Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      23

    • Liczba zawartości

      7 323


  2. zajonc

    zajonc

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      940


  3. bazzz

    bazzz

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      755


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      4 519


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 24.10.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. 9 punktów
  2. Tak mi przykro, widzę że coraz bardziej wylajtowane te klamki, ja swoją urwałem na obejmie w domu dokręcając zbyt dużym momentem, jak dużym nie wiem, ale strzeliło aż miło 🙃 Pozdrow'er
    8 punktów
  3. Wiecie co? Tutaj niektóre zdjęcia są lepsze, niż w "Codziennie Jedno Zdjęcie", gdzie ludzie niedługo zaczną wstawiać fotki "bombelków" jak na fejsa. I wiecie co? ZNOWU COŚ ZEPSUŁEM! 😆 ( @schwinn0 🤐) Te jasne ślady na drzewie w tle to zdarta przeze mnie kora. A następnego dnia jeździłem tak: po czym stwierdzam, że dwa hamulce to zbyt duży luksus jak na Mazowsze. I niepotrzebna masa, wiadomo.
    7 punktów
  4. Bo tej jesieni widzę światełko w tunelu.
    7 punktów
  5. Bo korona na ''drodze'' leśnej, jeszcze rok temu dało się jechać, kilka lat wstecz była zadbana, ale poszła do likwidacji przez samo zarośnięcie, Pozdrow'er
    6 punktów
  6. @WAGIANT dzięki, póki co trochę dalekie dla mnie rejony ale dzięki za info jakby coś się zmieniło to namierzę Bo daleko i kręto do weekendu
    6 punktów
  7. Bo też zauważyłem, tyle że nad. Pozdrow'er
    4 punkty
  8. To nowy rower praktycznie, nie kręciłem też mocno więc nie miałem chyba jak zerwać gwintu
    3 punkty
  9. Noooo panie pedalarzu, to żeś pan sobie kupił rower szosowy nie znaczy, że możesz poruszać się po jezdni. Wypad na ścieżkę rowerową! Tylko uważaj na małe pieski z długimi smyczami, grzybiarzy z pustymi koszykami, spacerowiczów a slalom pomiędzy żołędziami rób ostrożnie i bez gwałtownych ruchów bo się wyłożysz na mokrych liściach, zupełnie jak ten gość kilkaset metrów dalej, który ciągle dochodzi do siebie spoufalając się z lokalną florą
    2 punkty
  10. Trochę się przyczepię, bo nie wiem po co piszesz takie posty i jeszcze powielasz te bzdury typu "mieszanka nylon". Skąd masz taką informację? Gdzie to było napisane? Piszesz "tanie" czyli ile kosztowały? Sam kupowałeś na wymianę czy dostałeś razem z rowerem? Jaki to był rower? Jaki typ opony? Która opona zrobiła się "slick" po 400 km? Przód czy tył? Ile miałeś wtedy lat? Miałeś w rowerze oba sprawne hamulce? Którym głównie hamowałeś? Chodzi mi o to, że jak już coś piszemy, to podawajmy jakieś konkrety, bo inaczej to nic nie wnosi. Wiesz, ja też miałem kiedyś tani samochód, ale nie pamiętam co to był za producent. Pamiętam, że na klapie miał napis Station Wagon. Kupa jakich mało. Po 400 km przestał jechać. Nigdy więcej tak tanich samochodów. I nigdy więcej Station Wagon. Pomogłem? No dobra, ale teraz pomogę: Tire materials - Pelmar Materiał wykonania opon: Co zapewnia solidność opon w Twoim samochodzie? (uniroyal.pl) Jako składniki mieszanki gumowej stosuje się rożne materiały (wypełniacze, plastyfikatory, dodatki przeciwstarzeniowe), ale nigdy nie spotkałem się z czymś takim jak "nylon compound".
