Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      4 564


  2. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      931


  3. kazafaza

    kazafaza

    Elita


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      3 993


  4. DK064

    DK064

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      109


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.11.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo... - "Maślak, widziałeś?! Dętke łatał!!!" - "Chapeau bas!!!"
    7 punktów
  2. 7 punktów
  3. Bo ten widok jest taki nierealny. Gran Canaria
    7 punktów
  4. Aktualny wygląd GT Avalanche. Zmiany to: - fabryczna korba na kwadrat zastąpiona Shimano SLX - tylne koło z Ardentem zalane mlekiem Postanowiłem wykorzystać zainstalowany bagażnik, na którym latem woziłem córkę w foteliku i zamontowałem torbę Topeak. Dzięki czemu nie muszę brać plecaka 😎
    5 punktów
  5. Bo na Jurze dwa dni temu jeszcze było ciepło i słonecznie...
    5 punktów
  6. 4 punkty
  7. To najlepiej stara nieserwisowana Ukraina 😜 , nie trzeba daleko jechać i już mamy docelowe tętno Przy wyborze roweru często mamy dwa wykluczające się kryteria. Chcemy trenować formę (czyli się zmęczyć) i jak najlżejszy rower (żeby było lekko jeździć) Skoro @slaweneiro nie ma czasu na kręcenie kilometrów, to powinien kupić ciężkiego, pancernego fulla na szerokich balonach. . Można oczywiście lekkim rowerem, krótki dystans i szybko, ale w mieście to się nie da.
    4 punkty
  8. Typkowi zaoferowałem 2k za ten rower na prezent dla kuzyna mojej narzeczonej (może jednak to literówka była z 1 zerem), a on wysłał zdjęcie że korba jest warta 3 tysiące XD
    3 punkty
  9. 3 punkty
  10. Bo tak stromo,że trzeba robić przerwy na wywietrzenie strachu z gaci .....
    3 punkty
  11. Tak to jest, jak najwygodniej Ci na Hexagonie, a budżet pozwala na levela w karbonie
    2 punkty
  12. No tak . Serwis amortyzatorów u damperów . Czarna magia i niebotyczne koszta porównywalne z budżetem niewielkiego państwa 😁 Nie do ogarnięcie , coś jak serwis TESLI w Burkina Faso 😆
    2 punkty
  13. Unikajmy kupując rowery napędy siedmio rzędowe. Dlaczego? Albowiem w 99% to wolnobieg, rozwiązanie archaiczne i nierozwojowe. Jedna z tych rzeczy, która po prostu nie powinna być montowana w rowerze w XXI w. (; Ważysz 97 kg to całkiem sporo i nie polecam Kentfielda 1 bo ten ma podzespoły z „plastiku”, a im człowiek większy tym więcej siły używa do jazdy na rowerze. Zgadzam się z przedmówcą Muirwoods to świetny rower i warto do niego dopłacić. Co prawda producent ostatnio zamienił mi shimano na microshift, ale to znak czasów naszych niestety. W każdym razie to świetny uniwersalny rower (o ile coś takiego istnieje w ogóle) i warto z czasem wymieniać w nim części o ile zajdzie taka potrzeba. Alternatywnie można pomyśleć o rowerze używanym. Jak człowiek poszuka to to za 3 tyś zł można trafić w Warszawie fajny rower. No chyba, że jednak crossowy rower wtedy to Kands i „będzie Pan zadowolony”.
    2 punkty
  14. Rowery zrobiły się drogie i nic fajnego za te pieniążki się nie kupi. Jeżeli budżet jest sztywny patrzyłbym w stronę Decathlonu z uwagi na ich politykę gwarancyjną. Jeżeli budżet da się trochę nagiąć to można zainteresować się na przykład ofertą Marina - modele (wspomniany wyżej) Muirwoods albo gravel Four Corners.
    2 punkty
  15. Bo lokomotywa z tunelu wyjeżdża. 😉
    2 punkty
  16. Bo dzisiaj trochę słońca, trochę mgły.
    2 punkty
  17. Bo trzeba wjechac tu i zarobić kijem przez plecy ..... Zeby na zjeżdzie oglądać to : (to dwa zdjęcia zrobione w ciągu godziny i są nierozłączną całościa......) (hruby jesenik,praded 1492m)
    1 punkt
  18. Ale 810 to raczej abstrakcja przy tym budżecie... Polska Loca składa rowery na ramie Carbonda 707 - nie zaszkodzi zerknąć...
    1 punkt
  19. https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-xc-100-s-29/_/R-p-304208 https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-all-mountain-rockrder-am-100-hardtail/_/R-p-331946
