Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10.04.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
10 punktów
-
7 punktów
-
Bo wrzucę raz jeszcze, bo coś forum czkawki dostało i co nieco się skasowało.7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
4 punkty
-
Niedługo na górala będą mówić, że to gravel z prostą kierownicą.4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Bo ja chcę już, żeby się zrobiło zielono, żeby było więcej słońca i było ciepło! Bo z centrum kraju, bo czas planować jakiś wyjazd z rowerem.3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
budżet srudżet. wkurzyliście mnie. Nie zawsze chodzi o forsę. Facet zadał normalne pytanie, nikt z odpowiadających nie przyjrzał się problemowi, nie zastanowił się jak rozwiązać go technicznie, tylko, jak te handełesy, radzicie ićseQp. Ale nawet jeśli chodzi o forsę, gardzenie tym jest niskie, małe, podłe, a poza tym dowodzi tego, że nie potraficie, że to was technicznie przerasta, że powinniście zamilknąć i nie odpowiadać wcale, bo piszecie nie na zadany temat. Idżcie se na te postrony, gdzie omawiane są zady i walety produktów szymano i osram. Do założyciela wątku: niestety podejrzewam, że pytasz o naprawienie zerwanego gwintu w szajsmetalu. To niełatwe, dlatego nikt z tych upiornych mądrali nie odpisał. Ale nawet jeśli zerwane są gwinty stalowe, poniższe możliwości zadzialają. Jeśli chcesz się zabawić, widzę to tak: Tanio i szybko. Istnieją kleje (najczęściej epoksydowe) do gwintów, do metalu, da się tym połączyć aluminium i stal. Te kleje nie są szczególnie tanie, ale potrzeba bardzo niewiele i one działają, o ile rzetelnie wykonasz instrukcję obsługi, tj, porządnie odtłuścisz obie powierzchnie, jeśli dasz prawidłowy prajmer, jeśli dasz właściwą temperaturę wiązania. jest z tym trochę pracy i to będzie połączenie "na zawsze", niedemontowalne. Robiłem to, ale akurat nie z wolnobiegiem, tylko z modelarskim silnikiem lotniczym. (Ale w ten wątek wszedłem, bo mam taki zerwany gwint aluminowy, akurat w piaście rowerowej właśnie i jeśli kiedyś znajdę czas, prawdopodobnie zastosuję mój "płynny metal" od DenBraven. Jeśli to zrobię i nie zapomnę, napiszę ile wytrzymała tak zrobiona piasta.) Można i porządnie oraz demontowanie, ale potrzebna jest dobra tokarka, najlepiej cyfrowa. Jak ją już masz to jest... za darmo. Zerwany gwint trzeba przetoczyć, głęboko, a dodatkowo z dobrej twardej stali nierdzewnej trzeba wytoczyć adapter, który z jednej strony będzie miał gwint do wolnobiegu, a z drugiej ten drugi, nowy, wytoczony w piaście. Istnieją nawet tak sprytne tokarki, że nie trzeba wymontowywać piasty ze szprych do jej przetoczenia, ale nie wiem, czy taką znajdziesz. Właśnie tak naprawia się zerwane pedały aluminowe, przy czym w ich wypadku wkładka adaptacyjna jest komercyjnie dostępna, a dawniej były w każdym dobrym sklepie i warsztacie rowerowym, a dziś trzeba chyba walczyć w internecie, ale dać się da, nawet w obecnie odmóżdżonej cywilizacji handełesów ićseQp. Jeśli jesteś z 3miasta, zapraszam żebyś obejrzał jak to wygląda już zrobione i od dawna używane. A do tych co pytają o zdjęcia "dowodowe": wypchajcie się ićseQpy. Wyguglajcie se.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Prawie 30 km w tych wietrznych warunkach - w takim g...e jeszcze nie jechałem. Przy MTP to wiatr o mało mi roweru nie porwał, gdy czekałem na zielone światło, by przeprowadzić rower na pasach. Fotka z dzisiaj, a na niej widok na dawną ewangelicką kaplicę cmentarną i Park Manitiusa, czyli właśnie dawny cmentarz ewangelicki (!).1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00