Skocz do zawartości

Ranking

  1. DK064

    DK064

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      109


  2. zajonc

    zajonc

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      941


  3. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      10 580


  4. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      846


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.07.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo obrazek jak namalowany. La Nucia - Hiszpania
    14 punktów
  2. Bo trochę słońca się udało złapać
    11 punktów
  3. Bo jak zwykle profesjonalnie zaparkowany.
    10 punktów
  4. Bo z synowcem wyskoczyliśmy na przejażdżkę
    9 punktów
  5. Jak dla mnie to może się pojawiać nawet jedna dziennie. Część dzieciństwa spędziłem jeszcze w czasach, gdy jak chciałeś kupić rower to do wyboru był Romet lub gówniany Romet. Tak więc wolę mieć wybór niż go nie mieć. A to czy dana firma ma coś ciekawego do zaoferowania, co ma szansę na sukces, to już jej zmartwienie, a nie nasze.
    2 punkty
  6. Nie ma niczego do obsmiania. Rower w ciekawej konfiguracji. Bardzo rozsadkowo poskladany. Im większa konkurencja na rynku, tym rowerzyści bardziej zyskują. Jak dla mnie ciekawa nowość.
    1 punkt
  7. Ile jeszcze tych "nowych, polskich marek" się pojawi? Jedno nudniejsze od drugiego
    1 punkt
  8. Szukasz uj wie czego zamiast popatrzeć w stronę lekkiej, 9,15kg szosówki o zrównoważonej charakterystyce jazdy, na której będziesz mógł rozwijać duże prędkości dzięki aerodynamicznemu profilowi rur, doskonale sprawdzi się również na górskich serpentynach a geometria w połączeniu ze świetnym osprzętem 105 sprawia, że jest ona idealnym wyborem zarówno na niedzielny century ride jak i lokalnego ogóra (ale tego najpoważniejszego). Mowa oczywiście o jedynej i niepowtarzalnej emondzie sl5 za 14279 złotych
    1 punkt
  9. Zrób takiego z prostą kierownicą, ostatnio hit
    1 punkt
  10. Mi obecna szosa statystykę zaburza, do tej pory wymieniałem co roku a tą już drugi sezon zacząłem *chciałem zmienić ale nikt nie chciał kupić
    1 punkt
  11. To gdzie trenować? Ciągle przewija się temat, że ddr to nie miejsce treningowe, że trzeba wyjechać za miasto. A za miastem tworzą ci takie lokalne ogryzki. To niech faktycznie będzie dostosowana. Jeżeli brak ciągłości w newralgicznych miejscach, jeżeli zmienia co i raz stronę, jeżeli jest wciśnięta gdzieś w płoty posesji itd. to ciężko to nazwać dostosowaniem do potrzeb, no chyba że potrzeby są na poziomie kilku osób dziennie. Jeżeli jest to ciąg pieszo rowerowy, to spokojnie można było zrobić jako drogę dla pieszych z dopuszczeniem ruchu rowerami. Jak ktoś chce spokojnie pojechać, z większą separacją, to ma taką możliwość. Jeżeli ktoś leci sportowo, to nie jest zmuszany, może normalnie jezdnią cisnąć. Jeżeli taką infrastrukturę prowadzą na odwal, byle łatwiej wybudować, do tego ma być obligatoryjnie wykorzystywana, to nie jest budowana dla rowerzystów, to jest wyrzucanie z jezdni, żeby lepiej się jeździło samochodami. Nie ma to nic wspólnego z bezpieczeństwem i wygodą jazdy rowerem. Owszem kwieciście to opisują w projektach i na konferencjach prasowych, oczywiście jest hasło wytrych "bezpieczeństwo" ale praktyka pokazuje coś zupełnie przeciwnego. Obczaj jeszcze dalszy fragment tej drogi: Od strony Rębiechowa w kierunku Barniewic. Sam powiedz, czy to jest z myślą o bezpieczeństwie rowerzystów? Czy przecinanie całej jezdni na zakręcie i z krzakami ma jakiekolwiek znamiona bezpieczeństwa? Tutaj drobna uwaga, zdjęcie jest z listopada (2021), być może jakieś dalsze prace miały tutaj miejsce i teraz wygląda to lepiej. Jednak mam wątpliwości patrząc jak wyglądają inne podobne drogi w okolicach Żukowa. Na tym pierwszym zdjęciu widać, że zrobili asfalt, wcześniej były dziurawe płyty betonowe. Na dalszym odcinku płyty zostały wymienione na nowe. Można