    1 punkt
  20. Temat robi się nieco groteskowy. Kolega potrzebuje do bólu uniwersalnego roweru. Upiera się na współczesnego ht XC który de facto taki nie jest więc dalej idzie w jeszcze gorszą stronę w stylu full XC czy trail, a na końcu będzie 18kg aluminiowy trailowy full o skoku 130/130 żeby jeździć po lesie i 100km po asfalcie. Więc krótko i w jednym zdaniu. Szukaj ht XC o bardziej rekreacyjnym charakterze czyli z niezbyt długą rurą górną i z wysoką główką ramy i najlepiej z opcją montażu przedniej przerzutki. Jeśli nie musi być karbon to coś znajdziesz.
    1 punkt
  21. Tak jak kolega napisał. Do jazdy po asfalcie/szosie mam szosę. A jeśli chodzi o fula. Przresiadka nastąpiła z Grand Canyon CF SL na Canyon LUX CF 7.0. Amatorsko startuję w lokalnych mazowieckich ogórkach. Do tego kilka razy w roku tereny z okolic Dolnego Śląska. Chcę dojechać do lasu/czy też innych terenów to jadę. Odpoczywa kręgosłup, wszelkie nierówności które do tej pory wymagały dodatkowej amortyzacji nóg czy też podnoszenia zadu z siodełka, pokonuję siedząc (oczywiście w granicach rozsądku). O korzeniach które wybijały z rytmu pedałowania mogę obecnie zapomnieć. Krótko pisząc - jestem zachwycony tym rowerem. Jeśli chodzi o serwis amortyzatorów - kpl. FOXa przeserwisowałem za nieco ponad 600 zł u Wicha.
    1 punkt
  22. Przyznaję Ci rację! 😉Nigdy nie porównywałem bezpośrednio geometrii roweru z amortyzatorem i ze sztywnym widelcem i już wiem, że nie można tego robić, a przynajmniej nie tak samo. A autora przepraszam za zaśmiecanie tematu! Przy jeździe amatorskiej jedynym minusem to jest serwis dodatkowego elementu. Popatrz na Rent Decathlon. Może w Twojej okolicy jest jakiś full do wypożyczenia, chociażby XC 100S / AM 100S. Będziesz miał jakieś porównanie.
    1 punkt
  23. https://allegrolokalnie.pl/oferta/korbashimano-xtr-fcm970kult-i-legenda-3x9nowa Uwaga - jest to ogłoszenie z odbiorem osobistym ! Kultowa legenda XTR 970 3 x 9 speed wciąż żywa. Zachowana Nówka nigdy nie tknięta ! Rekomendacji tu żadnych specjalnych niepotrzeba dla tych którzy tu zajrzeli. Biały kruk, legenda wszystkich legend. Zakupiona dla siebie , schowana na zapas na kiedyś. Czas zredukować gadżetomanie i z bólem serca przeznaczam ją do odsprzedaży. Kupujesz to co widać na foto i jak w opisie. Suportu niema w zestawie. Wersja 170mm / real na mojej wadze ok 698gr. Czytaj świadomie opis , przemyśl zakup, niema zwrotu i roszczeń. Bez żadnych gwarancji i rękojmi, odsprzedaję prywatnie swoje zasoby. Uwagi: Odbiór osobisty , jest to ogłoszenie z odbiorem samodzielnym osobiście. Oferta dla konkret kupującego, który jest świadom co za kultowa i unikat perełka stoi przed oczyma ! Dawno, dawno temu.
    1 punkt
  24. O Wy "hejtery" jedne! 🤣 Chłopisko się przestraszyło i ogłoszenie anulowało 😏.
    1 punkt
  25. 1 punkt
  26. Nie mogę mieć pochylonej pozycji, nie chcę, nie lubię, koniec. Gravel totalnie mi nie leży, i nie jest to rower do mojej jazdy! Trekking też nie moja bajka, chcę MTB na szerokiej oponie z dobrym przednim amortyzatorem. Całe życie na takim jeżdżę, i do mojej jazdy sprawdza się znakomicie. Obecnie pozostaje kwestia, czy tylny amor, nie wyciągnie ze mnie więcej energii na płaskim, w stosunku do HT.
    1 punkt
  27. @soks mam w tym roku sporo 150+, 200+, 300, a i jedno 500+ (z dwiema drzemkami 1-2h). W tym górskie 200+ z 4500 metrów w górę. Do tego ważę wyraźnie więcej niż przeciętny kolarz, więc też kalorii spalam więcej na tym samym dystansie. Ja osobiście poleciłbym autorowi tematu jednak jakiegoś fitnessa czy "gravela" z prostą kierownicą. M4C jest ciężki, w jego cenie można dostać coś wyraźnie lżejszego i już z hydrauliką. Choćby wspomniany fairfax.
    1 punkt
  28. A ja podchodzę do tego tak beztrosko. Chyba muszę zmienić nastawienie 🤣. Daj znać co Ci zaproponowali, bo jestem bardzo ciekawy.
    1 punkt
