Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 23.12.2021 uwzględniając wszystkie działy
-
8 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Cztery autoportrety zakręconego rowerzysty w jednym zdjęciu. ps. Info dla JOKERA. To i moje poprzednie zdjęcie zrobione podczas tego samego wypadu rowerowego. Oba na "powietrzu". Ciekawie wyszły. Jak dobrze się przyjrzeć widać kaski rowerowe w pokrowcach WOWOW na obu zdjęciach. Na pierwszym BLONDI. Na drugim JA. No i mamy święta. Pozdrawiam.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Musisz się do edukować bo to są właśnie opony tubeless Tak do Aeroda oryginalnie były w takich rozmiarach i takie też Canyon zaleca także świadomie kupione różne rozmiary1 punkt
-
Tokeny służą do zmiany charakterystyki pracy amortyzatora a nie do tego byś go nie dobijał Trzeba przede wszystkim zrobić mu pełny serwis1 punkt
-
Polecam Mondeo MK4- służy mi jako wół roboczy z 2.0tdci w kombi, totalnie bezawaryjne, mało pali, idealne na eskach itp, duży, wygodny, świetnie się prowadzący, cały rower wchodzi na luzie i miejsce zostaje. Jak wyciągnę koła to rama z kierą i siodłem mieści się w bagażniku bez składania siedzeń co jest fajne kiedy jestem gdzieś w górach i auto stoi pod hotelem. Jestem w trakcie zmiany na mondeo mk5 lub insignię-wersja w kombii to już mega krowa. Co do BMW 3 touring...to cóż auto mniejsze, wiadomo- bmw nie ściemnia z hasłem "radość z jazdy" tyle tylko, że na jaki silnik byśnie spojrzał to robi się potencjalnie problem. Z benzyny najlepiej wychodzi starsza generacja n13 316i 136km lub 177km- to w zasadzie dwa takie same silniki. Potencjał tuningowy pod 200km, więcej tylko z chłodnicą oleju. Wiadomo problemy z Noxem itp. 2.0 benzyna tylko po 2017 roku, wcześniejsze miały poważne problemy, zdarza się że leci 3 lub 4 cylinder szczególnie po modach. Diesle 2.0 n47 i jego kontynuacje są oki, ale rozrząd z tyłu więc wymiana ok.3,5-5tysi. Tego diesla kupuje się po 2010 roku produkcji. O silniku 1,5 r3 136km nie pisze celowo, u mnie bmw coupe z r6 pod maską służy jako funcar weekendowy więc nie dojrzałem jeszcze mentalnie do silników r3 pod maską bmw- koledzy z forum bmw.klub miewają z nimi problemy. Nie wiem w jaką generację bmw 3 touring celujesz , ale seria e90 jest ciasna , nawalona elektroniką , problematyczna i w ogóle do bani (poza e92 335i i m3😀), e46 to już antyk (piękny antyk z fajnymi silnikami i atakująca korozją, zdarzały sie w mocniejszych wersjach problemy z wyrwanym tylnym mostem-wadliwe mocowanie sanek), f30 i f31 juz nowoczesne i przestronne ,ale z bolączkami ww.1 punkt
-
@chudzinkiwersja męska jest niestety bardzo toporna, kiepsko się zginają co jest wadą bo marnie się w nich trzyma kierownicę. Przymierzałem je dokładnie i ten model im nie wyszedł. Do tego dochodzi inne ocieplenie niż w wersji damskiej. Co do trwałości wersji damskiej - używałem je cały poprzedni sezon zimowy i kawałek tego - są jak nowe.1 punkt
-
@hulk14masz rację, internety mówią, że można wlewać bezpośrednio przez wentyl. Jak montowałem to się nie odważyłem i wlałem przez oponę. Mam taką strzykawkę do mleka, będę musiał przetestować. Ale w takim razie odpada jeden z potencjalnych minusów tego systemu :-) Będę sukcesywnie wymieniał wentyle w moich rowerach na ten system. A kupowałem tutaj: Reserve Fillmore Tubelessventil (Paar) - 50mm | BIKE241 punkt
-
Elegancko ta lampka siedzi na bagażniku. W tym samym miejscu wsadziłem lampkę Buscha na baterie, żeby nie ciągnąć kabla po ramie i wyszło topornie. Chyba pójdę w Twoje ślady. W Justpedal.nl Najpierw dostałem info, że druga partia przyjdzie dopiero wiosną i już opłaciłem innego dziwoląga, gdy niespodzianie przyszły Cornery. Mają jeszcze w Goldsprint, w Berlinie, w pełnej rozmiarówce.1 punkt
-
