Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      7 323


  2. Cross90

    Cross90

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      654


  3. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      10 432


  4. Puklus

    Puklus

    Mod Team


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      22 383


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11.09.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. 7 punktów
  2. Bo dziś chyba wielu z nas wybrało las ; )
    7 punktów
  3. Bo coraz bardziej przekonuję się do zdania: nie ma złej pogody na rower... jest tylko wkurzająca😂
    7 punktów
  4. Bo wybrałem się na najłatwiejsze traile w okolicy ... Double black 😆
    6 punktów
  5. Bo... poleżeć nad wodą też fajnie.
    5 punktów
  6. 5 punktów
  7. Bo... żeby człowiek przy sobocie się nie nudził z rana. 🤭
    3 punkty
  8. 3 punkty
  9. Jest czas pedałowania. I jest czas leżakowania na wydmach.
    3 punkty
  10. Jeśli rowery będą coraz cięższe to będzie więcej marudzenia czytaj trzeba kupić elektryka bo po co te nadmiarowe kg wozić tylko swoimi mięśniami. Taka teoria spiskowa. Jak widać z wieloma rzeczami już się jest pod ścianą i dlatego wymyśla się takie bzdety jak regulacje a to sterów a to linku zawieszenia, ... Zamiast skupić po prostu na robieniu dobrym nieawaryjnych rowerów. Tak wiadomo marzenie ściętej głowy. Podoba mi się napis bo w końcu nie na pół roweru.
    2 punkty
  11. Oczy bolą od czytania czegoś takiego. Zgłaszam do wywalenia na śmietnik. Małolaty dzisiaj nawet z pisaniem mają problem... 😕
    2 punkty
  12. Ta owijka na ramie to "lakierochroń" od pompki.... jak by co! pompka już trzy razy mnie uratowała od "pchania" roweru, choć żona już siedziała w aucie żeby po mnie przyjechać. Taką kochaną żonę trzeba mieć
    2 punkty
  13. 2 punkty
  14. 2 punkty
  15. Heh, bo dawno nic nie wrzucałem, jeżdżone jest cały czas, ale jakoś człowiek nie pomyśli żeby fotkę strzelić, dziś mnie naszło, to wrzucam...
    2 punkty
  16. Bo regularnie wymieniam bidony 😉 Pozdrow'er
    2 punkty
  17. Widzę że uparcie drążysz temat. Tak jak wcześniej pisałem 28C niewiele zmieni. Zamiast wydawać od razu na nowe 300-500 zł kup na próbę jakieś używane za 10-20 zł. A może nawet ktoś z forum Ci wyśle grzecznościowo za zwrot kosztów wysyłki jakieś przechodzone które miały trafić na śmietnik. Przerabiałem taką zmianą u siebie i jakaś tam poprawa jest na lekko spękanym asfalcie. Ale na odrobinę większych nierównościach nadal było twardo. Dlatego sugeruję żeby nie wbijać się od razy w koszta tylko spróbować jakoś po taniości.
    1 punkt
  18. Sam fakt że wejdą to jeszcze nie jest gwarancją sukcesu. Zależy jak jeździsz, zależy jak sztywną masz ramę jak sztywny jest konkretny egzemplarz kół, zależy ile ważysz w jakich warunkach pogodowych jeździsz. Jak długo twoje koła będą idealne, kiedy złapią ten dodatkochy 1mm bicia (bo ten pierwszy 1mm to już masz na niedoskonałości opony) My tego nie ocenimy... możemy sobie pogdybać i zwrócić uwagę na ewentualne problemy. Sam sobie zobacz nie używając jakiejś wybitnej siły (po prostu lekko popchnij zapięte koło) ile jesteś w stanie odchylić owo koło... 3-4mm? Jak gówniane to i więcej... Do klocków (które zazwyczaj stanowią naturalną blokadę dalszego wychyłu) dopchniesz bez problemu KAŻDE nawet jeśli to dysk. I teraz sobie wyobraź że złapałeś po drodze jakąś plamę błota i zaschło nieco.. szlifujesz kładąc się na zakręcie ramę i widelec czy nie?
