Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 09.12.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
W niedzielę zacznie porządnie sypać to można będzie przetestować wszystkie rady 😉3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Tak, może. Wydaje mi się, że właśnie sam sobie odpowiedziałeś dlaczego kosztuje 9 zł za 400 gramów.2 punkty
-
Niestety ja nie wierzę że dotrwam do czasów kiedy na forum o rowerach ludzie będą szanowali innych forumowiczów i będą pisać o rowerach a nie... o modlitwie, telefonie do chłopaka, grzegorzu braułnie i szczepionkach... nie tego na co powinienem móc liczyć ot tak po prostu na 100% nie doczekam.2 punkty
-
edit: aaaalbo nie, nie chce mi się rozpoczynać kolejnej dyskusji z tyłka.2 punkty
-
WTF?! 😅 Na przekór wszystkiemu wierzę, że dotrwam do czasów, kiedy w takim wątku jak ten: - jeden napisze, że modli się przed jazdą, - drugi wspomni, że przed wyjazdem dzwoni do swojego chłopaka, ... i nie znajdzie się nikt, kto poczuje potrzebę zabłyśnięcia swoim "co do k*". Szy.2 punkty
-
2 punkty
-
Jak Ty chciałeś żeby Ci Jezus pomógł umieszczając go w tęczowej poświacie? Zamiast obrazki świętych wkładać trzeba ram wyjąć, slot przedmuchać, włożyć ponownie. Czasem tak jest że nie styka, sporo razy tak miałem.2 punkty
-
2 punkty
-
Były już kaskowe przepychanki - ktoś nawet twierdził, że bez niego jest bezpieczniejszy... Tak naprawdę, to osobnik jeżdżący bez kasku potencjalnie wyklucza się sam, albo ktoś mu w tym pomaga, i to raczej nie celowo. O wyolbrzymianiu zagrożenia może pisać ten, który go nigdy nie poczuł, albo zabawowo przewrócił się w piaseczku na placu zabaw... Przymusu póki co nie ma, ale tak jak jestem w wielu przypadkach niepoprawny w sensie działań i zachowań, tak w sumie chciałbym, żeby ustawodawca narzucił ten obowiązek (jazda w kasku) - wtedy jest nawet szansa, że część sezonowych/od święta rowerzystów po prostu daruje sobie i innym, co wielu na pewno ucieszy (jedyny minus, to potencjalny wzrost masy, ale sportowcami to oni i tak nie byli przy tej swojej "jeździe" - w cudzysłowie, bo pojęcie o niej często niemal *zerowe). PS "miękka faja" to tutaj pewna przenośnia - gość często myśli "kaski są dla lamusów", a tak naprawdę nie zdaje sobie sprawy jak kruchą jest istotą (powtarzam się, ale mam wrażenie, że zostałem odebrany tylko po samym - jakby nie było - pejoratywnym "brzmieniu" tego określenia)... * widywałem wiele razy osoby dorosłe jeżdżące gorzej/bardziej niebezpiecznie od niejednego kilkuletniego dziecka, bo co za różnica po której stronie się jedzie... To celem wyjaśnienia, a teraz proponuję bardziej trzymać się tematu i praktyki, a nie wiary (jakkolwiek byśmy ją rozumieli)1 punkt
-
Naciągałem, mierzyłem, wyobrażałem sobie aż ostateczny efekt jest jak na zdjęciach. Ewentualne zmiany w zatrytkowaniu lub krzyżowaniu pancerzy przewiduję jedynie jeżeli w trakcie jazdy rower mi coś podpowie. Efekt uważam za zadowalający, pancerz tylnej przerzutki mógłby być krótszy, ale to zrobię jeżeli będę rozpinał kiedyś linkę. Teraz tylko na siodło i wio! dzieki za podpowiedzi!1 punkt
-
