Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04.09.2021 uwzględniając wszystkie działy
-
14 punktów
-
14 punktów
-
13 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
Bo kolejny zamek gdzieś po drodze rowerowego szwendania się w terenie. Tym razem to Schloss Bodelschwingh w Dortmundzie. Wyjątkowy nie tylko ze względu na stan zachowania ale fakt że od średniowiecza znajduje się w rękach potomków budowniczych zamku, co prawda to krewni po kądzieli ale to przynajmniej kilkanaście pokoleń.10 punktów
-
@zekker, być może nie rozumiem co masz na myśli, ale... Wydaje mi się jednak, że ten przejazd jest jednak ok. Identycznie wyglądają przejazdy na Pomorzu Zachodnim, które chyba po raz pierwszy w Polsce zrobiło to tak "modelowo" i właśnie na pokolejowych trasach. I tak jak nie wiem, kto stoi za pracami na Żelaznym, tak ekipa z Pomorza Zachodniego to jeden z dwóch najlepszych teamów od turystyki rowerowej w kraju. Na poniższym i na poprzednim zdjęciu dojazdy właśnie są tak pozawijane, by kąt dojazdu wynosił 90 stopni. To przejazd na Blue Velo pod Gryfinem - szlak rowerowy po zlikwidowanej linii kolejowej, właśnie Pomorze Zachodnie, krótko po otwarciu, chyba trzy lata temu: (bo poczekałem z odpowiedzią, by pozostać w konwencji wątku ) Szy.9 punktów
-
Bo dwie wieże: Twierdza Srebrna Góra. Z lewej główne fortyfikacje, z prawej po drugiej stronie przełęczy Fort Ostróg. Gdzieś z leśnej drogi między przełęczą Srebrną, a Wilczą. Cudzysłów użyty prawidłowo, bo to nie jest modelowe rozwiązanie (nie wspominając już o tym zakręcie, stając przy krawędzi cokolwiek widać w prawo?). Dojazdem to nazwałbym 10-20-30m, a nie 3m przed jezdnią. To jest właśnie to błędne myślenie, że styk musi być 90 stopniowy. To było by ok, gdyby intencją było zatrzymanie się rowerzysty przed przejazdem ale wtedy to się po prostu stawia znak stopu. Ja bym tutaj poprowadził skosem, w zasadzie tak jak stoisz do zdjęcia. Tak czy inaczej masz kiepską widoczność w lewo na dojeździe ale przynajmniej więcej miejsca do zakrętu. Jak już robić odgięcie, to wcześniej oddalić trasę od jezdni i dać przynajmniej te 10m prostej przed przejazdem. No ale nie znam tego miejsca, więc ciężko mi precyzyjnie określić co można było lepiej zrobić. Nie znam tych szlaków, więc turystycznie ich nie ocenię ale takie krzyżówki można było zrobić zdecydowanie lepiej.8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
Bo łyso mi: Srebrna Góra trasa podjazdowa E, tuż za startem na A, B, C. Wygolili i golą dalej, ten odcinek straci swój klimat jazdy miedzy drzewami Weź to wykreśl, bo projektant coś tam słyszał o tych 90 stopniach ale patrząc po zdjęciu, to nie zrozumiał. Liczy się kąt dojazdu do drogi/jezdni, a nie kąt styku z nimi. Ten zawijas po drugiej stronie, to klasyczny przykład jak nie robi się dojazdu do drogi/jezdni. Mam trochę takich pokrak w mieście i zdecydowanie pogarszają widoczność, czytelność przecięcia kierunków i generalnie bezpieczeństwo. Bardzo skrótowo, to kierowcy nie widzą jaki jest przebieg ddr i jakie są intencje rowerzysty. Rowerzysta musi się skupić na podążaniu za zawijasami, a nie rozglądaniu się czy ma wolną drogę. A rozejrzenie się też utrudnione, bo spojrzenie w bok nic ci nie daje, musisz obejrzeć się za siebie. Jak ktoś chce pociągnąć, to proponuję w innym temacie, bo stąd nas pogonią.4 punkty
-
Bo może nie widać na pierwszy rzut 👁️, ale jest na tym zdjęciu kilka fajnych detali: - szlak rowerowy po dawnej linii kolejowej, - charakterystyczne zagięcie na przecięciu z szosą, by zwrócić na nie uwagę rowerzyście... - ... oraz by przejazd przez drogę odbywał się pod kątem prostym - najlepsza widoczność, - brak barier na przejeździe, które czasem potrafią być niezłą przeszkodą dla rowerów cargo czy przyczepek, - przyjemne, w połowie drewniane bariery nad skarpą (skoro już muszą być, to niech chociaż wyglądają...), - rowerowe drogowskazy, - oraz - może najważniejsze - obecność rowerzystów w wieku znacząco 18+, co świadczy o ogromnej wartości inwestycji dla społeczeństwa. Szy.4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Też chciałem gravela zamiast szosy mam mtb nie sprzedam nigdy 😋 gravela chciałem na mazurskie asfalty jako szose. Grubsza opona. wygodna pozycja. dziurawe drogi to jest moim zdaniem dobre miejsce na gravela 😉Mazurskie asfalty, 👍2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Gravel miał być super, super szybki, między gravelem a mtb miała być taka przepaść. Ten film mnie przekonał ze nie ma co rezygnować z 29ki.1 punkt
-
Axle: ø15-100 15AH2 to mnie zastanawia, to nie jest jakiś 'stary standard' ? w sensie 15-110 teraz nie jest na topie ? Axle to Crown: 436.8mm, 446.8mm, 456.7mm czyli ten najmniejszy masz zbliżony do sztywnego, bo AC amorka chyba się podaje bez ugięcia wstępnego?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00