Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      24

    • Liczba zawartości

      7 323


  2. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      775


  3. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      1 950


  4. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      10 432


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 15.08.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo dojechałem do celu ( połowa wycieczki). Grodzisko Stradów, jedna z perełek Ponidzia.
    15 punktów
  2. 11 punktów
  3. 11 punktów
  4. Bo chociaż droga na Hel jest z nierównego polbruku to jednak ma klimay
    9 punktów
  5. 8 punktów
  6. Bo jeszcze najt ride, i światełko na dole bo żona dzwoni 😉🤗 Pozdrow'er
    8 punktów
  7. 8 punktów
  8. 6 punktów
  9. Bo pierwsza jazda od miesiąca po rekonwalescencji po kolizji drogowej
    5 punktów
  10. Bo tak się zakończył dziś trip....skromne 33km od chałupy 🤬🤬
    3 punkty
  11. Zawisnął na haku prawie jak Jan Osik 😁.
    3 punkty
  12. Bo zachciało mi się pieszych szlaków. 🤪
    2 punkty
  13. Dziadzia wreszcie pojeździł dzisiaj. Nie ma to jak proste przyjemności (ale torpedo to zło) to zło)
    2 punkty
  14. @ernorator Jechałem w 2019 r. Jastrzębia Góra - Hel - Jastrzębia Góra. Czasami ten bruk dawał się we znaki...
    2 punkty
  15. Załatałem dziś dętkę, dokonałem zmiany opon i widła w Krampuśniaku. Jeszcze czekam na manetka i z pięknego syngla wyjdzie biegaty pokrak.
    2 punkty
  16. Z czasem do kasku się tak przyzwyczaisz, że nie będziesz go w ogóle czuł, chyba, że masz coś źle dopasowane. Ja czasem zapominam, że go mam i wchodzę w nim do sklepu itp. jak jeżdżę i coś załatwiam 😜
    2 punkty
  17. 2018.r Swarzewo-Hel Super traska, jest tam odcinek trochę gorszej nawierzchni pare km ,przed Helem.
    1 punkt
  18. Nowe okładziny B05S to koszt 18zł/komplet na jedno koło. Do tego zmień tarcze. Z budżetowych np. baradine db-01 (odpowiednio 160 i 180). Przed montażem tarcz odtłuść je za pomocą czystych spirytualiów względnie benzyny ekstrakcyjnej. Użytkowałem chwilę taki zestaw i siła hamowania była przyzwoita (średnią siłą wywieraną na klamkę można było zablokować przednie koło 29x2,2 cross king RS na niskim ciśnieniu i w miarę przyczepnym gruncie). No i to nie są hamulce do MTB tym bardziej użytkowanego w terenie górzystym gdzie są jakieś zjazdy. To hamulce do bułkowozu. Najniższa grupa MTB to deore.
    1 punkt
  19. Bo chcąc napompować oponę zajedziesz się. Pompki do amortyzatorów maja bardzo mała objętość i nawet pompowanie szosowej cienkiej opony to będzie mordęga. Kiedyś spróbowałem na oponie crossowej (35-38mm), po dopompowaniu 0,5bar dałem sobie spokój. Normalnie, testując jak opona się ugina. W trasie trzeba jakkolwiek dojechać do celu, a nie przejmować się precyzyjnym ciśnieniem. Manometr jest dobry, żeby łatwiej trafiać w dobrane ciśnienie, a nie bawić się w aptekarza.
    1 punkt
  20. Takie coś to jest pompka do amortyzatorów i jak najbardziej się takich używa do tego co nazwa wskazuje Tylko raczej nikt tego nie wozi, bo i po co. Zawieszenie ustawiasz raz pod siebie i tyle. Tak, widzę, że ta niby jest uniwersalna, tylko nadal nie widzę tym pompowania opon o "górskiej" objętości, a w szosówce z kolei po co wozić pompkę do zawieszenia..? Rozumiem, że jednak chcesz sobie napompować oponę - tu pompek z manometrem też się generalnie używa (najczęściej podłogowych), ba nawet osobnych manometrów. Przeciętny Kowalski oczywiscie i tak zwykle napompuje na "widzimisię" i sprawdzi paluchem "ile się ugina". Za to jak mam wieźć ze sobą pompkę małą ale z manometrem lub mniejszą/lżejszą bez, to wybieram opcję numer dwa. Jak to ma pomóc w razie awarii, to ważne żeby mieć to ze sobą i nie żeby nie wadziła w trasie, a nie czy z racji braku manometru napompuję 0,5 bara w tę czy w tę
