Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 07.12.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
Sam kupiłem Boll - ma długą rurkę do aplikacji i miły klasyczny zapach , ale nawet po użyciu ciężko mieć twardy dowód że dobrze działa. Wurth mam sżprej na zardzewiałe śruby, jakoś dyszy ok, da się używać. A preparat do profili do ramy ważne żeby był dodany ten w makaronowy długi rozpylacz, Boll wycieka i trzeba używać w warunkach odpornych , a nie z gazetą rozłożoną na dywanie2 punkty
-
Ja też jestem zwolennikiem a wręcz fanem rozwiązania w MT800. Najmniejszego nawet śladu nie ma na suporcie po wkręceniu, a sam wkład jest genialny pod kątem relacji cena/jakość. W accencie BB EX PRO musiałem grzebać, kręcił się tak sobie, nędzny produkt. MT800 kręci się ze mną już dwa lata i korba nadal obraca się przepięknie, czuć lekki miodek, ale obraca się leciutko i jest sztywniej zamocowana niż w accencie przez jego nędzne plasticzane adapterki.2 punkty
-
To są odlewy ciśnieniowe, a do odlewów używa się siluminów, czyli miksu aluminium z krzemem.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Zadałem ci pytanie: czy klocek zmodyfikowany w przypadku powyżej opisanym (100 % zgodności wg producenta) to drutowanie czy nie? A jeśli tak to czym tą improwizke zastąpisz? Bo wydaje mi się że albo musiałbyś kupować inne adaptery, albo zdrutować mocowanie widelca albo odrutować dedykowane klocki. Albo jeździć bez przedniego hamulca lub nie jeździć wcale. Nie mówiąc o tym że super drutem wg tej filozofii jest tarcza swisstop do jakiegokolwiek hamulca. Bo nie jest systemowa. Ale skoro pilnik albo dremel i 5 sekund roboty to wadliwe podejście (mimo że doświadczalnie w 100% skuteczne i bezpieczne) to niech będzie.1 punkt
-
Ale przed czym chcesz ją chronić? Mam najwyższy model NW sprzed kilku lat z całą podeszwą z karbonu, nie jak w Twoich z małą wstawką na śródstopiu, zakładałem już 2 czy 3 komplety bloków bez żadnych podkładek i nic się z karbonem nie dzieje. Oczywiście poza wgłębieniami od ząbków w blokach, ale właśnie po to one są. Weź może w ogóle je w ramkę opraw i powieś na ścianie, żeby się nie zniszczyły.1 punkt
-
Można samolotem Pytam, bo może by tak ogarnąć większe zamówienie i się złożyć w kilka osób na paletę / kontener...1 punkt
-
Jeszcze jeden +1 dla justpedal.nl, co prawda opinia sprzed kilku lat ale byli bardzo pomocni. @pablo945: jak zamierzasz ściągać graty z jUeSeja - bezpośrednio czy przez Polonez'a itp?1 punkt
-
justpedal.nl godny polecenia czasami lepsze ceny w bike-components.de - też godny polecenia , na przykładzie Surly Moloko 20euro taniej1 punkt
-
Jak ktoś się postara, to wszystko zniszczy. To jakiś marginalny przypadek i nie szukałbym przyczyny w materiale.1 punkt
-
1 punkt
-
Właściwa liczba rowerów to taka, że jak ktoś cię zapyta ile ich masz, to musisz się chwilę zastanowić przed odpowiedzią, by policzyć.1 punkt
-
Moja żona ma trzy rowery i ja też :). Więc jestem w bezpiecznym miejscu. Tak więc limitem jest nie trzy rowery, ale o trzy więcej niż żona. PS. W zasadzie to mamy po cztery, bo w RP jeszcze po jednym retro mtb.1 punkt
-
