Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      4 564


  2. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      931


  3. Alsew

    Alsew

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      3 815


  4. ChuChu

    ChuChu

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      2 015


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.12.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo drogi były przejezdne i można było gnać
    9 punktów
  2. Bo lód na śniegu pięknie błyszczy w promieniach słońca
    8 punktów
  3. Bo w tym zamglonym lesie czułem się jak w jakimś horrorze 😱
    6 punktów
  4. Bo błoto i chłód mi nie przeszkadza, jednak wolę jak jest ciepło
    5 punktów
  5. Silnik jest w tylnym kole więc zębatka ma obciążenia tylko z moich nóg. Tak rama z tylnym zawieszeniem. Na razie udało mi się chwilowo zregenerować przerzutkę ale zamówię sobie ten napinacz z dwoma kółkami na zapas może da radę. Ekonomiczny sens zakupu napinacza jest taki że jeżdżę często w ciężkim terenie i je po prostu uszkadzam Nie pytam o silnik czy sterownik. Pytam o napęd który masz w każdym rowerze. Ma pedały jak każdy rower? Jak mam potrzebę jazdy po ulicy to ustawiam sobie na na "wyświetlaczu" tryb jazdy na nr 5 i tam mam ustawione 250W i prędkość max do 25km/h. Nie wsadzaj wszystkich e bikerów do jednego wora. Rower stworzyłem taki jaki chciałem. Czyli głównie do cięższego terenu. Chcę poczuć dobre przyśpieszenie to czuje a i mocy przy większych górkach gdzie się wdrapuje nie brakuje. Na co dzień używam też tego roweru do przemieszczania się po farmie. Dużo lepsza alternatywa od motocykla jak dla mnie. Manetka oczywiście jest. Na wyświetlaczu ustawiam sobie jeden z wybranych trybów który w danym terenie potrzebuję. Mogę sobie sam ustawiać ile wat ma być na danym trybie więc chcę 250W to jeżdżę po drodze a np 3000W jadę po swojej farmie i wszędzie gdzie się da na skróty często przez dziwne przeszkody by mieć z tego frajdę.
    3 punkty
  6. 3 punkty
  7. To może być wina któregos z pedałów . Czasem zuzyty blok lubi skrzypiec podczas bycia wpiętym
    2 punkty
  8. Napisałem to w pierwszej minucie soboty ale chyba nie zauważył.😉
    2 punkty
  9. A może siodło? Na przykład - u mnie w szosie poluzował się jeden pręt i siodło lubi sobie od czasu do czasu strzelić.
    2 punkty
  10. Producenci rowerów nie testują części które kupują. Niby dlaczego mieliby to robić? Testują (jeśli w ogóle) części które projektują do swoich rowerów. A to jest widelec dużego uznanego producenta. Kupiony od niego, z gwarancją przydatności do użycia. Jeśli dec je kupuje to z założeniem że jest to produkt zaprojektowany, wykonany i wyprodukowany zgodnie z normami jakości i bezpieczeństwa. To w interesie manitou jest kontrolować jakość tego co oferuje. To oni stemplują widelce "qc passed" i takie produkty trafiają do montowni danej firmy rowerowej. Decathlon wypuszcza na rynek nowy rower np w 2022 roku. Produkcja odbywa się w 2021. Części do niego są produkowane w 2020. Zakładając że rower przeszedł fazę projektowania i prototypów to sztuki testowe są na częściach z rocznika 2019. I te mogą być sprawdzone co do zgodności z oczekiwaniami deca.
    2 punkty
  11. Bo trochę lata , a jednak mroźna zima.😀
    2 punkty
  12. Zalet przedstawiał nie będę, ten kto ewentualnie zechciałby kupić zna je równie dobrze jak ja... A dane to tego czy mu pasuje są w tytule. Wczoraj w przypływie impulsu (nie wiem czy był elektromagnetyczny - raczej zwykła pomroczność) kupiłem dwie nowe/nieużywane piasty... po co dwie? Żeby było na zapas. Dziś już impuls nie jest taki silny więc poszedłszy po rozum do głowy zapas chcę odsprzedać. To ile kosztuje a w zasadzie ile kosztowała (bo to model sprzed 3-ech lat) w sklepie nikogo nie obchodzi ale najtańsza dostępna (a sporo cięższa) nieużywana 350'ka w tej konfiguracji/odsłonie kosztuje powyżej 600zł tak więc myślę że 500zł na początek będzie ceną odpowiednią.
    1 punkt
  13. Ostatnio zasłuchuję się w muzę od Distant Dream.
    1 punkt
