Skocz do zawartości

Ranking

  1. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      21

    • Liczba zawartości

      2 345


  2. abra

    abra

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      420


  3. DK064

    DK064

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      109


  4. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      7 379


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 19.08.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. 7 punktów
  2. 7 punktów
  3. 6 punktów
  4. Bo z jazda trochę kiepsko....upały...więc czas na serwis....piasty gotowe.
    6 punktów
  5. 6 punktów
  6. 4 punkty
  7. 4 punkty
  8. Bo Hex też chciał się tak toczyć...
    2 punkty
  9. Ja nie szejkuję od wielu lat. Dosmarowywanie co 80-150km, przetarciie łańcucha z wierzchu i jazda dalej. Przebiegi między wymianami takie same co przy ceregieleniu się.
    2 punkty
  10. Luz na rolkach nie wpływa na wyciągnięcie łańcucha, ktore mierzone jest pin do pinu. Z tego wzlgędu przymiary, które działają poprawnie (jak wspomniany cc4) przepychają rolki w jedną stronę. Przy założeniu że zużycie wszystkich rolek jest takie sano nie wpływa ono na pomiar wyciągnięcia. W tanich przymiarach rolki rozpgchane są w przeciwną stronę zatem do wydłużenia łańcucha dodaje się 2x zużycie rolek i to przyczyna że te tanie zawsze wskazują dużo większe zużycie niż faktyczne. Zużycie rolek nie wplywa na wydłużenie łańcucha. Rolki nie obracają sie bezpośrednio na sworzniach. Z pkt widzenia pracy napędu i degradacji zębatek kasety/korby istotne jest tylko wydłużenie łańcucha (czyli powiększenie się odstępów między pinami).
    2 punkty
  11. Na Przehybie rowerem w borówkach 😁
    2 punkty
  12. Bo dojechałem do celu ( połowa wycieczki). Grodzisko Stradów, jedna z perełek Ponidzia.
    2 punkty
  13. Rower klasyk i coś nowszego. Ten klasyk ma ponad pół wieku i dalej się trzyma i jeździ, biegi jak w samochodzie, na jedynce pali gumę ...
    2 punkty
  14. Wróciłem z pracy, zjadłem, zdrzemnąłem się 15 minut, dopompowałem powietrza w oponach i zrobiłem 40 km głównie polnymi dróżkami i objechałem moje miasto dokładnie dookoła.
    1 punkt
  15. Móģłby ale wyłącznie dla jednego konkretnego modelu łańcucha, który byłby produkowany zawsze na podstaiwe tej samej, niezmiennej receptury a praca łańcucha i jego pomiar odbywałby się w warunkach lab. Niestety zużycie rolek w jednych łańcuhach następuje szybciej, w innych wolniej (korelacja z wyciągnięciem jest w jednych większa a w innych mniejsza) a do tego dużo bardziej na zużucie rolek wpływa syf w łańcuchu (pod rolki włazi tego najwiecej) i zastosowane smarowidło. Zatem dwupunktówka zawwze będzie mierzyła coś innego niż nas interesuje. Biorąc pod uwagę stopień komplikacji produkcji przymiaru trójpunktowego (cc4 parktoola, cc plus 2 od pedrosa itp.) wzgledem tych zwykłych to raczej cena tych pierwszych jest nieracjonalna. Z drugiej strony przemysł rowerowy tylko na tym korzysta - 99,999% przymiarów na rynku to te "tanie" wiec prawie wszystkie łańcuchy wymieniane są za wcześnie. No i naklepszym (bo najtańszym i najdokładniejszym) przymiarem jest gwóżdź w ścianie. Zaznacza się gdzie się kończy nowy łańcuh a potem mierzy się czymkolwiek wydłużenie całkowote. Metoda dobra dla rorujących i niepraktyczna dla jeżdzących na jednym.
    1 punkt
  16. https://www.instagram.com/reel/ChbkWUsDC3M/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
    1 punkt
  17. @chrismelOstatnio przejechaliśmy 80km i był zadowolony. Twarde to to siodełko z pewnością nie jest. Dobrym wyborem jest też Ergon Core Prime - jest i miękkie i daje dobre podparcie, gdyż pod miękką warstwą jest już ta twardsza i nie siedzi się na skorupie po jakimś czasie. Do tego siodełko pracuje razem z nami. Ostatnio wytrzymałam na nim 10 godzin jazdy (12,5 godzin brutto), ale okazało się jednak za szerokie do mojej pozycji na rowerze. Teraz zakupiłam wersję mtb tego siodełka (jest węższe) i wierzchnia warstwa jest już jednak dużo twardsza niż w Core Prime, ale nadal przyjemnie się na tym siedzi. Jak do holenderki, to może też jakiś Brooks na sprężynach?
    1 punkt