Daje radę. Praktykowałem takiego terenowe retrobieganie i nadal będę praktykował jak kolejne retro wskrzeszę. Widoczne na zdjęciu już na emeryturze, lata codziennych dojazdów i stania pod chmurką zrobiły swoje. Jedyne co to biegi - ich brak, który u mnie nastąpił w późniejszym okresie mocno ogranicza miejsca gdzie można dojechać. Kolców nie próbowałem, zwykłe opony MTB, klasyczna, dopasowana do roweru jodełka, i choć jest to inna przyjemność z jazdy niż 29+ to jednak całkiem fajna - jeździć po śniegu na zwrotnym małym kole 26. Hamulce wystarczają - na pewno jest ciszej, nie słychać tego zimowego piszczenia tarczówek. Jedynie co to klocki od piachu i wszelkiego śmiecia z drogi znikają w oczach. Z tym że bierz pod uwagę że takim rowerem musisz się przebić do warstwy zamarzniętej ziemi, albo jechać po mocno ubitym śniegu. Jednak wąska (z punktu widzenia np. 29x3.0) opona ma dużo mniejszą wyporność.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Polecam jak najbardziej Sharana posiadam go już 10 lat z tyłu pow wyjęciu jednego z trzech foteli wchodzi rower na stojąco co daje wolną przestrzeń bagażową i 4ry miejsca siedzące . W tm roku wypiołem tylne fotele włożyłem do środka tapczanik jednosobowy ,postawiłem obok rower i graty potrzebne na drogę i miałem kampera tydzień spędziłem w Augustowie .(:1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Rowery 26" ( ze zdjętymi kołami) woziłem w kufrze Ssangyongiem Kyronem, bo wchodziły w poprzek pionowo, więc zostawało masę miejsca na bagaż. Ale to auto dla ekscentryków. Jednak rowery 29" z kierownicą typu 780mm są już tak wielkie, że wkładanie (Kyrona już nie mam) jednej nawet sztuki jest kłopotliwe. By nie było trudno, to potrzebny van. Wspomnianego wyżej Galaxy wspominam bardzo dobrze - po wyjęciu części foteli rowery wchodziły jak do garażu - wnętrze było dostatecznie szerokie. Obecnie mam passata B8 - to jeden z większych kufrów w kombi, a wcale nie jest łatwo włożyć rower. Do kufra jeden dorosły 26" bez kół wkładałem - auto mimo, że szerokie, to kufer ma tylko metr szerokości. Dwa rowery to już jak się jedzie w dwie osoby - zostaje hak. Mój samochód marzeń to transporter lub coś w tym stylu. BMW3 - małe. Audi A6 - niby duże, ale kufer mniejszy niż w passacie. I jeszcze jedno - miniwany i Suvy wydają się duże, bo są wysokie, ale taki sharan z 2009 jest od mojego passata krótszy o 16cm i węższy o 2cm.1 punkt
-
Robiłem risercz jakiś czas temu gdy miało mi się wykluć drugie pacholę w odstępie roku. Miałem już bagażniczki na hak i inne bzdury i wiem, że to pomyłka - rower musi jeździć zamknięty w środku. A ponieważ niezardzewiały Town & Country kosztowałby 3 razy tyle, ja i tak robiłem wykończenie mieszkania więc chciałem wydać jak najmniej, dostanie kombivana z automatem to ciężka sprawa (i są głośne na trasie) ostatecznie padło na starego Espace IV. Niestety krótki bo w okolicy nie było żadnego trzymającego się kupy Granda na benzynę. Smutny wybór z rozsądku czyli 2.0T. Szczerze to strzał w dziesiątkę. Przy 5 siedzeniach w środku (czyli tak jak jest zawsze) wprawdzie wyjmuję przednie koło, ale oprócz roweru wchodzi jeszcze podwójny wózek bez składania i bagaże. Jakoś jak na obrazku niżej Bez wózka jeden fotel dwoma ruchami składam i przesuwam do przodu i nic nie wyjmuję. Wysoki bagażnik robi robotę, minivan albo kombivan to jest to. Żadne kombi nie ma startu jeżeli chcesz w środku wozić przedmioty. Wiem coś o tym, latam (z rowerami) służbowymi kombiakami często więc mam tego zdecydowanie dość. Są lepsze auta, ale ten był tani EDIT: Coś ciężko tu dodać zdjęcie.1 punkt
-
Ale mowa o wersji przedłużanej czy klasycznej? Jeździłem Berlingo i niestety, fotele składane za pierwszym rzędem siedzeń (w pionie) powodują że rower nie wchodzi w całości. A do mojej malutkiej Toyoty Yaris Verso wjeżdżał bez problemu, po złożeniu jednego fotela w podłogę. Aczkolwiek w nowszych generacjach mogli coś pozmieniać. Jeśli chodzi o wszelkie kombi - to raczej nie będzie problemu z położeniem roweru na płasko. Zdarzyło mi się nawet wyciągać do serwisu szosy przywiezione sedanem Alhambra, Sharan i Galaxy rządzą jeśli chodzi o pakowność i płaską podłogą po wyjęciu foteli, ale to już są te wspomniane "autokary" i w codziennym użytkowaniu utrudniają życie (czy parkowanie). Ja bym celował w jakiegoś kombivana właśnie, z możliwością wjechania rowerem w pionie. Przez lata korzystałem tak ze wspomnianej Toyotki i byłem bardzo zadowolony. Teraz wożę rowery na złożonych na płasko siedzeniach i samodzielne ich wkładanie nie jest tak wygodne.1 punkt
-
W kategorii ilość miejsca/cena chyba nic nie pobije tej paskudy: Dacia Lodgy. To taki Espace dla ubogich (albo rozsądnych). Teraz to chyba już zastępuje ją znacznie ładniejszy model Jogger (nie będzie też Logana MCV).1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00