Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 20.03.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
15 punktów
-
11 punktów
-
Ani razu ;). Tam aż tak wąsko nie jest, żeby się nie utrzymać na lądzie. Ale nie wszystkie odcinki dało się przejechać i trzeba było się przeprawiać skarpą, jak na załączonym obrazku:11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
"Gravel jest sztucznym tworem wykreowanym w marketingowym laboratorium, naturalnym jest dla niego każde środowisko gdyż został stworzony do wszystkiego" Dr. Gravelstein 🙃4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
U mnie ostatnio wpadło kilka rzeczy. Łożyska do suportu Lampka Knog wersja 2000 lumenów. Dla porównania z lamką convoy. Wiedziałem że będzie duża ale i tak jestem zaskoczony wielkością. Korba zębatka łańcuch i suport Wszystko udało się już zmontować.2 punkty
-
2 punkty
-
Silnik Bosch Active Line ma maksymalny moment obrotowy 40 Nm, Active Line + 50. I to jest to co "czujesz" jako moc. Są to najsłabsze silniki przeznaczone do rowerów miejskich, najsilniejszy Bosch ma 85 Nm, a Browse czy Panasonic 90 i to jest ta różnica. Od odblokowania zależy do jakiej prędkości wspomaga, nie ma nic wspólnego z momentem obrotowym. Od pojemności baterii zależy zasięg - oczywiście na zablokowanym będziesz miał większy bo przy >25/h wspomaganie się wyłącza, a przy odblokowanym nie - dopiero przy 45/h, więc zużycie energii jest znacznie wyższe - w końcu wzrasta z kwadratem prędkości, więc dość znacznie. Nie da się zwiększyć momentu obrotowego silnika, ma jaki otrzymał fabrycznie. Jaki dokładnie silnik ma teściowa?1 punkt
-
Dziś kupiłem cannondale, model retro. Żona mnie zabije bo to już 31 punkt
-
1 punkt
-
Bo na singlu błotko, na błotku ślady opon, a na śladach opon ślady...?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo bym niedługo zapomniał jak wygląda rower. O tej porze roku jeszcze trzeba działać szybko. Przez opolskie nie jechałeś czasem? Płasko tak samo. Wygląda to jakbyśmy się na tej samej pipidówce minęli.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo dzisiaj na ścieżce rowerowej wystraszyłem dwa małolitrażowe futrzaki, jednego kota, nie wiem o co chodzi niektórym ludziom ? ... przecież normalnie jeżdżę rowerem. Po wygłupach po mieście, to znaczy normalnej jeździe po ścieżkach i po nie ścieżkach, kierunek wertepy, to znaczy las. Dzisiaj było super na dworze, zatem wyłączamy konsolę PlayStation 4 Pro, nowego Horizona ...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
I tu właśnie wychodzi typowo polski ból du** bo ktoś kupuje coś lepszego. Uważasz, że zużywające się w takich warunkach jazdy ślizgi (dwa komplety przez 6000km) nie są wystarczającym powodem do poszukiwania alternatywy? Kto Ci powiedział, że te 850pln musiałem uciułać? Może chcę jedynie dokonywać sensownych zakupów, a nowy SID za 850 właśnie takim jest. Za Epixona zapłaciłem więcej i mam go dość. Dziwisz się, że martwię się o ślizgi po takich doświadczeniach? Coś co miało być na lata, wymaga wysyłki do serwisu raz w roku, bo sam tego nie ogarnę. Wyobraź sobie, że są ludzie na tym świecie, którzy nie lubią stuków, puków i innych oznak odbiegających od normy. Nie czuję mankamentów? A te stuki i luz to co? Czy jak widzisz gościa w Porsche, Ferrari czy innej super furze, to też go wyśmiewasz, bo nie wykorzystuje możliwości swojego auta? Czy raczej zbierasz szczękę z ziemi? Właściwie to nie interesuje mnie co uważasz, bo czytając Twojego posta odnoszę wrażenie, że masz dosyć ograniczony światopogląd. Chyba zbyt dużo czasu spędzasz na siodełku, albo jest za twarde. Gdyby nie te niuanse, to dalej bym marnował epixona. Pytam bo wdepnąłem na minę i nie chce tego zrobić drugi raz. Stratą czasu jest pisanie takich komentarzy, bo nie ma w nich żadnych merytorycznych treści1 punkt
-
A potem czytam w internecie, żeby nie wchodzić na forumrowerowe.org bo to po prostu kolejna elektroda ze wszechwiedzącymi użytkownikami, mądralińskimi twierdzącymi, że rower za 3k to szrot, bez sztywnych osi to nie pojeździsz i oczywiście całą zgrają osób, które lepiej od Ciebie wiedzą jak powinieneś wydać pieniądze, na czym, gdzie i ile jeździć i że to co właśnie kupiłeś jest g...o warte. Masz rację, że amerykańskie fora (nawet sekcja komantarzy na pinkbike) to jakiś inny świat.1 punkt
-
dobra, wyczuwam sarkazm. Ludzie co z wami jest nie tak? Padają konkretne pytania o konkretne amortyzatory a Wy jak zwykle... nie potrzebujesz, nie wykorzystasz, jak chcesz szpanować to kup złote kashimy itp... Nie chcę szpanować, bo mnie to nie jara, chcę coś dobrego, co mi sprawi przyjemność zarówno z jazdy jak i z faktu posiadania. Kupiłem epixona, bo miał bardzo dobre opinie i dobrą relację cena/jakość. Życie go zweryfikowało i tyle w temacie. Potrzebowałem konkretnych argumentów za jednym bądź drugim. Nie pytałem czego potrzebuję. Macie problem z czytaniem ze zrozumieniem? Boli Was to, że ktoś kupi rebę/sida i będzie jeździł nim na wycieczki po okolicy? naprawdę nie czaję tego toku myślenia... Piszę na podobno największym rowerowym forum w Polsce. Czy aby tu zadać pytanie techniczne muszę być pro? Robić 3000km miesięcznie? Bo jeśli taki nie jestem to nie mam prawa zapytać i uzyskać merytorycznej odpowiedzi? Ogarnijcie się1 punkt
-
Dzięki za porady, z podanych linków wynika, że SID jest tańszy od reby To, że nie wykorzystam czegoś w 100%, ba nawet w 50, nie znaczy, że nie mogę tego mieć Zobacz ile i jakich aut jeździ po ulicach i czy wszyscy korzystają z ich możliwości? Nie rozumiem tej spiny. Mam wolną kasę i chcę ją wydać na rower, bo lubię ją wydawać na rower Gdyby mnie było stać na Ferrari albo Porsche to bym kupił i jeździł nim po przysłowiowe bułki do sklepu. Apropos waszych komentarzy, to tylko jeden jest sensowny, ten mówiący o tym by nie brać SOLO, pozostali niestety biją pianę Poza tym, chcę kupić coś dobrego, na lata, z częściami, rozbieralne i serwisowalne we własnym zakresie (bo lubię dłubać w rowerze).1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00