    1 punkt
  19. Istnieje przez wielu zapomniana italiańska myśl techniczna... więc guzik prwada
    1 punkt
  20. Każdy hamulec szosowy taką "dźwignię" ma i nic to nie zmienia. Hamulec jest ustawiony do szerokości obręczy
    1 punkt
  21. Paweł, jeśli chcesz jeździć jesienią zrób wywiad, zbierz opinie która z opon trzyma w temperaturach koło zera. Za mała szpara między hamulcem, a oponą denerwuje w czasie, kiedy na jezdniach są lepkie jakieś takie cuda z drzew, albo właśnie piasek i jesienne resztki. Jest taka opona Continental Grand Prix Classic, 25, która pompuje się do wysokości chyba 27 mm i musiałem założyć do innego roweru ( stare szosy mają max 25 mm i taka ciut wyższa opona było już za dużo - cykało i szeleściło co chwilę) Generalnie markowe opony raczej trzymają wymiar szczególnie na wysokość. ( poza szosowymi Schwalbe Marathon) ...to Conti to sam się dziwię, bardzo miła opona poza tym i wcale nie jest przykro że jest trochę jej " więcej" tylko trzeba mieć na nią miejsce w ramie. Z oponami 28 jest jeszcze taki problem , że lepiej amortyzują i kleją poza asfaltem, zachęca to do lekiego grawelowania wg dzisiejszej nowomowy. Wybranie opony odchudzonej - lekkiej, szosowej może skończyć się na odcinku terenowym, kiedy mały kamyk przetnie bok... Dlatego warto rozważyć to przed zakupem - czy jest plan na zjazd z asfaltów. I wtedy wczytać się w recenzje i specyfikacje.
    1 punkt
  22. Dla zdecydowanej większości żadna. Poza tym współcześnie Reba pod koło 27,5 ma offset 42mm a pod koło 29 offset 51mm. Tak więc specjalnie wyboru nie masz
    1 punkt
  23. Ja bym trzymał się 5mm, ale jeżeli jesteś pewny że będziesz miał idealnie proste koła, to 3mm też by jakoś przeszło. Szosa to nie MTB, że musi być jakoś dużo miejsca.
    1 punkt
  24. Mam Fulcrum Racing 6 i w nich tylko tylna obręcz jest asymetryczna. Tutaj może być podobnie.
    1 punkt
  25. Clincher oznacza po prostu oponę A hamulec? A nawet jeśli w szczękę się zmieści to będziesz montował koło wyłącznie bez powietrza czy linkę odkręcał żeby opona przeszła? A co do opon - umówmy się, każda powyżej 150/sztuka będzie obiektywnie dobra. Musisz tylko sobie tylko ustalić jak ważne są szybkość/masa/odporność i wybrać pasujący do tego model. Zerknij też na opony tufo i veloflex
    1 punkt
  26. 1 punkt
  27. W tym, że powerbank podłączony w czasie jazdy w terenie błyskawicznie rozwala gniazdo USB. Przynajmniej mi się to zdarzyło dwukrotnie. Potem zacząłem stosować przejściówki do USB z magnesem, ale wtedy kabel się po prostu rozłączał. Garmin na paluszki ma sens w przypadku wypraw namiotowych bez dostępu do prądy lub do ultra jeżdżonych bez noclegów. Kupujesz w sklepie nowe baterie i jazda dalej. Miałem etrex touch 35 i do normalnej jazdy jednak lepiej mi pasuje edge 530.
    1 punkt