to było lepiej poprowadzić, bez skakania z lewej na prawo. W sumie to mam pytanie, skoro korzystasz z tej drogi codziennie. Jak wygląda ruch w tygodniu w godzinach szczytu? Jest na tyle duży, że separacja jest zasadna, czy wystarczyłoby dodać po bokach płyty betonowe bez otworów po środku? Widziałem koło Żukowa na podobnych odludziach wydzielone ddr(ip) i zastanawia mnie czy wydawanie tej kasy miało jakiekolwiek uzasadnienie. Przez lokalne zależności masz na myśli "układziki" itp.? Jeżeli tak, to tym bardziej ta infrastruktura nie była tworzona z myślą o jeździe rowerem. Adekwatnym porównaniem byłaby jazda autostradą lub ekspresówką, względnie dobrą krajówką i nakaz zjazdu na dziurawą gruntówkę. I nie z powodu jakichś remontów, czy wypadku, po prostu tak ktoś wymyślił, że masz jechać. Ewentualnie jakby wybudowali jednopasmową autostradę ze skrzyżowaniami ze światłami. Taki sam poziom funkcjonalności niektórych wypustów pseudo-rowerowych. Jak jest drogo, to tym bardziej trzeba zrobić dobrze, żeby nie wydawać za 10-20 lat kolejnej wywrotki kasy. I nie, czasy że można się cieszyć z byle czego, dawno się skończyły. Nie wiem jak można się cieszyć z bezsensu wydanej kasy publicznej. Ciągnąc dalej to Żukowo: https://www.google.pl/maps/@54.3427223,18.3711104,15.42z To jeżeli mnie pamięć nie myli, to zrobili ddr na ul. Norbertanek (wzdłuż rzeki), dla mnie kompletne odludzie. Tymczasem na DK20, od strony Kartuz (211), przez centrum miasta nie ma nic.
    1 punkt
  12. @Q_u W branży moto zdaje się od dawna, ale w kontekście rowerówki słyszałem właśnie rozbieżne opinie i sam bym się chętnie dowiedział jak to wygląda 🙂
    1 punkt
  13. Nie obyło się bez gafy tym razem, piasta miała być czerwona, inny zamawiający ma moją a ja jego 🙃🤗 Ale nie mam czasu na zwroty, będzie niebieski akcent w żółto czerwonym kasztanie. Pozdrow'er
    1 punkt
  14. Up, @skom25dobrze kombinuje (o ile myślimy o tym samym). Kiedyś kupiłem siodło Speca, które później jak się okazało jako cała seria było wadliwe i pękało. Kolegę spotkało to samo, kupowaliśmy w tym samym dużym i znanym sklepie. Pojechałem z reklamacją licząc, że uda się szybko i grzecznie załatwić - jak mi się wydawało - formalność. Ale zostałem zrzucony na drzewo z jakimś idiotycznym powodem odmowy uznania roszczenia. Siodła (ja i kumpel) dostaliśmy w pudełku bez żadnej instrukcji etc. w jęz. polskim. Napisałem więc pismo wskazujące na ten fakt + wskazałem na kilka innych spraw, z których nie wywiązał się sprzedawca. Zaniosłem pismo do siedziby firmy w 2 egzemplarzach i poprosiłem o pokwitowanie odbioru. Na drugi dzień dostaliśmy nowe siodła.
    1 punkt
  15. Oj tam, oj tam 😄 Chciałem w tą sobotę też pojeździć u Ciebie, ale pogoda zapowiada się licha. Bo Fuji
    1 punkt
  16. Bo takimi drogami się fajnie jeździ.
    1 punkt
  17. Bo... To podjazd pod Mont Ventoux
    1 punkt
  18. Bo mnie @siemalysyjeździł po moich terenach i pogodę mnie wziął i popsuł.
    1 punkt
  19. Mogę wypowiedzieć się z perspektywy 100kg użytkownika rowerów karbonowych (mtb-procaliber 9.5 Treka oraz gravel-grizl cf6 sl Canyona). Pierwszy z nich użytkuję od 1,5 roku w trudniejszym terenie i w górach. Z uwagi na mizerną technikę jazdy rower kilkukrotnie spotkał się z ziemią. Uszkodzeń brak. Drugi z rowerów posiadam od dwóch miesięcy i również leżał. Mimo różnic w grubości ram (masywna w mtb i filigranowa w gravelu) oba rowery wytrzymują moje 100kg, kilka dodatkowych w dużym plecaku, czasem dodatkowe torby bikepackingowe, a przede wszystkim moje niedostatki w zakresie techniki jazdy. Rowery te mogę porównać z aluminiowymi i stalowymi (cro-mo) rowerami mtb Giant’a, które używałem wcześniej. Z perspektywy zwykłego użytkownika nie zauważyłem różnic w wytrzymałości. Podsumowując polecam karbon, proponuję nie sugerować się opiniami, a spróbować samemu.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...