Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 27.01.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
15 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Dobra napisze coś z własnego doświadczenia. - Terra Trial oponka całkiem szybka na asfalcie i przyczepna ( dużo niższa kostka bieżnika po środku ). Dzięki daleko sięgającej kostce na boki daje dobrą przyczepność również na trawersach w terenie. Wady to dość mięka mieszanka a co za tym idzie dość szybkie zużycie i sporo drobnych nacięć ( chyba tylko G-one szybciej mi jadło) to dość wąska 40stka ( na obręczy 19 mm miały 39 mm). - Vittoria Terreno Dry - szybka i komfortowa na asfalcie. Nadspodziewanie przyczepna w terenie. Na tej samej obręczy co wyżej w rozmiarze 38c miała 41 mm. Dzięki dość płaskiemu profowi najlepiej radząca sobie w piachu oponka gravelowa jaką miałem. Wady to przedewszyskim słaba przyczepność gdy pojawia się błoto i przez pół roku udało mi się mocno rozciąć obie opony ( ale wiadomo to może być kwesta pecha). - Tufo Thundero - całkiem szybka na asfalcie i bardzo żywotna opona. Dająca rade w lekkim terenie o ile nie pojawi się za dużo głębokiego błota lub piachu ( szerokość u mnie 39,5 mm). Wady to przedewszystkim dość twarda mieszanka. O ile w terenie jest w stanie delikatnie się wgryzać o tyle na mokrym asfalcie przyczepność mogła by być lepsza ( na suchym nie ma problemu). Miałem jeszcze oponki jak wspomniany G-One, Veetire XCX, Tufo Swampero czy Speedero ale one raczej nie zaliczają się do w miarę uniwersalnych opon.2 punkty
-
Czemu każdy porównuje Nowego Sparka do Bolda. To zupełnie inne rowery, owszem łączy je to, że oba mają schowany damper i również fakt, że Bold należy do Scotta. Bold ma większy skok i obecnie inaczej umieszczony damper, nie w pionie, a w poziomie. Spark jest jednozawiasowcem (flex pivot), Bold ma łożyska w dolnej części widełek (chainstay).2 punkty
-
@undemalum dam Ci inną perspektywę. Dwa tygodnie temu kupiłem Ruut ST, też Mka. ST, czyli bazowo duużo wyżej niż AL, dostałem zresztą oryginalny rachunek na 10k zł. Pełny Rival 1x, stan napędu absolutnie idealny, opony Schwalbe G-One jak nowe. Sprzedający dorzucił jeszcze drugą kierownicę Specialized, owijkę Lizardskins, trzy zapasowe blaty, kasetę Sunrace 10-42, drugi suport, 2 nowe haki przerzutki i inne drobiazgi. Zapłaciłem 6600 zł i uważam, że i tak sporo 😅 Twoja wycena jest no, jakby to powiedzieć, zdecydowanie nieatrakcyjna. PS: w MTB mam suport Token i kurła po roku używania muszę wymienić łożyska.2 punkty
-
Mam Spark'a RC 900 Team 2019 i testowałem Spark'a Team Issue AXS 2022. To są dwa ZUPEŁNIE inne rowery. Gorszy/lepszy zależy. Jak ktoś wjeżdża wyciągiem i koncentruje się na zjeżdżaniu, to pewnie lepszy 😁 Podjeżdża gorzej, po płaskim gorzej. Jak dla mnie ten model to krok w niewłaściwa stronę, ale czy w dobie graveli auro, elektrycznych szos i temu podobnych wynalazków cos może dziwić ? 😁 Bo tak prawdę powiedziawszy BOLD nie projektował tego roweru jako XC/XCM. To w założeniu zawsze było trail/enduro...2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Sprzedałem ostatnio swojego fulla za 3k i byłem zadowolony z ceny, bo nadchodziły większe inwestycje. Koleś z drugiego końca Polski jechał po nocach w niedzielę jak zwierze, bajki opowiadał przy kupnie. Po miesiącu rower wystawił na OLX za ponad 5k - rynkowa cena zadbanego roweru, ale nie tego 😎 A co mi zależy, zobaczcie sprzedawcę nadziei: https://www.olx.pl/d/oferta/rower-gt-sensor-2017-enduro-trail-27-5-idealny-stan-CID767-IDNnPWK.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=1 Jego ogłoszenie zawiera wierutne bzdury na temat serwisowania roweru - dokładnie na odwrót niż mu przekazałem. Części których nigdy nie otwierałem tutaj magicznie stały się serwisowane na picuś glancuś w każde walentynki. Specyfikacja przekłamana, przekłamany rocznik, jakieś ręczne wykonanie w USA i inne bajki, ukryte wady wizualne, a czy techniczne też? Nie wiem, ale się domyślam zwłaszcza pamiętając ostatnie awarie. Kasetę zmienił na XT pewnie usunięciem nakrętki Sunrace, a do piast kulkowych Alivio wbił maszynowe Deore Mam poważne podejrzenia, że największą inwestycją w rower było mydło "Biały Jeleń"....1 punkt
-
Najpierw sprawdź jaki masz model przedniej przerzutki i sprawdź jaką różnicę pomiędzy zębatkami da radę obsłużyć. Generalnie jeśli założysz "ciaśniejszą" niż masz to problemu na pewno nie będzie Zwróć też uwagę na długość suportu, ten który masz niekoniecznie będzie pasował do nowej korby - dedykowaną długość znajdziesz w manualu korby1 punkt
-
Najpierw dowiedz się kiedy będzie dostępny aspre 2 2022, ma inną geometrię i rozmiar L by ci idealnie przypasował A tak poza tym giant revolt (ML), cube nuroad (L). Fajny byłby też kellys soot 50, chyba jeszcze da się znaleźć1 punkt
-
Producent zaleca najpóźniej po roku zrobić duży serwis, gdybyś zrobił po 2-3 też powinno jeszcze być ok. ale po 8 latach zdecydowanie nadaje się do rozbiórki i wymiany płynów i uszczelnień. Te uszczelki od samego "stania" się starzeją. sam zestaw naprawczy to kilka stówek, byle jakim olejem też nie zalejesz foxa. Wymiana uszczelki to "pudrowanie pryszcza".1 punkt
-
@Cross90 w (nad) Alp d`Huez, na treningu do Mega Avalnache, już trochę wyjeżdżone było :-)1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Szukam Crossa do jazdy po mieście i okolicach. Waga 100, wzrost 193. na razie dumam nad kands STV 700 lub 900 albo storm cross areo 1.0 Chyba, że polecieć coś innego, jestem zielony w te klocki, a po godzinach buszowania na forum mam jeden wielki mętlik. Z góry dziękuję.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00