Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 13.11.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
14 punktów
-
Bo przy drodze stało takie coś niebieskie, dobre do oparcia roweru.12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Bo @CoolBreezeOne nie było źle Na Mazurach mnie bardziej wmordewindem sponiewierało4 punkty
-
Ja pierniczę, człowieku, gościu chce rekreacyjne mtb z pełnym zawieszeniem a ty wyskakujesz ze stalowym gravelem... Toż to rower dla hipstera, który ma się ładnie prezentować pod knajpą z wegańskim ramenem, a nie dawać możliwość przejechania 100km z kolegami dosiadającymi mtb... Jeśli twoim zdaniem sztywny rower bez zawieszenia jest, podczas jazdy w terenie, lepszy dla kręgosłupa niż FS XC, to przykro mi ale siejesz szkodliwe herezję i nie daj boże żeby ktoś kiedyś posłuchał tych twoich światłych rad 🙄 Co do ciuchów szosowych, to mają być, przede wszystkim, w odpowiednim rozmiarze i możliwie jak najbardziej dopasowane. Na chłodniejsze dni są kamizelki, bluzy i kurtki, również dopasowane. A najważniejsza to jest dobra wkładka.3 punkty
-
Ludzie co wy z tymi gravelami? Gościu chce rower do lasu i w piach z tu co chwile ktoś wyskakuje z gravelem. Rowery z Decathlonu mają mnóstwo zalet niestety jedną wadę -są brzydkie. Wiem, że o gustach się nie dyskutuje ale zawsze mnie zastanawia dlaczego Francuzi potrafią zrobić ładne samochody, perfekcyjnie wykończone w środku a rzeczy z Decathlonu wyglądają jak z chińskiego sklepu wszystko za 5 zł ?3 punkty
-
A ja przed kupnem Canyona aby się upewnić pojechałem i wypożyczyłem Scotta Sparka RC bo ten wydawał mi się najbardziej podobny w geometri. Akurat moża bylo testować nowe modele więc skorzystałem. Znalezienie odpowiedniego modelu zajęło mi pół roku a potem 3 miesiące na niego polowałem w necie. Dużo czasu ale nie spieszyłem sie bo już mam inne rowery a poza tym to przed wydaniem dużych pieniędy na rower chciałem się upewnić, że nie był to chwilowy kaprys.2 punkty
-
Nie wiem jak jest w sprint-rowery ale w sklepach doradzają to co maja dostępne i oczywiście ich doradztwo będzie najlepsze. Wmówią ci, że akurat ten rower co mają na stanie to jest to czego szukasz i trzeba szybko kupować. Dlatego przymierz się do roweru, potestuj ale nie kupuj od razu. Daj sobie czas aby zobaczyć inne rowery i wysłychać "dobrych" rad w innym sklepie. A jak już poprzymierzasz i przeanalizujesz to wróć myślami do tego jaki rower chciałes kupić na początku. Czy to ma być rower wygodny dla ciebie, wszechstronny, na jakie trasy, czy dużo górek, czy lubisz się ścigać z kolegami, czy jest też rower do tzw. bikepackingu, czego ci brakowało w poprzednim, za słaba amortyzacja, hamulce, za cięzki, niewygodny, niemodny, za małe koła, za wolny itd. Musisz sobie to przeanalizować i twój wybór radykalnie się uprości.2 punkty
-
@sznib tu nie mamy ridera z perfekcyjną techniką... tu mamy takiego ridera ze spreparowanym rowerem w kilku egzemplarzach z wieloma kompletami kół na kilkudniowym planie zdjęciowym z dziesiątkami powtórzeń2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Wszystkie rozklejały się pod koniec drugiego sezonu jazdy.Ostatnią parę mam jeszcze na rowerze ( i jedna z poprzedniego kompletu na półce). Temat rozklejania dotyczy tylko tych robionych ręcznie, wulkanizowanych (tansza wersja race) - nie.U mnie zawsze "open tubular" - tak nazywali clinchery ze względu na podobną charakterystykę toczenia jak szytek. Jutro mogę zrobić zdjęcie i pokazać o co dokładnie chodzi. A propos przebijania : niektóre Challenge mają PPS, niektóre PPSx2 i to jest różnica (czerwony pasek)1 punkt
-
1 punkt
-
Tu masz promki na Sparka 960/970 (trzeba odebrać w Wielkopolsce) - mieści się w budżecie, osprzęt jest jaki jest ale cudów nie należy oczekiwać https://www.sklep.eurorower.pl/pl/p/ROWER-SCOTT-SPARK-960-RED-M-2022-/12565 https://www.sklep.eurorower.pl/pl/p/ROWER-SCOTT-SPARK-970-BLUE-M-2022-/12611 Chociaż osobiście wolałbym od razu: https://www.sklep.eurorower.pl/pl/p/ROWER-SCOTT-SPARK-950-M-2022-/123891 punkt
