Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 12.09.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
Bo fajny bajer na rowerowej trasie: - albo tyle samo kmów w poziomie, mniej pod górę, ale zwykłą szosą, - albo szlakiem rowerowym - boczkami, po cichutku, bez samochodów, ale więcej podjazdów. Twój wybór, człowieku (wszystko to na "urzędowej" drogowej tablicy informacyjnej) Te i inne rowerowe udogodnienia ze Szlaku Jezior w Szwajcarii we wczorajszym poście na Facebooku: https://www.facebook.com/znajkraj/posts/pfbid02HgWFQTW2BwkQ4CCLmkPTJHGfCoHQ8RpNX4JJ9SXqvkC3t4mzkMRq7sR8KpLMkqdzl Szy.10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Hołotą nazywasz ludzi korzystających po prostu z DDR? Fajnie.4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
To jeszcze raz się udzielę: Po pierwsze musisz rozpatrzyć nieco więcej miejsc niż tu opisujesz (być może wszystkie masz ogarnięte a ja niepotrzebnie zwracam na to uwagę) - z przodu rzecz jest prosta - masz w zasadzie tylko jedno miejsce w widelcu/hamulcu gdzie może wystąpić problem z szerokością lub wysokością opony ale z tyłu... To musi się zmieścić pomiędzy górnymi widełkami tam gdzie masz hamulec i se zdjęcia pykasz ale też pomiędzy widełkami dolnymi - tam często problem zostaje niezauważony, musisz mieć zachowaną odległość od podsiodłówki, no i musi dać radę wychylić się ramieniu przerzutki przy wrzutce na duży blat... Miejsc konfliktowych trochę jest i wszędzie musisz uwzględnić problemy... Przykładowo - zostaje Ci np. 3-4mm do ramienia przerzutki, łapiesz dziurę więc lekko krzywisz obręcz, chwilę później doginasz koło na zakręcie - opona łapie przednią przerzutkę - sama się drze, rozwalasz dokumentnie obręcz i wyrywasz przerzutkę z hakiem i przestajesz się cieszyć że weszła ponadnormatywna opona. Nie mówię że tak będzie bo to mało prawdopodobne a poza tym może miejsca u Ciebie jest bardzo dużo... no ale można sobie taki scenariusz wyobrazić i na pewno się komuś zdarzył... a na pewno poszlifowanych ram od szerszych opon jeździ masa. Co do szerokości opon vs ich jakość - nie zrozumieliśmy się obie cechy są ważne. Po prostu skrajnie gównianą szerszą nabitą na kamień nie nadrobisz niemal nic... a wymiana skrajnie gównianej 25c na taką z dobrej mieszanki 25c coś zyskasz (chociaż generalnie to się cudów nie spodziewaj) PS. Pomiędzy syfiastą Ultra Sport 25c a np. topową 27-82c z ciut niższym ciśnieniem będzie spora różnica. Czy Ty ją poczujesz? Nie wiem - ludzie różnie jeżdżą. Czy wejdzie? Nie wiem... Ty masz u siebie tą ramę - ja nie.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bierz na zimę ostre piny. Fakt, niszczą buty ale nie tak szybko jak mogłoby się wydawać. Bardziej docenisz trzymanie buta na mokrym od przejmowania się jego szybszym zużyciem. Poza tym, żeby zniszczyć buty od pinów w chwilę, to trzeba ubierać jakieś adidaski czy pumy na podeszwie z plasterka gumy. Na rower to słaby wybór.1 punkt
-
Wpadniesz w dziurę, koło dostanie 2mm bicia i co wtedy? Samochód bezpieczeństwa czy będziesz orał ramę na powrocie? Podpowiem na marginesie, z własnego doświadczenia, że o wiele większą robotę w kwestii "komfortu" zrobiła przesiadka z 23 na 25 niż z 25 na 281 punkt
-
Są jeszcze modele gore wear z windstopperem. Trochę tańsze od castelli, ale też trochę gorzej wyglądające. Są też modele od np. santini (np.p vega) znajomy ma i jest bardzo zadowolony. La Passione też ma takie bluzy, polski quest też ma, tak samo jak martombike (ale nie miałem i opinie różne słyszałem choć zazwyczaj pozytywne)1 punkt
-
Widzę że uparcie drążysz temat. Tak jak wcześniej pisałem 28C niewiele zmieni. Zamiast wydawać od razu na nowe 300-500 zł kup na próbę jakieś używane za 10-20 zł. A może nawet ktoś z forum Ci wyśle grzecznościowo za zwrot kosztów wysyłki jakieś przechodzone które miały trafić na śmietnik. Przerabiałem taką zmianą u siebie i jakaś tam poprawa jest na lekko spękanym asfalcie. Ale na odrobinę większych nierównościach nadal było twardo. Dlatego sugeruję żeby nie wbijać się od razy w koszta tylko spróbować jakoś po taniości.1 punkt
-
Sam fakt że wejdą to jeszcze nie jest gwarancją sukcesu. Zależy jak jeździsz, zależy jak sztywną masz ramę jak sztywny jest konkretny egzemplarz kół, zależy ile ważysz w jakich warunkach pogodowych jeździsz. Jak długo twoje koła będą idealne, kiedy złapią ten dodatkochy 1mm bicia (bo ten pierwszy 1mm to już masz na niedoskonałości opony) My tego nie ocenimy... możemy sobie pogdybać i zwrócić uwagę na ewentualne problemy. Sam sobie zobacz nie używając jakiejś wybitnej siły (po prostu lekko popchnij zapięte koło) ile jesteś w stanie odchylić owo koło... 3-4mm? Jak gówniane to i więcej... Do klocków (które zazwyczaj stanowią naturalną blokadę dalszego wychyłu) dopchniesz bez problemu KAŻDE nawet jeśli to dysk. I teraz sobie wyobraź że złapałeś po drodze jakąś plamę błota i zaschło nieco.. szlifujesz kładąc się na zakręcie ramę i widelec czy nie?1 punkt
-
Zobacz jaki ślad zostawia klocek na tarczy. Jak głęboko wychodzi do wewnątrz poza obszar roboczy tarczy.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo gdzie uowiecki? Tym razem polana pod Czołem Turbacza, choć tak podobna do Przełęczy Długiej.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jeśli nie masz obręczy karbonowych to brałbym najtańsze chińskie wentyle z Ali czy Shopee - te których się najwięcej sprzedaje i mają najwięcej ocen. Akurat na wentylach można trochę zaoszczędzić.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00