Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 22.07.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Wymieniłem klocki hamulcowe. Okazało się po wyjęciu że z przodu nastąpiło 110% zużycia na jednym klocku. To się nazywa ekonomiczny serwis Klocki przejechały ponad 17tys. kilometrów. Tarcza z przodu (RT86)wytarta w 50%, grubość 1.75mm. Tylna, jakaś chińska 1.85mm. Wygląda że wystarczy na następne 15tys. kilometrów.2 punkty
-
2 punkty
-
Rower szaro-srebrny marki Gary Fisher model Kaitai rozmiar ramy: 21'' (53,5 cm) Rama roweru nr: WTU 338G0834C Obręcze kół: 28' Bontrager Ranger 622x18 oczkowane niesymetryczne czarne Piasty Shimano czarne pod 32 szpychy i tarcze z mocowaniem centerlock Opony Marathon Supreme 50-622 28x2.00 Kierownica: Bontrager Crowbar czarna Wspornik kierownicy (mostek): Promax A-Head regulowany dźwignią Napęd: 3x9 Shimano, przód Shimano 26-36-48 jeden ząb tarczy ułamany, tył 9-rzędowy Shimano 12-36, klamkomanetki Alivio, przerzutka tylna Deore, przerzutka przednia Deore LX, tarcze z zaciskami Avid BB7 przód 180 mm i Shimano tył 160 mm, korby Shimano Deore czarne, pedały szarosrebrne cienkie "trzepaczki", główna rura ramy z lewej strony w okolicy przedniego napędu charakterystycznie wgnieciona od bocznego uderzenia. Z tyłu nad błotnikiem przykręciony do rury podsiodłowej duży solidny uchwyt w kolorze szarosrebrnym od fotelika tylnego Yepp Maxi. Sztyca siodełka amortyzowana Suntour NCX czarna, siodełko Medicus czarne, na prawym przednim widelcu nadajnik bezprzewodowego licznika Tchibo, okładziny kierownicy profilowane, na kierownicy z lewej strony czarny dzwonek, z prawej strony kierownicy uchwyt mocowania na rzepy zapięcia Kryptonite. Rama roweru nr: WTU338G0834C Karbonowy czarny uchwyt na bidon Błotnik przedni Topeak DeFender Błotnik tylny Velo 65 Mountain Skradziony w Warszawie 21 lipca 2022 r. w Śródmieściu.1 punkt
-
@teotym no to trasa w 80% jaką jeżdżę😉 tylko, że jade przez Julinek itd.1 punkt
-
Odetkana przelana wodą i wd 40 odcieka, nikomu nie życzę tej procedury, 26 godzin ponad przekleństwo i zachlapanie, ale … działa. Szkoda że słońce zachodzi bo plan był że rama w słońcu się wysuszy… cały mokry zbieram się pod prysznic i nad zalew1 punkt
-
1 punkt
-
Proces uzasadniania zakupu przed jego dokonaniem to też element przyjemności, przystawka, gra wstępna 😁 Postracjonalizacja to coś zupełnie innego, z reguły nie jest przyjemna 🤔🤣1 punkt
-
Widzę że mojego ulubionego wątku c.d. Może sobie pożycz od kogoś/z wypożyczalni rower tego rodzaju i przetestuj tam gdzie chcesz jeździć, bo moim zdaniem rozważanie fulla to strzał z armaty do wróbla. Nie jeździłem na Rift Zone, ale mam fulla trailowego o skoku 130/120 mm. Nie sądzę żeby jakkolwiek full-trail spełniał definicję "komfortowego gravela". Wszystkie tego typu rowery są projektowane pod mniejsze lub większe góry - szlakami/singlami/trasami, jeżdżenie tym po terenie zbliżonym do płaskiego z powodu występowania szutru/ziemi/błota itp. uważam za aberrację. Nie wyobrażam sobie również dobrowolnego kupienia tego typu roweru po to żeby jeździć 100, 150 czy 200 km - wiadomo wszystko się da tylko nie wszystko ma głębszy sens. 50 km takim rowerem w dedykowanym terenie to aż nadto dla wytrenowanego amatora w sile wieku. Moim zdaniem o wiele lepiej będzie Ci pasował pod względem oczekiwanej dynamiki oraz zastosowania rower HT w stylu Team Marin czy dowolny inny pasujący geo.1 punkt
