Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 17.05.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
Bo 5 gwiazdkowa ambona, w środku zadbane otwierane okienka i nawet miejsce do spania.11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Majo rozmach kurczy syny, zapisz na mapach Google, darmowa miejscówka do bikepackow Ania.3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
"starsze baby", "do czasu kiedy poleci na ryj"..... Chowali cię w stodole czy za, gwiazdo lepszego roweru ?2 punkty
-
Kolejna część tasiemca pt. witam wszystkich Witam wszystkich nowo przybyłych na forum Dodam tylko że na naszym forum jest kilka zasad, nie stosowanych na innych forach np nawiasy [] w temacie Jak również nie cytujemy w całości postów, które są bezpośrednio nad naszym pkt 2i regulaminu, polecam się z nim zapoznać, jak i takich dłuuuugaśnych wypowiedzi bo to zaciemnia i utrudnia korzystanie. Możemy zaznaczyć daną frazę myszką a pojawi się opcja cytuj i do tej konkretnej myśli możemy się odnosić A więc witam wszystkich jeszcze raz w naszym rowerowym gronie1 punkt
-
Myślę że sama przesiadka na kola karbonowe powoduje inne odczucia a nie sama waga. Mam wcale nie takie lekkie karbony i naprawdę czuć tą sprężystość przyspieszenia, oraz jakby również przyspiesza szybciej niż inne rowery, ale na to się na pewno składa wszystko a nie tylko koło. Mówią mi że za dużo dałem za rower, no niby tak, ale jak czytam ten temat to mimo +50%ceny jednak nie wyszło wcale drogo. Żadnych problemów, nic nie trzeba zmieniać, dlatego właśnie ten wziąłem. Ani hamulców ani nawet żadnych gripów czy siodełka, skręca jak 26. O wagę się nie przejmuję, jak zetrę napęd to ewentualnie nowym moge zejsc trochę poniżej 10kg, choć to i tak nie warte pieniędzy. Skoro pół roweru do wymiany i trzeba dorzucić kilka tys to po co chłopie w ogóle ten rower brałeś?1 punkt
-
Ta sama Prędzej w drugą stronę bym właśnie poszedł bo kastom będzie minimalnie krótszy.1 punkt
-
1 punkt
-
Unita oddam w dobre ręce! Tak, rama mieści oponę 29x3.01 punkt
-
Rozstaw koronek na korbie nie różni się pomiędzy 8/9/10/11/12 i ma uniwersalnie ~8mm. Ale różnią się koronki. Aby skompensować cieńszy łańcuch, koronki są profilowane inaczej i na mniej rzędowych napędach są cieńsze. Generalnie - mieszanie korb 7-8-9 vs 10-11-12 nie jest polecane jeżeli korzystamy z napędu więcej rzędowego, istnieje możliwość zaklinowania łańcucha pomiędzy zębatkami. _GENERALNIE_ nie ma z tym problemu, zwłaszcza podczas korzystania z korby 9 rzędowej na 10 rzędowym napędzie, ale mając wybór, lepiej kupić korbę dedykowaną. 10 i 11 rzędów są wymiennie kompatybilne - tzn różnice są tak minimalne, że nie warto się nimi zajmować.1 punkt
-
Z drugiej strony, taka leśna szutrówka, kiedy kilometrami nie spotykasz żywej duszy.... Dzięki i pozdrawiam!1 punkt
-
Pierwsza sprawa to mocowanie samej torby - zawsze trzeba wziąć poprawkę na linki - torba może się o nie opierać. Druga rzecz to luzowanie pasków - tak, zdarza się, że trzeba poprawiać co jakiś czas - torba pracuje na dziurach. Trzecia kwestia - torba ma możliwość przytroczenia dodatkowego ładunku - u mnie był to spory śpiwór, który luzował paski od głównej torby ale też swoją własną uprzęż. Mam małe sakwy i Frontloadera kupowałem jako uzupełnienie, więc niejako jestem na niego skazany ale nie jestem pewien czy kupiłbym go jeszcze raz. Może lepiej większe sakwy? Generalnie moja żona ma duże sakwy i torbę na kierownicę typu "walizeczka" i u niej pakowanie i rozpakowanie to było kilka haczyków od sakiew i jeden klik od torby. U mnie trwało to dłużej (i było przedmiotem niewybrednych żartów ); chociaż żonie też zdarzało się dociągać paski od sakiew. Dużo rzadziej niż u mnie ale zdarzało się.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jezeli nie przerżnąłeś na tym rowerze 50tyś km, to pewno wystarczy wymienić pancerze i linki. Rowery to urządzenia mechaniczne, nie trzeba 'chybać' Kolega już ma 9rz, przynajmniej tak twierdzi. Koła nie musi zmieniać, chyba, że trafi go wola Boża na microspline lub XD.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@Dyg ja przełożyłem koła z Treka, którego mam w profilu, tylko na nich ugrałem prawie pół kilo wagi. Kolejne pół planuję zejść na oponach, mam obecnie Ardenty, które ważą 900 gram. Poluję na coś w okolicach 600 g. Nie mam ciśnienia na nowe opony, ale w końcu będę musiał je wymienić. Oczywiście w kołach mam mleko. Domyślnie nowa maszynka waży około 13,5 kg, dziś już odczuwalnie zelżał. Nie ma nic wspólnego z wagą, ale zamówiłem manetkę XT, bo obecna Deore po przesiadce z XT jest sporym downgradem. Raczej na pewno zmienię heble na co najmniej SLX, choć pewnie też XT. Obecnie są Deorki 6100. Jednak to wszystko będzie rozłożone w czasie.1 punkt
-
Te dzisiejsze górale to są tak uniwersalne że nawet bagażnika nie można przypiąć. Jest potrzeba wziąć torbę z lapkiem to niema nawet gdzie przypiąć. Bo to teraz MTB za 5k to teraz rower wyścigowy... ligi podwórkowej . Rowery krosowe mają geometrie składaków z lat 80. Od 2 lat szukam roweru i na pierwsze miejsca wybijają mi się gravele i fitnessy. Czyli rowery które wszędzie wjadą, są szybkie, wygodne i nie mają wyciętej podstawowej użyteczności.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00