Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      1 956


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      10 584


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      4 568


  4. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      2 347


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10.12.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. To jest rzeka bobrów. Bobry są spoko. Nawet jak zrzucą do wody kładkę, a do następnej są 3 km. Szanuj bobra.
    6 punktów
  2. Zadzwoń do dt4you może poratują - dt ma różne ciekawe rzeczy w czeluściach swoich katalogów których nie oferują bezpośrednio. Od biedy zawsze.możesz wystrugać taki E-C ze 135x5 (rozwiercić wystarczy).
    3 punkty
  3. Najlepiej odkręcić zacisk i usytuować tak żeby był poniżej klamki i bez żadnych węży i wygibasów. W zacisku blokada tłoczków. Klamkę ustawiasz poziomo. Montujesz leje i lejesz nieco szuwaksu. Trzeba trochę popracować klamką i już. W skrajnych przypadkach jeśli powietrze dostało się do zacisku to może nie wystarczyć ale zwykle działa.
    1 punkt
  4. „Projekty” maja wartość edukacyjna. Można potem swój projekt samemu serwisować, a nawet stworzyć następnego „ulepa”. O wiele lepszego
    1 punkt
  5. @cervandes nawet jakbyś opatentował sposób zakładania koła podczas jazdy to nie przekonasz mnie do powrotu do QR. 😉 Kup sobie os 10mm to zrozumiesz o czym mówię.
    1 punkt
  6. Jak Wy zapinacie te koła, że 'zawsze trzeba regulować zacisk koła'? Mam 240tkę, mam QR 9mm, nigdy nie musiałem regulować zacisku 😮 Ale ja zapinam nie w powietrzu, tylko wkładam koło na miejsce, zapinam leciutko, stawiam rower na kołach, równo, pionowo... trącę ze dwa razy, żeby się endcapy ułożyły w hakach i dopiero zapinam.
    1 punkt
  7. Bo może jeszcze ubogo ale już po białym do pracy 😁
    1 punkt
  8. Rozumiem, że początek grudnia, ale dlaczego od razu zaspy? 😁
    1 punkt
  9. Bo u Was Zima U mnie tylko przez chwilę padało i znowu normalnie, bez puchu śniegowego ...
    1 punkt
  10. 1 punkt
  11. Bo domek w połowie jak z bajki! Konstancin, wyprawa po po Barzo 2.25
    1 punkt
  12. Bo koło torów rower stał. Poza tym ładna pogoda, więc jechać trzeba było.
    1 punkt
  13. Bo deszcz nie wszędzie smakuje tak samo Moja morda na fotce autorstwa mojego kolegi
    1 punkt
  14. 1 punkt
  15. Bo u nas znów dupna pogoda i nieprzyjemny czas Bo dobrze mieć co wspominać
    1 punkt
  16. Bo lekko mi się zabieliło na dzielni
    1 punkt
  17. Bo wolę jak drzewa mają liście...
    1 punkt
  18. Bo jest grudzień to musi być biało 😜
    1 punkt
  19. Bo o tak słonecznym dniu mogę teraz sobie jedynie pomarzyć .
    1 punkt
  20. Bo jeszcze wspomnienie z pogodniej wolności
    1 punkt
  21. Bo zima wisi w powietrzu. Pozostałości przedzamcza zamku Langendreer XVI/XVIIw.
    1 punkt
  22. Bo pod bunkrem... Bo dziś za oknem plucha...
    1 punkt
  23. Bo potrzebuje przestrzeni, tylko bez wiatru
    1 punkt
  24. Jak Clavdivs użytkuję Xtrail Alloy. Podpisuję się pod opinią. Rama wykonana bardzo starannie, oceniam jej jakość wyżej niż inne aluminiowe, z którymi miałem do czynienia, od Giant'a, Meridy, Authora czy Superior'a. Ramę charakteryzują ładnie położony i trwały lakier, wygładzone spawy, zróżnicowane kształty rurek tj masywne i wypłaszczone w przednim trójkącie i cieniutkie / delikatne górne tylnego trójkąta (bez poprzeczki nad kołem), mi się to bardzo podoba. Spasowanie wszystkich elementów, montaż i sposób prowadzenia pancerzy wykonane bardzo dobrze. Też mam wersję na Sorze. Przejechał 2 sezony. Wymieniłem w nim tylko siodło, seryjne Fza (marka własna Ridley) mi nie podeszło. Do rurek (kierownica, sztyca, mostek) uwag nie mam. Sama kierownica dla mnie bardzo wygodna, bardzo mi pasuje w niej dolny chwyt. W Xtrail jest tradycyjna szosowa kierownica bez flary. To był rower pozycjonowany bardziej jako allroad. Aczkolwiek Xtrail względem Kanzo są bardzo bliskie geometrycznie tj identyczny stack i reach (porównuję S). W Xtrail wchodzą wg producenta opony z zakresu 700x45mm i 650x55mm. Moim zdaniem przy napędzie 1x wejdzie i 700x50mm i to z bezpiecznym zapasem. Rower oceniam jako bardzo sztywny. Odczułem różnicę w komforcie na minus względem starego roweru (też taki allroad na ramie aluminiowej od authora i widelcu Ridley'a 4za Zornyc). Tylko, że ten stary był też mało sztywny. Xtrail fajnie nabiera prędkości i jest precyzyjny w sterowaniu.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...