Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 20.04.2021 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
11 punktów
-
A z prawej strony stoi (jeszcze) kościółek z XIIIw z piękną tablicą obecnego protektora - MKiDN. No i tak stoi i niby coś tam się dzieje w temacie, ale jakoś tak tego nie widać... Bo... fragment ogrodzenia w krzaczorach.10 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
Bo w ciemnym lesie. @wkg druga strona z miejscówki, o którą pytałeś6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo ciągle pada. Bo to co poniżej jest z ostatniego wypadu na rower2 punkty
-
2 punkty
-
Bo soposckie single: Tym razem nie powiem gdzie to, szukajcie a znajdziecie Trzeba by mieć wyjątkowego pecha. Mam ten sam model. Wyglebiłem na lodzie mając go w bocznej kieszonce plecaka, mnie z tego co pamiętam nie obił, sam dorobił się sporej wgniotki dna. Działa do dziś, choć ta wierzchnia "gumowa" warstwa się łuszczy.2 punkty
-
Żeby móc zamontować sztywny widelec to trzeba szukać specjalne o odpowiedniej wysokości od osi do bieżni sterów bo te zwykłe widelce sztywne są niższe niż od amorków Tu masz link do wymiarów amorków z Suntoura, jak dobrze z głową będziesz przeglądał to może mw. uda ci się w przyblizonych wymiarach dowiedziec jaki ma RS1 punkt
-
A ja dzis i wczoraj zostałem Lokalną Legendą Dzis nawet trzema Legendami To taka nagroda dla leniwych którzy kręca się cały czas wokół tego samego komina i nie chce im się gdzie indziej ruszyć. W sumie bez sensu.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zwykle amortyzowane widelce są dłuższe od sztywnych. I producent projektując ramę względnia to. Jeśli chcesz wstawić sztywny zamiast amora, to musisz dobrać widelec o takiej samej dlugości jak amor (z uwzględnieniem ugięcia, jeśli już chcemy być bardzo dokładni). Inaczej zmienisz geometię całego roweru. Czy ten żółty pasuje, to trochę ciężko ze zdjęcia ocenić. Sprawdź w specyfikacji tego Speca jak amor był zabudowany fabrycznie, zobacz jaka miał dlugość i porownaj z tym żółtym (albo dobierz inny)1 punkt
-
Rozwiązania są dwa, albo wymieniasz całość, albo kupujesz łańcuch i liczysz się z tym, że się nie przyjmie i tak czy inaczej będziesz musiał wymienić całość. Przeskakiwanie może także być efektem źle wyregulowanych przerzutek.1 punkt
-
Wrzucaj linki do stron producentów. Będzie wszystkim łatwiej. @jolley, Roam wyróżnia przede wszystkim waga (o ile jest prawdziwa!) i to w zasadzie tyle. Przy wyższych modelach pisali o możliwości założenia szerokich opon, ale tutaj cisza.1 punkt
-
Bo tak jakoś mi się skojarzyło: Zupełnie inne miejsce ale powiedziałbym, że podobny klimat ujęcia. Ręboszewo, punkt widokowy Sobótka, lipiec 2011.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
...Bo w starej wierzbie diabeł mieszka. W polskiej tradycji wierzba związana jest z nieczystymi mocami – w wielu opowieściach i przekazach w starej, dziuplastej wierzbie mieszka diabeł – i właśnie z tego powodu według ludowych wierzeń często w te drzewa uderzały pioruny. Czarty nocne czekały na podróżującego by pokrzywić dyszle od wozu, poodrywać koniom podkowy lub uśpić woźnicę. Dzienne natomiast czatowały w wierzbach przy drodze prowadzącej do kościoła i do karczmy, ciągnąc przechodnia w łatwym do przewidzenia kierunku😉. Wierzono, że mieszkający w wierzbie diabeł może zamienić się w puszczyka lub śmierć, i aby się przed tym uchronić, takie drzewa odgradzano ochronnym płotem. Ot folklor...ale jakże ubarwia rzeczywistość.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Koła dt swiss xrc 1501. Maja już szerokość 30 mm wewnątrz. Obręcz karbonowa, piasty 240 exp i szprychy dt competition race. W komplecie dostajemy dwa bębenki microspline/sram xd, jest centerlock dla tarcz ale dają również adapter na 6śrub. Waga 1544 g komplet z wentylami i taśmami. Wentyle tubeless i taśmy założone. Zatem koła można stosować na shimano lub sram lub zmienić po jakimś czasie jak się komuś zechce. Nic już nie musimy kupować. Kupiłem już kilka tygodni temu ale dopiero od tygodnia jeżdżę. Opony zakłada się po prostu ręką bez żadnego siłowania, mam 2.3 fast trak control przód i tył, a pompuje ręczną pompką. Po napompowaniu nawet kropla płynu uszczelniającego nigdzie się nie pojawiła na zewnątrz. Ciśnienie trzyma od tygodnia bez dopompowywania. Po prostu tak jak powinno być. Głupi by to założył. Te napisy dt swiss ( białe ) i na górze xrc 1501 ( szare ) zamalowałem czarnym permanentnym, który o dziwo trzyma. Nic nie schodzi i dopiero jak się mocno przypatrzymy w słońcu widać dt swiss. Cyfry 240 na piastach wystarczy dotknąć paznokciem a farba schodzi - jak ktoś chce szpanować tym napisem na piastach to po kilku myciach to wszystko zejdzie. Ja zeskrobałem w sekundę - bo tak lubię - anonimowo. Jazda - złego słowa nie mogę powiedzieć. Akurat pierwszy raz mam ratchet 36t ( bo teraz w 240 exp jest standardowo ) i daje to w porównaniu do 18t większy hałas - ale to dobrze bo jak spotykam spacerowicza na drodze to słyszy i ustępuje. O sztywności i jakiś tam innych cudach nic nie powiem. Jedzie - jedzie. Po prostu dobre koła. Jak ktoś chce kupić do ht/fulla można kupić w ciemno. Płatność możliwa przy odbiorze bez żadnego problemu - zamawiasz i dt4you nawet się nie skrzywi jak chcesz tak zapłacić.1 punkt
-
1 punkt
-
Las starych dębów, niestety bardzo starych i schorowanych. Oby niebawem pojawiły się nowe drzewa.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@Matuesz rouzmiem że jesteś pracownikiem Gianta - zluzj trochę. Ja nie pytałm czy to jest moja wina tylko czy normalne żeby lakier był tak słabej jakości. To są podstawy czytania ze zrozumienim.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00