Skocz do zawartości

Ranking

  1. DK064

    DK064

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      109


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      4 519


  3. erp

    erp

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      23


  4. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      10 432


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.10.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. 8 punktów
  2. Bo kolorów więcej ale wciąż uważam że zielone ładniejsze.
    7 punktów
  3. Bo ponoć dużo grzybów w lasach, a ja zauważyłem tylko jednego.
    4 punkty
  4. Bo grzybów nie widziałem, bo nie szukałem
    3 punkty
  5. Bo tym razem fotka z? no właśnie gdzie to jest?
    3 punkty
  6. 2 punkty
  7. 2 punkty
  8. Bo to taki typowy jesienny obrazek z Kaszub
    2 punkty
  9. Bo jesień. Wolałbym by nigdy jej nie było ale kolory jesieni bywają ładne
    2 punkty
  10. Mam 196cm i Scotta Geniusa w XL. Możesz zobaczyć fotki w moim profilu. Jak go kupowałem, to jeszcze nie było nowego Stumpjumpera. Teraz wziąłbym pewnie EVO w S6.
    1 punkt
  11. @Kamil100 wez pod uwage Scott Aspect 930 spoko opcja w takim budzecie. https://www.scott.pl/produkt/1276/8730/Rower-Aspect-930-Black Tak samo jak rama karbonowa, tak i naped 1x... do roweru bardziej terenowego niz typowo gorskiego to tylko chwyt marketingowy. Ten romet to straszna padlina. Nawet nke wiedzialem, ze mozna pakowac taki syf do ramy karbonowej Kellys zas wydaje sie spoko jezeli chodzi o cene do osprzetu, ale rowery na tego typu sprzecie wkraczaja juz w sfere geometrii ramy bardziej do sportu niz rekreacji. Wiec pytanie czy chcesz móc sie pochwalic karbonowa rama, fajnym osprzetem, czy po prostu chcesz dobry i komfortowy rower? Jezeli ta 3. opcja to Scott Aspect 930 bedzie na lrawde spoko. Jezeli jezdzisz turystycznie to obstawiam, ze moze w przyszlosci bedziesz chcial zalozyc np. bagaznik. W obu rowerach, o ktore pytasz nie ma takiej opcji. Tzn. Da sie niby na sztyce, czy jakis uniwesalny na obejmy, ale dedykowanego nie ma szans.
    1 punkt
  12. Sprawdza się wyśmienicie z licznikami garmina masz multum możliwości.
    1 punkt
  13. Carbon w rowerach poniżej 12k to tylko wabik na leszczy. Ciężkie i siermiężne ramy, technoligia sprzed nastu lat. Najtaniej jak się da. To nawet nie jest przyzwoita baza pod ew. rozbudowę do jakiś ambitniejszych zastosowań. Szkoda płacić dodatkowe $$$ za taki carbon w dodatku kiedy reszta gratów woła o pomstę do nieba.
    1 punkt
  14. Podpytaj w rafbike, oni chyba sprzedają treki.
    1 punkt
  15. Żona ma S4 (nie-EVO) przy 181 cm wzrostu. Przez stromą podsiodłówkę nowe Stumpjumpery są dość krótkie w pozycji siedzącej. Przy 186 cm chyba lepszym wyborem byłby S5. Na stronie Speca masz kalkulator doboru rozmiaru (Retul), który moim zdaniem jest całkiem wiarygodny.
    1 punkt
  16. Jak Cię kusi karbon to popatrz na Evo 1 tylko cena wyższa...
    1 punkt
  17. Monsun w wersji LTD w zasadzie nie nadaje się do jazdy po lesie, ze względu na bardzo marny zakres przełożeń kasety 11-34. No chyba, że teren w którym jeździsz jest płaski jak stół. Trzeba by w nim przerobić napęd i wymienić amorek
    1 punkt
  18. Nic nie ćpie. Znam gościa, jest zwyczajnym człowiekiem. To jego fotka ze zwiedzania muzeum:
