Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 27.04.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Sobek Ty się kolego uspokój, może jakieś ziółka, chmielu zaparz czy coś, bo przez przypadek wyszedł Ci ładny i zgrabny rower!2 punkty
-
Wy tam chłopcy uważajcie, bo od wiary w ceramizery do wiary w płaską ziemię niedaleka droga.2 punkty
-
2 punkty
-
oldshovel Instagram Oldshovel chyba czyta ten wątek bo szykuję się do budowy na tej samej ramie Marina 😁2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
https://www.instagram.com/reel/Cb1BCQUAplz/?igshid=YmMyMTA2M2Y=1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Dla niektórych jest. Przetestuj jeszcze mostek ustawiony na negatyw. Nie będziesz musiał się aż tak giąć nad kierownicą, jak ci przód podrywa.1 punkt
-
Ja w gumach 2,4 na obręczach 30mm mam 1,9bar, ważę 100kg.1 punkt
-
igs620 na przykład, zielonyF16 kiedyś robił porównanie nawet na Youtubie z jakimś Garminem. Z tego co pamiętam główna różnica to właśnie brak tych rozbudowanych funkcji treningowych w igs, kosztuje ok. 600 zł. Nie wiem czy istnieje coś tańszego z mapami.1 punkt
-
Na garmina czy na telefon? Generalnie, z jakichś tanich patentów. Ja bardzo lubię wskazania jakie mma na garminie, ale tego całego zachwytu garminem totalnie nie czaję. Kupiłem, bo była promka -50% w amazonie, ale 90% wartośći jakie na nim mam miałbym też na liczniku za 300zł typu jakieś Magene. Nawigacja na Garminie to dla mnie jakieś nieporozumienie, ekran ma toto 10x mniejszy niż telefon, który przecież i tak zawsze mam przy sobie.1 punkt
-
Przy moich 78-80 kg regularnie poruszam się na ciśnieniu 1.6 bara, opona 2.25, obręcz 27 mm wewnątrz. Oczywiście mowa o zamleczonych oponach.1 punkt
-
Nie potrzebujesz urządzenia ze stabilnym systemem, świetnie realizowaną gwarancją i wsparciem producenta? Jeśli to nie sprawi, że będziesz głodował to sobie kup i sam się przekonaj, że licznik z navi stanie się okolorowerowym wydatkiem, z którego będziesz najbardziej zadowolony. A jeśli nawet (w co nie wierzę) coś ci się nie spodoba to utrata wartości jest minimalna1 punkt
-
1 punkt
-
25% to już całkiem stromy podjazd. Najważniejsze to mieć zapięte docelowe przełożenie na dole. Nie szarpać się z napędem tylko płynnie kręcić (może brakować przełożenia). Przód dociążyć i mieć odpowoednie ciśnienie z tyłu żeby koło nie zrywało przyczepności. Jeśli to w miarę krótki podjazd to można się próbować najpier wbić najwużej jak się da siłą rozpędu i kręcić dopiero jak bedzie to wykonalne (kadencja) na zapiętym uprzednio docelowym przełożeniu. Redukcja na takim wzniesieniu może skończyć się powrotem do domu z buta.1 punkt
-
Nie jestem pewny, jak nie zapomnę to dzisiaj sprawdzę, ale Locus chyba to ma.1 punkt
-
Ja tam zakupiłem brytona 450 z mapami open street maps. Chce to jadę po śladzie pokazuje także drogę nie tylko kreskę co jest zdecydowanie lepsze. Nie chcę to jadę na samych parametrach i też jest ok. A tak to używam aplikacji OsmAnd. Lepszej nawigacji która do włączenia potrzebuje tylko lokalizacji nie widzę.1 punkt
-
Garmin ma rozmiar naparstka i nie wyobrażam sobie żeby używać go jako nawigacji... U mnie garmin siedzi na kierownicy ale służy tylko do pokazywania parametrów (kadencja, nachylenie terenu, tętno itd). A mapa jako mapa leci na Stravie, na telefonie zamocowanym obok. Jak zrobić, żeby mieć i parametry i mapę na jednym ekranie w telefonie nie rozgryzłem (instrukcja jak to zrobić w Locusie jakoś u mnie nie zadziałała), ale z dwoma urządzeniami jest nawet sensowniej, poza bajzlem na kokpicie - duża wyraźna mapa i wiem gdzie jestem i dokąd jadę. A wszystkie parametry które mnie interesują na małym garminie obok.1 punkt
-
1 punkt
-
Mnie kupno gravela jasno pokazało że tego gravela nie potrzebuje Potrzebuję natomiast szosy endurance, więc pozbyłem się gravela i kupiłem domankę, w której mam opony 32c (tu już pewnie co niektórzy szosowcy zgrzytają zębami, nie dość że ciężkie i nie sztywne domane, to jeszcze na kapciu 32c) i jestem w stanie bez problemu przejechać 100% tras które mam w okolicy i nie tylko. A na inne okazję to mam trailówkę1 punkt
-
1 punkt
-
Ja żadnych zastrzeżeń nie mam do Crosso - choć kupowałem swoje worki jak na rynku było Crosso i długo długo nic. Ale jednostronne rolowane. Bardzo podoba mi się z kolei to że mają okrągłe "dno" - wygodnie się je pakuje i sporo można wcisnąć.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00