    2 punkty
  11. 2 punkty
  12. Bo chyba ostatni wypad w góry na rower w tym roku
    2 punkty
  13. Wiecie pany, pieniek i tak już musiał wcześniej dostać strzała z góry bo pięknie opalona wnęka była. Czy walnie w to samo drzewo jeszcze raz...? Nie ze mną w środku - złego licho nie bierze Bo... bruk w jesiennych klimatach.
    2 punkty
  14. Bo miesiąc temu przeszło tędy piekło
    2 punkty
  15. Bo się specjalnie zatrzymałem na trailu
    2 punkty
  16. Wy ciągłem budę z kartonu kturom kupiłem ponad rok temu Pozdrow'er
    2 punkty
  17. Dwie opony WTB ThickSlick 27.5 x 1.95" oplot: 30tpi rozmiar: 27.5 x 1.95" 50-584 waga: 710g Opony są bardzo mało używane (max 200km). Okazały się o oczko za duże do mojego roweru przełajowego. Bardzo ładnie amortyzują nierówności i suną bezszelestnie. O dziwo mają niezłą przyczepność nawet na mokrym asfalcie. Jedynie miejsce, gdzie sobie nie radzą to w lesie. Tu link do filmiku jak się prezentują na rowerze MTB: https://www.youtube.com/watch?v=p-e74Eh30lk&ab_channel=hoohoohoblin Cena za obie sztuki: 70zł + wysyłka Możliwa zamiana na inne, odrobinę węższe w rozmiarze 27.5x1.75, np Kenda Koast, MICHELIN Country Rock ...
    1 punkt
  18. Sprawa szybko dogadana Jedna i druga opona sprzedana. Opony idą do Sobka, no nie ma bata. Admina poproszę o zamknięcie temata.
    1 punkt
  19. Ja z kolei miałem w swoim gravelu 105-tkę, później spróbowałem grx-a i ultegry... Praca przedniej przerzutki bez porównania lepsza na grx 11s/ultegrze.
    1 punkt
  20. Spytam tylko o tą ultegrę? Bo tak szczerze mając wcześniej 105, obecnie ultegrę nie miałbym problemu z powrotem do 105. Różnica w pracy żadna, śmiem twierdzić nawet że przednia 105 sprawia nieco mniej problemów niż ultegra. Regulacje itp. (teraz to się zacznie...) Oczywiście to problemy kosmetyczne, ale jednak...Zejście do 105 pozwoli Tobie znaleźć fajny sprzęt na karbonowej ramie i zostanie na dobre alu koła- Giant Defy adv.2 W budżecie do 15k masz 2 sprzęty w giancie (endurance defy, sportowy tcr)na 105 i zostanie na alu koła oraz 2 sprzęty na ultegrze i do kół trzeba będzie trochę dołożyć. A zapewne giant nie jest jedyną firmą na świecie z taką ofertą. Giant jest tu tylko przykładem. Pomijam kwestie dostępności- jest lepiej, przed pandemią towar też nie leżał na półce. Oferta Canyona bardzo ciekawa, no i pomiar mocy wstawili. Dobre opony choć lepiej byłoby 25 lub 28, masz wspomnianą ultegrę, koła-pewnie bym wywalił , od razu sprzedał i wstawił coś lżejszego też na dtswiss. Sensa ma bardziej sportowe zapędy. Tylko z tą geo endurance i sportową to też jest różnie. Wszystko zależy od Twojego ciała, preferencji i jak uda się Tobie spasować z rowerem. Mi bardziej leży tzw. sportowa geo. choć mam też w garażu ramę o enduranc'owej geo. W tym budżecie raczej szukałbym nowego.
    1 punkt
  21. 1. Z gravela szosy nie zrobisz. Do tego esker to jednak nie najwyższa półka 2. Spec albo trek na ultegrze za 15k? Chyba 3 lata temu, zresztą ędurensy treka i speca to jednak kloce. Canyon spoko, zresztą poniżej 15 masz już axs'a. BTW świat nie kończy się na rowerowych volkswagenach, na rynku jest masa ciekawego sprzętu