    1 punkt
  19. Ja ze swojego doświadczenia gwarancyjnego polecam Specialized. Wymienili mi ramę aluminiową z wadą w postaci odprysku lakieru na najnowszy model w karbonie (taki jak w S-Works) bez żadnego gadania w ciągu dwóch tygodni. A co modelu - ja bym się pewnie zdecydował na Stumpjumpera EVO, ale mnie bardzie interesuje jazda szlakowa. A Ty jak wolisz ostre haratanie, to pozostaje model Enduro.
    1 punkt
  20. Ma dość wysokie TPI. Jest to dobra opona, mam w 32c i miałem 40c, ale... 1. Byłbym ostrożny. Jest dość wysoka i nie byłbym takim pewny czy zmieści się w typowej szosie. 2. Po co taka opona w rowerze szosowym? 28c waży 425g, co jest jakimś absurdem w rowerze szosowym. Tyle, a właściwie po 5g mniej, ważą moje Tufo Gravel Speedero 40c, realnie mające 42mm. 3. Ta opona wcale nie będzie komfortowa. Waga nie bierze się z powietrza. Jest tam tyle warstw gumy i wkładek, że całość daje efekt "tępej" opony. Żeby zniwelować ten efekt, trzeba zejść bardzo nisko z ciśnieniem. No i tutaj ponownie to samo pytanie. Po co to robić w szosie? Zamiast kupować typowo miejskie opony, kup jedne z dobrych, polecanych szosowych. Contact Speed nimi nie są.
    1 punkt
  21. Ciekawym rowerem jest aluminiowy Transition Spire GX: https://www.transitionbikes.com/Bikes_Spire.cfm Polskim dystrybutorem Transition jest Beastie Bikes: https://beastiebikes.pl Powinni Ci zapewnić sensowne wsparcie i obsługę gwarancyjną. Oferują możliwość wypożyczenia sprzętu.
    1 punkt
  22. W Specu podobno się nie cackają i dostajesz S-Worksa.
    1 punkt
  23. Jak szukasz dobrej gwarancji to wybór jest oczywisty - Decathlon! A na poważnie to z doświadczenia znajomych wiem, że trek ma spoko politykę gwarancyjną. Jednemu pękł session to wymienili mu odrazu na nową a drugiemu pękł aluminiowy remedy, to dostał nówkę karbonową po jakiś 2 tygodniach. No i na pierwszego właściciela slash ma gware na przedni trójkąt 3 lata a wahacz na 5.
    1 punkt
  24. 1 punkt
  25. Bo... po Covid Ride 😔 (ciężko) w towarzystwie koleżanki 🤭 gdybym zasłabł...
    1 punkt
  26. Co wyjazd to przygoda. Znając zwyczaje szczęściarzy w tym miejscu wiedzieliśmy kiedy nadlecą, skąd , na jakiej wysokości i gdzie wylądują. Ukryliśmy się pod trasą przelotu tuż przed ich lądowiskiem (ok.100 m) gdy w oddali widzieliśmy tylko 4 szt. na ziemi. W ciągu godziny przyleciało z 5000 szczęściarzy w kluczach po około 70-100 szt. Trzydzieści procent z nich dokładnie nad naszym stanowiskiem - krzakiem. Nie widziały nas od tyłu. Tylko krzak. Bagnisko tylko z naszej strony nie było osłonięte wysokimi drzewami. Nad naszym ukryciem szybowały na wysokości 5 -10 metrów wytracając wysokość prawie nie machając skrzydłami. Nie traciły prędkości. Ptaki mają po 2.5 metra rozpiętości skrzydeł. Poza nielicznym klangorem z klucza słychać było ciągły furgot powietrza na wygiętych do góry lotkach końcówek skrzydeł. Po zmierzchu odjechaliśmy powoli nie niepokojąc olbrzymiego stada racząc się gromkim klangorem.
    1 punkt
  27. Nie wiem co ćpie Witek Kalmus ale powinien zmienić dilera lub udać się na odwyk. https://www.olx.pl/d/oferta/antyk19-zabytkowy-1-jedna-sztuka-na-swiecie-kolbe-strettpower-CID767-IDP1BDj.html
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...