Skocz do zawartości

Ranking

  1. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      21

    • Liczba zawartości

      7 459


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      10 432


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      4 520


  4. forscher

    forscher

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      266


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 30.08.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. 14 punktów
  2. 11 punktów
  3. .... bo Salzburg pieknym miastem jest.. (z rowerowej wyprawy do miasta Mozarta)
    10 punktów
  4. Bo po strumyku zostało wspomnienie...do następnych opadów.
    6 punktów
  5. 5 punktów
  6. 5 punktów
  7. Tajemnica poprzedniego zdjęcia. Mgła się nie podniosła zanim odleciały z noclegowni. Ja tam jeszcze wrócę o świcie.
    5 punktów
  8. bo to jedyne takie miejsce... świetne górki na Scotta
    5 punktów
  9. Lata mnie tu nie było, ale jak to zobaczyłem to wiatr druciarstwa (a może raczej budowlanki) mnie tutaj przygnał
    4 punkty
  10. Opowieść drogi https://ogrodosfera.pl/blog/trociniarka-czerwica-rozpoznawanie-i-zwalczanie Pozdrow'er
    4 punkty
  11. 4 punkty
  12. A ja w sobotę zmieniłem napęd w moim towarowym rowerze, z 3x8 na 1x8. Rower stoi na balkonie i chyba promienie UV nie działają dobrze na tanie chińskie pancerze . Zamiast nowej linki i pancerza, zrezygnowałem z przerzutki przedniej i zamieniłem na 1x9 Przed: i po: Chyba mam za szeroki suport, bo linia łańcucha jest bardziej w stronę małych zębatek, a na 1 łańcuch potrafi spaść. Albo to wina chińskiej zębatki NW. Muszę się przyjrzeć problemowi
    3 punkty
  13. 2 punkty
  14. Czy trzeba przycinać rurę sterową? Niekoniecznie.
    2 punkty
  15. To nie jest rower. Idź na forum ze skuterami, hulajnogami elektrycznymi lub innym tego typu dziadostwem. I jak zamierzasz poruszać się tym po drogach publicznych, a co gorsza DDRach lub chodnikach, koniecznie poczytaj (a potem oczywiście stosuj) Prawo o ruchu drogowym.
    2 punkty
  16. Nie musisz nic wymieniać tylko szybciej pedałuj...
    2 punkty
  17. Dla drugiej strony, czyli rowerzystów również przydałoby się szkolenie i uzmysłowienie ile martwych stref jest dla kierowcy ciężarówki. Może byłoby bezpieczniej na drogach dla wszystkich.
    2 punkty
  18. Na stanowisku PRACY z innymi dotkniętymi przez szaleństwo.
    2 punkty
  19. Mam Tufo speedero wersja 36mm. Zanim zalałem mlekiem to przez dwa tygodnie jeździłem w nich na sucho bez niczego. Śmigałem po lesie i nie tylko, żadnego kapcia nie złapałem. Teraz jeżdżę na mleku i jakoś nie zauważyłem, żeby po jeździe były plamy na oponie od mleka. Więc @Mandoleran tego łapania gum potwierdzić nie mogę. Druga sprawa, że ja je dość mocno pompuję tak około 3,5 bara ale ja to ciężki jestem i dlatego. Zakładanie opon to była prawdziwa walka wchodziły na obręcz naprawdę ciężko.
    1 punkt
  20. Zmodyfikowałem kierat remontowo-budowlany o powrót do pracy. W międzyczasie udało się karnąć i poszukać idealnego ustawienia nowej kanapy.
    1 punkt
  21. No ale teraz masz odwrotnie założoną kasetę.
    1 punkt
  22. 1 punkt
  23. Poleruj ramę pastą Turbo kiedy pokazuje się rdza, ale z … litością dla lakieru troszeczkę, potem można pertraktować z K2 speed wax z Boedronki to lekko ogranicza osiadanie brudu w czasie jazdy… wnętrze rur planuję pierwszy raz w historii psikać preparatem K2,do profili zamkniętych ale to dlatego że trawiłem sztycę alu wodorotlenkiem i potem wiele razy płukałem wnętrze ramy. Mam wyrzuty sumienia. W innych ramach czasem podaję trochę wd 40 i tyle, ale nie stoją w zimnym garażu…. dbać smarem szczególnie trzeba na połączeniu sztyca alu rama stal. chyba dlatego musiałem trawić sztycę 26 godzin bo ktoś nie dbał i zapiekł na amen. Araya świetne obręcze!!! Chroń panie przed ich rozbiciem, trzymaj ciśnienie prawidłowe. są jeśli dobrze mniemam w kształcie C eownika bez wzmocnień, i komór, lekkie i naprawdę dobre.
    1 punkt
  24. Powiem tak, montowałem kilka sztuk ESI na izopropamol - założenie to jakaś minuta. Demontaż jest nieco trudniejszy, ale po podważeniu szpikulcem lub jakąś plastikową szpatułką i wlaniu izopropanolu, potem chwila ugniatania i chwyty schodzą aż miło. Powiem więcej bez problemu zdemontowane chwyty zamontowałem ponownie.
    1 punkt
  25. Rdzę z odprysków usunąć np. drobnym papierem ściernym wodnym. Jak chcesz je zabezpieczyć to chyba lakierem, ale czy to ma sens? Stal cro-mo nie jest tak mocno podatna na rdzę żeby to teraz żarło na wylot. Do środka ramy polecam Noxudol 700.
    1 punkt
