Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      27

    • Liczba zawartości

      1 956


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      24

    • Liczba zawartości

      4 568


  3. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      846


  4. bazzz

    bazzz

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      757


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.09.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Najlepszy model to ten, którego masz zawsze pod ręką.
    17 punktów
  2. Na GOLASA woda wydaje się cieplejsza.
    14 punktów
  3. Bo Bordo (to dolno-Śląskie) już blisko.
    13 punktów
  4. 10 punktów
  5. 8 punktów
  6. Bo cerkiew w Izbach. https://beskidniski.com.pl/cerkwie-i-koscioly/cerkiew-w-izbach.html . A pod dachem urzędują gacopirki.
    8 punktów
  7. Bo z Beskidu Wyspowego widok zamglony na Gorce. I muchę.
    7 punktów
  8. Bo niektórzy nie rozumieją po co komu amor w gravelu. A tu się asfalt skończył na szlaku rowerowym. Witów, Płazówka. Jakoś przejechałem po tych kamieniach i strumyku, co tam sobie dalej płynie. Próbowałem ładnie lasem z boku. Tylko to się kończy 1,5m ścianą i musiałem się wracać do tego miejsca
    6 punktów
  9. Bo przestrzeń, bo widoki, bo ładna pogoda, bo trawka zielna jak w maju 😀. Chyba starczy tych bo 😁.
    5 punktów
  10. Bo wiekowe wrota. Z rozmiarów mniejszej furtki widać że dawna służba bramna nie grzeszyła wzrostem. Zdjęcie z budynku bramnego zamku Bladenhorst.
    4 punkty
  11. Wyskoczyłem na chwilę zza obiektywu.
    4 punkty
  12. Bo jeszcze Kopenhaga, bo miejska stylówa, bo rower cargo, bo go ledwo dogoniłem Szy.
    4 punkty
  13. ...bo dzięki covid wszyscy dowiedzieli się jak ważny jest łańcuch dostaw, a półprodukty nie pochodzą znikąd...
    3 punkty
  14. Tak się bawimy w Izerach - tu na trasie "Bałałajka". Ja jak zwykle po drugiej stronie pstrykadła.
    3 punkty
  15. 3 punkty
  16. Bo szybko w górę, bo jeszcze czeka leśny singiel, a słońce już chce uciekać.
    3 punkty
  17. Bo na Hallberga bym się zamienił ...
    2 punkty
  18. 2 punkty
  19. Czasem zjeżdżam z wydmy. Na morskie pomosty.
    2 punkty
  20. 2 punkty
  21. Bo aż czuć ten wiatr przez zdjęcie
    2 punkty
  22. Ze zmianą całych kół prawdopodobnie zyskasz na wadze, ale ile to byś musiała zważyć obecne, bez opon i kasety. To da większe przyśpieszenie i wrażenie, że rower lepiej jedzie. No ale zależy ile byś zyskała. Węższe opony też z założenia będą lżejsze. Natomiast baranek daje zysk z aero, czyli powiedzmy jest odczuwalny przy jeździe 20+ km/h, no i dużo różnych chwytów co jest fajne przy dłuższych trasach. Tak płus minus full 120mm na lekkich kołach i szybkich Mezcalach na prostej drodze bez wiatru, jedzie o 1-2km/h wolniej od gravela. I 3-4km/h wolniej od gravela w dolnym chwycie baranka.
    1 punkt
  23. Zmienić można choć jw. kwestia obręczy ale jakie masz teraz? Jak się pchać w gravela to z GRX albo tym nowym Sram ale to nie wiem czy jest już coś realnie dostępne. Ale to jest drogie i w najbliższym czasie raczej tańsze nie będzie. 6-7k.
    1 punkt
  24. 1. Pytania zakupowe zadaje się gdzie indziej... 2. Kross esker 1.0 to jeden z najtańszych graveli na rynku...i szału nie robi, choć trageddi też nie ma. 3. Zalinkowana contessa, to rocznik 2020, nowego raczej nigdzie już nie dostaniesz. Poza tym... kosztuje jakieś 2500 więcej niż w/w kross i oczywiście jest lepszy (w tej konfiguracji, na 2021 ma ją już sporo słabszą z tego co widzę) 4. Opony oczywiście możesz zmienić, jak bardzo węższe, to zależy od obręczy. 5. Ja, osobiście, przy ograniczonym budżecie, na traski do ~100 km wolałbym coś z prostą kierownicą. Do roweru analogicznej klasy z barankiem trzeba dopłacić 1500-2000 złotych.
    1 punkt
  25. 1 punkt
  26. Bo jeszcze jedno z dźwigozaurem Pozdrow'er
    1 punkt
  27. A teraz pokaż mi miejsce, gdzie prowadzący prace będzie miał taki komfortowy dostęp do gruntów wokół przejazdu, by zmieściła się 30-metrowa "dojazdówka". Popatrz nawet tylko na te zdjęcia i wyobraź sobie, jak 30 metrów Twojego dojazdu zmienia inwestycję. Przecież to nie do zrobienia w praktyce, ani w mieście, ani gdzieś "w polu" Tu... ... i tu... ... jednak poddajesz w wątpliwość sens istnienia takich przejazdów? 😊 Moim zdaniem to niepotrzebne. Lepszego kąta dojazdu do jezdni niż 90 stopni nie ma. Rowerzyście najłatwiej w tej sytuacji spojrzeć w obydwie strony, a kierowca z obydwu kierunków widzi wyraźnie rower. Plus zagięcie, które, jak pisałem, zwraca rowerzyście uwagę na przejazd, bo wyrywa go z dłuższej, może czasem monotonnej jazdy po niemal prostych odcinkach. Być może nawet zagięcie ma nawet bezpośredni związek z brakiem barier - w pewnym sensie zastępuje je. * * * Bo skoro mowa o rowerowych rozwiązaniach... Cykelslangen - Rowerowy Wąż - 230 metrów kładki rowerowej nad nabrzeżami w centrum Kopenhagi. Prawdopodobnie najbardziej znany z rowerowych mostów w Kopenhadze. Szy.
    1 punkt
  28. - Gdzieś ty mnie zabrał. Kajak trzeba było wziąć.
    1 punkt
  29. Bo to był niespodziewanie przyjemny poranek.
    1 punkt
  30. Bo nad odrą część dźwigozaurów Pozdrow'er
    1 punkt
  31. Bo aż czuć ten wiatr nasycony obornikiem 🤭
    1 punkt
  32. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...