Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 03.09.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
13 punktów
-
13 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
6 punktów
-
Bo gdzie uowiecki? Tym razem polana pod Czołem Turbacza, choć tak podobna do Przełęczy Długiej.5 punktów
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Rano wymiana przerzutki oraz 3 łańcuchów, potem przedzieranie się przez takie pokrzywy, że poparzyły mi szyję. Fajnie było.1 punkt
-
Działać będzie na pewno, choć nie mam pewności czy nie braknie wózka choć nie powinno. Zależy oczywiście jakie zębatki tam zastosujesz. 36/26 powinno działać, 24 tez w sumie.1 punkt
-
Przeczytałem cały wątek kilka razy. Mimo to zdjęcie opony zajęło mi 2 godziny. Niezwykle cenne są opinie typu "po co taki wątek, przecież to takie proste". A teraz powiem, czego tu brakuje: Zdjąć pierwsze 20 cm opony trzeba trzema łyżkami. Potem już idzie łatwo, naciągając dalej i dalej. Łyżką, lub zwyczajnie palcami. Jak podejść to tych pierwszych 20 cm? Wkładamy 2 łyżki pod oponę w odległości 10 cm, ale nie wyciągamy jeszcze opony za obręcz. Dokładamy trzecią łyżkę znowu w odległości 10 cm, dalej nie wyciągamy opony. Razem mamy włożone 3 łyżki i pokryte jakieś 20 cm opony. Jest to o tyle istotne, że po wyciągnięciu 10 cm opony nie dałoby się włożyć tej trzeciej łyżki - naprężenie opony jest zbyt silne. Odginamy teraz pierwszą łyżkę, na przykład od prawej, tak żeby opona przeskoczyła za obręcz. Siły potrzeba dość dużo, wydaje się wręcz, że łyżka się złamie, ale one są wytrzymałe. Oczywiście nie z całej siły, warto oponę najpierw lekko przyciągnąć w kierunku obręczy, żeby droga przegięcia była krótsza. Odginamy drugą łyżkę, oby nie wypadła nam w tym czasie ta trzecia Odginamy trzecią łyżkę. Wiele wskazówek, które tutaj padło pozostaje w mocy i oczywiście warto się do nich stosować. Dla mnie powyższe stanowiło jednak kruczek i wielkie odkrycie. Mój błąd polegał na tym, że odginałem oponę jedną łyżką, a potem próbowałem poszerzać to "rozwarcie". Krew się lała, a opona ciągle wracała na swoje miejsce. Nie tędy droga :) Dzisiaj wymieniałem dętkę 2 razy i idzie to już faktycznie łatwo. Ale ta pierwsza opona była stara i może przez to bardziej oporna.1 punkt
-
1 punkt
-
Stary... kolega zastanawia się nad wielkością ramy "szosowej" a Ty swoje doświadczenia z fullem przytaczasz? PS. Mam koszulkę XL w którą się nie mieszczę i S'kę która na mnie wisi...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo to szlak frontu I wojny światowej, a na zdjęciu znajduje się mauzoleum żołnierzy niemieckich i rosyjskich we wsi Humin.Jadąc nieświadomie mauzoleum "wyrastające" z pola zrobiło na mnie duże wrażenie i wzbudziło ciekawość. Na szczęście wszystkiego można się dowiedzieć z tablicy "przydrożne lekcje historii" znajdującej się na poboczu.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00