  26. A, zapomniałem linku... jednak nick to wcale nie przypadek https://www.olx.pl/d/oferta/rower-miejski-meski-holender-holenderka-amsterdam-kola-28-CID767-IDQ4a28.html
    1 punkt
  27. Wyczyściłem Gem Bum'a, zdjąłem błotołapacze i wrzuciłem korbę NX.
    1 punkt
  28. Bo dalej tylko na piechotę. Zamek Lembeck.
    1 punkt
  29. 1 punkt
  30. Bo Góry Bystrzyckie są płaskie ale ich krawędź...
    1 punkt
  31. Bo rower został u szczytu pomostu widokowego. Przed Państwem - Jezioro Łebsko:
    1 punkt
  32. Zwiedzanie z błąkaniem w nieznanych rejonach (okolice Świdra) - niestety logistycznie kiepsko ogarnąłem, bo nie wziąłem drugiego bidonu, a i w sklepie żadnym nie byłem, więc na > 70 km musiałem się zadowolić ok. 700 ml wody... Kiepsko też wyszło ze śladem (niby mogło być gorzej), bo wziąłem dwa smartfony i licznik z GPS, ale niestety Stravę odpaliłem na tym mniej naładowanym, więc zapisała 53 km, a licznik zakomunikował po 48 km pełną pamięć... Posiłkowałem się mapami Google, ale to lipa na dłuższą metę (nie wożę smartfona na kierownicy, a licznik nie ma map). W planie było więcej lasu (między Józefowem, a Góraszką), ale i tak terenu trochę było + nudny dojazd i powrót wzdł. POW - jak na patelni...
    1 punkt
  33. 1 punkt
  34. 158 km zrobione, 4 biodny wystarczyły na styk przy oszczędnym piciu...
    1 punkt
  35. 1 punkt
  36. Bo spokój, cisza, szosa i rower to lubię najbardziej.
    1 punkt
  37. Do jazdy w megaaa słońcu używam tylko białych koszulek Polartec Delta+ Power Dry - mega szybko odprowadzają pot i schną... A jeśli już poniżej 20 stopni to nadal szare lub czarne merino 150gram (długi lub krótki rękaw), jeżdżę jak we własnym futrze Na łbie łyso, a klatka, plecy i nogi jak p.n.e. 🤣 Jedne i drugie drogie, ale łatwiej dla mnie, bo sami produkujemy i taniej wychodzi... A uzależnienie od merino mam już ponad 5 lat... na początku obawy czy niby "gryzie", "swędzi:, a teraz jak nie ma wełny to jakoś dziwnie w bawełnianych 😜 Cierpię tylko z jednego powodu, bo nie ma już nigdzie dostępnych kurtko-kamizelek z dopinanymi rękawaim... Dobsom R-90XT - moja ma już ponad 6 lat i zaczyna się zamek zacinać, a mega rozwiązanie do biegania czy na rower i nie rozumiem dlaczego biegacze kazali przerobić na zwykłą kurtkę... Super sprawa była - rękawy i plecki razem, dopinane zameczkiem na długości pół obwodu ramienia i na plecach małe 3 magnesiki trzymające.. Choć nadal chwalę Dobsom'a, bo lepszych spodni na zimę czy lato do łażenia w każdych warunach nie miałem niż r-90.. a dostałem pierwszą parę na prezent od kumpla, celem żebym się przekonał do takich - rewelka prezent!
    1 punkt
  38. Za duży, ale to nie ja będę na nim jeździł 😀. Teraz się wyjaśniło co do kwestii jakości (ramy) - to raczej chodzi o zamontowany osprzęt, ale fakt - X7 zdecydowanie lepsza.
    1 punkt
  39. Rynek jest jaki jest, także nie ma co zbytnio wybrzydzać, co zrobisz jak nic nie zrobisz! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Popełniłem sobie bagażniczek na przód a jako, że jest bardziej stalowy niż bajkpakingowy, to wrzucam tutaj. Z tego to nawet jestem całkiem dumny
    1 punkt
  40. A ja to widzę tak : są ( co najmniej ) 2 grupy użytkowników e bików . 1 ci którzy wspomaganie traktują jak .... wspomaganie tam gdzie bez niego było by ciężko . Dla mnie są to długie strome podjazdy , czyli jazda w górach . Dla kogoś innego może to być np dystans dłuższy niż jego możliwości itp . Myślę że tacy użytkownicy godzą się z wyznaczonym prawem limitem V . Pod górę i tak nie jadę 25 km/h , a na zjazdach mogę sobie ,,dokręcić", na płaskim też nikt mi nie zabroni jak dam radę . Dla szosowca 25km/h to pewnie spacerek ale na MTB nawet na płaskim asfalcie to już +/- przyzwoita prędkość . Oczywiście to zależy od wieku i kondycji ale 20-30 latek ze sportowym zacięciem w ogóle nie powinien patrzeć na e rowery . Czyli jeśli ktoś nie jest w stanie własnymi siłami wygenerować takiej mocy i prędkości to powinien zaakceptować fakt że rower też mu tego nie umożliwi . Na e ma być łatwiej ale nikt nie powiedział że szybciej ( choć w sumie i tak jest szybciej ) . Druga grupa to ludzie którzy chcą mieć motorek . ??? Nie rozumiem i nie mam nic w tym temacie do powiedzenia . Widziałem kilka razy w moim mieście szaleńców jadących po chodzikach ponad 40 km/h . Jeden jechał szybciej niż auta na jedni .... No nie lubię i nie popieram takich pomysłów .
    1 punkt
  41. Szczecin, szlak orła bielika, wzdłuż Odry zachodniej. Nie widać na zdjęciu ale ten odcinek ma miejscami 20%...
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...