Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      1 957


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      10 643


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      4 598


  4. Pantadeusz57

    Pantadeusz57

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      191


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.03.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. 14 punktów
  2. Bo czekam aż się zazieleni, a tymczasem jest jak jest.
    13 punktów
  3. 10 punktów
  4. Bo na dobrą kawę gdzieś po drodze zawsze znajdzie się czas.
    7 punktów
  5. 6 punktów
  6. 5 punktów
  7. Bo sorry, że teraz odpisuje, miałem wakacje, podobno źle się zachowuje czy coś takiego, nie wiem o co chodzi ? Rama jest idealna pod bandy i nie tylko, wspaniała agresywna geometria. Janek Kiliński to super gość taką ramę i taką geometrię mógł stworzyć tylko świr rowerowy, całkowicie odmóżdżona geometria. Dzisiaj testowałem w pełni zawieszone Enduro, jeden analog, drugi z baterią. Bardzo fajne rowery w pełni karbonowe, z wyglądu też bardzo ładne, ale pod względem geometrii nie mój klimat. Po przesiadce z Horneta na w pełni zawieszone Enduro, czułem, że to nie to, ugrzeczniona geometria, za bardzo spokojny rower. Kiedyś w łapach miałem Super Enduro, w tamtym przypadku już mogłem powiedzieć że to już jest geometria Horneta, to znaczy taki klimat. Janek Kiliński ŚWIR ELVIS przedstawił nowy katalog, a w katalogu jeszcze bardziej agresywna rama ... Dartmoor Hornet Pro Co do myk myka, chyba też do mnie ?, nie mam, kiedyś pisałem, że szukam taką z offsetem i tylko bezprzewodową, nie chce na kablu. Bo z drogi z kamyków w las ... " rama ( rozmiar S ) jest idealna pod mój wzrost " ( 168 cm ) Nowa Rama Dartmoor Hornet Pro ( rozmiar M ) jest troszku dłuższa, ale tym się nie martwię, od tego są części rowerowe. Najlepszy rower to taki, kiedy sam sobie złożysz pod swój klimat ...
    5 punktów
  8. Bo kukurydza jeszcze nie urosła (i cokolwiek jeszcze widać na horyzoncie )
    5 punktów
  9. Bo creme da la creme dla treka....polna szutrówka.
    5 punktów
  10. Bo, najpopularniejsza plaża wśród bydgoskich morsów, odtajała😀
    4 punkty
  11. ..bo to mój cel na ten rok... już w czerwcu...
    4 punkty
  12. 3 punkty
  13. Ani razu ;). Tam aż tak wąsko nie jest, żeby się nie utrzymać na lądzie. Ale nie wszystkie odcinki dało się przejechać i trzeba było się przeprawiać skarpą, jak na załączonym obrazku:
    2 punkty
  14. Bo na szlaku @sznib ile razy wjechaliście do rzeki?
    2 punkty
  15. Bo spotkałem gravela w jego naturalnym środowisku...
    2 punkty
  16. 2 punkty
  17. 2 punkty
  18. hmmm kupiłem sobie kask... (nie wiem po jasnego grzyba ) W Biker House chyba zaczynają się w związku z tym obawiać, że piekło zamarza. Teraz muszę sobie wygodną nerkę kupić, żeby mieć go gdzie wozić 🤪 I oddałem gravela do serwisu, bo się mu należy. Wprawdzie w tym roku nie jeździł i ogólnie masakryczny przestój mam w jeździe, ale napęd po 16k km zdecydowanie ma dość więc żeby się przyjemniej wracało do rutyny to porządny serwis z wymianą całości i oczywiście łożysk, bo po trzech zimach ciężko chodzą. W niedawno udało się też zrobić serwis Hawk Hilla, który już wył o zaopiekowanie. Tez łożyska, suport, amory i smarowanie całości. No i wymiana hamulców na Magury mt5. Trzeba przyznać ze przyjemnie hamują mimo ze tarcze stare zostawiłem do dojechania. Ale hamowanie jest na zupełnie innym poziomie. Wprawdzie nie bardzo była okazja, żeby je przetestować w prawdziwych górach, ale i tak czuć kolosalną różnicę. Już czuję, że niektóre zjazdy przestaną istnieć dzięki tej zmianie. Wymiana topornej kotwicy na hamulec ma sens. Jak widać poziom dramatu był spory po trzech zimach bez serwisu i jeździe w każdych warunkach. Ale wszystko się udało ponaprawiać i jeździ jak nowy A i ze zmian to skróciłem kierownice. Rower stał się zwrotniejszy. Minimalnie bardziej nerwowy, ale przynajmniej między drzewami się da wykręcać.
    1 punkt
