Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      10 642


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      4 596


  3. GrzeGT

    GrzeGT

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      220


  4. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      7 407


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 30.10.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo powolny ale systematyczny powrót po sierpniowej kontuzji.
    9 punktów
  2. Bo nie mam o co oprzeć szosy w szczerym polu
    6 punktów
  3. 5 punktów
  4. Bo zabawa w portrety i retusze po klikaniu fajnym sprzętem... ...i nie chodzi o rower, bo ten akurat jeszcze czeka na przeszczep dampera, mostka i tylnej tarczy hamulcowej.
    5 punktów
  5. Cześć Marin MUIRWOODS 2022 po kilku modyfikacjach.
    4 punkty
  6. Dawno nic już nie pisałem na forum i w ogóle nigdzie. Czas trochę nadrobić. Jak już ktoś zauważył w innym temacie to Gienek i Csepel też odszedł już do nowego właściciela. Nie spodziewałem się aż takiego zainteresowania ramami. Wkład młodego podczas rozkręcania czepela Jak na razie mój jedyny rower. Mam nadzieję, że w tym miesiącu uda się w końu ruszyć z projektem. Może do końca listopada będzie gotowy. Ale biorąc pod uwagę jak to do tej pory idzie to może jeszcze trochę potrwać.
    3 punkty
  7. @sznibszlabanu broni mały plastikowy ludzik z karabinem 😉
    3 punkty
  8. Bo zabawa z głębią tła lub jej brakiem😉
    3 punkty
  9. Bo w Trójmieście takie ścieżki rowerowe robią😄
    3 punkty
  10. wojaży po świecie ciąg dalszy... Zadar, Chorwacja
    3 punkty
  11. Bo ciągle piękna Złota Jesień, słoneczna, ciepła i przede wszystkim sucha 😁
    2 punkty
  12. A ja koledzy bawie sie w restauracje tego marinka. Stal cro-mo ale max 26 calusow...
    2 punkty
  13. Ogranicza je tylko kwestia podkładek pod nyple. U mnie na zimę wylądują nakołku chyba - przynajmniej obecną zimę. A co do samych obręczy, to są zacne. By nie było offtopu, cyk:
    1 punkt
  14. BTW PEES-y bardzo dobre obręcze. Nigdy nie miałem z nimi problemu.
    1 punkt
  15. Kolejne 150 km dzisiaj wpadło, grupowy coffee ride (100km) + dokrętka. I pierwsza gleba (szlif) na szosie. Aż dziw, że przez tyle lat zawsze udawało mi się jakoś wybronić, a dzisiaj uślizg i leżę... 🤷‍♂️ A wszystko przez nową/starą oponę, Vittorię Rubino Pro G2.0, która za cholerę nie trzyma w mokrych zakrętach. Musiałem ją ostatnio założyć z dętką w miejsce rozciętego Gianta Gavia tubeless.
    1 punkt
  16. Nie wiem jak to liczysz, ale mi wychodzi, że nawet 100% Ja bym jeszcze poszedł w masło, a najlepiej Finuu
    1 punkt
  17. Ten tekst którego jesteś autorem czytałem setki razy, bez kontekstu rodzaju roweru. Mój elektryk jest nielegalny. 1100 w maks. Mam na myśli same liczby, 7h, 4700 kcal, 180 tętno. Lenistwo czy nie. Lenistwem jest , tym samym tropem idąc, jazda rowerem w terenie z jakąkolwiek amortyzacją, lub korzystanie z wielobiegowego napędu. Słyszałem też że tarcze w szosie są zbędne, bo trzeba umieć hamować obręczowymi.
    1 punkt
  18. @Mondeus87 Tak, pomogły. Przesunąłem jeszcze siodełko trochę do przodu. Po założeniu rękawic myślałem że palce odpadną, po zmianie kąta kierownicy nie ma problemu. Jeszcze muszę sprawdzić się na długiej trasie, ale nawet jakby zaczęło wychodzić to i tak jest o wiele lepiej niż było
    1 punkt
  19. Bo takiego koleżkę spotkałem wracając z trasy
    1 punkt
  20. Piękny, w tej cenie, po co coś wymieniać, wsiadać i jeździć. Wygląda jak z salonu.
