Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      33

    • Liczba zawartości

      7 323


  2. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      31

    • Liczba zawartości

      1 950


  3. Wojcio

    Wojcio

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      2 192


  4. DK064

    DK064

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      109


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02.08.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. 19 punktów
  2. 18 punktów
  3. 18 punktów
  4. Bo chmury w oddali prawie jak góry 😜
    14 punktów
  5. Bo mi się drzewo na ścieżkę wywaliło...
    13 punktów
  6. Bedzie lało... nie będzie lało? Jechać dalej.... nie jechać? Jechać!
    13 punktów
  7. 12 punktów
  8. 10 punktów
  9. Bo ktoś nam błyskał z naprzeciwka
    9 punktów
  10. Bo z modelką i nową, świeżutką oponą …
    8 punktów
  11. Bo dziewięćsił w naturalnym środowisku.
    8 punktów
  12. 8 punktów
  13. Bo oddział już zamknięty jest...znaczy się skończył...znaczy koniec Oddziału Pierwszy KOM w życiu 🤩
    4 punkty
  14. Bo się udało w końcu dziś wyjść pojeździć
    4 punkty
  15. Bo słońce na ścianie i widok zza pleców Miej wyrozumiałość ad minie 😉 Pozdrow'er
    3 punkty
  16. Widząc nick @Chujowons i pierwszy, dość kontrowersyjny post raczej nie mam wątpliwości, ale dopiszę - nie warto bawić się w cokolwiek, miejsce tego roweru jest na złomie a nie w muzeum.
    2 punkty
  17. No lubię sobie nad takimi kwiatkami się zastanowić co tu się stało. Rower chyba jest po porzadnej kraksie z przodu. Żegnamy widelec, baranek i kolo przód, bo się rozni od tylnego. Amor, mostek i kierownica na wymianę znalezione na smietniku, reszta części chyba też stamtąd. Mechaniczny tarczowy z przodu zrobił, ale oryginalna hydraulikę z tylu już nie podłączył. Kaseta 8x, bo manetka Microshift 6x nie działała by z oryginalną kasetą 10x (11x?). Lewa manetka Microshift 3x obsługuję przerzutkę 105 2x... A wszyscy narzekają na niekompatybilność sprzętów teraz I te rogi.....🤦‍♂️ Upd. Chociaż koło tyl chyba też nieoryginalne. To by bardziej logicznie wyjaśniało kasete 8x. Bo taka byla razem kołem.
    2 punkty
  18. 2 punkty
  19. Sprzedający ma w nicku '53' Hm, A ty co masz w nicku 🤣 To też zgodne z prawdą?
    2 punkty
  20. Uwaga taka, że przypominają mi się czasy dzieciństwa/ wczesnej młodości kiedy śliniło się w sklepie na takie sprzęty,a sprzedawca bił po łapach za dotykanie...scott na stx to było marzenie jak człowiek przesiadał się z SISa na altusa😀. Ciekawy zakup, wyregulować, dobrze wyczyścić-szczególnie te rdzawe plamki i tyle.
    1 punkt
  21. Kurde, w 2 lampki iść 😕 Wolałbym coś uniwersalnego do lasu i do miasta.
    1 punkt
  22. Mam wrażenie ze nie czytasz co piszemy kolejny raz napiszę to samo. najlepiej mieć 2 lampki skoro chcesz dużo jeździć po zmroku. Tak jak @chrismel napisał nie chcesz oślepiać musisz mieć odcięcie. Np w Niemczech jest to wymagane przepisami. Fenix spokojnie daje rade jeździć po drogach, miastach itd. Testów tej lampki masz na pęczki. Luxy i lumeny na papierze to jedno. Realnd światło to drugie. A do lasu odpalasz drugą lampkę. Tu najlepiej lumintop a jak chcesz taniej crater. Ewentualnie convoy po jakimś modzie.
    1 punkt
  23. Jak jest duży ruch pieszych nikt normalny nie będzie szybko jechał. A ze względu na tych nienormalnych możnaby te przepisy zrobić bardziej życiowymi, dając ograniczenie w przypadku kiedy jest duży ruch, albo po prostu godzinowo. Żeby nie było sytuacji kiedy ktoś pojedzie sobie szybciej kiedy akurat ruch będzie mały albo żaden, a tu wyskoczy policmajster z mandatem. Po drugie, dlaczego w strefie podwyższonego ryzyka, gdzie jest duży ruch pieszych, rowerzysta ma mieć ograniczenie do 10km/h, a kierowcy do 20km/h? Samochód jako pojazd większy i cięższy może spowodować groźniejsze potrącenie jak rower przy tej samej prędkości, a może jechać dwa razy szybciej.