  14. To że zdarzają się wtopy, to ja wiem... Nie takie firmy jak Marin je zaliczały. Różnica jest taka że rama MARIN Team z tego co wiem to jedna z najlżejszych na rynku alu ram do XC. Waży w okolicach 1,6kg. Moja Kona Fire Mountain z 2022 waży 2,25 kg, więc raczej nikt tam nie szczędził materiału jak Marin który nie zrobił poprzeczki w tylnych widełkach żeby zadowolić gryzipiórków.
    1 punkt
  15. Fakt. Kona w Polsce w zasadzie nie istnieje. Ja kupiłem swoją Kone dla samej ramy. Z oryginalnego wyposażenia został tylko kapsel od sterów 😋 jak pęknie rama to będę się martwił... Patrząc na wagę ramy i fakt że dają na nią dożywotnią gwarancję raczej nie ma co się martwić na zapas. 😉
    1 punkt
  16. Miałem dwa rowery na kołach 27,5", jeden to typowy XC a drugi to typowy Trail tak jak Marin San Quentin 2 na którego się nakręciłeś. Jak tylko poskładałem nowe rowery na kołach 29" tak wszystkie poprzednie sprzedałem gdyż większe koła odczuwalnie lepiej i lżej się toczą, średnia prędkość wzrosła mi o 2 km/h. Jeżeli chcesz okazyjnie uprawiać bikepacking, to lepszym wyborem będzie rower na kołach 29", Bardzo fajnie ujął to Kolega Alsew w cytacie powyżej że kąt 67,5 jest zachowawczy, według mnie to jest kompromis kiedy rower przy takiej wartości główki ramy jeszcze dobrze podjeżdża ale już bardzo dobrze zjeżdża. Mam dwa rowery o takim kącie główki. Każdy inny, gravel i trail. Co do wagi roweru w okolicach 12 kilogramów to nie jest problem, w czerwcu sprzedałem Trailówkę na kołach 27,5" o wadze 11,8 kg. Na wagę roweru najbardziej wpływa waga opon, potem obręczy itd...
    1 punkt
  17. Bardziej obawiam się tego, że jakiś brodaty wojownik MMA ulegnie rozdrażnieniu, bo ktoś mu BMW wypalcował 😁
    1 punkt
  18. https://www.zico-bike.pl/29/merida-big-nine-300-29-dark-silver-black?cd=17822609022&ad=&kd=&gclid=Cj0KCQiA-oqdBhDfARIsAO0TrGGBBTDDrHuiY2BkBY_s3ZE7QbsYoXBohmYzdXr2TdKaNWbEYH-mDT8aAqBuEALw_wcB Ta Merida to kwintesencja rekreacyjnego MTB. Krótka rama z wysoką główką i napędem 2x
    1 punkt
  19. https://www.greenbike.pl/rower-gorski-giant-talon-29-0-2022-p-2773.html?gclid=Cj0KCQiA-oqdBhDfARIsAO0TrGGATRQMJ61znlzJDcXt_ec4PCbXjyzravgbuaBvHv1aClCQrbE258gaAsBDEALw_wcB Z 1x12 też są 😉
    1 punkt
  20. Shanghai ma self lockdown. Polowa miasta (10mln) ma covida, nikt z nikim nie rozmawia
    1 punkt
  21. "Kwiatkiem pośrednim'" między MTB a cross są tzw rekreacyjne MTB czyli rowery o niezbyt wymagającej geometrii i często z napędem 2x (np. Giant Talon) lub twory typu Polygon Heist czyli cross z geometrią MTB (czytaj mniej wygodny od Talona). Jako "kwiatek pośredni" można też potraktować rowery MTB o skoku 120mm bo oferują one mniej wymagająca geometrię niż typowe XC ale jeśli chodzi o charakterystykę to rowery typowo w teren. Ten proponowany CTM to fajny pomysł ale jednak to typowy cross
    1 punkt
  22. dobra wyjąłem siodelko i wyczyscilem. wydaje sie ze przestalo trzaskac na szczescie ale zobaczymy jak bedzie 'na trasie'
    1 punkt
  23. 1 punkt
  24. Może warto korzystając z okazji zapytać autora zapytania jakie zastosowanie mają te tysiące watów w Konie. Czy właśnie stworzeniu „motocykla” na asfalt czy dopalania na stromiznach bez asfaltu? W sumie dziwne, że tylko jedna zębatka, na tyle nie przykładam uwagi do E bików, że nie zauważyłem czy e single są popularne. W dużym mieście widać natomiast czasami takich nie sportowych szybkościarzy na dość zwykłych rowerach z dokładką, którzy pędzą, bez nóg, troszkę tak slalomem po drogach rowerowych czy bulwarach lekko bez wyobraźni o tym że opona rowerowa troszkę słabo trzyma przy 50-60 km/h w slalomie gigancie, szczególnie jesienią czy w wilgoci to po co tej Konie 3000 w? Jaka koncepcja?
    1 punkt
  25. 250W jest uregulowane prawnie, a prędkość takiego roweru jest przewidywalna w ruchu drogowym. Jeżeli nie widzisz problemu że ktoś jeździ po tych samych ścieżkach co Ty, "rowerem" który wiele nie odstaje osiągami od motocykla 125cc, to myślę że musisz zrewidować swoje przemyślenia.
    1 punkt
