Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 02.10.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
9 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Od tego się zaczyna: Na tym się kończy:3 punkty
-
To ja może dodam coś od siebie - jeśli nie chcecie się bawić w zewnętrzne hostingi, a macie możliwość zapisać zdjęcie w formacie PNG, to polecam. Co prawda ważą więcej niż JPG i czasem trzeba zejść z rozmiaru, żeby zmieścić się w maksymalnym rozmiarze pliku na forum (np gdy zdjęcie ma dużą rozpiętość tonalną), ale przynajmniej po wrzuceniu nie są kompresowane. I żeby nie było, że bez zdjęcia - najlepsze jabłuszka zawsze są na czubku.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
W dircie jeździsz przeważnie po przygotowanych i gładkich trasach gdzie masz pojedyncze uderzenia przy lądowaniach a nie po trasie dh gdzie z dużą prędkością łupiesz po kamieniach. Przy takiej jeździe problem praktycznie nie występuje. Piszesz frazesy o których masz tylko teoretyczne pojęcie.2 punkty
-
A ja tam zaczynałem od C64 i się nie chwalę. A żeby nie było offtopa to macie tu fajnego bikeporna:2 punkty
-
Bo w kolorze @bazzz niestety zdjęcia wrzucane na forum są potężnie ,,odchudzane" . Szkoda i dziwne bo niby można zamieścić plik 1MB ? 1,95MB ? a potem następuje jakaś kompresja . Wstawiałem zdjęcia do galerii która ograniczała objętość zdjęć do 500KB i to wystarczy , oglądałem zdjęcia w galerii ograniczającej do 300 KB i to też jest ok ale pod warunkiem że zdjęcie opracowane dla takiej objętości nie jest potem odchudzane . Jeśli wstawię zdjęcie 1MB , a forum obetnie je do 130KB to o jakości nie ma co marzyć . Czasem sprawdzam ile ,,ważą" zdjęcia których jakość techniczna odbiega na + od ogółu . I sporo potrafią ważyć , tylko to trzeba jakoś przez zewnętrzne serwery . ????2 punkty
-
2 punkty
-
Pewnie będę siedział w tych bagnach dopóki prowiant będzie wisiał na dzikich drzewach. Zimowe odmiany mogą tam wisieć do przyszłej wiosny.😃. Dlatego może to trochę potrwać. ps. Szkoda, że poprzednie zdjęcie Balet o świcie ( wszystkie wcześniejsze podobnie ) FORUM zmniejszyło do pliku wielkości 89 kb - to zabiło jego jakość - nadaje się do wyświetlania na 3 calowym wyświetlaczu nie wiem czego. Ja zamieściłem plik prawie 20x większy - 1.7 mb - daje to jeszcze dobrą jakość na monitorze 17 cali) . Nawet nie wspomnę jakiej wielkości jest oryginalny plik z aparatu - żyleta wyświetlana na 55 calach.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
A nie znak powinien mnie do tego "zmusić"? Jadąc nie muszę chyba się rozglądać czy to chodnik czy ddr1 punkt
-
Włączyłem ten filmik bez dźwięku i widać jak na dłoni że oni go tymi kijami lekko dotykają ;D No, w sumie to więcej miał sprzęcik z konsoli niż z PC, bo głównie do gier był używany1 punkt
-
He, He, co wy wiecie o graniu konsolarze. Only PC.1 punkt
-
Japońskie klimaty : Pewnie nic nowego, ale zwróciły moją uwagę skoki na przednie koło - dość lekko wykonywane, może poza lądowaniem z tych schodów1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Cześć, Wkleję tu podsumowanie, które już napisałem dla znajomych: Gravel 700x40c (Bitter zero) kontra hardtail mtb xc 29x2,25. Pętla 23,5km po płytach jumbo, drogach polnych i asfalcie. Jeden bardziej stromy zjazd dziurawą drogą gruntową z kamienistymi korytami wypłukanymi przez ulewę. Jazda z utrzymaniem jednakowego tętna średniego (157-158 bpm) (nie mam pomiaru mocy niestety, więc musiałem oprzeć się na tętnie). Wyszło mi że gravelem jest 4 minuty szybciej na wspomnianej pętli. W warunkach wyścigowych to przepaść, która na większym dystansie będzie się przekładała na całe godziny przewagi. W warunkach przejażdżki "dookoła komina" zauważalne, ale nie powalające. Gdy nawierzchnia to słaby asfalt lub płyta Jumbo, to rower idzie jak wściekły. Subiektywnie jest dużo szybciej niż na MTB, łatwiej utrzymać prędkość, łatwiej się rozpędzić. Gdy nawierzchnia to tarka, mokry bruk, czy leśny dukt wyjeżdżony przez ciężarówki z drewnem to jazda wymaga więcej skupienia. Można porównać, że na takich fragmentach na MTB odpoczywam i wyciągam bidon, a na gravelu muszę utrzymać skupienie, wybierać linię między dziurami. Czyli zwykła leśna droga dla gravela może wymagać skupienia jak w bikeparku na MTB. Geometria jest super. Mało graveli ma 74 stopnie STA, a ja lubię byc bardziej "nad korbą". Kąt sterów (68) jest dla osoby nawykłej do MTB raczej "normalny", na swojej stałej trasie mam jeden bardziej stromy zjazd z poprzecznymi nierównościami wypłukanymi przez deszcz, nie mam na nim potrzeby walczyć o życie - po prostu jadę. W porównaniu do posiadanego kiedyś accenta cx-one z aluminiowym widelcem widelec z kompozytu robi robotę. Jak się wpadnie w dziurę to daje po łapach, ale na tarkach jest akceptowalnie. Napęd jest świetny. Mimo że ma "tylko" 10 biegów, to zakres jest w pełni wystarczający, przy 50km/h jeszcze dało się pedałować, a pod górkę nie brakło. Ani razu nie wrzuciłem najlżejszego biegu. Stopniowanie dobrze dobrane, nie ma rażących dziur. Hamulce są... poprawne. Na początku ciężko je wyczuć. Pierwszego dnia był mokry asfalt, hamowanie z górki od 53km/h do skrętu pod kątem prostym w boczną drogę i prawie przestrzeliłem ten skręt, starając się nie zablokować kół. Po 80km klocki były już dotarte i znacznie lepiej da się dozować siłę hamowania. Chętnie bym je porównał na przykład z TRP hy/rd lub pełną hydrauliką. Warto wspomnieć że regulacja przedniego hamulca wymaga dobrej jakości imbusa z kulistą końcówką. Nasadka do grzechotki się nie zmieści. Bardzo wygodne i przyczepne jest siodełko. Ten medal ma dwie strony. Jest przyczepne, więc łatwo się zaprzeć o rower i cisnąć zaniżając kadencję. Jest przyczepne, więc trudniej się przesunąć do tyłu by przyjmować uderzenia na nierównym zjeździe. Tę kwestę rozwiązałaby sztyca regulowana, zwłaszcza że rower ma już do tego manetkę i porty na przeprowadzenie linki. Rower gotowy do jazdy (rozmiar M, tubeless 75ml do każdej opony, pedały M520, 2x koszyk na bidon, oświetlenie mactronic noise 02 i redline, garmin EDGE 530) wyszedł równe 11kg.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00