Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 16.05.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
14 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
Dawno mnie tu nie było W planach wymiana droppera na OneUp 210, albo 240, ale na razie nie mam ciśnienia.4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Nic nowego. Anioł Stróż dał Ci sygnał, że teraz jedziesz na własną odpowiedzialność, bo on nie nadąży.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Kocham takie rozkminy. Tam sztab japończyków, pracujących w temacie po 16 godzin na dobę, przez całe życie - produkuje olej. A tu, na końcu świata, koledzy rozprawiają czego by dodać, bo pewnie czegoś brakuje w składzie. Piekarz, kierowca i bezrobotny. Kisielu dodajcie! Rozgrzany olej z kisielem będzie wpływał w ogniwka, tam wiązał i dłużej zostanie w środku!2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@Dokumosa Używam KMC i jestem z nich mega zadowolony. Posiadam kmc x10el ti wytrzymał dłużej niż shimano hg95[obecnie kmc ma przejechane około 10kkm i przymiar dalej nie wpada a napęd nie wykazuje zużycia]. Posiadam również X11ti gold pierwszy wytrzymał w rowerze jakieś 4 sezony. Dodatkowo teraz mam kmc x12 ti gold i kmc11 do e-bików. Ten ostatni kupiłem z ciekawości. Nie dbam jakoś specjalnie o napęd, staram się żeby nie był za bardzo zapiaszczony, jeżdżę na jednym łańcuchu przez całe życie napędu, bo nie chce mi się co chwilę zmieniać. Jeżdżę rowerami przez cały rok. @_Piotrek Ja mam odmienne zdanie na temat łańcuchów KMC. Uważam, że są dobre.1 punkt
-
Takie tam po taniości. Będę się uczył zimówką jeździć od nowa.1 punkt
-
W SH najtaniej w przeliczeniu na km wychodzi m6100. Odnośnie trwałości bezwzględnej XTR/XT. Z tym, że łańcuchy SH 12s dobrze działają tylko na kasetach SH. Na alternatywnych (sunrace itp.) ich praca pozostawia trochę do życzenia.1 punkt
-
Spinka od SH nie pasuje do KMC. Łańcuchy SH są delikatnie węższe. Poza tym szkoda kasy na KMC X12 Jeden M6100 wytrzyma co najmniej 6 tych KMC.1 punkt
-
Moje zamówienie z cycmotor. Tak na marginesie nie radzę zamawiać od janusza z powerower bo zabulisz ostatecznie extra 1000 zł! 2022-04-26 : Dostałem emaila (wraz ze zdjęciami) że moje zamówienie właśnie jest realizowane 2022-04-28 : Kolejny email tym razem ze zdjęciem paczki i informacją od UPS o nadaniu paczki Historia śledzenia mojej paczki Naliczone cło+vat. Do zapłaty online lub kurierowi1 punkt
-
Koła to jednak droga inwestycja. Można powiedzieć, że zysk jest zawsze tak samo opłacalny. Model wyższy DT Swiss kosztuje około 3,5k i waży niecałe 400g mniej od fabrycznych. Także cały czas krąży się przy 1000zł/100g. Mavic nie różnią się znacząco ceną, może da radę trochę taniej upolować Np. koła marki Evanlite, które są robione w Polsce, mają propozycje na dwóch obręczach: MTB X25 (szerokość wew. 25mm) i Graphene MTB (szer. wew. 27,5mm). Obręcz karbonowa, standardowo na piastach DT Swiss 350, można w konfiguracji wybrać model 240 lub 180. Cena w przypadku pierwszych zaczyna się od 4400zł, drugie od 5040zł więc jak za karbon to tanio. Ważą pomiędzy 1390 a 1240g, zależy od piast i szerokości. Także, żeby nie była to minimalna różnica, nie ma co podchodzić bez ponad 3000 zł. Ewentualnie można szukać używek, ale to trochę kot w worku. Ciężko kupić będąc pewnym, że ktoś dbał i odpowiednio serwisował.1 punkt
-
Mi chodzi o sytuacje kiedy większość aut stoi normalnie i miejsce z prawej jest, ale znajdzie się jeden albo kilku, którzy złośliwie zjadą do prawej "bo jak oni stoją, to rowerzysta nie przejedzie". Ten sam typ ludzi, którzy spychają rowerzystów z drogi i umyślnie wymuszają pierwszeństwo, typ, który uważa że ulice należą się tylko samochodom a "pedalarze" niech spadają na ścieżki rowerowe albo na chodniki.1 punkt
-
Właśnie, właśnie. A w mieście, jak stoją w korkach, tacy to specjalnie zjeżdżają max na prawo, żeby nie dać rowerzyście przejechać.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Tutaj masz tabelę opon gravelowych uszeregowaną pod względem odporności na przebicie: https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews?orderby=pr G-One wypadają słabiutko stąd te problemy. Generalnie opony gravelowe nie mają tak dużej odporności jak opony np. turystyczne. Tylko te z samego szczytu tabeli zbliżają się do nich pod tym względem. Jak będziesz chciał mieć jeszcze trochę bieżnika na oponie to zostaje praktycznie tylko jedna: Panaracer GravelKing SS Plus.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00