Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10.12.2021 uwzględniając wszystkie działy
-
6 punktów
-
Zadzwoń do dt4you może poratują - dt ma różne ciekawe rzeczy w czeluściach swoich katalogów których nie oferują bezpośrednio. Od biedy zawsze.możesz wystrugać taki E-C ze 135x5 (rozwiercić wystarczy).3 punkty
-
Najlepiej odkręcić zacisk i usytuować tak żeby był poniżej klamki i bez żadnych węży i wygibasów. W zacisku blokada tłoczków. Klamkę ustawiasz poziomo. Montujesz leje i lejesz nieco szuwaksu. Trzeba trochę popracować klamką i już. W skrajnych przypadkach jeśli powietrze dostało się do zacisku to może nie wystarczyć ale zwykle działa.1 punkt
-
„Projekty” maja wartość edukacyjna. Można potem swój projekt samemu serwisować, a nawet stworzyć następnego „ulepa”. O wiele lepszego1 punkt
-
@cervandes nawet jakbyś opatentował sposób zakładania koła podczas jazdy to nie przekonasz mnie do powrotu do QR. 😉 Kup sobie os 10mm to zrozumiesz o czym mówię.1 punkt
-
Jak Wy zapinacie te koła, że 'zawsze trzeba regulować zacisk koła'? Mam 240tkę, mam QR 9mm, nigdy nie musiałem regulować zacisku 😮 Ale ja zapinam nie w powietrzu, tylko wkładam koło na miejsce, zapinam leciutko, stawiam rower na kołach, równo, pionowo... trącę ze dwa razy, żeby się endcapy ułożyły w hakach i dopiero zapinam.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo koło torów rower stał. Poza tym ładna pogoda, więc jechać trzeba było.1 punkt
-
Bo deszcz nie wszędzie smakuje tak samo Moja morda na fotce autorstwa mojego kolegi1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo u nas znów dupna pogoda i nieprzyjemny czas Bo dobrze mieć co wspominać1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jak Clavdivs użytkuję Xtrail Alloy. Podpisuję się pod opinią. Rama wykonana bardzo starannie, oceniam jej jakość wyżej niż inne aluminiowe, z którymi miałem do czynienia, od Giant'a, Meridy, Authora czy Superior'a. Ramę charakteryzują ładnie położony i trwały lakier, wygładzone spawy, zróżnicowane kształty rurek tj masywne i wypłaszczone w przednim trójkącie i cieniutkie / delikatne górne tylnego trójkąta (bez poprzeczki nad kołem), mi się to bardzo podoba. Spasowanie wszystkich elementów, montaż i sposób prowadzenia pancerzy wykonane bardzo dobrze. Też mam wersję na Sorze. Przejechał 2 sezony. Wymieniłem w nim tylko siodło, seryjne Fza (marka własna Ridley) mi nie podeszło. Do rurek (kierownica, sztyca, mostek) uwag nie mam. Sama kierownica dla mnie bardzo wygodna, bardzo mi pasuje w niej dolny chwyt. W Xtrail jest tradycyjna szosowa kierownica bez flary. To był rower pozycjonowany bardziej jako allroad. Aczkolwiek Xtrail względem Kanzo są bardzo bliskie geometrycznie tj identyczny stack i reach (porównuję S). W Xtrail wchodzą wg producenta opony z zakresu 700x45mm i 650x55mm. Moim zdaniem przy napędzie 1x wejdzie i 700x50mm i to z bezpiecznym zapasem. Rower oceniam jako bardzo sztywny. Odczułem różnicę w komforcie na minus względem starego roweru (też taki allroad na ramie aluminiowej od authora i widelcu Ridley'a 4za Zornyc). Tylko, że ten stary był też mało sztywny. Xtrail fajnie nabiera prędkości i jest precyzyjny w sterowaniu.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00