Skocz do zawartości

Ranking

  1. bazzz

    bazzz

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      757


  2. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      2 349


  3. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      846


  4. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      7 385


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.05.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. 14 punktów
  2. @sznib Strawberry fields forever! Bo ja też w temacie mostków.
    8 punktów
  3. Dokładnie. Most można zobaczyć tu => klik Bo rower z widokiem
    7 punktów
  4. 5 punktów
  5. 4 punkty
  6. Bo jakby komuś było mało truskawek:
    4 punkty
  7. Bo też ostatnio zbudowałem mostek
    2 punkty
  8. Bo każdy kolarz musi zrobić zdjęcie roweru z rzepakiem/truskawkami
    2 punkty
  9. Bo z truskawkami tutaj krucho. Czerwony klif na wyspie Sylt.
    2 punkty
  10. Więc pracują tam debile. Montaż shaftu 80mm powoduje że mierząc ud uszczelki po koronę miałbyś około 80mm.
    1 punkt
  11. To nic nie oznacza - to wymiar dosłownie niczego - ramy mają maszty albo slopy... rozmiar ramy to linia pozioma przeprowadzona pomiędzy osią główki ramy (zaczynasz ze szczytu główki) a osią rury podsiodłowej/sztycy - To wirtualna wartość: https://www.eddymerckx.com/media/wysiwyg/geometry/Geometry-Drawing_Road.png - tu zaznaczono to jako "C" - wartość "B" nie mówi jak wspomniałem nic. Ale dobrze wnioskujesz, masz wybór zamknięty do 170-ki 165-ka to rzadko spotykana rzecz. I namawiam Cię na 50-34. PS. długość nogi do krocza to przekrok - nie wiem co chcesz nam powiedzieć tymi osobno wymienionymi 4cm przekroku - co to niby za wartość? PS2. Wspomniałeś że młodzikiem nie jesteś, ok. a powiesz ile masz lat?
    1 punkt
  12. Zmiana z 175 na 170 jest kompletnym szokiem. Wnoszę, że o 2,5 mm jest po prostu szokiem 175mm to taka długość mtb-owa a niektórzy i tak jeżdżą przy wzroście 180 na krótszych bo im tak pasuje.
    1 punkt
  13. Shimano od czasów kiedy wprowadziło zintegrowane korby, to w rozwiązaniach szosowych nie zmieniło ani średnicy ani długości osi. Jest na całe szczęście jeden standard, dobierzesz odpowiedni suport do mufy, korba będzie pasowała. Jeżeli zdecydowałbyś się na korbę innego producenta... to sprawa się komplikuje bo tu już bywa różnie. Mufa suport i ośka muszą być z jednej bajki. Korba jej długość to nie "co było" albo "co zmieni jak dam inną...". Tylko jak już wymieniasz to pod swój wzrost, przekrok, preferencje co do kadencji ale też np. pod wielkość tarcz - to nie jest wszystko bez znaczenia. Ktoś przed Tobą miał np. 5cm większy albo mniejszy przekrok. Korby są różnej długości po coś.
    1 punkt
  14. Mam nadzieję tylko że się nie zraziłeś, bo to chyba najgorsze z możliwych warunków dla plusowej opony z niskim bieżnikiem! Żeś se Pan warun dobrał miszczosko
    1 punkt
  15. Leśna szkoła to taka gdzie w ławce znajdziesz ssaka futrzaka. Bo, przewróciło się niech leży... Pozdrow'er
    1 punkt
  16. Bo, ponoć dzieci wróciły do szkoły, ale chyba trafiłem na przerwę 🤔
    1 punkt
  17. Bo jeszcze wczorajszy nuklearny zachód
    1 punkt
  18. Bo na wspomnienie słonecznych dni ze złotem truskawek w ten ponury deszczowy dzionek
    1 punkt
  19. 1 punkt
  20. Bo leszczyna, kleszczyna, komarzyna, habazie w gazie i dopływ niewarty. Pozdrow'er
    1 punkt
  21. To tak... Kasety dla mlodzika i korby (ktorą ktoś przerobił bo w oryginale to miała blaty 53-39) to z cała pewnością nie potrzebujesz. To są jednak przełożenia treningowe dla mlodzierzy - mają wyrabiać wysoką kadencję i odciążać młode stawy i pośrednio zmniejszają możliwość osiągania dużych prędkości (zwłaszcza na zjazdach). Tak to jest przemyślane. Młodzik 46/15. J.młodszy 46/14. Junior 52/14. Potem wolno co się chce. Ale przejscie to Ci proponuję na kompakt 50-34 bo z kasetą zaczynającą aię od 11t to masz wszystko czego potrzebujesz, ewentualnie jak jesteś mocny to 52-36. Korba 53-39 to już korba końska na płaskie, przeciętnego czlowieka (nawet jeżdżącego dobrze) ogranicza i przeszkadza. W rowerach amatorskich to relikt. Idź w kompaktową 50-34. Zyskasz najwiecej. Spokojnie da się na tym po płaskim dmuchać 50km/h. Wiecej nie korba tylko pluca Ci nie pozwolą dlużej niż krotką chwilę...
    1 punkt
  22. A ja się wcale nie dziwię. Nawet jeśli trochę koloryzujesz z tymi babciami, to najszybsze przełożenie 46/15 (3,07) w rowerze szosowym dla dorosłego faceta to żart. To nawet ja w swojej białej damce mam twardsze (42/11= 3,82), a i tak jazda z prędkością powyżej 45 km/h nie jest już wygodna (a chwilowo całkiem często się tak jedzie, nawet taką damką, zwłaszcza obecnie na lekkich oponach 700x32). Już sama zmiana kasety na tą 11-32 da kilka twardszych przełożeń (skrajne 46/11 to już znośne 4,18). Z korbą może na razie poczekaj, ale na pewno kaseta zaczynająca się od zębatki 11-ki pomoże (choć może lepsza byłaby 11-28, 11-30).
    1 punkt
  23. Bo mała rzecz a cieszy. I Wisła się trochę podniosła
    1 punkt
  24. Bo nagroda. Warto było wcześnie wstać 😁
    1 punkt
  25. Whyte S 150. Konfiguracja nie fabryczna, na razie zmian nie planuję. Napędu pokazać nie chciał 😉
    1 punkt
  26. Bo okręty przypłynęły... Wały Chrobrego.
    1 punkt
  27. Co ja poradzę, że mieszkam w takim fajnym miejscu.
    1 punkt
  28. ...bo wstąpiłem do warzywniaka, a tam rzepak...
    1 punkt
  29. Bo wiosna nieśmiało wdziera się nad Bałtyk
    1 punkt
  30. Nie wiem czy już pokazywałem, ale jest piękny. Nie mogę się doczekać, kiedy moja pierworodna go dostanie. Wagowo wyszło (bez pedałów) punkt 10kg.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...