-
Nie będzie problemu wypusty w SLX są wyżłobione aby zaoszczędzić na wadze…1 punkt
-
1 punkt
-
Chyba masz winnego. Ewidentnie widać, że linka w tej prowadnicy się blokuje. Na początek zanim zamówisz nową, to weź tą wyprostuj. Powinna ustawiać linkę prostopadle do mufy suportu.1 punkt
-
@schwinn0Wzajemnie, również bezproblemowo patrząc ze strony sprzedającego1 punkt
-
1 punkt
-
Chłop popuszcza po prostu linkę coraz bardziej. Masz zrzucić wszystkie biegi na manetce, wyciągnąć ile się da linki z pancerza i wtedy przykręcić. Jeśli manetka ma zapięty np bieg 3 a na kasiecie jesteś na samym dole, czyli na 10, to zostają Ci dwa kliknięcia na manetce i koniec przerzucania. Dlatego zrzuca się wszystkie biegi na manetce przy przykręcaniu linki + dodatkowo skręca się maksymalnie baryłkę. Wtedy przykręca się lekko naciągniętą linkę i sprawdza. Bieg z manetki ma pasować do biegu na kasecie. Jeśli brakuje dużo, to znów luzujesz linkę po stronie przerzutki i naciągasz mocniej, dopiero przykręcasz. Jeśli brakuje tylko troszkę, to możesz bez ruszania samej linki zacząć rozkręcać baryłkę, która służy właśnie do mikroregulacji bez użycia narzędzi.1 punkt
-
1. Nie wydaje mi się żeby tam były luzy. / OK 2. Odkręciłem linka, no wymagało dosyć dużej siły żeby przerzutka dotykała szprych. Teraz jak założyłem z powrotem to mam już dostępne już tylko 2 przełożenia najcięższe 😅 / W takim razie odkręć raz jeszcze linkę i dociskając z mniejszą siłą, śrubką L wyreguluj prawidłowe ustawienie przerzutki, tak żeby kółka przerzutki były w osi z największą zębatką. Kolejno na manetce zrzuć biegi na najmniejszą zębatkę i wtedy zamontuj linkę. Lekko możesz naciągnąć. Odpowiedni naciąg później doregulujesz baryłką przy manetce. To że masz teraz dostępne dwa najtwardsze przełożenia, to nieprawidłowo zamontowana linka.1 punkt
-
Od początku września tego roku jeżdżę na Rockriderze XC 900S, a wcześniej przez półtora roku śmigałem na XC 100S. Na obu jeździło mi się bardzo dobrze, zero awarii czy innych problemów. W przypadku jazdy po asfalcie bardzo przydaje się jednoczesna blokada obu amortyzatorów.1 punkt
-
@ChuChu uważaj tylko z plastykowymi torbami bo guma z plastikiem lubią czasem zareagować. Bezpieczny jest jakiś karton, papierowa torba.1 punkt
-
No i prawda jest taka, że pod koniec większość rowerów była w średniej kondycji. Nie wiem czy autora stać, żeby co tydzień kupować nowy rower lub chociaż kluczowe komponenty.1 punkt
-
Jak chcesz miec poglad na pozycje wyjsciowa to ten program jest zarabisty, wszystko sie sprawdzi pod warunkiem ze znasz wszystkie wymiary starego i nowego roweru. Ja po fittingu wspomagalem sie tym programem i wszystko ustawione mam co do milimetra Bike Geometry Calculator (bikegeocalc.com)1 punkt
-
1 punkt
-
Cześć, W pierwszej kolejności sprawdź czy nie poluzowało się Tobie mocowanie korby z lewej strony i najzwyczajniej nie przesunęła się linia łańcucha. To znaczy, że mogła się korba przesunąć w prawo i brakuje zakresu. Miałem taki przypadek kilka tygodni temu w rowerze żony. Drugą rzecz jaką możesz sprawdzić, to odkręć linkę od tylnej przerzutki i sprawdź czy dasz rady ręką przesunąć przerzutkę do maksymalnego wychylenia jak najbliżej szprych. Wtedy będziesz mógł ocenić do jakiego położenia przerzutka się przesuwa. Być może wystarczy tylko regulacja zakresu.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
tak. Byłem, sobie pochodzić zamiast siedzieć przed monitorem. I przy okazji sobie małe zakupy zrobiłem. I ogólnie fajnie było. Polecam jak ma się chwilę czasu nie posiadając "kaszojadów" na pilnowaniu. Klika tj 3 które mam 100 metrów od domu. Także tego. Nawet fajnie jest czasem w mieście mieszkać.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00