    1 punkt
  24. W cenie Deorek, czy nawet poniżej jest Magura MT Sport, jak sam producent pisze "entry level" żeby spróbować ich hamulców - myślałem żeby zaryzykować ale jak widzę opinie o pękających mocowaniach zacisku, plastikowych śrubach odpowietrznika, czy wyciekach to przestałem myśleć. Powoli dochodzę też do wniosku że Shi(t)mano jak mawiają niektórzy jest... kijowe ale stabilne, parafrazując pewnego mema No i lubię ich klamki, cóż zrobić - leżą mi wybitnie, i podobają się. Owszem, parę hamulców które zrobiły się całkowicie miękkie spotkałem, ale zwykle albo lały (piszczały, były słabe, ale działały), albo klamka się jakaś gumowata robiła - ale działały. Skrajnych przypadków nie kojarzę. Takich, żeby klamka pękła po wywróceniu się roweru również (a takie opinie nt. Magury spotkałem). Całkiem nieźle hamowały MT400 z którymi miałem krótki romans, ale z racji wyższego klocka pasują do wyższych tarcz Shimano. A tarcze na pająku podobają mi się tak samo jak klamki Shimano. Koniec końców wygra pewnie opcja CCC - skoro i tak jest średnio, to kupić niedrogie i się nie rozczulać. Z takich też powodów w "niegórskich" rowerach są tanie MT200, nawet do klamek się przyzwyczaiłem. Ale, na górkach jednak trochę im brakuje, jak raz spróbowało się hamulca z górnej półki (wspomniane stare XTki). Jak je teraz wspominam to owszem, z którymś był problem z odpowietrzaniem, nie pamiętam też jakie klocki tam siedziały, ale hamulce były żyleta.
    1 punkt
  25. A to nie jest tak, że w/w ograniczenie zostało wprowadzone ze względu na ruch pieszy wzdłuż ścieżki? No wiecie, kafejki, sklepy i tak za bardzo od chodnika odseparowana ścieżka rowerowa nie jest.
    1 punkt
  26. Miałem linię łańcucha 50mm z zębatką 34 i kasetą 10-51. Teraz mam linię łańcucha 52mm z zębatkę 32 i kasetą 10-51. Rama ta sama. Co ciekawe długość łańcucha przypasowała. Efekty są jakoś tam zauważalne na stojaku. W czasie jazdy bez znaczenia.
    1 punkt
  27. Myślę, że sznib wyczerpał temat swoim przykładem o urzędzie. To brak szacunku dla innych ludzi, którzy korzystają z forum. Samo odczytanie i zrozumienie tekstu bez interpunkcji i ogonków to spory wysiłek, a jeszcze autor oczekuje, że ktoś mu na to odpowie. I nie jesteśmy w 3 klasie szkoły podstawowej, żeby próbować wykpić się jakąś tanią wymówką 'nie mam polskiej klawiatury'. Potrafisz włączyć komputer, szanujesz czas innych, to poświęć tę jedną minutę na zainstalowanie jej, włączenie autokorekty albo autouzupełniania.
    1 punkt
  28. Ano dlatego, że zamiast napisać PW z takim info, jeśli rzeczywiście nie może używać polskich znaków, to założył tu temat, jak to zły mod bezczelnie mu dał warna. Dodatkowo w jego przypadku to nie był tylko brak ogonków, bo i dużych liter brakowało na początku zdań, a jakoś się nie tłumaczył że mu pies shifta pożarł. Dysleksja to co innego, bo tyczy się ortografii, a tu mamy mechanizm poprawiania błędów w przeglądarkach, który w takich przypadkach pomaga. Żaden. O ile ktoś o tą pomoc zapyta. P.S. Chciałbyś dostawać pisma urzędowe w formie bełkotu bez polskich znaków, dużych liter, kropek i przecinków? Chciałbyś przeczytać tak napisaną książkę? IMO takie pisanie to brak szacunku dla czytającego.
    1 punkt