Brałem u nich Cornerbara. Śmiało polecam, super kontakt, szybka wysyłka. Nie było najmniejszego problemu.1 punkt
-
Są kalkulatory https://www.pro-bike.pl/spoke-calc/index-old.html https://www.sapim.be/kalkulator-dlugosci-szprych I to z nich dowiadujesz się jakich szprych masz użyć. Potrzebujesz znać średnicę obręczy, wysokość kołnierzy, rozstaw kołnierzy - to w sumie najważniejsze. Wyobraź sobie że szprycha kończy się głębiej/płycej w obręczy, albo że kołnierz piasty jest bliżej/dalej środka - to pozwala sobie uzmysłowić skąd te różne długości. Piasty przednie, i to zwykle te nie pod tarczę mają szprychy jednej długości, przód pod tarczę i tył mają dwie. Polecam "Sztukę serwisowania roweru" Zinna. Wszystko rozjaśnia1 punkt
-
Ostatnio na kanale Unbroken Reed był filmik jak gość dostał w salonie Ghosta bodajże rower z niedziałającym mykmykiem. Obsługa po prostu stwierdziła że producent nie dał wszystkich potrzebnych części i w takim stanie wydali rower. W serwisie u Reeda okazało się że linkę od mykmyka poprowadzili odwrotnie i wystarczyło przełożyć i wszystko śmigało jak trzeba. To tak odnośnie profesjonalizmu sprzedawców, nawet w markowych salonach, nie mówiąc o marketach elektro.1 punkt
-
Trzy to jest absolutne minimum. Przy czwartym rozwód wychodzi już taniej.1 punkt
-
1 punkt
-
Ten AM 100HT to ciekawy pomysł. Jego główną wadą jest widelec, który może być wiotki (golenie o średnicy 30 mm przy skoku 140 mm) i ma tę samą, słabej jakości powłokę górnych goleni, co Recon Silver. 20% rabatu na 4-letni leżak magazynowy to żadna okazja. O wiele bardziej opłacalna jest Indiana Storm X-8 (mimo trochę słabego Recona Silver): https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-mtb/rower-indiana-storm-x8-m19 Amortyzator powietrzy można o wiele latwiej ustawić pod swoje preferencje, zmieniając ciśnienie w sprężynie. Recon Silver ma stalowe golenie pokryte niezbyt trwałą powłoką. Powitrzny XCR to sprzęt z pogranicza atrapy, natomiast XCM jest już typowa atrapą. Recon Gold z XC 120 to zdecydowanie najlepszy widelec. Ma alumiowe golenie pokryte twardą anodą, która wytrzyma o wiele więcej niż tania powłoka użyta w wersji Silver.1 punkt
-
1 punkt
-
Zobacz jeszcze Krossa: https://rower-sport.pl/pl/p/KROSS-LEVEL-9.0-29-2018-Czerwono-Bialo-Bordowy-Polysk/4220 To jest model 2018, więc nie ma najnowszych technologii, ale za to bardzo dobry osprzęt w tej cenie, napęd 2x zdecydowanie bardziej uniwersalny niż 1x, sztywne osie i amor powietrzny dobrej klasy.1 punkt
-
A można wiedzieć dlaczego szukasz w USA z dostawą do PL? Niesamowicie mnie to ciekawi.1 punkt
-
Nie piszę o tym że do łańcucha Shimano trzeba użyć oleju Shimano, tylko że przycinanie klocka to... druciarstwo za którym nie przepadam.1 punkt
-
Ja bym brał L. Z tego co pamiętam to Canyon ma trochę inna rozmiarówke, u innych producentów mieściłem się w M, ale nie w Canyonie.1 punkt
-
Przegotowany olej lniany. Albo gotowiec z alle: https://allegro.pl/oferta/olej-lniany-do-konserwacji-stali-1l-102049522301 punkt
-
Szkoda, że dali piast mt410 na "maszynówkach".1 punkt
-
