Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 12.08.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
Dość blisko Wysokiego Kamienia. Zdjęcie zrobione z okolicy Kopalni Stanisław. Dokładnie z tego miejsca: klik Bo suszą na szlaku12 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Dzisiaj 106 km, czyli 13 wynik powyżej 100 km w tym roku 😁 czas 4:43:02 średnia prędkość najlepsza jaką udało mi sie wykręcić na tych setkach, tj. 22,5 km/h. Dla kogoś może słaba, ale mnie cieszy pokonywanie samego siebie 🙂2 punkty
-
Fox`y nie mają tak czytelnych manuali jak RSy i Manitou. Fox`y mają droższe zestawy serwisowe niż RSy i Manitou. Fox`y mają parszywie krótkie interwały serwisowe i słabo znoszą ich przeciąganie. Kolor kashim`y jest obleśny 😛2 punkty
-
Pecha miałeś jest trochę prostych. Jeśli masz nierówno pracujące to jedno. Tarcza ma bicie, to drugie, wygnij ją palcami tam gdzie wykonuje ruch w stronę tarczy2 punkty
-
Kilka tysięcy razy zakładałem przewód do nowej klamki lub zacisku. W sumie już 21 lat. I nie udało mi się ani razu dowieść prawdziwości twojej teorii Niczego nie wydłubujesz, wyciągasz przewód z gniazda, raz idzie łatwiej, raz ciężej. Nie ma ryzyka nieszczelności. Mam zwyczaj: jeśli robię coś wiele razy i choć raz jest problem- nie polecam rozwiązania. Ale w tym przypadku nigdy nie dane było mi zaliczyć wpadki. Nigdy też nie dokręcam przewodu z dedykowanym momentem (jeśli wymieniasz insert plus oliwkę żeby zrobić wszystko prawilnie to odpowiedni moment też powinien być w użyciu, skoro chcesz wykluczać ryzyko). Dokręcam. Nawet mocniej niż trzeba bo w nowych szosowych przyłącze jest dokręcone 5-6Nm wg shimano W przypadku manipulacji przewodami jedyne czego na 110% bym przestrzegał to montaż i zaciśnięcie oliwki na przewodzie przyłączanym do szosowych klamkomanetek np ultegry. Gniazdo i korpus są zrobione z tworzywa i pękną przy użyciu choćby odrobiny nadmiaru mocy. Bardzo bardzo kosztowne zaniedbanie.2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Charger 2 blokuje sie niemal na kamień. Jak jest inaczej to zapowietrzenie albo wyciek. Przy dużym wycieku blokada przestaje dzialać. Pierwszy objaw to wlaśnie uginanie się mimo zamkniętej blokady. Moze być uszczelka wargowa, moze być pękniety bladder, albo wyciek spod niego. Generalnie do ogarnięcia. @Punkxtrzna się na rzeczy. Polecam1 punkt
-
Pewnie to: https://www.sbike.pl/czesci-mtb-trekkingowe-chwyty-zebatka-sram-nx-eagle-x-sync-2-dm-3mm-offset-boost-1x12-o_156_11285.html1 punkt
-
Przy czym pragnę nadmienić, że ta gustowna torebusia nie jest moja. Ja przyjechałem na tym drugim rowerze. Ale jak zajdzie potrzeba to ją na zlot pożyczę 😉1 punkt
-
To fajnie, czyli nie tylko ja po płaskim 😂 a wszyscy szczują tymi górami na zdjęciach 😉1 punkt
-
Przeciwnie Gór to mam przesyt 4 dni Mazury (Warmia właściwie) a potem Łeba. Oczywiście rowerowo1 punkt
-
Zdałem rowery z auta po 600 km jazdy. Rozpocząłem urlop1 punkt
-
1 punkt
-
I za to stwierdzenie niektórzy mogliby wypowiedzieć tobie dżihad.1 punkt
-
Tarcza najzwyczajniej w świecie ma bicie. Jeszcze nie miałem tarczy, a miałem ich sporo, żeby była w 100% prosta. Nie ważne czy kosztowała 30 zł, czy 200 zł, wszystkie biły.1 punkt
-
Dzięki za pomysł. Spróbowałem z blistrem. Jest trochę lepiej. Zamówiłem dodatkowo blaszkę z linku na przyszłość. Lezia -> tobo -> Mam jeszcze dwa inne rowery z hydraulicznymi hamulcami i nie miałem nigdy takich problemów. Wydaje mi się, że coś jest z nimi nie tak. Rozsuwałem już tłoczki nie raz śrubokrętem i ciągle jeden z nich jest bliżej od drugiego. W przyszłym tygodniu daje rower na przegląd gwarancyjny. Jestem ciekawy co specjaliści powiedzą na ten temat. Aczkolwiek sprzedawca powiedział, że wyregulował hamulce, że nie tarło więc jeżeli mu wierzyć to da się to wyregulować.1 punkt
-
1 punkt
-