    1 punkt
  21. Czasem też może być głupio. Poniższe zdjęcie latało z różnymi prześmiewczymi komentarzami po internecie... ... a jak ktoś sprawdził to się dowiadywał że Sławek z Tczewa nie ma rąk i opiera się o kierownicę tułowiem.
    1 punkt
  22. Albo po prostu skuter, jak się ma lenia i kręcić się nie chce. BTW, ten rower z Media to kawał złomu i prędzej trzeba będzie powymieniać wiele innych części niż silnik.
    1 punkt
  23. Bo nielegalka strzelona z biodra Szymona Bike
    1 punkt
  24. 1 punkt
  25. 1 punkt
  26. Oj, żebyś się nie zdziwił: https://www.youtube.com/watch?v=qx-SBOrd0T4 https://www.youtube.com/watch?v=cZTPJwiRBiw https://www.youtube.com/watch?v=JkW-tfcyk6k Całej trasy pewnie nie robią ale kluczowe etapy, odcinki na pewno w ten czy inny sposób sprawdzają. To są zawodowcy, nie mogą sobie powiedzieć "jakoś to będzie". O standardowych XC, Enduro, DH nawet nie ma co wspominać, bo to norma. Bo tak pokierowałeś dyskusją, płacząc że cię nawigacja zawiodła? Nie poradzę jak wypowiadasz się nieprecyzyjnie, a potem robisz dramę, że co innego miałeś na myśli. Trzeba było od razu pisać, że zamiast pojechać nowymi trasami, to musiałeś wokół komina latać. Eksploracja, to eksploracja, poznawanie czegoś nowego, zwiedzanie, jazda w nieznane, mylenie drogi i szukanie właściwej. Jazda po sznurku z nawigacji nie wpisuje się w definicję, a tym bardziej jeżeli nie zwraca się uwagi na okolice jako to w tej dyskusji się przewinęło od kilku osób. Na jedno czy zawiedzie łącze internetowe, czy serwer producenta. Na jedno, jeżeli sprzęt nawigacyjny, do aktywności na zewnątrz, traci część funkcjonalności, to jest to sprzęt ułomny. I to właśnie wytknąłem.
    1 punkt
  27. Skoro się Kellysy pojawiły to i ja przedstawię swojego Kellysa Gate 30 (2020)
    1 punkt
  28. Mój nowy nabytek Kellys gate 70 ,po przesiadce z 9 letniego authora traction 29 różnica kolosalna na plus, a po modyfikacjach jego waga w rozmiarze 21.5 cala z pedałami,dętkami , licznikiem i rogami to 11.70 kg więc ok
    1 punkt
  29. Niwy rumak na starych gratach czyli NS Bikes Eccentric Alu evo 29” Mieszanka gratów GX 1x11 oraz NX Eagle 1x12,mykmyk od Limotec Alpha 1
    1 punkt
  30. Kolejny, tym razem krótki, raport z zakupu i testu następnego chińskiego "zatrzymadła" Od pewnego czasu traktuję się jak królika doświadczalnego, szczególne zainteresowanie skupiając na hamulcach. Z alioferty zanabylem do tej pory 4 sztuki, jedna meroca m4, trzy mejiun dwutłoczkowe. Próba z m4 wypadła negatywnie, kolejne na plus. Tym razem obiektem testowym został Zrace M1 X4. W tłumaczeniu z chińskiego oznacza to hamulec z zaciskiem czterotłoczkowym. Dlaczego ten? Powód właściwie jeden, główny, drugi mniej istotny. Główny- hamulec na zdjęciach z oferty wygląda naprawdę dobrze. Widać zaangażowanie obróbki CNC, dbałość o detale- na poziomie praktycznie jednego producenta- Hope. Miałem w ciągu dwóch dekad masę hamulców kilku dużych producentów, poza właśnie Hope'm. Pełne spektrum jakościowo-cenowe od podstawowych spowalniaczy po "górną półkę" i masę średniaków. Jeśli chodzi o jakość wykonania to wg mnie chińczyk Zrace jest absolutnie na topie. Za cenę ze środka stawki. Producent inaczej oferuje ten hamulec: jedna dźwignia, osobno, przewód, akcesoria montażowe i oddzielnie sprzedawane zaciski- wersja dwu- i czterotłoczkowa. O ile dźwignia to produkt czysto chiński to zacisk jest kopią produktu Hope, wersja E4. Zacisk wycięty CNC, dwie anodowane na czerwono pokrywy tłoków od