  29. Mnie się udało schudnąć sporo bez żadnej diety... Po prostu zacząłem więcej jeździć. Z dietą pewnie bym schudnął więcej/mógł jeździć mniej (gdyby schudnięcie było moim jedynym celem), ale przy dość dużej aktywności fizycznej dieta nie jest warunkiem koniecznym. PS wielokrotnie spalałem więcej, a nawet znacznie więcej niż 4000 kcal (wedle stravy/garmin connect)
    1 punkt
  30. Była jedna sztuka na ebay.de za 35,88 ojro z wysyłką.
    1 punkt
  31. @rozk_rock A że tak zapytam... Ile ważysz? Bo ja przy swojej wadze 95-100kg i mocnej nodze, różnicę odczułem dosyć wyraźnie. Szczególnie kiedy jeszcze używałem napędu 3x9. Dopiero przy korbie HT2 przestałem deptając ocierać łańcuchem o koszyk przedniej przerzutki.
    1 punkt
  32. Na pewno zależy Ci na bardziej wyprostowanej pozycji ? Bo wcześniej napisałeś coś o odchudzaniu a teraz zerkasz w stronę roweru do jazdy typowo rekreacyjnej. Jeżeli tak to Kentfield jak najbardziej może być. Skoro mieszkasz na Mazowszu to napęd 1x7 od biedy wystarczy chociaż osobiście wolałbym mieć 1x10. Nawet nie z uwagi na zakres przełożeń ale na mniejsze skoki pomiędzy nimi.
    1 punkt
  33. Mam obecnie wszystkie 3 systemy w moich rowerach: kwadrat w tanim commuterze i baardzo starym już nie używanym trekkingu na sztywnym widelcu, octalink w fitnessie i ht2 w mtb. Kwadrat jak kwadrat, jeździ, nie zaglądam do niego w ogóle, rower tyrany codziennie w dni robocze do roboty i na wycieczki rzędu 30-50 km po robocie, ale rower to tani Triban i z założenia nie miałem wielkich wymagań - rower miał być tani i nie miał intertesować potencjalnych amatorów cudzych własności. Stary trekking też już przeżył chyba ze 30 lat jak nie lepiej i kwadrat, niewymieniany, nieserwisowany ciągle działa. Octalink w fitnessie to przypadek, akurat taki się trafił (nawet nie wiedziałem, że jest taki system jak go kupiłem), korba trochę mi się luzowała mimo dokręcania i strasznie to mnie wkurzało - użyłem kleju do gwintów, trzyma - w sumie też nic złego powiedzieć nie mogę, jeździ, działa. HT2 w mtb - jeżdżę cały rok czy to lato czy to zima, czy to piach i pył, czy to deszcz i błoto, czy to śnieg - działa bez zarzutu, póki co, po 2 latach i 1 zimie nic nie trzeszczy, żadnych niepokojących hałasów od strony łożysk. Ludzie piszą, że HT2 jest bardziej sztywne ze względu na umiejscowienie łożysk bardziej na zewnątrz, ale nie wiem czy tak zwany "zwykły Kowalski" jest w stanie to wyczuć w codziennym czy rekreacyjnym użytkowaniu, może w bardziej zaawansowanym ujeżdżaniu bardziej wyczynowych maszyn...
    1 punkt
  34. Myślę, że jakiś rower typu fitness w wersji z szerszą oponą albo cross, jak pisze kolega @chudzinki, niedawno był wałkowany temat o crossie za 2500 zł, możesz sobie poczytać. Ostatnio też wklejałem link bo się rozpoczęły wyprzedaże do tzw. crossa na sztywnym widelcu i mi się wyświetliła oferta, bardzo dobra cena ale chyba nie Twój rozmiar:
    1 punkt
  35. Popatrz na Marin Muirwoods (trochę ponad budżet), decathlonowski Elops 900 i 920. Jak chcesz coś z amortyzatorem to cross. A w ogóle ile ważysz? Jaki rejon PL?
    1 punkt
  36. Bo na odcinku 30 km: 1400 m w górę i po drodze 1 samochód, 2 motory i 1 rower, dużo słońca + 3 kozy - bo to La Cabra
    1 punkt
  37. 1 punkt
  38. Witam poszukujących rower elektryczny, ja posiadam Canyona Nerce f8 po konwersji na elektryczny. Silnik w tylnej piaście MXUS xf40-30h. Plusem mojego rozwiązania jest to, że jest to silnik najmniej awaryjny z możliwych.
    1 punkt
  39. Cześć Marin MUIRWOODS 2022 po kilku modyfikacjach.
    1 punkt
  40. Mój nowy nabytek Kellys gate 70 ,po przesiadce z 9 letniego authora traction 29 różnica kolosalna na plus, a po modyfikacjach jego waga w rozmiarze 21.5 cala z pedałami,dętkami , licznikiem i rogami to 11.70 kg więc ok
    1 punkt
  41. Ciekawe ilu sportowcom 530/830/1030 wystarczało do środy, a teraz przestanie
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...