Skocz do zawartości

Ranking

  1. KNKS

    KNKS

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      1 799


  2. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      2 367


  3. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      10 642


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      4 594


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.11.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo przy drodze stało takie coś niebieskie, dobre do oparcia roweru.
    12 punktów
  2. Bo ta piaskownica jest pod górę i mnie wykończyła
    12 punktów
  3. Bo na rajdzie z okazji Dnia Niepodległości
    11 punktów
  4. 11 punktów
  5. Bo taka niespodzianka na drugim brzegu.
    10 punktów
  6. Bo za oknem paskudnie Bo zdjęcie z szuflady
    8 punktów
  7. Bo forma odjechała, nie wiem w którą stronę 🙃
    7 punktów
  8. Bo... skociszcze z nowym superiorowym kumplem
    6 punktów
  9. Bo ostatnio obiecałem, że też sfotografuję "bramę na zachód" 😁
    6 punktów
  10. Wolfpack Enduro 27,5x2.6 ToGuard 120tpi
    4 punkty
  11. Gdyby ktoś chciał się wybrać do Novego Mesta na single - odradzam. U Czechów w lesie takie rżnięcie, jakby tam niemieckiego pornosa kręcili. Trasy częściowo pozamykane.
    4 punkty
  12. Bo @CoolBreezeOne nie było źle Na Mazurach mnie bardziej wmordewindem sponiewierało
    4 punkty
  13. Ja pierniczę, człowieku, gościu chce rekreacyjne mtb z pełnym zawieszeniem a ty wyskakujesz ze stalowym gravelem... Toż to rower dla hipstera, który ma się ładnie prezentować pod knajpą z wegańskim ramenem, a nie dawać możliwość przejechania 100km z kolegami dosiadającymi mtb... Jeśli twoim zdaniem sztywny rower bez zawieszenia jest, podczas jazdy w terenie, lepszy dla kręgosłupa niż FS XC, to przykro mi ale siejesz szkodliwe herezję i nie daj boże żeby ktoś kiedyś posłuchał tych twoich światłych rad 🙄 Co do ciuchów szosowych, to mają być, przede wszystkim, w odpowiednim rozmiarze i możliwie jak najbardziej dopasowane. Na chłodniejsze dni są kamizelki, bluzy i kurtki, również dopasowane. A najważniejsza to jest dobra wkładka.
    3 punkty
  14. Ludzie co wy z tymi gravelami? Gościu chce rower do lasu i w piach z tu co chwile ktoś wyskakuje z gravelem. Rowery z Decathlonu mają mnóstwo zalet niestety jedną wadę -są brzydkie. Wiem, że o gustach się nie dyskutuje ale zawsze mnie zastanawia dlaczego Francuzi potrafią zrobić ładne samochody, perfekcyjnie wykończone w środku a rzeczy z Decathlonu wyglądają jak z chińskiego sklepu wszystko za 5 zł ?
    3 punkty
  15. A ja przed kupnem Canyona aby się upewnić pojechałem i wypożyczyłem Scotta Sparka RC bo ten wydawał mi się najbardziej podobny w geometri. Akurat moża bylo testować nowe modele więc skorzystałem. Znalezienie odpowiedniego modelu zajęło mi pół roku a potem 3 miesiące na niego polowałem w necie. Dużo czasu ale nie spieszyłem sie bo już mam inne rowery a poza tym to przed wydaniem dużych pieniędy na rower chciałem się upewnić, że nie był to chwilowy kaprys.
    2 punkty
  16. Nie wiem jak jest w sprint-rowery ale w sklepach doradzają to co maja dostępne i oczywiście ich doradztwo będzie najlepsze. Wmówią ci, że akurat ten rower co mają na stanie to jest to czego szukasz i trzeba szybko kupować. Dlatego przymierz się do roweru, potestuj ale nie kupuj od razu. Daj sobie czas aby zobaczyć inne rowery i wysłychać "dobrych" rad w innym sklepie. A jak już poprzymierzasz i przeanalizujesz to wróć myślami do tego jaki rower chciałes kupić na początku. Czy to ma być rower wygodny dla ciebie, wszechstronny, na jakie trasy, czy dużo górek, czy lubisz się ścigać z kolegami, czy jest też rower do tzw. bikepackingu, czego ci brakowało w poprzednim, za słaba amortyzacja, hamulce, za cięzki, niewygodny, niemodny, za małe koła, za wolny itd. Musisz sobie to przeanalizować i twój wybór radykalnie się uprości.
