Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      26

    • Liczba zawartości

      10 578


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      4 564


  3. Cross90

    Cross90

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      662


  4. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      844


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09.09.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. 13 punktów
  2. Bo... jechałem za niebieskimi rowerami namalowanymi na drzewach. Okolice Pogorzelicy a w oddali latarnia w Niechorzu.
    11 punktów
  3. 8 punktów
  4. Heh, bo dawno nic nie wrzucałem, jeżdżone jest cały czas, ale jakoś człowiek nie pomyśli żeby fotkę strzelić, dziś mnie naszło, to wrzucam...
    7 punktów
  5. Bo regularnie wymieniam bidony 😉 Pozdrow'er
    6 punktów
  6. Każdy nowy bidon to obciążenie dla naszej planety. Bądźcie EKO! Tak jak ja🤣
    6 punktów
  7. Bo szlak wokół Tatr jest wybitny. Okolice Dursztynu.
    6 punktów
  8. Bo gdzieś w Bydgoszczy...konkretnie bydgoski Myślęcinek.
    5 punktów
  9. Bo most po wąskotorówce. Okolice Koronowa pod Bydgoszczą.
    5 punktów
  10. 3 punkty
  11. Zaintrygował mnie wątek o przymierze łańcucha. Właśnie przyjechał. Mowa o TYM przymiarze. W odpowiednim wątku napiszę coś więcej - jak tylko uda mi się potestować i porównać z innymi przymiarami. Mam UNIOR 1643/4 i Park Tool CC-4.
    3 punkty
  12. Ludzie to mają zajawki : klik - mam wrażenie, że przygotowanie tego w skali mikro było bardziej pracochłonne... Składanie tego roweru też imponuje (coś dla Sobka, tylko kawa zamiast piwa ) :
    2 punkty
  13. Właśnie to napisałem Ale teraz przynajmniej będę mógł przeprowadzić precyzyjne BWB* jak przebiega zużycie 3 nowych łańcuchów SRAM X01 12rz wraz ze wzrostem kilometrażu *BWB - bardzo ważne badania
    2 punkty
  14. Podobna sytuacja. https://www.wykop.pl/link/6809887/kiedy-lubisz-prowadzic-bez-trzymanki/ Widząc manewrujące auto bezpiecznie jest już zawczasu zwolnić, a nawet zatrzymać się. Czy tacy rowerzyści cenią swoje zdrowie mniej niż te kilka zaoszczędzonych sekund?
    2 punkty
  15. Bo zapasy na zimę? Też jeszcze jest czym oddychać...
    2 punkty
  16. 2 punkty
  17. bo... doda ci skrzydeł Centrala Red Bull w Fuschl am See, Austria - z wyprawy do Salzburga
    2 punkty
  18. 2 punkty
  19. Bo 12 procent, tylko nie pchaj proszę. Czy jakoś tak.
    2 punkty
  20. @Semtexto mój sprzęt, sprawdza się w PL doskonale więc nie żałuję że go ze sobą zabrałem.
    1 punkt
  21. Mam dokładnie te same spostrzeżenia. Mam przymiar P. Bronisława , jakiś chiński i bitula i z 8 łańcuchów 10-12rz w użyciu. Wiedziałem że te dwa ostatnie pokazują głupty, ale żeby aż tak. Jeżdżę na 3 łańcuchy i dojeżdżam napędy do końca, więc na szczęście nigdy nie wyrzuciłem dobrego łańcucha opierając się na tych pomiarach W sumie w moim przypadku przymiar zawsze był mi zbędny, ale fajnie mieć precyzyjne narzędzie. Do tego wystarczy poczytać elaboraty o łańcuchach z tego forum i można doktorat pisać Szacun panowie
    1 punkt