  29. FAFOR, Jeśli szukasz na Apexie w nieduzym budżecie to możesz obejrzeć rowniez gravele Rometa serii Boreas. Co do pytań odnośnie Rometa Aspre 2 - chętnie odpowiem jako użytkownik. Wszystko co obecnie znajdziesz zapewne będzie na oponach Schwalbe 35, a nie Michelinach jak przedstawia specyfikacja roweru. Robię w większości trasy na szosie + nie boję się zjechać w las czy szutry. Pamiętaj jednak, że na luźnych piaskach będzie ciężko i zdążyło mi się podprowadzić rower kiedy opona 5cm w piasku grzęzła Ktoś pisał o braku komfortu na płytach, leśnych drogach itd. Wiadomo - brak amortyzatora to marny komfort na kamieniach czy konarach, ale na crossie z wąska opona również będzie strach i amor nie pomoże. Ja gravelem latam po lasach, dziurawych drogach, szutrach i da się lecieć 30km/h komfortowo. Zawsze tylko trzeba zachować uwagę żeby w jakaś piaskownice nie wjechać, bo może być różnie.
    1 punkt
  30. @Stiopat Myślę, że większość tu miała w swoim życiu jakieś Hexagony czy inne Ramblery z XCT i wiedzą jak to działa. Sam na takim zjeździłem spory kawałek Beskidów. Zgadzam się, że na pewno coś daje, głównie był to ból rąk. Trochę mniejszy niż ten od braku amora w ogóle, ale amor który działa robi zupełnie coś innego.
    1 punkt
  31. Przymiar, ten klasyczny za kilkabaście zł, rozpycha rolki na zewnątrz więc do wyciągnięcia łańcucha dodaje nieistotne, w dodatku podwojone, zużycie rolek. Są na rybku ze 4 droższe przymiary pozbawione tego mankamentu (np. pedros cc 2 plus, park tool cc-4). Pomiędzy łańcuchami bywa różne zużycie rolek.
    1 punkt
  32. Jakie znowu "grammar nazi"? Warny są tylko jak widać że ktoś specjalnie olewa pisownię, a jak są jakieś drobne błędy nawet o warnie nie myślę. Często nawet poprawię tytuł tematu, kiedy widzę ze komuś się alt nie docisną i nie ma ogonka, ale za to w poście już jest pisane ok. A co my tu jesteśmy, windowsowa pomoc techniczna? (nie wspominając ze nikt o coś takiego nigdy nie prosił). Jak dostanie użytkownik warna i wie że ma stosować polskie znaki, a musi do tego zainstalować polską klawiaturę to wystarczy wpisać w Google "Windows instalacja polskiej klawiatury", poszukać i zainstalować. To nie przedszkole.
    1 punkt
  33. Żeby bylo miarodajne porównanie trzeba mierzyć przymiarem pokazującym wyciągnięcie łańcucha a.nie zużycie rolek. Ew. niezawodna metoda na gwoździa. U mnie kmc x10 wytrzymywały około 8km w różnych warunkach i jazda tylko w terenie. Od 2 lat nie użytkur już napędów dziesiątkowych.
    1 punkt
  34. Serio? To z jakimi prędkościami podjeżdżasz w górach? Już bez przesady, wiele osób w terenie jeździ tak wolno, bo jest tak ciężko podjechać, tak stromo w dół, czy po takich przeszkodach, że nie idzie szybciej. Jak się przejedzie na jakiś deptak, to zwykli ludzie też zamulają w okolicach 10km/h. To że takie ograniczenie w mieście sensu nie ma, to jest oczywiste. O ile jest to jakiś deptak, plac głównie dla pieszych, to jeszcze można zrozumieć. Jeżeli to trasa komunikacyjna, to bezsens. Oczywiście artykuł jednostronny i argumentacji miasta w zasadzie brak. Kluczem powinny być przyczyny tych wypadków i faktyczna analiza jakie działania przyniosą skutek. A humorystycznie, to zgapili pomysł od nas. W Sopocie już od wielu lat na trasie nadmorskiej wiszą ograniczenia do 10km/h. Legenda głosi, że to przez potrącenie prezydenta miasta (miało takie zdarzenie miejsce, faktycznie jakiś czas po nim wprowadzili te ograniczenia).
    1 punkt
  35. 1 punkt
  36. Fota jak z helikoptera, a zrobiona dziś z roweru. (Trzy razy poprawiałem, by był rym do helikoptera i za każdym razem komputer zmienia przy publikacji a na u)
    1 punkt
  37. Bo wiekowy zabytek. Kościół pw. św Marii Magdaleny w Haltern am See z 1166r.
    1 punkt
  38. 1 punkt
  39. Bo droga jest bez końca Pozornie bez znaczenia Mniemam że mam powody By drogi swej nie zmieniać
    1 punkt
  40. 1 punkt
  41. Opony (27.5 x 2.8) bez stosowania dętek lub mleka, test zaliczony ...
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...