    1 punkt
  21. Żeby uściślić - ją mam oryginalny zestaw z tarczami ,, only reisen " i klockami bs01 ( choć ostatnio shimamo zmieniło nazwę ) . Na siłę hamowania czyli skuteczność nie narzekam. Mnie chodzi raczej o to że klamki wymagają dość dużej siły żeby mocno hamować . Czyli podobnie jak Vki . Czyli wyhamowanie nie jest problemem , natomiast długie zjazdy bywają męczące dla dłoni . .
    1 punkt
  22. Wymienne szkła, wkładka korekcyjna i 200 złotych? To chyba musisz na ali poszukać
    1 punkt
  23. Jak w niego wjedziesz to nasz bankowego kapcia 🤣🤣🤣 niezależnie od ciśnienia. 🙃 nie no pękniętej dętki to jeszcze nie miałem nigdy. Snake się pojawiały... powiem tak... jesteś na granicy wagi przy której muszę na gravelach mocno uważać po czym jadę żeby nie dobić i nie rozwalić dętki. Tak poniżej 83 problem już jest o wiele mniejszy. I teraz tak... jak jest miękka detka grubsza to nawet dobicie jej nie ugryzie często. Jak jest leciutka cienka to każde dobicie to łatanie... jak grubsza mięsista to nie. Ja wolę.miec twarde (koło 5bar) nawet na gruzie i o wiele mniej je uszkadzam ale ja staram się jechać lekko a nie zwalać na koła amortyzacji. No i ja używam opon 30c na gravel.
    1 punkt
  24. Pytanie jest pod kątem kompatybilności. Pkt 8 nie ma nic z tym wspólnego. Kwestia estetyki i prostoty serwisu.
    1 punkt
  25. Ja w swoim wożę cały ekwipunek, czyli dętkę i wszystko do jej wymiany, multitoola, jakiś stary rowerowy płaski klucz, trytytki i trochę drutu na wszelki wypadek, dwa telefony, powerbank i zapasowe ogniwa, rękawiczki, bukłak 2 l i/lub bidon, dwa pęki kluczy do drzwi, gaz, masę pierdółek, a siłacz ze mnie marny 😀.
    1 punkt
  26. Jak ma być lepiej, to chyba trzeba pomyśleć o zmianie tarcz (założone są pewnie tylko pod okładziny żywiczne) i klocków.
    1 punkt
  27. Ja również mam takie hamulce. Tyle że przód i tył 160 a tarcze to noname jakieś chińskie. Na tym zestawie tył stawał dęba nawet przy wysokiej prędkości a przód tylko spowalniał. Wymienione przód na tarcze Shimano rt-86, po wymianie dowiedziałem się że nie do końca są zgone. Na tej tarczy jest dużo lepiej już od początku, dorzuciłem klocki ceramiczne i obecnie jeszcze się dociera to wszystko ale na drugi raz bym wziął metaliczne spiekane. Obecnie przód przy mocnym dociśnięciu nawet lekko koło podniesie ale od razu też się koło nie blokuje. Tak się jeszcze zastanawiam czy samego zacisku nie wymienić na coś porządnego. Tylko czy to będzie pasować do wężyka od mt200?
    1 punkt
  28. @KrisK Ja już 110 km zrobiłem i dalszą jazdę przerwała przebita dętka. Tym razem ograniczyła mnie psychika i za mało kalorii. Nie skreślam kanapek - są dobre i nie zjadam ich na raz, tylko właśnie dawkuję. Ale mam potężne ssanie i muszę wszystkiego brać więcej, dlatego urozmaicę zestaw o owoce/coś słodkiego itp. Jeśli chodzi o kaski - też wpadłem w tę pułapkę. Odebrałem pierwszy rower w sklepie, do tego bez lustra założyłem "na czuja" kupiony razem z rowerem kask. Dopiero w domu żona zwróciła mi uwagę - patrzę, a normalnie całe czoło odsłonięte 😁 Od tego czasu zakładam poprawnie, bo jak już mam się z nim męczyć, to niech przynajmniej ma szanse zadziałać. @Cross90 Współczuję upadku. Właśnie to jest plus roweru za 2 tysie, że mi go w ogóle nie szkoda. Oczywiście nie niszczę z premedytacją, smaruję, czasem myję, ale gdy mi upadnie, o coś zahaczę, gdy leje deszcz itp. to się nie martwię.
    1 punkt
  29. "Jadąc w bezwietrzną pogodę na trasę ok 150 km da się crossem zrobić średnią ok 40 km/h i nie umęczyć się tak jak na MTB" Sugeruję zgłosić się jak najszybciej do zawodowej grupy kolarskiej - taki talent przywitają z otwartymi ramionami...