  22. Dokładnie...kup gravela, albo szosę road+ w stylu giant contend ar, giant defy, wsadziśz tam 33,35 lub nawet 38c (w przypadku contenda) i będziesz zadowolony. A jeśli chcesz coś rzeźbić z szosą to wsadź opony 28c, a jeśli obręcz pozwala to tubulessy, zalej mlekiem, zejdź z ciśnieniem na 4bary i będzie lepiej. Ostatnie lata jeździłem na 25 lub 28c i ciśnieniu 6-7bar. Ten sezon zacząłem z zestawem 28c-6-7barów (conti gp4000 25c, realnie wychodzi pod 28) , a kończę z setem 25c i tubuless na 4-4,5bara (conti gp5000). Komfort o niebo lepszy, opona ma realnie 25,5 i jedzie się dużo bardziej komfortowo. Opory...jak opona tubuless to żadne opory Tobie nie spadną. A nawet jeśli to minimalnie czego na kiepskich asfaltach nie odczujesz. Jak z takim zestawem będzie Tobie źle tzn. że szosa nie jest dla Ciebie lub Twoich okolic i tyle.
    1 punkt
  23. Ultra Sport to kiepskie opony. O ile rama pozwoli, to wsadź 28c. Najlepiej jakiś Topowy model, w rodzaju GP5000. Tyle że nie oczekuj cudów. To nadal szosa...
    1 punkt
  24. @chudzinki Jeden guzik. Klikając raz, normalnie - zmieniasz tryb. Nie pamiętam nawet jakie, ale są 4 stopnie. Powiedzmy 10-30-50-100%. Włącza się lampkę poprzez przytrzymanie włącznika, tak samo się ją wyłącza. Jeśli jest włączona a Ty przytrzymasz włącznik dłużej niż do wyłączenia, to lampka na moment gaśnie i zaczyna walić stroboskopem 1800lm zmiennym. Lepsze toto niż klakson, dzwonek, syrena i trąbka razem wzięte.
    1 punkt
  25. Jaskółka siostra burzy, żałoba fruwająca Ponad głowami ludzi, w których się troska błąka Czy jakoś tak.
    1 punkt
  26. Bo zostawiłem ślad. BTW, drogi suche jak pieprz z warstwą prochu, prawie jak na pustyni...
    1 punkt
  27. Mówił mi kolega Jurek, że się z tego robi sznurek (...) Mówią ludzie, że to trutka, która jeszcze gorsza jest niż wódka Bo nie wiem, jak się nazywa to ziółko (pełno tego w Bieszczadach na szlakach), ale może będzie z tego pyszny miodek.
    1 punkt
  28. Bo jakiś chwast na grządce, ponoć niektórzy z tego olej robią i spożywają na zdrowie...słonecznik się zowie, ku przestrodze 🤡
    1 punkt
  29. Czerwone Berety w kolumnie marszowej.
    1 punkt
  30. Randkowanie we właściwych warunkach.
    1 punkt
  31. Bo mi się góral na grawelu położył.
    1 punkt
  32. Dla podziałki łańcucha luz na rolkach nie ma znaczenia, ale jednak dla samej pracy łańcucha na zębatkach i ich zużycie jakieś ma. No bo wyobraźmy sobie nawet nowy łańcuch opasujący zębatkę, ale z usuniętymi rolkami (czyli hipotetyczne skrajne ich zużycie - grubość wynosząca zero). Taki łańcuch będzie miał na zębatce olbrzymi luz. Przecież to rolki stykają się z zębami zębatek i w miarę ich ścierania się (które występuje zarówno od zewnątrz, czyli malejąca średnica, jak i od wewnątrz, czyli coraz większy luz na tulejce) pogarsza się kontakt z powierzchnią zęba i zwiększa się destrukcyjny wpływ dużego nacisku (odkształcenia plastyczne, czyli rozklepywanie zębów). A luz na rolkach to też wycieranie się zewnętrznej powierzchni tulei utworzonej poprzez przetłoczenia wewnętrznych ogniw (no bo współczesne łańcuchy są tzw. beztulejkowe, czyli nie ma w nich tulejek jako oddzielnych, wprasowanych w wewnętrzne ogniwa elementów, a tworzą je właśnie te przetłoczenia). Całkowite ignorowanie luzu na rolkach przy ocenie stanu łańcucha to moim zdaniem błędne podejście. Ja i tak jeżdżę na dwa, trzy łańcuchy z rotacją, więc przymiarów używam tylko do zgrubnej oceny szybkości zużywania się łańcucha.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...