzenie asfaltami w promieniu 100 km od miejsca zamieszkania, wykorzystanie nowych polnych leśnych żwirowych brukowanych łączników. Bezpieczniejsze trasy bez aut za plecami i spalin w nosie. komfort jazdy na miękkich oponach, lepsza odpowiedź mleka ( niższe ciśnienie łatwiej się uszczelnia). Niższy opór na prostych technicznie trasach niż na MTB , zarówno - toczenie i na wiatr. odpowiednia pozycja i baranek - inny balans ciałem na sekcjach technicznych - odmiana w stosunku do jazdy swoim mtb, różnorodność nie ma fox rok szoków i nie trzeba serwisować amo.1 punkt
-
Dzisiaj 530tka jakoś nie mogła znaleźć kadencji Magene, więc zajrzałem do jednego z pudełek znalezionych pod drzewkiem w salonie.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00