@pablo945: Nie ma mowy. Nie tak szybko. Najpierw foty tego co ulepiłeś prosimy1 punkt
-
1 punkt
-
Janek Świr Rowerowy wrzuca najlepsze filmy w Polsce w temacie rowerów grawitacyjnych ... Janek Master Chief !!! ... Dzięki Janek !!! za stworzenie ramy ... ULTRA SUPER HIPER ROZPIERDALATUS HARDTAIL Hornet Pro ...1 punkt
-
Kiedyś tym się zainteresowałem tymi.mapami topo. Podobno coś z większą ilością dróg bardziej na MTB chyba. I chyba to trzeba odnawiać subskrypcja płatna co rok. Ale nie chce w błąd wprowadzać. Ja tam mam podstawową wersję mapy i jest w porządku.1 punkt
-
Topo pl to autorski projekt sklepu eazymut z Warszawy. Mapy do garmina można załadować z wielu źródeł. Płatnych i darmowych.1 punkt
-
1 punkt
-
Do delikatnych miejsc puszka litowego do wszystkiego innego wiadro grafitowego.1 punkt
-
Szybko, na tyle że 15 minut postoju w knajpie może dać kilkadziesiąt procent. Może zmierzę czas ładowania przy okazji.1 punkt
-
Nigdy nie używałem kabla do przesyłu śladu z trasy od tego mam bluetooth. Jedyne rzeczy jakie robiłem podłączając licznik z kompem to pierwsza konfiguracja, ładowanie, lub łączenie z aplikacją na komputerze Garmin ekspress do aktualizacji tras w liczniku. Nie wiem ok 3h tak strzelam ale też nie jest tak że ci się po 5h rozładuje. Trzyma spokojnie coś pod 18 h. A jak dasz jej oszczędzanie baterii czyli załącza ci się ekran tylko przy skrętach czy zatrzymaniu wyciągnąłem wynik ponad 20h dokładnie 21.5 h1 punkt
-
Powiem ci że warto bo jeśli mam wymieniać czy kupować coś to lepiej zrobiło raz a porządnie. Mam go od września jestem zadowolony. Trasy sobie rysuje w aplikacji koomot wrzuca bezproblemowo. Pliki gpx to samo. Samo zgrywanie zajmuje dosłownie chwilę. Jest trochę zagmatwane przekopywanie się przez różne funkcje i trzeba czasem posiłkować się instrukcja ale sama w sobie jest w porządku. Na pewno samo nawigowanie działa ok nie ma oczekiwania czy zastanawiania się jej aż coś przeliczy. Podobno wcześniejsze modele miały ten problem i sama bateria jest ok. Czy akurat cierpię z powodu braku dotykowego ekranu jak dla mnie Nie. Nawet tymi guzikami da się przesuwać po mapie. Jak dla mnie nic lepszego nie mogłem kupić. W przyszłości będę kupował zegarek Garmina który może być sparowany z tym licznikiem.1 punkt
-
1 punkt
-
@bogus po prostu jakość wykonania. Te od LBS wyglądały jak zdjęte z tokarki, a te nieco bardziej przypominają te tłoczone. Ostatecznie nie wyglądają źle, ciężko się do czegoś przyczepić. Z racji że tak jak pisałem, Vincere już nie sprowadza śrub, pewnie będę zamawiał jeszcze z Ali.1 punkt
-
Jeżeli chodzi o karbon, to ja cały czas niezmiennie polecam Effetto Mariposa CarboGrip. Rewelacyjny produkt. Nie mam pojęcia dlaczego jest tak mało popularny.1 punkt
-
1 punkt
-
Nie myślałeś żeby może... pojeździć i ocenić co Tobie pasuje?1 punkt
-
1 punkt
-
To stary kopacz... Raczej sprawdził te opcje juz na starcie.1 punkt
-
Bez kombinacji tylko dampery RS, a do tego manetka Oneloc lub Twistloc.1 punkt
-