-
dwa problemy są istotne - czysty łańcuch i kaseta - wyznawcy i potrzeba preparatu aby im to zapewnić ( i płacą jak za wino, perfumy czy inne artykuły luksusowe) - preparaty które zawodzą, np na pętli 60 km w zabłoconych ulewami górach kiedy jest lampa i 40 stopni na podjazdach. I dobrze raczej opisywać negatywne przygody ku przestrodze niż licytować się, który preparat jest najlepszy. Problemy nie stoją ze sobą w konflikcie i nie trzeba się ( za bardzo) spierać.1 punkt
-
To jeszcze na składowisku pozostały extralong ramy poprzedniej generacji ?? Wygląda na zubożoną wersje kandsa crs 1200 ... Ogólna bieda za to z hydraulikami - ja jednak bym dokładał do x-force.1 punkt
-
Mnie chodziło czemu komplet - bo kaseta jest jeszcze okej, tylko nie łyknie nowego. Więc teraz zajeździć a potem jak wyżej, na trzy łańcuchy to dłużej pożyje.1 punkt
-
Zdobyłem Krótki wysoki regulowany srebrny. Będziemy ustawiać na miejscu. Zapasowego roweru nie biorę1 punkt
-
Postawiłem na HT głównie z dwóch powodów: Jeżdżę jednak głownie w mieście (+tereny podmiejskie) po w miarę płaskim terenie - ok. 10-12x w miesiącu trasy po ok. 30-50km po płaskim. Góry weekendowo 1-3x w miesiącu. Oczywiście wolałbym częściej w górach, ale praca mi na to nie pozwala. Mam spore wątpliwości czy full przy tego typu jeździe sie sprawdzi. Tutaj być może dobrym rozwiązaniem bylaby szosa (nawet używana) + full do jazdy w górach, ale też nie wiem czy chce kupować rower za 10k, którego będe używał głównie od święta. Drugą kwestią jest cena. Obawiam się, że w cenie 8-9k (czy nawet dokładając 1-2k więcej), nie kupię fulla na dobrej ramie i z dobrą amortyzacją. Zakładam, że nawet chcąc kupić dobrą ramę na tanim osprzęcie, taki rower nie istnieje, bo wątpie, że producenci do dobrych ram wrzucają osprzęt z plasteliny - raczej obstawiałbym odwrotny zabieg tj. wsadzenie lepszego osprzętu do średniej ramy, żeby podbić jego wartość. Dlatego przy fullu zaraz by się okazało, że musiałbym dołożyć dodatkowe 4-5k żeby kupić coś sensownego, a w cenie 8-9k mam już jednak "gotowego" HT1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Up, i później te same uszczelki nagle zaczęli sami smarować wycofując się z tego genialnego pomysłu. Wszystko przez to, że SKF miały być tak dobre, że nie wymagały smaru. A widelec działał bez niego zauważalnie gorzej. Oczywiście gdyby człowiek sobie sam nasmarował te uszczelki i chciał później skorzystać z gwarancji, to bankowo zostałaby odrzucona. A, że za jakiś czas Fox poszedł po rozum do głowy i smar się pojawia, to kogo obchodzi 😉 Znacznie lepiej było pod kątem oleju. Gdy w Foxach pojawiły się nowe uszczelki, a olej Gold 20WT zastąpił Green 10WT pojawiła się informacja, aby zielonego oleju nie parować z nowymi uszczelkami. Serwisy miały litry zapasów starego oleju i walili go mimo ostrzeżeń. Ciekaw jestem jak wtedy wyglądały sprawy reklamacyjne dla - zapewne - nieświadomych klientów.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00