    2 punkty
  17. @sznib tu nie mamy ridera z perfekcyjną techniką... tu mamy takiego ridera ze spreparowanym rowerem w kilku egzemplarzach z wieloma kompletami kół na kilkudniowym planie zdjęciowym z dziesiątkami powtórzeń
    2 punkty
  18. Bo... Kobylanka. Z okazji wczorajszego święta
    2 punkty
  19. Bo wczorajszy świąteczny poranek. Krakowska zgnilizna z odrobiną słoneczka. Prawdę mówiąc po 9 tej zrobiło się całkiem ładnie.
    2 punkty
  20. Wszystkie rozklejały się pod koniec drugiego sezonu jazdy.Ostatnią parę mam jeszcze na rowerze ( i jedna z poprzedniego kompletu na półce). Temat rozklejania dotyczy tylko tych robionych ręcznie, wulkanizowanych (tansza wersja race) - nie.U mnie zawsze "open tubular" - tak nazywali clinchery ze względu na podobną charakterystykę toczenia jak szytek. Jutro mogę zrobić zdjęcie i pokazać o co dokładnie chodzi. A propos przebijania : niektóre Challenge mają PPS, niektóre PPSx2 i to jest różnica (czerwony pasek)
    1 punkt
  21. To jest prawdą. Od tego roku ratchet 18 spadł do piast 370. 350tki mają 36.
    1 punkt
  22. Wittam. Przebrnąłem i powiem że wątek się nieźle rozrósł. Ale to samo jest na forach poświęconych DH i Enduro. A ja tu też szukałem info o tanich oponach do trekkingu. Co do mojej wiedzy którą bym co nieco sypnął. Mieszanka zazwyczaj im miększa tym bardziej przyczepna, ale zużywa się bardziej i stawia większy opór czasem dużo większy. Są od tego wyjątki bo taka np. Black Chili stosowana przez Continentala w oponach DH i Enduro jest dużo bardziej wytrzymała niż innych producentów i jednocześnie ma opinię najlepszej przyczepności. A twarde faktycznie są bardziej "długotrwałe", za to zima i wilgoć to masakra(patrz Schwalbe i LandCruisery) Niska cena to zawsze pewien kompromis. Więc trzeba wybrać jeden- dwa kierunki, decydując się na tańsze. W automotive jest tak iż zazwyczaj te premium nie są w żadnym aspekcie wybitne, one mają być we wszystkim dość dobre, a w jednym dwóch aspektach ponad przeciętne. Tanie opony często są w czymś świetne, a w pozostałych sprawach średnie, max dobre(np. Zimowe Kormorany są w śniegu i błocie rewelacją(kolega uzywa w terenówce bo przewyższają w terenie ATki) za to suchy asfalt no to nie bardzo). Uniroyale do niedawno budżetówka, znikają w oczach(jeden komplet zużyłem w około 14 tyś. km) Ale w mokrym idą jak by sucho było Jak chodzi o wybór po producencie to już się nieraz zawiodłem. Obecnie mam Mitasy V81, są rewelacją jak na 30pln które dałem rok temu. Dlaczego? Przyczepność, na mokrym również na kostce bardzo dobra, Całkiem odporna (jeżdziłem z synem na foteliku a to daje około 100kg głównie na tyle i krawężniki i głębokie dość ostro zakończone dziury których nie udało się ominąć nie spowodowały uszkodzeń), nie blokuje się szybko przy hamowaniu, a heble mocne, trakcja (przyczepność przy ruszaniu dobra). Ciekawi mnie jak zimą będzie się sprawować. bo w terenie kopie całkiem dobrze jak na dość wąski balon 1,75. Nie miałem kapcia jeszcze, a dosć dużo śmigam po lasach i polnych dróżkach oraz szutrach. Średnie prędkości około 23-25km. Ale i bywało pod 70 z górki. Minusem jest trwałość po około 800km tył ma już mniej niż połowę, oraz mam wrażenie iż przy około 25 i wyżej bardzo rosną opory toczenia. Poprzednio jeździłem na Schwalbe Land Cruiser około 2 lata. No i te mnie nie zachwyciły. Trwałość to ich jedna duża zaleta, są twarde, nawet bardzo, śliskie na mokrym, zdarzało się że mi uciekały, ba na suchej kostce zrywałem trakcję przy