Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 14.11.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
15 punktów
-
15 punktów
-
15 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
W następnym roku myślę zrobić taką trasę przez Szwecję na Przylądek Północny i tym razem zabiorę rowerek ze sobą. Przygotowania już pędzą pełną parą i celem będzie objechanie jak najwięcej północy rowerem. myślę, że 500km zrobię Niestety Spitsbergen odpadnie z tego planu3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Bo przy drodze stało takie coś niebieskie, dobre do oparcia roweru.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo @CoolBreezeOne nie było źle Na Mazurach mnie bardziej wmordewindem sponiewierało2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Zamówiłem na Lemon, obręcze xm 481na najnowszych DT 350 z wbudowanym już rachet 36.Z tego filmiku wynika że już nie ma naklejek na piastach,jest malowanie.Juz się doczekać nie mogę bo nowe opony leżą już dwa miesiące.Dziekuję wszystkim kolegom za dyskusję.Temat do zamknięcia.1 punkt
-
Ja rozumiem, że wszyscy popełniają jakieś błędy, ale coś takiego w tytule? Panowie dyrektorzy, poprawcie to proszę 😉, bo nie usnę 🤣.1 punkt
-
Możesz też sobie sprawić jakiegoś endurance'a na tarczach, nie wsadzisz aż takiej opony jak w obecnych gravelach, ale szerzej niż to co masz. A gravel? Cóż... jeżeli masz na oku wersje alu, to wyjdzie to wagowo bardzo blisko obecnego HT. A jakbyś zmienił w tym ht koła i opony na gravelowe, to różnica w wadze zrobi się malutka. Kwestia tylko czy Ci przełożeń nie zabraknie. Ale jeżeli masz ochotę na dłuuuugie wypady w mieszanym terenie, to bierz gravela.1 punkt
-
A jeździsz na rowerze po to żeby liczyć kilometry, kalorie czy godziny spędzone na rowerze ciesząc się z samego faktu jechania? Zmiana w twoim przypadku szosy na gravela, mając już bardzo fajny MTB to jak postawienie drugiego MTB do garażu. Jeśli chciałbyś mieć jeden i tylko jeden rower to powiedziałbym, że gravel jest odpowiedzią. Jeśli natomiast masz już MTB i szosę ... to gravel jest pośrodku. Gravelem na szosie nie będzie tak efektywne ani w terenie nie zastąpi ci MTB. Ja na rowerze zimą śmigam właśnie po to żeby spalić kalorie, które zimą się jakoś tak lepiej odkładają. Wtedy wsiadam na MTB, niezależnie od tego ile mam do przejechania. Ma być wycisk i tyle.1 punkt
-
Ale to trzeba mieć mocną psychikę żeby założyć temat na forum. Piszesz że potrzebujesz to i to, że jeździsz to i to z takimi ludźmi a nie sam. W odpowiedzi dostajesz info że lepszym wyborem dla Ciebie będzie całkiem coś innego. Że powinieneś jeździć nie tak jak do tej pory, nie z tymi ludźmi i że w sumie jesteś cały czas w błędzie. Teraz się zastanawiasz, co się dzieje, kto ma rację, czy robiłeś / robisz coś źle. Przecież Oni są z forum, mają więcej postów, dłużej jeżdżą i się znają. Co masz zrobić ? Kup gravela i jeździj sam, bo tak Oni mówią. No to już wszystko jasne. Powodzenia.1 punkt
-
1 punkt
-
Negują właśnie z tego powodu. Taka oś to nic odkrywczego, jeżeli piszesz o RWS. Jeżeli ktoś rozumie jak to działa, to zacisk na Imbus sprawdzi się tak samo dobrze, jak nie lepiej. Podobnie jak zacisk Tune. Jeżeli ktoś chce wydać 260 zł na zacisk, to jego decyzja. Ja zapłaciłem 110 zł z dość dużą niechęcią, tyle że u mnie problemem była średnica. Normalnie nie kupowałem zacisków za więcej jak 40/50 zł. No ale... Na tym świecie są także ludzie, którzy lubią takie "błyskotki" i ja częściowo do nich należę. Jeżeli ktoś ma przykładowo tytanową ramę, do tego sztycę Darimo czy Schmolke, to taki zacisk Tune, to tylko dopełnienie całości. Wtedy cena też nie wydaje się szczególnie wysoka. Po prostu, jak w każdej dziedzinie życia. Można kupić wazon za 5 zł w Ikea, a można za 200 zł z jakiegoś Fancy sklepu. Obydwa zapewne tak samo dobrze utrzymają kwiatki. Dla jednego rower to po prostu narzędzie, a dla drugiego Hobby. Mamy tutaj na Forum kilka osób, które zakładały komponenty o jeszcze większym stopniu "niedorzeczności". Ja zawsze chętnie obejrzę takie ciekawostki.1 punkt
-
Ja mam Unior 1647/2ABI, ale to jest tylko rozkuwacz. Aby skuwać, lepiej wziąć coś ze śrubą także od dołu czym da się zblokować ogniwa podczas skuwania, jaka chociażby w tym najtańszym: https://allegro.pl/oferta/skuwacz-rozkuwacz-rozpinacz-klucz-do-lancucha-10515179900. Badziewie z pinem z plasteliny, ale używałem właśnie do skuwania.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Strona https://martombike.com/ na akcję promocyjną na wybrane stroje z listy https://martombike.com/?s=classic+red&post_type=product Z kodem CLASSICRED cena spada. Przykład spodenki z 479 na 383,20 Na ten moment tylko kolekcja czerwona. Jednak treść maila daje nadzieję, że to początek i pojawią się inne wzory.1 punkt
-
Piszecie o BB 52... mimo smaru wystarczyło wracać w górach godzinę w deszczu, odstawić rower na kilka dni, a łożysko w rdzy stoi i trzeba rozebrać penetrować odrdzewiaczem pół godziny , oscylować po milimetrze żeby z chrzęstem ruszyło... pod uszczelką kontaktową - blaszką nie ma wciśniętej już w łożysko uszczelki gumowej jak zwykłych maszynówkach i bieżnie nawet ze smarem dostają wodę... Czemu smar fabryczny nie chroni przed korozją? Wielki znak zapytania. W każdym razie miałem w miarę czysty smar i stojące łożysko, po penetracji wszystko zmieniło się na tęgi brąz. Myjka utradzwiękowa w nafcie, potem smarowanie, ponowny montaż na zimę ( lewa miska) na półkę zamówię może XT mt 800. żeby był pod ręką - rozbierał go ktoś ? to tylko wersja czarna bb52 czy może jest trochę lepszy? Accent Air odradzacie, w dość suchym rowerze mam Accenta Exe, i odpukać kręci się, Jest różnica między Air i Exe? Inne uszczelnienie? Czy rzeczywiście Token ma jakieś rdzoodporne łożyska?1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00