Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 03.10.2021 w Odpowiedzi
-
16 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Jeszcze zdjęcie od strony napędu by się przydało, aby było widać co to za korba i przerzutki.No i jaka piasta z tyłu i ile zębatek. Handlarz pewnie by go rozebrał na części, wypolerował i sprzedawał po kawałku. Na pewno w cenie złomu to tego nie oddawaj. Coś fajnego można na tym zbudować, np. hybrydę z prostą kierownicą.1 punkt
-
wroblewski, tylko, że nowe kółka nie mają opisu ale działają. Rower skończony, prawie, bo zostało tylko bagażnik dokręcić ale czekam na adaptery. Reszta wyczyszczona, nasmarowana, co trzeba wymienione (linki, pancerze, wieszaki do hamulców, zębatka przód, kierownica, chwyty, niestety klamkomanetki - oryginały miały złamane klamki, opony z dętkami). Piastę udało się uszczelnić, sztycę poanodować, więc radość z nie wymieniania jest. Wszystko kręci się zaskakująco pięknie i chodzi bardzo bardzo cicho (głównie mam na myśli napęd, który spodziewałem się, że będzie głośny w tej wersji). Pełen uznania jestem dla przerzutki, która zmienia biegi wyjątkowo sprawnie. Kierownica też nie wiem czy finalna bo dojdzie jeszcze jedna z mniejszym gięciem ku kierowcy, chociaż ta siadła mi bardzo. Chodziło mi po głowie zostawienie oryginalnej ale jakoś do wizji nie pasowała jak zacząłem przymierzać. Na rowerze jeździ się bardzo wygodnie. Tak trochę dziadkowo ale chyba tak powinno być w przypadku roweru po piwo. Sam w sobie rower jest fajnie sztywny, a balonowate opony chyba robią robotę bo nierówności nie czuć. Na pewno nie będzie to ostatnia stalówka, którą się zająłem. Zdjęcia dodam później bo jakiś problem jest z zapodaj ale jakoś nie chcą one oddać tego jak rower wygląda w realu, mam wrażenie, że na zdjęciach ma inna geometrię, taka trochę koza chyba ruszyło1 punkt
-
Najważniejszy parametr: oddychalność. W przypadku roweru wydajność membran musi być bardzo duża. I do struggle to regulate my body temperature when riding, so I did find it pretty warm and sweaty. to info na temat leatt'a. So far – I’m really happy to have got my hands on the MT500. It’s kept me dry on the commute and the trails, I haven’t over-heated on long draggy climbs and it looks good in the pub. to o endurze. Dane na papierze to 23k leatta vs 60k endury. Opisy powyżej potwierdzają różnice.1 punkt
-
1 punkt
-
Bo to na pewno jedno z kilku najbardziej efektownych miejsc na rowerowych szlakach na polskim wybrzeżu: ... czyli drewniana kładka między Solnym Bagnem a wodami Bałtyku niedaleko Kołobrzegu. Można dotrzeć do niej Starym Kolejowym Szlakiem, o którym piszę na forum: Szy.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Skoro na tej stronie wątku kolejowe klimaty, to ja też wrzucę coś pod parą1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00