Chodzi o to, że instrukcja shimano co do ustalenia długości łańcucha dotyczy tylko i wyłącznie kasety z 51 zębami na największym blacie. Jeśli masz kasetę z blatem 46, to nie wykorzystasz go do ustalenia długości łańcucha. Ustalasz na 11t. W pozycji na 11t przerzutka ma być niemal zupełnie luźna, z łańcuchem przewleczonym przez wózek i spiętym. Ot tak jak byś ją przykręcił i napiął wózek przesuwając dolne kółko ~2mm w kierunku ziemi. Dwa ogniwa więcej i wózek już by nic nie napinał. Co do zasady ta przerzutka pracuje 100% prawidłowo tylko z kasetami "51".1 punkt
-
1 punkt
-
Zjeżdżałem kiedyś z początkiem zimy Doliną Radości w Gdańsku, jechałem z Matemblewa w stronę Oliwy, byłem już prawie na wysokości Dworu Oliwskiego. Wieczorem, było ciemno, bez śniegu. Zjeżdżałem na luzie z niewielkiego zjazdu, nie wiem ile - około 25 km/h? Żadnego szaleństwa. Rower crossowy, opony wtedy chyba Smart Sam. To był moment, ułamek sekundy i leżałem na asfalcie z pękniętym kaskiem. Na "czarnym", niewidocznym lodzie uciekło mi tylne koło tak, że całym sobą, tyłem, w tym głową, uderzyłem o asfalt. Kask pękł. Gdybym go wtedy nie miał, może bym tego nie pisał Jeśli ktoś upiera się przy jeździe bez kasku, to przynajmniej zimą niech jeszcze raz to przemyśli Szy.1 punkt
-
Też lubię Shimano... Tyle że swoje. Te przyniesione do zrobienia po znajomości to bardzo niewdzięczna robota, bo często nie ma już jak pacjentom pomóc. A naparzanie młotkiem łożysk to chyba najgorsza czynność dla psychiki serwisanta. Szczególnie tych w ramie i w piastach.1 punkt
-
One są tak ciasno pasowane, że korozja na styku powierzchni łożysko-korpus piasty im nie grozi. W każdym razie po wielokroć miałem problemy z wyjęciem starych łożysk z piast. Pomocne okazało się zastąpienie młotka nylonowego (dedykowanego) młotkiem stalowym. Zwykle biję przez oś nakładając na nią nakładkę z twardego stopu alu.1 punkt
-
Dokładnie tak. Dodatkowo rowery i widelce mają często umieszczone mocowanie tak, że bez planowania lub podkładek nie da się ustawić zacisku idealnie w przestrzeni roboczej tarczy.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
No i jeszcze dochodzi do tego twój styl jazdy. SAG jest wartością orientacyjną i jedynie pomocą w poprawnym ustawieniu zawieszenia. Pierwszy pomiar jest po to, aby mieć punkt odniesienia do kolejnych zabaw z ciśnieniem i tłumieniem kompresji/powrotu. Jednemu 20% SAGu będzie za dużo i dobije kiedy tego nie chce, a innemu 40% wystarczy aby się cieszyć dobrą trakcją i poprawną pracą zawiechy. To jest jak trochę z tuningiem auta i sportową jazdą w danym zakresie obrotów silnika. Są tacy, którzy lubią gdy ciągnie z dołu i są tacy, których musi wbijać w fotel prawie przy odcince. Wszystko kwestą preferencji, potrzeb i upodobań.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zaiste noblowski to patent rodem z fermy ekologicznego drobiu aby poranna dostawa jaj zniesionych pod drzwi jajożerców zniosła wibracje podróży, prawdziwy soft rack time! Chroni przed wibracją wzdłużną i skrętną, teraz białko już nigdy nie będzie ubite na pianę montażową po 15 km leśnym tripie. Non kogel mogel . Żółtka się cieszą! Teraz czas na błotnik i intalację chroniącą przed atakiem lotniczym grupy Eagle & jajstrząb. 😀1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00