Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 21.04.2021 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Ja sobie dorobiłem takie narzędzie sam z plasticzanu, masz tam gwint m8 jak dobrze pamiętam. Co do ilości oleju - patrz mój wcześniejszy post. Tak przy okazji... jestem po 2 jazdach i wszystko wskazuje że jest ok, nic nie cieknie i w końcu blokada w trybie pośrednim rzeczywiście działa tak jak powinna. Zablokowany amor jestem w stanie ugiąć góra 10mm.1 punkt
-
W roczniku 1995 Hard Rock FS miał amora ( SR DuoTrack 7005), pozostałe 3 modele ( GX-y) były ze sztywnym. https://www.mtb-kataloge.de/Bikekataloge/PDF/Specialized/Spec.Bikes95.pdf1 punkt
-
@Opat Specialized HardRock Frame - Bike Rebuilds imo ta rama występowała w setcie głównie ze sztywnym widłem1 punkt
-
Jeśli starcza Ci te 44cm na szerokość oraz nie zjeżdżasz z asfaltu i równego szutru to nie zrobią Ci wielkiej różnicy.1 punkt
-
Nie jestem znawcą speca, ale raczej sądzę, że albo robił rózne ramy do różnych typów widelca, albo projektował ramę pod gotowego amortyzowanego (bo nie produkują amortyzowanych) a sztywne sam robił o dlugościach pasujących jako zamiennik do amora. Tu jest aukcja sztywniaka DirectDrive do Hard Rocka: https://www.ebay.com/itm/Red-Specialized-Chromoly-Direct-Drive-26-Fork-and-Headset-1-1-8-threaded/233968104024?hash=item367995f258:g:gLgAAOSw~FFgLqEg Długość oś-bieżnia to około 50 cm:1 punkt
-
wow, gratki za wyrwanie ramy w tak dobrym stanie ja u siebie mam podobny problem, stary mtb z jakimś egzotycznym amorem tange seismic shock 6.5 😮 w necie zero informacji, chętnie wymienił bym go na jakiś sztywny widelec, np coś podobnego do tego, tylko w sensownych pieniądzach: Doppo MTB Fork – SimWorks USA1 punkt
-
To jest amor 1995 roku, może go nie być w zestawieniu. Znalazłem 2 zdjęcia takiego amora na jakiejś egzotycznej aukcji. Może to trochę pomoże: Wygląda, że długość od bieżni do osi to ok 45 cm. O ile oczywiście, ten trup ze zdjęcia jest w pełni wysunięty. Bo może być zapieczony na amen i wcale się nie wysuwać.1 punkt
-
Ja w weekend zrobiłem trzecie 100+ w tym roku. Prędkość średnia wycieczkowa - 23km/h. Ale na te wycieczki dokola Szanghaju jeżdzę z małżonką, więc czasami trzeba czekac ;). W majowy weekend planuje 200+. To w ramach przygotowania do 400+, gdzieś w październiku (400km to dystans dokoła Szanghaju) + 75km dojazd do granicy i z powrotem. O 200 się nie martwię, 400 to tylko jak się uda przygotować.1 punkt
-
@Domin91 jeśli chcesz wymienić to co masz obecnie bez szczególnego upgradeu to patrzyłbym w kierunku budżetowych grup napędowych Altus/Acera - w Tourneja bym się mimo wszystko nie pchał. Tak naprawdę potrzebujesz kasety, łańcucha i zębatek korby, więc w paru stokach się zmieścisz.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo tak jakoś mi się skojarzyło: Zupełnie inne miejsce ale powiedziałbym, że podobny klimat ujęcia. Ręboszewo, punkt widokowy Sobótka, lipiec 2011.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Gratulacje, widać że się da. Ustawienie blokady nie należy do najprzyjemniejszych, a i działanie pozostawia trochę do życzenia.1 punkt
-
Jednak przeprowadziłem serwis na własną rękę, właściwie to ze znajomym z pracy który kupił rower z tym samym amortyzatorem co mój. Pomimo że sam bym tego się nie podjął jak wcześnie pisałem to serwis okazał się bardzo prosty. Tak naprawdę większym problemem było ustawienie manetki blokady na goleni żeby poprawnie blokowała/odblokowywała. W obu przypadkach ciężko było odkręcić prawą goleń aby dostać się do tłumika (klucz nasadkowy 26) i trochę je objechaliśmy, na pewno trzeba było użyć większej siły niż przy przykręceniu (20-23Nm - około, piszę z pamięci) Co ciekawe u kolegi (rower kupiony używany ale na pewno z większym przebiegiem niż mój) oleje zlane z goleni i tłumika odpowiadały stanom podanym w instrukcjach tak już u mnie tylko 5ml 20wt gold zamiast 10 który powinien być. Także po stronie tłumika z lagi dolnej tylko 25 zamiast 30ml. Na lewej goleni (tak gdzie olej 20wt gold) widać było delikatny cień (oznaki wytarcia na skutek malej ilości oleju?) Żadna znaleziona przez nas instrukcja nie zawierała stanu ilościowego zalania tłumika, jedynie oficjalny tutorial z fox pisze coś o 50mm słupa płynu oraz ktoś na zagranicznym forum podał że zamiast 40ml musiał zalać 65ml. U nas wyszło podobnie - więc na jeden serwis poszła cała butelka 100ml 5wt teflon oraz około 10-15ml golda.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00