Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      22

    • Liczba zawartości

      4 520


  2. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      2 318


  3. Cross90

    Cross90

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      654


  4. Pantadeusz57

    Pantadeusz57

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      191


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 27.04.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. 9 punktów
  2. 9 punktów
  3. Bo szare miraże: Ptaki z Ptasiego Raju wywiało, to chociaż statki upolowałem przy pomocy supertele (a może już hiper, skoro odpowiednik ogniskowej 2000mm?). A nawet dwa
    8 punktów
  4. 8 punktów
  5. 6 km od domu, a trafiłem tu pierwszy raz.
    7 punktów
  6. 7 punktów
  7. 5 punktów
  8. 3 punkty
  9. Bo nie samą jazdą człowiek żyje.
    3 punkty
  10. 2 punkty
  11. Sobek Ty się kolego uspokój, może jakieś ziółka, chmielu zaparz czy coś, bo przez przypadek wyszedł Ci ładny i zgrabny rower!
    2 punkty
  12. Wy tam chłopcy uważajcie, bo od wiary w ceramizery do wiary w płaską ziemię niedaleka droga.
    2 punkty
  13. https://www.instagram.com/anguswhitby/ Nawet po czassie założył mu te same opony co ja wybrałem do swój ego
    2 punkty
  14. oldshovel Instagram Oldshovel chyba czyta ten wątek bo szykuję się do budowy na tej samej ramie Marina 😁
    2 punkty
  15. 2 punkty
  16. Raz źle uciąłem pancerz i zbrakło, doszło, poszło kawałek żółtego, trochę lokowania multitool'a. Pozdrow'er
    1 punkt
  17. https://www.instagram.com/reel/Cb1BCQUAplz/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
    1 punkt
  18. Po długim szukaniu i tygodniach czekania na dostawę przyszła z Chin dźwigienka sprzęgła do przerzutki 7100 (ta sama co do 8100 i 9100). Dziś montaż. Poprzednia w nieustalonych okolicznościach się złamała. 47.90PLN za taki wihajster. Ale Google i dokumentacja Shimano czynią cuda.
    1 punkt
  19. Rzeczywiście, znakomicie dopełnia wygląd całości.
    1 punkt
  20. Dla niektórych jest. Przetestuj jeszcze mostek ustawiony na negatyw. Nie będziesz musiał się aż tak giąć nad kierownicą, jak ci przód podrywa.
    1 punkt
  21. Ja w gumach 2,4 na obręczach 30mm mam 1,9bar, ważę 100kg.
    1 punkt
  22. igs620 na przykład, zielonyF16 kiedyś robił porównanie nawet na Youtubie z jakimś Garminem. Z tego co pamiętam główna różnica to właśnie brak tych rozbudowanych funkcji treningowych w igs, kosztuje ok. 600 zł. Nie wiem czy istnieje coś tańszego z mapami.
    1 punkt
  23. Na garmina czy na telefon? Generalnie, z jakichś tanich patentów. Ja bardzo lubię wskazania jakie mma na garminie, ale tego całego zachwytu garminem totalnie nie czaję. Kupiłem, bo była promka -50% w amazonie, ale 90% wartośći jakie na nim mam miałbym też na liczniku za 300zł typu jakieś Magene. Nawigacja na Garminie to dla mnie jakieś nieporozumienie, ekran ma toto 10x mniejszy niż telefon, który przecież i tak zawsze mam przy sobie.
    1 punkt
  24. Przy moich 78-80 kg regularnie poruszam się na ciśnieniu 1.6 bara, opona 2.25, obręcz 27 mm wewnątrz. Oczywiście mowa o zamleczonych oponach.
    1 punkt
  25. Nie potrzebujesz urządzenia ze stabilnym systemem, świetnie realizowaną gwarancją i wsparciem producenta? Jeśli to nie sprawi, że będziesz głodował to sobie kup i sam się przekonaj, że licznik z navi stanie się okolorowerowym wydatkiem, z którego będziesz najbardziej zadowolony. A jeśli nawet (w co nie wierzę) coś ci się nie spodoba to utrata wartości jest minimalna
    1 punkt
  26. 1 punkt
  27. 25% to już całkiem stromy podjazd. Najważniejsze to mieć zapięte docelowe przełożenie na dole. Nie szarpać się z napędem tylko płynnie kręcić (może brakować przełożenia). Przód dociążyć i mieć odpowoednie ciśnienie z tyłu żeby koło nie zrywało przyczepności. Jeśli to w miarę krótki podjazd to można się próbować najpier wbić najwużej jak się da siłą rozpędu i kręcić dopiero jak bedzie to wykonalne (kadencja) na zapiętym uprzednio docelowym przełożeniu. Redukcja na takim wzniesieniu może skończyć się powrotem do domu z buta.
    1 punkt
  28. Nie jestem pewny, jak nie zapomnę to dzisiaj sprawdzę, ale Locus chyba to ma.
    1 punkt
  29. Ja tam zakupiłem brytona 450 z mapami open street maps. Chce to jadę po śladzie pokazuje także drogę nie tylko kreskę co jest zdecydowanie lepsze. Nie chcę to jadę na samych parametrach i też jest ok. A tak to używam aplikacji OsmAnd. Lepszej nawigacji która do włączenia potrzebuje tylko lokalizacji nie widzę.
    1 punkt
  30. Garmin ma rozmiar naparstka i nie wyobrażam sobie żeby używać go jako nawigacji... U mnie garmin siedzi na kierownicy ale służy tylko do pokazywania parametrów (kadencja, nachylenie terenu, tętno itd). A mapa jako mapa leci na Stravie, na telefonie zamocowanym obok. Jak zrobić, żeby mieć i parametry i mapę na jednym ekranie w telefonie nie rozgryzłem (instrukcja jak to zrobić w Locusie jakoś u mnie nie zadziałała), ale z dwoma urządzeniami jest nawet sensowniej, poza bajzlem na kokpicie - duża wyraźna mapa i wiem gdzie jestem i dokąd jadę. A wszystkie parametry które mnie interesują na małym garminie obok.
    1 punkt
  31. Żeby mieć przy sobie wszystko co niezbędne. 😉
    1 punkt
  32. Mnie kupno gravela jasno pokazało że tego gravela nie potrzebuje Potrzebuję natomiast szosy endurance, więc pozbyłem się gravela i kupiłem domankę, w której mam opony 32c (tu już pewnie co niektórzy szosowcy zgrzytają zębami, nie dość że ciężkie i nie sztywne domane, to jeszcze na kapciu 32c) i jestem w stanie bez problemu przejechać 100% tras które mam w okolicy i nie tylko. A na inne okazję to mam trailówkę
    1 punkt
  33. Ja żadnych zastrzeżeń nie mam do Crosso - choć kupowałem swoje worki jak na rynku było Crosso i długo długo nic. Ale jednostronne rolowane. Bardzo podoba mi się z kolei to że mają okrągłe "dno" - wygodnie się je pakuje i sporo można wcisnąć.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...