podjazdach, łatwo było zablokować koło hamując. No i większość jak widzę bije(to mi średnio przeszkadza o ile nie jest jakoś mocno). Mimo iż mają głęboki bieżnik to ten środkowy pasek jest na tyle szeroki iż łatwo się zakopywałem na podjazdach. Jeździłem bardziej MTB na Vee, kendach i były długowieczne. Kolega Kende Khan używa do jazdy po szynach(ma drezynę) a tu łatwo się ślizgnąć. Wracając do tego co mnie interesuje. Czy ktoś ma porównanie tych Conti Ride tour do Land Cruiserów? Bo Landy są marne boję się iż Conti będą podobne, tym bardziej iż spotkałem się z opiniami iż po roku boki pękają, nawet na jakimś nagraniu gościa od trekkingu spotkałem się z informacją ża mu szybko boki spękały jednak to tylko powierzchowna sprawa. No właśnie co do testów. Trafiłem na blog pewnego globtrotera rowerowego jakiś czas temu, o oponach pisał tak: Jeżdżąc w długie trasy po kilka tysięcy km. nie wozi się zazwyczaj kilku kompletów opon i czasem trzeba się wspomagać tym co dostanę lokalnie. Byłem zaskoczony jak dobre potrafią być tanie opony kupione na końcu świata, jedyne które wtedy były dostępne i zazwyczaj na takich jeżdżę do póki nie uszkodzę na tyle że nie da się ich naprawić albo się nie zużyją. Obecnie mam założone od około 7 tyś. km CST kupione w czechach za 7$, są rewelacyjne. A jeszcze trochę ich zostało. Więc jeśli ktoś się nie ściga i naprawdę nie musi mieć top of top to do zastosowań typu gravel trekking czy rekreacyjne MTB można spokojnie tanio kupić oponę. Tam gdzie zależy od opony nasze zdrowie i życie, a nawet sekundy na stoperze też bym nie użył mega tanich opon, sam w Endurówce upalam opony za ponad 300pln szt. (zabawne bo te średniej półki opony są droższe od wyczynowych opon w moim aucie) Kolejna kwestia opon z nowego roweru. Nie wiem jak w przypadku opon trekkingowych, ale w MTB na pierwszy montaż są opony niedostępne często na rynku o gorszych parametrach, np. z Maxxixa są montowane nieraz twarde opony jednoskładnikowe, gdy na rynku poza starymi modelami ST o bardzo miękkiej zjazdowej mieszance takich nie było, owszem teraz coraz częściej są wieloskładnikowe o wzmocnionej budowie i takie sam nieraz odkupuję, jednak to już trzeba mieć pewną wiedzę jak rozpoznać(Maxxis na pierwszy montaż ma białą nazwę) Schwalbe w Rometach ma zaklejoną nazwę a są tam mega badziewne Smart Samy które można kupić w super fajnych wersjach do ścigania. Aaaa... bardzo ważne info. Opony można zabezpieczyć przed wpływami warunków zewnętrznych. Jest do tego dużo środków typu Back 2 Black od Shiny Garage, czy inne produkty od ADBL czy Soft99. Wystarczy zapytać w pierwszym sklepie detailingowym. Jest mega dużo info w necie. Ważne by kłaść w niewielkich ilościach i tylko na boki, te środki są mega śliskie. Pozdrawiam.
    1 punkt
  23. Tak. Chodziło o to żebyś na początku nie trzymał za siodło czy kierę, bo pomimo, ze słyszysz dzwieki z okolicy korby, to może trzeszczeć np. obejma podsiodłówki. Generalnie, to pomaltretuj na postoju wszystko co się da i nasluchuj. Jeżeli podczas takiego gniecenia wygenerujesz jakiś dźwięk, a nie bedziesz wiedział skąd się wydobywa, to nagraj najlepiej film pokazujący sposób w jaki udało Ci sie to uzyskać.
    1 punkt
  24. Tu masz promki na Sparka 960/970 (trzeba odebrać w Wielkopolsce) - mieści się w budżecie, osprzęt jest jaki jest ale cudów nie należy oczekiwać https://www.sklep.eurorower.pl/pl/p/ROWER-SCOTT-SPARK-960-RED-M-2022-/12565 https://www.sklep.eurorower.pl/pl/p/ROWER-SCOTT-SPARK-970-BLUE-M-2022-/12611 Chociaż osobiście wolałbym od razu: https://www.sklep.eurorower.pl/pl/p/ROWER-SCOTT-SPARK-950-M-2022-/12389
    1 punkt
  25. Bez problemu to usuniesz, zostanie Ci elegancka czarna obręcz.
