Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 05.08.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Może po prostu lepiej kupić trekkinga z uginaczem i prosta kierownicą , bo te modły nad gravelami robią się już śmieszne . Najpierw katrbonowe ramu , mostki , kierownice i sztyce . Mało. potem baloniaste opony rodem z XC . Mało. Potem amortyzowane mostki i amortyzowane sztyce . Mało . Teraz amortyzator przedni . Co dalej ? Pełne zawieszenie z downhill 120mm 😁3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Z jakichś powodów masz dużą podatność na kontuzje i omijasz problem sprzętowo IMHO na dłuższą metę to zapewne nigdzie nie zaprowadzi, bo może pojawić się moment, że mimo że mimo dwupółki w szosie łapka i tak zaboli...2 punkty
-
Ja np. myślę, że amortyzator to służy do poprawy trakcji w terenie, a nie do tego żeby "czasem łapki nie oberwały jak jadę po mieście i spotkam krawężnik albo dziurkę w asfalcie" Jak autem wjedziesz w dziurę gdzieś na ulicy bo się zagapiłeś, to też zaczniesz podnosić zawieszenie i przeglądać oferty terenówek? Spójrz ewentualnie w kierunku jakichś "amortyzowanych" mostków itp. szpeju jak to taki problem Te całe jeden czy dwa amortyzatory do graveli, czy inne myk myki, to może się przydadzą jak ktoś jest przekotem i pogina gravelem rzeczywiście 100% w jakimś terenie, gdzie przeciętny Kowalski szukałby już endurówki Nie wspominając już o cenie (samo dedykowanie do gravela +100% )2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Tarcze xt to narrow type. Potrzebujesz wide type. Tylko rt56 i niższej z shimano. Na marginesie... Jeśli serwisowa mrówka prowadzi serwis i montuje taką kombinację klientom to jest to podstawa do reklamacji (po dwóch latach można odzyskać kasę).1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
To może czas przestać się oszukiwać, kupić jednak fulla xc i odłożyć tego baranka na bok skoro się tak męczysz..? I tak pewnie nie wykorzystasz nawet ułamka jego możliwości jak przeciętnie każdy z nas1 punkt
-
Znalazłem. Gdyby ktoś potrzebował; min 20mm średnicy bez kołnierza, gwint 4mm.1 punkt
-
To ja myślałem że na Śląsku są paskudne ścieżki/drogi zniszczone przez szkody górnicze i tp. ale najwyraźniej w Warszawie jest jeszcze lepiej 🙃 A tan na poważnie - to jak do tego Marina wejdzie więcej niż 40, to kupić szerszy kapeć i pobawić się ciśnieniem 😉1 punkt
-
On chyba stał się ofiarą własnego sukcesu i zwyczajnie nie wyrabia z zamówieniami, odkąd jego robota zrobiła się popularna w naszych społecznościówkach, a pewnie i z dalszej zagranicy zlecenia zaczęły spływać. No i jakość spadła, pierwsze sztuki w PL zbierały same pochlebne opinie, potem się popsuło.1 punkt
-
Moje zdanie jest takie, że za każdą razą, kiedy rezygnuję z amortyzacji kończę z łokciem golfisty/tenisisty lub zespołem cieśni nadgarstka. Dlatego od dłuższego czasu jeżdzę wyłącznie z amorkiem, nawet na szosie. Aktualnie obniżony do 40mm suntour NEX czy coś takiego - na powietrzu.1 punkt
-
Z dwa dni temu czytałem opinie o jego kierownicach i nie były zbyt pochlebne. Na jakiejś grupie fejsbukowej coś było że prosta część kierownicy pospawana z kilku rurek zamiast z jednej. I spawy bardzo słabo wyglądały. Więc z kierownicami taka trochę loteria jedni chwalą inni narzekają.1 punkt
-
1 punkt
-
Jeszcze rano nie miałem takiego zamiaru, ale przyszło południe i impuls z piekła rodem, no i jest zabawka do rzeźbienia na następne lata1 punkt
-
1 punkt
-
Ja widzę dwie, ale może plusy 👓przekłamują...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo czasem trzeba odpocząć a to miejsce pozwala na oczyszczenie glowy.1 punkt
-
Bedzie lało... nie będzie lało? Jechać dalej.... nie jechać? Jechać!1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00