Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 08.05.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
17 punktów
-
17 punktów
-
15 punktów
-
13 punktów
-
13 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
"Żaba" Bo się żaba opalała I zaspała Tak właśnie Suszona żaba powstała Miało być "bo suszona żaba", ale myśl się rozwinęła twórczo6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Nie ma że niedziela... Pojeżdżone singlem, teraz czas zająć się Niner'em. Rozebrany do surowej stali, wyczyszczony i nasmarowany. Kiedy jak nie przy takiej akcji, szansa na zmiany: korba Force 22 dostaje 1 blat banless oval 42T przerzutki Forece 22 przód i tył zastąpione Sram Rival ze sprzęgłem kiere Cannona zastępuje Specialized Hover z owijkami PRO opony Gravelking SK 50tki zastępują Tufo Speedero 40stki nowe linki, pancerze, łańcuch Apexa, klocki hamulcowe prawdopodobnie wymiana tarcz 160/140 na 160/160 pływające lub docelowo XT ICE, jutro dojedzie adapter na tył Pozdrover3 punkty
-
2 punkty
-
Servuss, kawa na ławę - pomocna w niedzielny poranek Co szanowne grono powie na mityng lipcowy w niewymagającym terenie? @MikeSkywalker, @3143k4r2 i mła poczęliśmy kombinować spęd singlów na rozgrzewkę przed poważną Imprezą z fajerwerkami, przytupem, czirliderkami, sponsorami i telewizyją w A.D. 2023, jeśli atomy wcześniej nie rozszczepią wniwecz... Miejsce: Zalew Sulejowski i okolice. Jesteśmy w trakcie rozmów z lokalnymi hotelami spa, apartamentami i penthałsami zatem dokładne miejsce logowania do śpiwora zostanie niebawem podane. Jest jednak jedna ważna kwestia determinująca poprzednika: termin. Wstępnie w rozmowach zakulisowych wybraliśmy drugi, trzeci lub czwarty łikend lipcowy. Dajcie znać kiedy możecie sobie pozwolić na wagary od zajęć dnia codziennego i udać się w miejsce gdzie będzie, ekhm, więcej pedałów niż biegów. Wystyka liczba 2, 3 lub 4 w komencie. Wszelkie klątwy i bluzgi cedzone przez sito poprawności forumowej na czym świat stoi również dozwolone. Oby do zobaczyska w jak najliczniejszym (wino)gronie!2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Mija rok od posklejania tego wynalazku. W głowie coraz mocniej świta myśl o ubiegowieniu 1x9/10. Jeżdżę nim zdecydowanie więcej niż zakładałem i jest to mój najbardziej udany ulep ze wszystkich w karierze. Chyba ten frameset robo taką robotę . Ps. Miał ktoś do czynienia z manetkami bar-end mocowaniami na dole baranka? Nie zawadza się o to to ustrojstwo kolanem przy skręcaniu?1 punkt
-
Przez Piłę taniej bo wolniej aż do Torunia, i bez dziwnej aplikacji w telefonie na bramki na trasie A2. Rozumiem, że autem też singlowo cała trasa na 3 biegu 😜 Epickie może być jechanie na zlot albo ze zlot, przez tydzień z Drawna np. con tobołkiem del spanio! Rowerspakowo.1 punkt
-
Ja zgłaszam dyspozycyjność na 2/3/4, bo tylko pierwszy łikent w lipcu mam pracująco/wypoczynkowy.1 punkt
-
Jak to nie wiesz... Musza być lekkie jak piórko, technicznie to musi być top of the top bo przecież kolega się ściga..., muszą wizualnie idealnie pasować do Scotta i do tego muszą być tanie jak barszcz 🤣1 punkt
-
Współczesnym nastawionym na turystykę - generację wyżej od Etreksów - urządzeniem jest Garmin Edge Explore. Nie ma żadnych funkcji treningowych, a tylko "trasowo-mapowe" i obsługę zewnętrznych aplikacji, jak we wszystkich nowoczesnych garminach. Niektóre z apek są doskonałe i bardzo praktyczne w użyciu, chociażby Komoot czy Minutecast (bardzo lubię!) od Accuweather. I byłaby to nawigacja idealna, gdyby nie problemy z trybem oszczędzania energii. Wyłącza ekran by nie marnować baterii i... niestety zdarza mu się już ekranu nie włączać. Urządzenie działa, "pika" w odpowiedzi na ciśnięcie przycisków, ale ekran pozostaje martwy. Co ciekawe, nadal działa sumowanie wartości podróży, ale już nie działa zapamiętywanie śladu. I efekt bywa np. taki: Użytkownicy Explore'a już chyba drugi rok skarżą się na problem, a Garmin nie potrafi, lub nie chce, tego naprawić. To naturalnie jest niestety tylko pobożnym życzeniem, nie ma takiego urządzenia na kuli ziemskiej I jeszcze słówko o Edge'u Explore na Garniaku: http://www.garniak.pl/viewtopic.php?t=17923 Szy.1 punkt
-
W Trójmieście i okolicach są 3 autoryzowane serwisy Foxa: https://gregorio.pl/autoryzowane-serwisy/1 punkt
-
Miałem 35, uważam że jest to strasznie wolne urządzenie. Szybkość nawigacji powodowała że czułem się jakbym cofnął się w czasie. Dodam że nie mam porównania z innymi modelami.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
U mnie zlozenie takiej maszyny podyktowane bylo znudzeniem/znuzeniem ciaglymi nowinkami z rowerowego swiatka - chcialem zbudowac rower ktory bedzie w zalozeniu bardziej wytrzymaly, mniej awaryjny, "lzejszy"... Dodatkowo obrzydly mi nowe standardy, np.: stery - ile jest mozliwych kombinacji na rynku? "Na szybko" wyszlo mi dziesiec, suport - ok. osmiu bez zbytniego wysilania sie... Inna sprawa to wspomniane juz wczesniej niezapomniane wrazenia jak gosciu na "mega-wypasie" orientuje sie ze przez ostatnie kilometry dorownywales mu tempa...na rowerze bez amora, przerzutek i w dodatku z "ciezka" stalowa rama Bezcenne doswiadczenie! Na koniec dla okraszenia tematu przykladowymi bajkami moje dwa cuda: Genesis Fortitude Adventure, 20.5 Genesis iO SS 20.5" POZDRo-:ver1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00