Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 19.01.2021 uwzględniając wszystkie działy
-
9 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Właśnie mija rok użytkownia (pierwszy wyjazd był 21 stycznia 2020), więc dobra pora na ocenę. Przejechałem 4000+ km, 99% to szosa (asfalt, beton), 75% to dojazdy do pracy. - lekka (karbon), waga 1.6kg (z czego widelec 0.4kg), sprawdzę te nową jak przyjdzie - mocowanie tylko pod tarczowe hamulce (flat mount), z przód pod 160mm, tył pod 140mm (bez adapterów) - stery taperowane - prowadzenie linek i przewodów wewnętrzne - sztywne osie 100x15 i 142x12 (dostepne także 135x9 QR) - suport 68mm BB30 (dostępny BSA) - maksymalna opona 42C, jako że jeżdzę po szosie mam 32C - rama jest duża, ja mam rozmiar 580 i jest to dla wzrostu >= 190cm, dla niższego mógłby być za duży (ja mam 190) [Rama] rozmiar - Rowery/ramy - Forum Rowerowe - Największe w Polsce - rozmiarówka - łatwo się zmywa brud, chociaż u mnie sie bardzo nie brudzi - ładne kolory , ale można zamówić swoje własne malowanie. Rama jest robiona na zamówienie, więc trzeba poczekać 2 tygodnie (tyle chyba trwa proces produkcyjny) - brak mocowania na bagażnik, więc pasują tylko z obejmami na trójkącie i na rurze podsiodłowej - hak przerzutki jest niestandardowy (chyba bo jeszcze nie szukałem), więc mam w planie zakup kilku sztuk od producenta ramy. - prowadzi się dobrze, chociaż maksymalna prędkość z jaką jechałem to tylko 45km/h - w zestawie jest sztyca podsiodłowa, stery (stery zintegrowane) i expander do sterów. - glówna rura jest na tyle gruba, że przy oponie 32C nie potrzebuje błotnika z przodu - dolna rura trójkąta też jest "gruba", więc nie pasuje żadna nózka, musiałem drukowac dodatkowe podkładki żeby zamontować Uzbroiłem to w grupę GRX 1x11, całość waży 9.5kg (bez bagażnika) Ocena całościowa, bardzo dobra. Dlatego drugi rower powstaje dokładnie taki sam. "Stary" rower kosztował mnie poniżej 2k euro, nowy juz widzę że przekroczy 2k euro2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo nie ma odwrotu i trzeba przez zaspy jechać @abra wszystko zależy co masz pod tym puchem. Jak zrytą drogę może być różnie ale jak w miarę równe pole albo grawel czy też przetarty i zawiany i szlak to idziesz jak buża po takim świeżym śniegu. Czasem łatwiej niż po np wydeptanej 20cm ścieżce jest pojechać puchem. Ponieważ wybieram trasy na których dużo ludzi nie ma to sporo się przedzieraliśmy przez ostatnie trzy dni i dość dobrze wspominamy ten puch.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
zdjęcia nieaktualne....czasowo...pogodowo nie powinny się liczyć ;-))!!!!1 punkt
-
1 punkt
-
Dlatego ze to rower nie dla mnie. Ze względów logistyczne-technicznych wolę mieć dwa identyczne rowery. Części są zamienne, wiec zawsze istnieje rezerwuar części zamiennych Nie muszę znów rozkminiac kompatybilności różnych grup. Wiem co mam kupić i jak to złożyć. Wyglądają jak moje. Mnie tez się podobały (i dalej podobają)1 punkt
-
Wysokociśnieniowy zawód do felg samochodowych wytrzymuje max. 7 barów. Ty chyba takiego nie masz, więc uważałbym z tak wysokim ciśnieniem. Tu jest mój temat z moim airboostem.1 punkt
-
@Takefuso przede wszystkim odpowiedz sobie na pytanie, czy roweru będziesz używał w terenie w którym hardtail sobie nie poradzi. Różnice w osprzęcie pomiędzy tymi rowerami są dosyć znaczące. AM 100S na pewno będzie bardziej komfortowy pokonując nierówności terenu, będzie gorzej podjeżdżał, ale lepiej zjeżdżał. Różnica jest zauważalna w cenie, jeśli to ma dla Ciebie znaczenie, różnica będzie także w serwisie, zawsze full będzie droższy od HT (dodatkowy amortyzator/damper, łożyska i tuleje tylnego zawieszenia). Na pewno na płaskich odcinkach full będzie odstawał od hardtaila szybkością i zwinnością, nadrobi za to w trudniejszych warunkach. Pozycja na XC500 nie jest jakoś przesadnie wyciągnięta, a w razie czego jest jeszcze pole do manewru. Wystarczy sztyca bez offsetu czy zmiana mostka na krótszy o 10-20 mm.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
A po takie obrazki wcale nie trzeba jechać na Podlasie czy do innego rolniczego regionu w Polsce, "wystarczy" wizyta nad Renem w Szwajcarii ... chociaż w Polsce to w linki zabezpieczające przejście przez drogę rowerową nikt się nie będzie bawił Cały wątek o szlaku rowerowym Renu: Szy.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@Strek, RuhrtalRadweg to jeden z naszych celów na Niemcy na najbliższe lata. * * * A to obrazek, jakie na trasach rowerowych oglądam najchętniej. Rodzina, w komplecie, wspólnie spędza czas na rowerze - czyli Żelazny Szlak Rowerowy na Śląsku (link pod zdjęciem): Wątek o Żelaznym Szlaku Rowerowym: Szy.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00