    1 punkt
  22. Deli to już nie jest przecież jakaś firma-krzak. Duża skala produkcji i solidne zaplecze technologiczne pozwalają już chyba stworzyć przyzwoity produkt w konkurencyjnej cenie. Dlatego jeśli budżet jest naprawdę ograniczony i nie liczą się sekundy urywane przy pokonywaniu śliskich zakrętów na granicy przyczepności, to ja bym się nie bał wydać tych 40 zł na zwijaną oponę z Indii.
    1 punkt
  23. Pewnie, że lepsze. I można wstawić więcej niż jedno
    1 punkt
  24. W sprint-rowery jest Roam 1 w świetnej promocji za 4199zł , niestety rozmiar M, więc chyba za mały https://sprint-rowery.pl/rower-crossowy-giant-roam-1-disc-2022
    1 punkt
  25. Skoro się kręci bez przesuwania to już wykręciłeś - zostało Ci złapać paluchami jak kolega wyżej radzi i wyciągnąć ośkę.
    1 punkt
  26. Seria H/HX ma nośność 20kg większą niż E/EX przy tym samym zastosowaniu (ASTM 4).
    1 punkt
  27. Gdyby ktoś nie wiedział co jeszcze można zrobić z muirwoodsa, to tu jest odpowiedź. Można go ucyfrowić. https://www.olx.pl/d/oferta/rower-marin-muirwoods-elektryczny-emind-rozmiar-m-nowy-CID767-IDRx4Ow.html
    1 punkt
  28. W sobotę zrobiłem pierwszą wycieczkę (27km) Ulepem. Po płaskim, żeby sprawdzić czy wszystko działa i jest dokręcone, zanim pojadę nim w góry. Wykręcenie 30km/h wcale nie było takie łatwe. Po raz pierwszy to ja goniłem żonę, a nie ona mnie
    1 punkt
  29. Wczoraj i dziś ganialiśmy z córką po Enduro Trails w Bielsku. Było suuuper. Szło nam znacznie lepiej niż rok temu. To, co rok temu było trudne, teraz było przyjemne. Straty - jeden siniak i zacinający się droper. Zyski - piękny weekend w górach.
    1 punkt
  30. Problem polega na tym że nie ma sensownego sposobu żeby wyłowić taki dobry produkt. Tak jak pisałem wcześniej ktoś musiałby przetestować obiektywnie kilka kompletów opon żeby mieć porównanie. A takie osoby nie istnieją. Zwykle jak ktoś kupuje opony to eksploatuje je do końca i dopiero wtedy kupuje następne. Czas życia opon u przeciętnego użytkownika wynosi co najmniej kilka lat co oznacza że przykładowo porównanie 5 kompletów różnych opon zajęłoby mu jakieś 35 lat. Natomiast osoby które testują opony w sposób profesjonalny nie zajmują się produktami po 30-40 zł. Czyli de facto zakupu dokonujemy w ciemno bazując jedynie na opiniach "ktoś gdzieś coś napisał" które mogą kompletnie nie mieć odzwierciedlenia w rzeczywistości. Można się jeszcze posiłkować opisem producenta ale najczęściej będzie się on mijał z prawdą jeszcze bardziej. To ostatnie sprawdziłem na sobie w przypadku różnych produktów i te opisy można, delikatnie mówiąc, między bajki włożyć.
    1 punkt
  31. 1 punkt
  32. Przyglądając się światu przez dziurkę od klucza. Dopóki jechałem rowerem - stały. Gdy stanąłem spanikowały. Fociłem przez dziurkę o średnicy 20cm w gęstych krzakach. Stojąc w odległości 10 metrów od niej. A i tak mnie zauważyły. Żurawie stały w odległości 30 metrów z jej drugiej strony. Edytując: Z mojego zdjęcia o wielkości 1.8 mb FR zrobiło plik 30x mniejszy - 57 kb. Tak zabija się jakość.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...