Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 06.07.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
11 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Oj tam, oj tam 😄 Chciałem w tą sobotę też pojeździć u Ciebie, ale pogoda zapowiada się licha. Bo Fuji3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Up, @skom25dobrze kombinuje (o ile myślimy o tym samym). Kiedyś kupiłem siodło Speca, które później jak się okazało jako cała seria było wadliwe i pękało. Kolegę spotkało to samo, kupowaliśmy w tym samym dużym i znanym sklepie. Pojechałem z reklamacją licząc, że uda się szybko i grzecznie załatwić - jak mi się wydawało - formalność. Ale zostałem zrzucony na drzewo z jakimś idiotycznym powodem odmowy uznania roszczenia. Siodła (ja i kumpel) dostaliśmy w pudełku bez żadnej instrukcji etc. w jęz. polskim. Napisałem więc pismo wskazujące na ten fakt + wskazałem na kilka innych spraw, z których nie wywiązał się sprzedawca. Zaniosłem pismo do siedziby firmy w 2 egzemplarzach i poprosiłem o pokwitowanie odbioru. Na drugi dzień dostaliśmy nowe siodła.1 punkt
-
Każdy czasem musi wyświetlić krecika choć rzadko kiedy krecik mieszka w takim ładnym domku, ale prawdziwy cyklista ma artykuły higieniczne i może pomóc damie w eko potrzebie, można ostatecznie odwrócić wzrok, ważne aby nie wjechać czekoladę gdyż z bieżnika opon uchodzi ona powoli… a i kropki gorące w zapachu miota nam w oczy… Dobra to jakie gumy i klocki bierzemy bo robi się ślisko?1 punkt
-
1 punkt
-
Tu masz dedykowane smary do armortyzatorów Suntoura: Ślizgi i uszczelki przeciwkurzowe: https://activia.sgl.pl/cena/oleje-i-smary/smary/do-amortyzatorlw_specjalistyczny-smar-do-amortyzatorlw/1858 Metalowe sprężyny: https://activia.sgl.pl/cena/oleje-i-smary/smary/do-amortyzatorlw_smar-do-sprazyn-amortyzatorlw/10451 punkt
-
Tylko zwróć uwagę czy jest na kasecie, bo coś różne wersje krążą w sieci.1 punkt
-
A co tam się martwić z taczowkami? Sila hamowania tanich tarczowek z riverside będzie podobna do tanich vbrake z rometa. Ale za to w riverside będziesz miał latwe przejście na hydraulikę jezeli zajdzie taka potrzeba. PS Decatlonowska marka to jest rebrandowany Microshift. Niszowy producent, ale w decatlonowskich roweruch działa bez narzekań.1 punkt
-
Lecąc z Oliwy pierwszy teleport masz w Renuszewie bo kończy się ddr. Potem jedziesz 7km normalnie po jezdni i pojawia ci się ciąg pieszo rowerowy. Oczywiście jest pocięty masą wyjazdów z posesji. Po trochę ponad kilometrze trzeba zmienić stronę (+ za sygnalizację) i po kolejnym niecałym ciąg ci się urywa i masz kolejny teleport na jezdnię. Tniesz przez rondo po jezdni i po około 500m robisz teleport w lewo na ciąg pieszo rowerowy. Na rondzie w Karczemkach wylot na Bojano nadal masz ciąg pieszo rowerowy. Po jakichś 250m teleportujesz się na jezdnię. Potem 3km po jezdni i w Bojanie kolejny teleport na ciąg pieszo rowerowy. Po kolejnym kilometrze znowu teleportujesz się na jezdnię. Na Kielno i Szemud nie dam głowy czy też nie powstały jakieś ogryzki. I tyle masz z rozwijania skrzydeł. Masz zaplanowaną trasę powiedzmy 150km. Jedziesz normalnie jezdnią 30km, a potem przez jakąś miejscowość nagle masz 500m, 1km wypustu dla żartu nazwanego drogą dla rowerów. Powodzenia w rozwijaniu skrzydeł. Gdyby takie trasy były spójne, prowadziły od miejscowości do miejscowości, były bezpieczne i wygodne, to byłoby o czym dyskutować. Niestety w większości są to jakieś urywki w terenie zabudowanym, powciskane gdzieś w chodniki, raz z jednej raz z drugiej, nie wiadomo na jak długo. Już nie pamiętam gdzie (okolice Wiczlina?) trafiłem na takim ciągu na schody. Schody na teoretycznie infrastrukturze rowerowej! Jeden z najnowszych wypustów, to trasa "rowerowa" z Chwaszczyna do PKM Gdańsk Rębiechowo. Na Mickiewicza zaczyna się tak: Czyli każą ci wjechać na chodnik by za nie wiem czy 100m przejechać na drugą stronę. A tutaj jest jeszcze strefa tempo 30. Jak się przejedziesz, to policz ile razy przerzucają cię na drugą stronę, ile z nich ma kiepską widoczność i ile jest miejsc braku ciągłości. Jako bonus możesz zliczyć miejsca niebezpieczne z innych powodów. Bonus drugi, czy faktycznie dojedziesz do stacji PKM. To przykład jednego z wielu projektów, które z koncepcji może i słuszne ale projekt i wykonanie wręcz pogarsza wygodę i bezpieczeństwo jazdy rowerem. No ale tytuł projektu na pewno brzmiał dumnie, kasę z dopłat można było przemielić. O albo takie coś, pasy rowerowe w strefie zamieszkania (Żukowo, prawdopodobnie ul. Mickiewicza): Serio, obrona takich zbuków "rowerowych" to czysty masochizm i proszenie się o kolejne niefunkcjonalne i niebezpieczne projekty.1 punkt
-
1 punkt
-
Po pierwsze to się upewnij czy w ogóle jest dostępny. Taki amortyzator to kowadło i w ogóle nie działa. Nadaje się tylko do wymiany, a nie do jazdy po górach, czyli ok +1000 zł na dzień dobry. Wygląda na QR, co zawęża wybór ale pewnie jakiś Raidon czy Epixon się znajdzie. Nie wiem czy tam jest taper czy prosta rura 1 i 1/8, bo to tez może być problem. Reszta jak na tani rower może być. Silnik Bafanga to najbardziej znany chińczyk. Generalnie powinien być ok ale tam nie ma czujnika nacisku, co jest irytujące do ruszania w gorszym terenie pod górę.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Brawo, jeszcze deczko i cykniesz dystans dla "cipek" 😉( tak ultrasi mówią na 300 km).1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00