Rozwiązanie na szybko i na skutecznie: jeździsz , robisz np 200 km. Wyciagasz klocki, sprawdzasz czy zrobił się rant. Jeśli nie - robisz kolejne 200 km. Nie ma rantu - kolejne 200. Jak pojawi się rant....bierzesz pilnik i go usuwasz. naprawdę, nic więcej nie potrzeba. Możesz dodatkowo spiłować odrobinę rant okładziny pod kątem, żeby zredukować efekt tworzącego się rantu. Zamiast pilnika - dremel, jeśli masz Tarcza ma , nowa, grubość 1.8 mm. Podziel to na pół - wychodzi że żeby klocki zetknęły się rantami musiałyby schudnąć o 0.9 mm każdy z nich. Zależnie od okładziny i sposobu używania roweru to mogą być tygodnie albo miesiące. Poziom ryzyka określ sam. Większym problemem jest to że ten rant może zaczepiać o krawędź tarczy i generować szuranie lub podzwanianie. Poza tym krawędź tarczy zaczepiając o rant klocka może powodować wpadanie całości w rezonans i generować różnorakie wycie lub piszczenie. Te wszystkie problemy korygujesz narzędziem do obróbki ręcznej nawet pilniczkiem do paznokci który twojej żony. Żywice czy polmetaliki obrobisz bez pozostawiania śladu na pilniku Rant byłby wtedy problemem gdyby okładzina wystawała znacząco nad tarczę - zużycie wzrasta wraz z ilością powierzchni okładziny ponad tarczą.1 punkt
-
Trze bo jeden tłok rusza się mniej, opór w gnieździe. Jeśli masz go wysuwającego się bardziej niż drugi to znaczy zacisk jest albo brudny, albo zatarty albo, jeśli hebel ma mały przebieg, wadliwy. Czy jest to wspomniany problem - łatwo sprawdzić: rozsuwasz tłoczki, delikatnie, a następnie naciskasz dźwignię, obserwujesz czy tłoki wychodzą jednakowo. Jesli nie - trzeba pobawić się zaciskiem.1 punkt
-
Nie równy jeż byłby gdyby emtebecznego BeBecha jego równać do Spyrali. Miałem "road'y" na klamkach Tektro tych szerokich singlowych (wrócę w pielesze to sprawdzę cyferki). Cokolwiek kablowałem, to zmianie uległy jedynie zaściski i dlatego tak twierdzę j.w.1 punkt
-
Czyli nie mają ze sobą nic wspólnego. Oprócz podobnej geometrii. Tak naprawdę rc120 przy 540 to śmietnik Nie koniecznie wybitnym ale Caad, allez, alr, rose pro sl Caad odpada bo to nie endurance, stare allezy (te z wygiętą rurą poziomą) też, reszty możesz szukać. Rose jest świetne1 punkt
-
@teotym w takim razie życzę pobicia rekordu 🙂1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Wczoraj przyszły hamulce Magura MT8 Pro z tarczami i Shiftmixem. Wizualnie majstersztyk jak dla mnie a Carbotecture jest naprawdę przyjemne w dotyku i nie wygląda na nietrwałe. Wkrótce przekonam się na własnej skórze o ich działaniu 😀1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Duuuuuużo zdjęć w osobnym wątku z naszego najlepszego wyjazdu w 2021 roku, zapraszam: To w sumie ledwie około 300 kilometrów, ale okolica - sztos. Świetna trasa rowerowa, piękne krajobrazy, dostępna bardzo dobra baza noclegowa na różnych poziomach, regionalne jedzenie, dobry dojazd, także w samej dolinie. W wątku - oprócz rowerowych krajobrazów, także kilka rowerowych ciekawostek, jak miejsce dla rowerów na statku czy panoramiczne mapy informacyjne. Cala Drawa, jak właściwie większość najlepszych szlaków rowerowych w Europie, to dużo przykładów, jak można turystykę rowerową rozwijać w Polsce. Wybrane na szybko siedem zdjęć - przyjemne klimaty w pierwszej części szlaku: Przytulne miasta na trasie - m.in. San Candido, Lienz, Villach: Malownicze jezioro Weissensee podczas wariantu poza Drauradweg: Różne gadżety na trasie: Radbutler - "rowerowy lokaj" w Villach - świetny pomysł na prorowerowy nastrój miasta: Mocno śródziemnomorskie klimaty na koniec: I droga rowerowa sto metrów nad lustrem Drawy: A gdy forumowe streszczenie w 50 zdjęciach nie wystarczy, to komplet 300+ zdjęć na blogu: Karyntia i szlak rowerowy Drawy. Austria na rowerowe wakacje (Znajkraj) Szy.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00