Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 26.05.2021 uwzględniając wszystkie działy
-
14 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Więc pracują tam debile. Montaż shaftu 80mm powoduje że mierząc ud uszczelki po koronę miałbyś około 80mm.1 punkt
-
To nic nie oznacza - to wymiar dosłownie niczego - ramy mają maszty albo slopy... rozmiar ramy to linia pozioma przeprowadzona pomiędzy osią główki ramy (zaczynasz ze szczytu główki) a osią rury podsiodłowej/sztycy - To wirtualna wartość: https://www.eddymerckx.com/media/wysiwyg/geometry/Geometry-Drawing_Road.png - tu zaznaczono to jako "C" - wartość "B" nie mówi jak wspomniałem nic. Ale dobrze wnioskujesz, masz wybór zamknięty do 170-ki 165-ka to rzadko spotykana rzecz. I namawiam Cię na 50-34. PS. długość nogi do krocza to przekrok - nie wiem co chcesz nam powiedzieć tymi osobno wymienionymi 4cm przekroku - co to niby za wartość? PS2. Wspomniałeś że młodzikiem nie jesteś, ok. a powiesz ile masz lat?1 punkt
-
Zmiana z 175 na 170 jest kompletnym szokiem. Wnoszę, że o 2,5 mm jest po prostu szokiem 175mm to taka długość mtb-owa a niektórzy i tak jeżdżą przy wzroście 180 na krótszych bo im tak pasuje.1 punkt
-
Shimano od czasów kiedy wprowadziło zintegrowane korby, to w rozwiązaniach szosowych nie zmieniło ani średnicy ani długości osi. Jest na całe szczęście jeden standard, dobierzesz odpowiedni suport do mufy, korba będzie pasowała. Jeżeli zdecydowałbyś się na korbę innego producenta... to sprawa się komplikuje bo tu już bywa różnie. Mufa suport i ośka muszą być z jednej bajki. Korba jej długość to nie "co było" albo "co zmieni jak dam inną...". Tylko jak już wymieniasz to pod swój wzrost, przekrok, preferencje co do kadencji ale też np. pod wielkość tarcz - to nie jest wszystko bez znaczenia. Ktoś przed Tobą miał np. 5cm większy albo mniejszy przekrok. Korby są różnej długości po coś.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
To tak... Kasety dla mlodzika i korby (ktorą ktoś przerobił bo w oryginale to miała blaty 53-39) to z cała pewnością nie potrzebujesz. To są jednak przełożenia treningowe dla mlodzierzy - mają wyrabiać wysoką kadencję i odciążać młode stawy i pośrednio zmniejszają możliwość osiągania dużych prędkości (zwłaszcza na zjazdach). Tak to jest przemyślane. Młodzik 46/15. J.młodszy 46/14. Junior 52/14. Potem wolno co się chce. Ale przejscie to Ci proponuję na kompakt 50-34 bo z kasetą zaczynającą aię od 11t to masz wszystko czego potrzebujesz, ewentualnie jak jesteś mocny to 52-36. Korba 53-39 to już korba końska na płaskie, przeciętnego czlowieka (nawet jeżdżącego dobrze) ogranicza i przeszkadza. W rowerach amatorskich to relikt. Idź w kompaktową 50-34. Zyskasz najwiecej. Spokojnie da się na tym po płaskim dmuchać 50km/h. Wiecej nie korba tylko pluca Ci nie pozwolą dlużej niż krotką chwilę...1 punkt
-
A ja się wcale nie dziwię. Nawet jeśli trochę koloryzujesz z tymi babciami, to najszybsze przełożenie 46/15 (3,07) w rowerze szosowym dla dorosłego faceta to żart. To nawet ja w swojej białej damce mam twardsze (42/11= 3,82), a i tak jazda z prędkością powyżej 45 km/h nie jest już wygodna (a chwilowo całkiem często się tak jedzie, nawet taką damką, zwłaszcza obecnie na lekkich oponach 700x32). Już sama zmiana kasety na tą 11-32 da kilka twardszych przełożeń (skrajne 46/11 to już znośne 4,18). Z korbą może na razie poczekaj, ale na pewno kaseta zaczynająca się od zębatki 11-ki pomoże (choć może lepsza byłaby 11-28, 11-30).1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00