  26. @spidelli nie ma opcji żeby ta Kona Honzo ważyła 12,1 kg. Miałem, a właściwie nadal mam Kross Dust 1.0, który jeżeli chodzi o specyfikację jest bliźniaczy. Nie miał "Myk Myka" i znacznie mniejszą kasetę. Do tego zmieniłem sporo części na znacznie lżejsze niż fabryczne, a mimo to nie zszedłem poniżej 12 kg z tego co pamiętam. Muszę Cię zmartwić dwoma rzeczami. Pierwsza to widelec: Recon Silver z czarnymi goleniami natychmiast łapie rysy na goleniach. Druga to stery: miałem je we wspomnianym Kross. Musiałem je skręcać tak mocno, że kierownica kręciła się z oporem. Dopiero wtedy nie było luzu. Po zmianie na Token problem zniknął, więc to nie była wina ramy. Waga takiego roweru to bliżej 14kg.
    1 punkt
  27. @marvelo zadusisz każdy wątek swoimi szerokimi horyzontami . co mają wspólnego kalesony na rower i skorupy motocyklowe? 😆 no i zdjęcia artystyczne produkujesz 😁
    1 punkt
  28. Jaki jest ekonomiczny sens zakupu napinacza, po to żeby za jakiś czas kupić przerzutkę? Nie wiem jaki masz tam napęd, no ale coś czuję że raczej nie XTR. Swoją drogą 3kW to nie rower. Pomyliłeś Fora.
    1 punkt
  29. Nic nie zmieli - przecież silnik jest w piascie, więc tej zębatki może równie dobrze nie być tam wcale Przy tak małej zebatce ten pierwszy napinacz bedzie "trzymał" łańcuch dość daleko od zębatki, poza tym nie ma żadnej klatki po bokach i przy minimalnym przekosie łańcucha może spadać. Ten drugi wydaje się znacznie bardziej sensowny. Łańcuch będzie dobrze opasał zębatkę, poza tym nie będziesz musiał tak mocno skracać łańcucha. W tej ramie wraz z ugięciem długość łańcucha zmienia się i to dość mocno, dlatego łańcuch warto tu dopasować przy maksymalnym ugięciu zawiasu - najlepiej wymontować damper do tej operacji.
    1 punkt
  30. Honzo ma kąt główki 66st a Big Honzo 67,5st. Te 67,5 to w sumie dosyć zachowawcza wartość jeśli chodzi o rowery tego typu. Moja Kona ma 68st przy 100mm skoku. Jak ma to być rower także w góry to te 66st lepiej wygląda na papierze chociaż taka plusowa opona też dała by ci sporo przyczepności, komfortu i pewności na szlaku tym bardziej że ma to być jazda turystyczna. Trudny wybór.
    1 punkt
  31. Na początku plus za markę którą rozważasz👍 Mowa o dwóch modelach Kony o skoku 130 i 140mm. To i tak jest już granicą rozsądku jeśli chodzi o rowery typu Ht. Pewnie że znajdziesz rowery które lepiej zjeżdżają ale to raczej FS. Jeśli chodzi o skrót DL to faktycznie oznacza on DeLuxe i odnosi się do najlepszego wyposażenia w danym modelu a w przypadku Kahuna DL także do innej ramy.
    1 punkt
  32. Chciałem napisać to samo. Pamiętam Twoją relację z wyprawy Tribanem @spidelli
    1 punkt
  33. Moje 3 grosze: 1) Wolnobieg, sakwy i góry... mam złe wspomnienia - zgiąłem ośkę, zmieliłem kulki, zdemolowałem bieżnię i zakleszczyłem koło na amen w 6 dniu wyprawy - powrót pociągiem z Brna ale możemy to nazwać po prostu pechem; 2) V-brake - zgadzam się krytykami - mokre i ubłocone nie hamuje, w dodatku zbiera błoto, szczególnie fajnie, jak złapie Cię letnia krótka burza albo wpadniesz w lesie w błoto - rower utytłany a w słońcu wszystko pięknie wyschnie... 3) Masz sprzęt turystyczny i odzież? Ja kupowałem tak z doskoku, a to budżetowo, a to z przeceny; efekt - teraz powoli wymieniam na lepsze (lżejsze) - wymieniłem już sakwy, śpiwory, nóż, dwa multitoole, teraz oglądam namioty, krótsze niż pół metra "buy nice or buy twice"
    1 punkt
  34. Sztyca w ramie, zacisk sztycy, jarzmo. Czyli klasyka. Rozebrać, wyczyścić i złożyć. Rama z jakiego materiału? A sztyca?
    1 punkt
  35. W sumie to nie wiem po co mi dwie... no ale były tanie to sie nie opanowałem.
    1 punkt
  36. Sprawdź wszystkie połączenia/śruby/zaciski.
    1 punkt
  37. Bo dobrze, że na tej szklance jest choć jeden pewny stojak na rower
    1 punkt
  38. Bo Peugeot zapadł w sen zimowy, ale do wiosny się odkopie.
    1 punkt
  39. 1 punkt
  40. Ziobro artystycznej prezentacji, brak ejakulacji, format strzału degradacji, spowszednionej abominacji.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...