  28. Szlifowałem diadem, coś nowa NW po zlocie singlowym, pod naciskiem się w zębach odkształciła i nie chciała banglać z łańcuchem 10s, w sensie wieszał się, nie zazębiał, podciągał itp. po diaxie się ułożył Pozdrow'er Może po bułki do biskupa rano skoczę 😉
    1 punkt
  29. Challange robi strada i strada bianca (szersza wersja) zarówno w wersji tubular jak i clincher a te robi zwykle i tubeless - a to oznacza ze se znajdziesz na każdy typ obręczy.
    1 punkt
  30. Jeździłem jakiś czas 27.5". Teraz jeżdżę tylko 29" i nie wróciłbym do 27.5". Współczesne geometrie są znacznie bardziej zwrotne. Do każdego roweru trzeba się przyzwyczaić. Jest jeszcze jeden problem. Mniej mocy idzie na pedały i po dłuższym czasie bolą kolana. Próbowałem ustawiać siodełko wyżej, ale to też nie rozwiązuje problemu. Może to kwestia bardziej pochylonej geometrii, pozycji bardziej do tyłu względem osi korby, może też siodełka... Kolejna przeszkoda to brak auta. Nie dojedziesz na górskie maratony, a właśnie tam są najlepsze trasy, nie zawsze trudne technicznie. Czasami jakiś pociąg jedzie w okolice, skąd musisz pokonać 20-30 km rowerem. Na lokalny XCM pojechałem rowerem, 20 km po pagórkach i jeden długi podjazd. Pół godziny przerwy i startujemy. Nogi już nie są świeże, nie pcham się do przodu i wlokę się na singlach za innymi 5km/h. Na innych podjazdach wyciskam, ile mogę. No ale powrót... ledwo dowlokłem się do domu. Przed pandemią na wszystkie zawody w okolicy dojeżdżałem rowerem, wyprzedzałem na podjazdach (tu miałem asa w rękawie) i bez problemu wracałem do domu. Prawdopodobnie to mój ostatni sezon. Powodów jest wiele, ale głównie kwestie zdrowotne. Czuję się coraz słabszy. Rozważałem też, żeby jeździć tylko na maratony, ale na drugi dzień nawet nie mam siły pojechać do pracy. Z tego powodu odpuszczam treningi. Może jeszcze rok dam radę się ścigać. Chciałbym pojechać jeszcze w kilka miejsc. No i nie wiem, co w tej sytuacji ze scottem, bo sprzedawać nie chcę, ale liczbę rowerów muszę zredukować - nie ma gdzie tego wszystkiego trzymać.
    1 punkt
  31. Każdy nowy bidon to obciążenie dla naszej planety. Bądźcie EKO! Tak jak ja🤣
    1 punkt
  32. Bo... jechałem za niebieskimi rowerami namalowanymi na drzewach. Okolice Pogorzelicy a w oddali latarnia w Niechorzu.
    1 punkt
  33. 1 punkt
  34. Mnie powiedzieli, że w XC 100S nie ma otworu na myk-myka (jeden nawet ponoć był przy rowerze), a jak pytałem o mniejszy blat w AM 100S to powiedzieli, że muszę korbę zmienić... Takie to te sprzedawcy są w sklepach 😀.
    1 punkt
  35. Wystarczy spojrzeć: Czy Ty już raz nie męczyłeś w innym temacie o sztywne osie do roweru bez takowych..?
    1 punkt
  36. 1 punkt
  37. Pierwsza część zdania u mnie się nie zgadza, ale druga jak najbardziej . Dzięki za opinie!
    1 punkt
  38. Nie no spoko. Hamulce można zmienić na mocniejsze w razie czego, droppera założyć, na bezdętki przejść i po prostu jeździć. Że lakier słaby? 90% rowerów ma ten sam problem. Że jednozawias? Jest prosty, działa. Brak sztywnych osi? Nie ten budżet a poza tym 10 lat temu prawie żaden rower mtb ich nie miał i się nikt nie przejmował. Zdecydowanie wart ceny, gdybym chciał spróbować jazdy na fullu, nie chciał wydawać dużo na nówkę i nie chciałbym ryzykować kupna używki.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...