zewnątrz. Drugim powodem kupna Zrace jest drobiazg, ale bardzo chciałem go przetestować: dźwignia obraca się na łożysku maszynowym Gadżet niezmiernie rzadki w hamulcach rowerowych, jeśli dobrze kojarzę Hayes dominion, sram w wersjach RSC i ultimate i to chyba tyle.... za zupełnie inne pieniądze niż ten. Korpus wycięty na CNC I piękna dźwignia anodowana na tytanowy kolor. Obejma w tym samym kolorze. Klocki to okładziny stosowane w Hope'ach jednak , z doświadczenia, bardzo kiepskie i podobne do tych które były w meroce i mejiunach. Od razu poszły na odstrzał. Na zdjęciu zielone klocki discobrakes, wersja bezmiedziowa- moj faworyt od kilku lat. Dla zainteresowanych: klocki na zdjeciu to przerobione klocki do Sramów Code. Niestety, discobrakes nie oferuje bezmiedziówek do Hope, więc musiałem je dostrugać z innych. 15 minut zabawy dremelem Hamulec dostarczony z przewodem 1800 mm, zaprawiony końcówkami jak shimano w wersji do przewodu bh59. Hamulec trafił na przód i pracuje z tarczą 220 mm. Złożony i odpowietrzony- zalanie trwa dłużej niż np shimano. Końcówki nie są standardem shimano ani srama - użyłem zestawu EZmtb z ali. Płyn to olej mineralny. W przeciwieństwie do innych alihamulców ten przyszedł w dedykowanym pudełku. Dodatkowy plus. Jakość wykonania oceniam bardzo wysoko. Test praktyczny: Hamulec zamontowany został w szybkim elektryku, hardtailu, i całość wraz z pilotem waży w okolicach 110-115 kilogramów. Rower eksploatowany jako uniwersalny, głównie do jazdy po nawierzchniach utwardzonych. Co do profilu terenu: bardzo urozmaicony z dużą ilością zjazdów, sporo o nachyleniu 10-15%, także 20-25%. Hamulce mają sporo pracy. Odciąża uklad rozmiar tarcz 220 i 180 mm. Hamulec dotarł się na dystansie mniej niż 10 km, pracował z używaną tarczą sram centerline. Skok dźwigni to ok 25 mm, regulacja odległości dźwigni od kierownicy, za pomocą imbusa 2 mm. Do regulacji dźwignię trzeba zdjąć z kierownicy- dzięki otwartej obejmie jest to proste. Hamulec ma tylko 200 km przebiegu więc nie da się ocenić jego trwałości. Moc też trudno zweryfikować- tarcza 220 mm praktycznie każdy hamulec czyni mocnym 🙂 przy 220tce modulacja nie jest rewelacyjna - ale nie jest taka przy żadnym hamulcu - trzeba wyczucia. Ergonomia dźwigni bardzo dobra, dobrze leży pod jednym palcem. Jest słabszy niż magura mt5 czy czterotłoczek shimano slx 7120. Ale oryginalny Hope e4 też nie ma opinii mocarnego. Więc jest... zgodnie z przewidywaniem. Ogólne wrażenie użytkowe bardzo dobre - jedynie skok klamki mógłby być ciut mniejszy. Pozostaje aspekt cenowo-ekonomiczny. Hamulec z dostawą do UK kosztuje przeliczeniowo ok 350 zł. Do tego nowe klocki, 80, więc kręcimy się w okolicy 420 zł. Dużo? Zdecydowanie, jeśli rozpatrujemy oferty chińskich producentów. Sporo, jeśli porówna się do cen budżetowych shimano. Jednak wchodząc na pułap konkurencji, czyli slx/xt siemano 2/4 tłoki - nie ma już bólu. Jeśli porówna się do konkurencji srama czy innych - wypada więcej niż dobrze. Nie mam pojęcia jak nieawaryjne są- ale dla mnie pod tym względem sramy czy tym bardziej siemano są beznadziejne i wolę zaryzykować to niż jakikolwiek japoński wytwór. Jest to jednak bezsprzecznie drogi produkt chiński, najdroższy z tam oferowanych. Wg mnie warto jednak wziąć go pod uwagę. £22.89 10%OFF | ZRACE M1 X2 / X4 Mountain Bike Hydraulic Brake,Full CNC Lightweight, MTB Oil Pressure Disc Brake Set, Front and Rear MTB Brake https://a.aliexpress.com/_uxZAGr
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...