  18. Rc520 ma moja córka.... hamulce są idiotoodporne robi na nim 3 sezon I rower ma na pewno sporo ponad 5tys km nastukane. Z hamulcami nie musiałem nic robić poza jedna wymiana linek i pancerzy bo je błoto pokonało. A rowerem młoda jeździ cały rok. Włącznie z dojazdami do szkoły gdzie stał w deszczu. Na nim robiła festive. Jak byś nie wiedział to taka zabawa że robisz 500km w zimie od Bożego Narodzenia do końca roku.. łożyska napęd i hamulce dają radę. Ale ok... Dla twojej świadomości te hamulce tam wymagają ciągłej regulacji co kilka jazd. Czasem w trakcie. Niestety jak się klocki ścierają trzeba regulować odległość od tarcz inaczej to nie hamuje. Są one dość słabiutkie. Jak młody ma słaba rękę to może być kraksa. Tak że z nimi będzie zabawa moje hamulce serwisuje ciągle córki działają... I są pancerne IMO Jak młody będzie łapał dętki to się nauczy zmieniać.... w czym problem? Jakiś niepełnosprytny jest? Na krawężniki na tym rowerze to i 2 nie da rady jak nie umie. To amortyzacji nie ma i jak przywali to raz ale teraz mało jest takich krawężników. Triban akurat ma mocowania pod błotniki 🤣🤣🤣🤣 to akurat bardzo sprytny rower bo ma wszystko a nie jest bardzo klockowaty. Kolejna sprawa to tiagra ... mam natluczone na niej pod 30k po gravelach ale i lasach. Działa świetnie a to że czasem łańcuch uderzył o ramę to naprawdę nieustitne i w niczym nie przeszkadza. W górskich napędach jest to samo i jaks się żyje Ogólnie bardzo wdzięczna grupa i zmieniarką która dużo zniosła szargania.
    1 punkt
  19. Może te, SALOMON Alphacross 3 414426. Wezmę je w większym rozmiarze, w opiniach napisane jest że przewiewne są. Fason mógłby być lepszy, ale komfort ważniejszy.
    1 punkt
  20. Nie, u mnie nic się nie rozkleja. Po 2 latach jeżdżenia z podeszwy niedługo zostaną wióry, ale cała reszta jest w stanie bez zarzutu.
    1 punkt
  21. To teraz troche spamu ode mnie Trochę pyszności Z makiem, jabłkami i budyniem Kupiłem na próbę magura mt sport nowy. Pierwszy jaki dostałem sikał olejem wszędzie. Biała kropka w środku zacisku to dziura przez, którą sączył się olej. I klamka. Na szczęscie wszystko wymienione bez żadnych problemów. Moim zdaniem hamulec nawet dobry jest słaby. Chyba, że klocki muszą się dotrzeć. Najnowsze nabytki do kolejnego projektu.
    1 punkt
  22. Dziadzia wreszcie pojeździł dzisiaj. Nie ma to jak proste przyjemności (ale torpedo to zło) to zło)
    1 punkt
  23. Zawisnął na haku prawie jak Jan Osik 😁.
    1 punkt
  24. Fotografia około rowerowa Nowe gry i nowy czarny pad do PlayStation 5 i następny czarny pad do PlayStation 4 Pro. Uncharted 4: A Thief's End teraz jest i na PlayStation 5 ( moja najlepsza gra od czasów szaraczka, pierwszego PlayStation, oczywiście zaraz za The Last of Us Part II ) Szukałem też The Last of Us Part II na PlayStation 5 w takiej wersji, nie było, nie wiem czy taka wersja jest też na PlayStation 5 ?.
    1 punkt
  25. Niektórym kwiatki wyrastały z luf karabinów, a u mnie z tyłrzutki. Może to znak że czas na singla 😉.
    1 punkt
  26. Randomowy ziomek w drodze z Londynu do Londynu spotkany w okolicy Olkusza:)
    1 punkt
  27. Wczoraj wróciliśmy z wyjazdu, więc mogę na świeżo podsumować naszą podróż Wyjechaliśmy z Bydgoszczy do Bielska w czwartek o 4.56 IC HALNY, a wróciliśmy pociągiem IC Hutnik w niedzielę o 4.31. Obydwa składy miały zupełnie różne sposoby przewozu rowerów. W Halnym były po 3 wieszaki na rowery na obydwu końcach wagonu i wyglądało to tak: Niestety uchwyty były zupełnie niekompatybilne z oponami MTB, a mór rower (ten jasny) w ogóle nie mieścił się od podłogi do sufitu. Na szczęście miałem dość długą cienką linkę zabezpieczającą i użyłem jej do zaczepienia przednich kół. NA przyszłość wyposażę się w jakieś długie, wielorazowe trytytki. Miejsca siedzące mieliśmy bezpośrednio z przodu wagonu, więc cały czas mieliśmy widok na rowery. Na plus mogę dodać, że rowery nie tarasowały przejścia. Sytuacja zmieniła się we Wrocławiu, gdzie pomimo braku miejśc, weszło sporo osób "bez gwarantowanego miejsca siedzącego". Tutaj zaczęło się trochę scen, ale generalnie do przeżycia W Hutniku układ był identyczny jak na drugim zdjęciu kolegi @szy: Teoretycznie układ wagonu i wieszaki zrobiły dużo lepsze pierwsze wrażenie, ale okazało się, że nie jest różowo. Musieliśmy nasze rowery powiesić pod skosem, żeby nie zastawiały całego przejścia. Na kolejnych stacjach doszły 2 szosy i 2 trekkingi i zrobiło się już mega ciasno. Tutaj mam 2 bardzo duże zastrzeżenia: Nie wiem kto wpadł na tak genialny pomysł, żeby zainstalować wagon z miejscem na rowery przed Warsem i toaletą - non stop chodzili ludzie i musieli się przeciskać. Można byłoby poświęcić te 3 rzędy siedzeń na wysokości wieszaków, albo zostawić tylko po jednym siedzeniu w rzędzie. Wtedy dałoby się normalnie przejść. Momo mojego narzekania samą podróż oceniam bardzo pozytywnie, bo jednak czułem się dużo lepiej, niż po 6h za kółkiem. Udało się nam spakować w 2 plecaki: 50l i 30l, a dzięki temu, że wynajęliśmy miejscówkę ~4km od dworca i 4-5km od Enduro Trails, to też nie było problemów z transportem
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...