    1 punkt
  26. Chyba masz winnego. Ewidentnie widać, że linka w tej prowadnicy się blokuje. Na początek zanim zamówisz nową, to weź tą wyprostuj. Powinna ustawiać linkę prostopadle do mufy suportu.
    1 punkt
  27. Najpierw wybierz rodzaj roweru jaki Cie interesuje, ile chcesz, wydać, poszukaj w internecie. Jak będziesz wiedział czego chcesz to wtedy można się rozglądnąć za sklepem lub kupić online. Jak pójdziesz zielony do sklepu to Ci sprzedadzą to co akurat mają na stanie.
    1 punkt
  28. @kamfanwszystko w jak najlepszym porządku. Polecam.
    1 punkt
  29. Chłop popuszcza po prostu linkę coraz bardziej. Masz zrzucić wszystkie biegi na manetce, wyciągnąć ile się da linki z pancerza i wtedy przykręcić. Jeśli manetka ma zapięty np bieg 3 a na kasiecie jesteś na samym dole, czyli na 10, to zostają Ci dwa kliknięcia na manetce i koniec przerzucania. Dlatego zrzuca się wszystkie biegi na manetce przy przykręcaniu linki + dodatkowo skręca się maksymalnie baryłkę. Wtedy przykręca się lekko naciągniętą linkę i sprawdza. Bieg z manetki ma pasować do biegu na kasecie. Jeśli brakuje dużo, to znów luzujesz linkę po stronie przerzutki i naciągasz mocniej, dopiero przykręcasz. Jeśli brakuje tylko troszkę, to możesz bez ruszania samej linki zacząć rozkręcać baryłkę, która służy właśnie do mikroregulacji bez użycia narzędzi.
    1 punkt
  30. Na sztywiaku plomby z zębów chcą wypaść a dla kręgosłupa ma być to lepsze ? Ja bym zaproponował Rockrider,a któregoś. Tanie, bez awaryjne, serwis daje nowe części na słowo. Dużo kasy by jeszcze zostało. Czy to XC czy AM, oczywiście tylko z pełnym zawieszeniem. Ponadto tylko w Decathlon można wypożyczyć rower za kilkadziesiąt PLN i samemu się przekonać, utwierdzić w wyborze. Są miejskie, gravel, XC, AM, elektryczne i nawet dostawczak. Żeby nie było, nie promuje Decathlon ale fakt jest że tylko tam jest taka możliwość.
    1 punkt
  31. Typowy Ortlieb na kierownicę z wkładem FOTO. Oba rowery ze zdjęć są przystosowane do ich montowania. Mam dwie torby różnej wielkości (każda z wkładem ). Z mniejszą pomyka Blondi z wacikami, itd. Nic jej się nie telepie. Większe body wchodzi pionowo. Mniejsze poziomo, jak na zdjęciu.
    1 punkt
  32. Od początku września tego roku jeżdżę na Rockriderze XC 900S, a wcześniej przez półtora roku śmigałem na XC 100S. Na obu jeździło mi się bardzo dobrze, zero awarii czy innych problemów. W przypadku jazdy po asfalcie bardzo przydaje się jednoczesna blokada obu amortyzatorów.
    1 punkt
  33. Nogawki z Van Rysela. Muszę przyznać że są bardzo dobre jak na swoją cenę. Można stosować w chłodniejsze dni .
    1 punkt
  34. Ten z pomarańczowym pypciem jest w tej samej cenie $106 jak cały czarny, ale przegapiłem srebrny polerowany za baksów stoszesnaście 🤡
    1 punkt
  35. Bo dzisiaj ponuroza, więc fota sprzed kilku dni.
    1 punkt
  36. Pędziwiatry na otwartej przestrzeni.
    1 punkt
  37. Mostki BBB BHS-37 mają zintegrowane mocowanie kamery i dobrą cenę.
    1 punkt
  38. 1 punkt
  39. Bo polecam Nowe Warpno, w tle Altwarp. Ups, przekroczyłem limit dzienny, jutro nic nie dodam i wczoraj też milczałem
    1 punkt
  40. Bo brama na zachód stoi otworem (tak, zamknąłem za sobą 😛)
    1 punkt
  41. Bo w górach Jury nigdy nie jesteś sam O naszej wycieczce po Szlaku Jury, tej prawdziwej - w Szwajcarii: Szy.
    1 punkt
  42. Kiedyś dałem tyle za pierścionek zaręczynowy 😉
    1 punkt
  43. @zekker właściwie, to aktualna Rubena, bo próba przebrandowania nie wyszła, mimo iż Mitas to ichna marka dla opon do innych zastosowań. Enyłej - forum, jestem z Ciebie dumny. 3 strony o oponach za 40 zeta.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...