Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      7 385


  2. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      7 554


  3. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      10 585


  4. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      796


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.04.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo wykrot i rower i drzewa i kałuża.
    12 punktów
  2. 12 punktów
  3. Bo w lasku pełno białych zawilców
    11 punktów
  4. 9 punktów
  5. Bo, taki lasek to podobno brzeźniak się nazywa
    7 punktów
  6. 6 punktów
  7. Bo w parku w końcu zaczyna się zielenić. Słoneczko tuż przed burzą.
    4 punkty
  8. ...bo słoneczny relaks, a rower bez kabli idealnie pasuje do leniwego dzionka.
    3 punkty
  9. Nad pięknym modrym ... Dunajcem.😊
    3 punkty
  10. Bo u mnie dopiero dzisiaj się słonko pokazało
    2 punkty
  11. Zadumałem się nad sensem życia... Tfu, nad sensem kupna gravela.
    2 punkty
  12. 2 punkty
  13. 1 punkt
  14. Ja sobie dorobiłem takie narzędzie sam z plasticzanu, masz tam gwint m8 jak dobrze pamiętam. Co do ilości oleju - patrz mój wcześniejszy post. Tak przy okazji... jestem po 2 jazdach i wszystko wskazuje że jest ok, nic nie cieknie i w końcu blokada w trybie pośrednim rzeczywiście działa tak jak powinna. Zablokowany amor jestem w stanie ugiąć góra 10mm.
    1 punkt
  15. W roczniku 1995 Hard Rock FS miał amora ( SR DuoTrack 7005), pozostałe 3 modele ( GX-y) były ze sztywnym. https://www.mtb-kataloge.de/Bikekataloge/PDF/Specialized/Spec.Bikes95.pdf
    1 punkt
  16. @Opat Specialized HardRock Frame - Bike Rebuilds imo ta rama występowała w setcie głównie ze sztywnym widłem
    1 punkt
  17. Jeśli starcza Ci te 44cm na szerokość oraz nie zjeżdżasz z asfaltu i równego szutru to nie zrobią Ci wielkiej różnicy.
    1 punkt
  18. Nie jestem znawcą speca, ale raczej sądzę, że albo robił rózne ramy do różnych typów widelca, albo projektował ramę pod gotowego amortyzowanego (bo nie produkują amortyzowanych) a sztywne sam robił o dlugościach pasujących jako zamiennik do amora. Tu jest aukcja sztywniaka DirectDrive do Hard Rocka: https://www.ebay.com/itm/Red-Specialized-Chromoly-Direct-Drive-26-Fork-and-Headset-1-1-8-threaded/233968104024?hash=item367995f258:g:gLgAAOSw~FFgLqEg Długość oś-bieżnia to około 50 cm:
    1 punkt
  19. wow, gratki za wyrwanie ramy w tak dobrym stanie ja u siebie mam podobny problem, stary mtb z jakimś egzotycznym amorem tange seismic shock 6.5 😮 w necie zero informacji, chętnie wymienił bym go na jakiś sztywny widelec, np coś podobnego do tego, tylko w sensownych pieniądzach: Doppo MTB Fork – SimWorks USA
    1 punkt
  20. To jest amor 1995 roku, może go nie być w zestawieniu. Znalazłem 2 zdjęcia takiego amora na jakiejś egzotycznej aukcji. Może to trochę pomoże: Wygląda, że długość od bieżni do osi to ok 45 cm. O ile oczywiście, ten trup ze zdjęcia jest w pełni wysunięty. Bo może być zapieczony na amen i wcale się nie wysuwać.
    1 punkt
  21. Ja w weekend zrobiłem trzecie 100+ w tym roku. Prędkość średnia wycieczkowa - 23km/h. Ale na te wycieczki dokola Szanghaju jeżdzę z małżonką, więc czasami trzeba czekac ;). W majowy weekend planuje 200+. To w ramach przygotowania do 400+, gdzieś w październiku (400km to dystans dokoła Szanghaju) + 75km dojazd do granicy i z powrotem. O 200 się nie martwię, 400 to tylko jak się uda przygotować.
    1 punkt
  22. @Domin91 jeśli chcesz wymienić to co masz obecnie bez szczególnego upgradeu to patrzyłbym w kierunku budżetowych grup napędowych Altus/Acera - w Tourneja bym się mimo wszystko nie pchał. Tak naprawdę potrzebujesz kasety, łańcucha i zębatek korby, więc w paru stokach się zmieścisz.
    1 punkt
  23. Bo znów zawiodło mnie na zamkowe dziedzińce...tym razem zamek Hugenpoet XVI/XVIIw.
    1 punkt
  24. Bo wrzeszczące strusie: Ładne ptaki ale jak otworzą dziób, to
    1 punkt
  25. Bo każdy ma takie góry na jakie zasługuje
    1 punkt
  26. Bo, jak się wjedzie na górkę, to czasem krajobraz się zmienia
    1 punkt
  27. Najwyżej szary Przydatny tez do usuwania ludzi z miasta
    1 punkt
  28. Po drugiej stronie J. Dąbie... w tle Szczecin.
    1 punkt
  29. Bo tak jakoś mi się skojarzyło: Zupełnie inne miejsce ale powiedziałbym, że podobny klimat ujęcia. Ręboszewo, punkt widokowy Sobótka, lipiec 2011.
    1 punkt
  30. Bo tak stał, dopiero panowie na krossówkach z krotoszyńskimi blachami.
    1 punkt
  31. Gratulacje, widać że się da. Ustawienie blokady nie należy do najprzyjemniejszych, a i działanie pozostawia trochę do życzenia.
    1 punkt
  32. Jednak przeprowadziłem serwis na własną rękę, właściwie to ze znajomym z pracy który kupił rower z tym samym amortyzatorem co mój. Pomimo że sam bym tego się nie podjął jak wcześnie pisałem to serwis okazał się bardzo prosty. Tak naprawdę większym problemem było ustawienie manetki blokady na goleni żeby poprawnie blokowała/odblokowywała. W obu przypadkach ciężko było odkręcić prawą goleń aby dostać się do tłumika (klucz nasadkowy 26) i trochę je objechaliśmy, na pewno trzeba było użyć większej siły niż przy przykręceniu (20-23Nm - około, piszę z pamięci) Co ciekawe u kolegi (rower kupiony używany ale na pewno z większym przebiegiem niż mój) oleje zlane z goleni i tłumika odpowiadały stanom podanym w instrukcjach tak już u mnie tylko 5ml 20wt gold zamiast 10 który powinien być. Także po stronie tłumika z lagi dolnej tylko 25 zamiast 30ml. Na lewej goleni (tak gdzie olej 20wt gold) widać było delikatny cień (oznaki wytarcia na skutek malej ilości oleju?) Żadna znaleziona przez nas instrukcja nie zawierała stanu ilościowego zalania tłumika, jedynie oficjalny tutorial z fox pisze coś o 50mm słupa płynu oraz ktoś na zagranicznym forum podał że zamiast 40ml musiał zalać 65ml. U nas wyszło podobnie - więc na jeden serwis poszła cała butelka 100ml 5wt teflon oraz około 10-15ml golda.
    1 punkt
  33. Dzisiaj na pierwszym poważniejszym (czyt. dłuższym) wyjeździe. Waży niemało, ale daje też niemało przyjemności z jazdy. Trochę mieszczuch, trochę gravel, którym wyjechałem sobie w podróż. W przyszłości pewnie będzie też singlem.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...