  19. Jeżeli ta Twoja wypowiedź jest przemyślana, stanowcza i serio to.... Aspre tak średnio do tego pasuje. Co do samego rozmiaru to rozmiar M będzie daleko od tego Twojego pierwotnego założenia. Człowiek o Twoich proporcjach ciała się na nim "mieści", ale jeden idealnie bo lubi "leżeć" inny się popłacze bo lubi "siedzieć" - czyli preferencje. Sam rozmiar M przy 182cm i proporcjonalnym przekroku - dla mnie jak najbardziej ok - pod warunkiem że należysz do pierwszej kategorii. no "ciut" Triban przy rurze 548 ma główkę 155, s - 569, s/r 1,50 Aspre przy rurze 550 ma główkę 150, s - 553, s/r 1,43
    1 punkt
  20. Tu masz katalogi https://issuu.com/rometbikes/docs/romet_rowery_2022_eng_-_pages https://issuu.com/rometbikes/docs/romet_rowery_2021_pl_web_pages
    1 punkt
  21. Reba A7-A8 o skoku 80-100mm ma uszczelki kurzowe bez flanszy (nie ważne czy boost czy nie-boost). Reba A7-A8 o skoku 120/130-150mm ale tylko boost też mają bez flanszy. Nie-boost A7-A8 o skoku 120/130-150mm ma uszczelki z flanszą. Zamiennie nie pasują. I to o ile pamiętam jedyna różnica z pkt widzenia service-kitów. Ile ten amortyzator przejeździł? Konieczny pełny serwis 200h?
    1 punkt
  22. Mnie udało się je sprzedać choć jak pamiętam straciłem na tym 350zł.
    1 punkt
  23. Mam i jedne i drugie spodenki a w zasadzie miałem ponieważ Bibsy Assos'a okazały się zdecydowanie nie dla mnie. Od pierwszej jazdy czułem się w nich bardzo nie komfortowo. Po ocierane pachwiny szczególnie z lewej strony oczywiście trzeba wziać pod uwagę że ze spodenkami jest podobnie jak z siodełkiem wiele zależy od indywidualnej budowy. Niemniej jednak poduszka była zbyt gruba zbyt duża, niestety nie wypróbowałem ich wczesniej tylko wybrałem się od razu na dłuższą przejazdzkę +100km skończyło się tak jak opisałem powyżej. Jazda w tych spodenkach w moim przypadku to koszmar i o ile koszulki Assos bardzo sobię cenię to spodenk unikam jak ognia. Bibsy Eroe używam i nie mam problemów z otarciami. Dla mnie jedyna ich wada to zbyt słaba wentylacja i jak jest bardzo ciepło to przy dłuższych trasach jest w nich zwyczajnie gorąco. Oczywiście pamiętaj że to indywidualne odczucia.
    1 punkt
  24. 1 punkt
  25. ...bo to mój cel na ten rok... już w czerwcu...
    1 punkt
  26. Bo podobne zdjęcie co wcześniej, tylko troszku inne. Pomalutku wraca wiosna, a potem z miliard stopni na plusie w wakacje ...
    1 punkt
  27. Bo na singlu błotko, na błotku ślady opon, a na śladach opon ślady...?
    1 punkt
  28. ..... bo Hel ma nadal wiele tajemnic...
    1 punkt
  29. Fajnym ale drogim bajerem jest MRP Ramp Control, daje on możliwość w trakcie jazdy nawet zmiany progresji amora ale taka zabawka to 650-700 złotych.
    1 punkt
  30. @@Drakmor, Waga Maestro w rzeczywistości nie ma wiele wspólnego z 13,6 podawanym w opisie. Takie jest przynajmniej moje subiektywne odczucie jeśli chodzi o rozmiar 19". Na moje oko bliżej mu 14.5-15 kg. Niestety nie mam wagi bagażowej żeby to potwierdzić. Ktoś jednak rozbierał na części pierwsze Lazaro Integrala V3 i po zważeniu wszystkiego wyszło mu właśnie ~14.5 kg. Poza tym jak już wyżej wspomniano często waga katalogowa podawana jest dla najmniejszego rozmiaru i w dodatku bez pedałów a te też czasami mogą swoje ważyć. Jeśli chodzi o Twoją wagę to nie ma ona nic do rzeczy. Ważniejszym czynnikiem - jeśli patrzeć poprzez pryzmat poruszonej przez Ciebie kwestii - jest Twój wzrost. Ale o tym przekonać możesz się tylko wsiadając na rower i robiąc nim przejażdżkę ale nie w koło komina bo na tej podstawie też nie można jakichś sensowniejszych wniosków wysnuć. Jeśli chodzi o wypowiedź kolegi @@brazylijczyk, to nie ma sensu nawet tego komentować bo w całym wpisie bzdura goni bzdurę. A jeśli już kolega @@Rades, przywołuje jako przykład mój rower to pragnę nadmienić, że zdjęcia w profilu są już zdezaktualizowane i wygląd znowu dość mocno ewoluował Reasumując de gustibus non est disputandum. Jedynym sensownym wyznacznikiem jak wspominają koledzy jest porównanie osprzętu i relacji ww. do ceny. Jeśli chodzi o Evado 3.0 to ten rower na tym osprzęcie wyjściowo powinien kosztować mniej niż 1500 zł więc nawet cena po obniżce nie jest żadną okazją.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...