Też kupując rower wolałbym inny napis na ramie 🤣. Ale porównaj wymieniane wcześniej przez Ciebie rowery i ich podzespoły do proponowanego Rockridera. Naturalnie warto również osobiście się przymierzyć bo jesteś na granicy rozmiarów. Nie bez znaczenia jest też gwarancja.1 punkt
-
Bo wtedy nie było niczego i trzeba było "rzeźbić". To co chcesz zrobić, to jest jakiś kompletny dramat i brak wyobraźni. Ty sobie wyobrażasz, że zacisk Ci ewentualnie pęknie w dogodnym miejscu, a Ty będziesz miał czas na "panowanie nad rowerem". A ja Ci piszę, że zacisk pęka, wpada w tarcze, koło się blokuje a Ty lądujesz na murku/ słupku/ pod samochodem. Niektórych rzeczy się po prostu nie naprawia. No chyba że koniecznie chce się mieć napis SAINT, zamiast bezpiecznego hamulca. Już nawet nie wspominam o tym, że jeżeli jest to przy mocowaniu do ramy, to jeszcze by wypadało zachować geometrię zacisku. Powodzenia.1 punkt
-
Standardowa wysokość mostka to około 39mm. Najlepiej mieć zapas, żeby podkładkę 5mm umieścić także nad mostkiem. Ja rozumiem, raz zaliczyć wtopę z długością rury sterowej. No ale dwa razy? Nie uczysz się na błędach, czy jednak pokusa "okazji", a potem druciarstwa jest silniejsza?1 punkt
-
Metoda z magnesem w przypadku szprych jest niezawodna, bo akurat ten gatunek stali nierdzewnej stosowany do ich produkcji faktycznie się magnesu nie trzyma (może jakąś śladową siłą), a te ocynkowane i chromowane już tak. Różnica jest nie do przeoczenia. Sprawdzałem tak szprychy różnych producentów i zawsze tak było. Na oko ocynk od nierdzewki łatwo odróżnić (inny rodzaj połysku), ale już chromowaną od nierdzewki trudniej, a magnes bez problemu to pokazuje. CnSpoke chyba nie robi szprych ocynkowanych, przynajmniej ja nie widziałem. To co jest w handlu to zawsze nierdzewki. Szprycha Z Nyplem Cn Spoke Srebrna 27,5/28/29", SZPRYCHY e-bmx.pl1 punkt
-
Kurde, podziwiam takich ludzi bez wyobraźni, którzy rzeźbią w komponentach mających bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Powodzenia i zdrowia życzę!1 punkt
-
Przedłużki rury sterowej istnieją. Wpisz hasło w google i wybierz taką, jakiej ci potrzeba. Natomiast czy to będzie bezpieczne w takim ulepie (a ze względu na nie wymieniałeś sterówkę), to już inna sprawa. Gwiazdka jest potrzebna tylko do kasowania luzów na sterach. Jak dasz radę to zrobić bez, możesz jej w ogóle nie montować, a w rurę sterową wetknąć sobie kijek z chorągiewką.1 punkt
-
Wilgoć w tych warunkach się do tego przyczyniła rudej . Parafinę/wosk w zimie i w takich warunkach lepiej zostawić na cmentarzu , chociaż też nie... bo lepiej mieć wkłady olejowe bo na dłużej wystarczą 🤣.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Tak, napisałem skrótem myślowym. Dla mnie też żadna różnica, ale bezsensowna w przypadku 1 producenta. I co jakiś czas ktoś się dziwi, że ma przecież klucz Shimano, a potrzebuje inny bo kupił sobie nowy wkład. Natomiast taka praktyka była spotykana u Japończyków już dawno i często w wyższych grupach były niestandardowe klucze (np. niektóre Octalinki XTR i Dura-Ace).1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
A ja właśnie te plastikowe klucze i przejściówki lubię. Miski się z zewnątrz nie rysują przy dokręcaniu Świetna dyskusja panowie, dzięki.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00