    1 punkt
  30. Konieczna jest wymiana całego tłumika - nieopłacalny interes. Zawsze można odkręcić sama manetkę, skoro nie używasz blokady lub umieścić manetkę na jednej obejmie z klamką hamulca (o ile jest taka możliwość) żeby zyskać miejsce na kierownicy.
    1 punkt
  31. Jak rower nie służył jako wodny, to mułu raczej nie ma Jeżeli nowe kompletne koło, to w systemie Boost, czyli piasta 148 x 12 mm
    1 punkt
  32. Na pewno warto poszukać szerszej obręczy. Koło ? Nawet tu, na giełdzie koledzy sprzedają, ale zazwyczaj komplety. Jeszcze kwestia budżetu, bo może to być 500, albo i 1000, używane, albo nowe (pewnie coś DT Swiss byłoby pożądane, ale i nietanie - obręcz 25 mm i piasta 370, albo 350-tka)... Głośna piasta może być sprawna - np. ma mało smaru i terkocze (niektórzy specjalnie smar usuwają, żeby była głośniejsza). Są jakieś niepokojące objawy poza głośnością ?
    1 punkt
  33. Olej kanapki. Idź do Lidla kup dobre kalorie. 6szt 10zl. Każda ma 80kcal i to z orzechów. Wchodzą dobrze bo to na raz do ust bierzesz. Możesz w czasie jazdy zjeść bez zatrzymania pakowane są każde osobno. Są też orzechowe z czekoladą po 2xl mają po 250kcal i świetnie odbudowują ale na upał się nie nadają i są większe. Do tego kup żele o nie wygłupiaj się 🤣 żele z deca z bcaa i kofeiną są bardzo fajne. Nie siadają na żołądek a czuć je jak zjesz i nie rozwalają też jelit. No bo pierwszy posiłek jesz max po 30 min jak jedziesz spokojnie jak ciśniesz po 20. A potem co 20min. I nie kanapkę a właśnie takie 80-100kcal. Małą łyżeczką a ciągle. Jak poczujesz głód czy zmęczenie to zamiecione... wtedy jedyne co może pozbierać cię to albo ten orzechowy batonik albo chałwa. W każdym razie tłuszcze. Oczywiście żel też ale wtedy to tak że trzy. Znajdź sobie cel. Jak zaczynałem z młodymi jeździć to za każdą górką było coś fajnego. A to zamek a to jakaś dolinka a to zabójczy podjazd i okazja do zwyzywania mnie a to pustynia... potem były wyzwania na strawie... 1200 w miesiac 1600 w miesiąc... festiva... ja np miałem założone że schudnę i tłukłem km codziennie niezależnie od pogody. Teraz jeździmy bez spiny. Ale 80km tak jak dzisiaj spokojnie żeby się przewietrzyć i pogadać. Bez celu bez "sensu" poprostu jak przez trzy dni nie pojedziemy zaczyna nam tego brakować. To uzależnia i potem motywacja jest niepotrzebna. Nie szukaj motywacji znajdź drogę... nawet nie cel a drogę. Niech droga będzie celem. Tak wiem takie motywacyjne gadanie ale to prawda. Jak osiągniesz cel stracisz motywację. Więc jeśli lubisz jeździć to jeździj bez celu motywacji dla przyjemności. A jak potrzebujesz motywacji to strava tam są wyzwania i lecisz z koksem 🤣 Na przykład do końca sierpnia 1200 i na pewno parę 100 będzie musiało wpaść 🙃 Tylko nie pisz że to się nie da i nie uda 😉 A dzisiaj takie coś wpadło. Takie w sam raz, 620m up wiekszość na pierwszych 45km potem już płaski szybki zjazd.
    1 punkt
  34. W przypadku tłumika z.manetką jeśli masz dwupozycyjną to sobie nic nie poregulujesz jeśli chodI o kompresje. Kiedyś bywały manetki, które dodatkowo pozwalały na ustawonie kompresji. Ostarni raz widzoałem to z 5-6 lat temu.
    1 punkt
  35. Bo żółtym po zielonym: Czechy, gdzieś na żółtym szlaku w okolicy Sněžné.
    1 punkt
  36. 1 punkt
  37. 1 punkt
  38. Powinien stać, a leży. Najwyraźniej brak mu niebieskiej tabletki.
    1 punkt
  39. Randomowy ziomek w drodze z Londynu do Londynu spotkany w okolicy Olkusza:)
    1 punkt
  40. Dokładnie. REBA bardzo ładnie pracuje "w standardzie". Tokeny to temat na póżniej. Ustawić SAG na 20%, tłumienie w połowie zakresu i test drive.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...