Skocz do zawartości

Ranking

  1. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      846


  2. nctrns

    nctrns

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      373


  3. darekp1

    darekp1

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      102


  4. Accent_Szaj

    Accent_Szaj

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      449


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 19.01.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. 9 punktów
  2. 5 punktów
  3. 4 punkty
  4. Bo stare mury niejedno widziały. Kościół w dzielnicy Bochum - Stiepel z początków XIw.
    4 punkty
  5. bo...niedziela mogłaby być codziennie.
    3 punkty
  6. Bo konie mechaniczne ...to nie tylko definicja
    3 punkty
  7. 3 punkty
  8. im wiecej zaplanowanych tym wieksze szanse ze chociaz jeden wypali
    2 punkty
  9. U mnie występuje nie tyle szosa, co maszyna uniwersalna Eker 6.0 z 2019 z "drobnymi" modyfikacjami . W secie szosowym 9,4- 9,5 kg. Radzi sobie lepiej niż przyzwoicie i wśród typowych szos. i jeszcze na gumach 32..
    2 punkty
  10. Rower jeszcze nie wyjechał na szosę a już wjechał upgrade Tarcze wymienione na dura-ace 140mm. Przy okazji mam na sprzedaż nowe zdjęte z niego tarcze ultegra 160mm. Jeszcze tylko czarny łańcuh KMC i jakaś czarna kaseta i będzie niewykrywalny
    2 punkty
  11. Właśnie mija rok użytkownia (pierwszy wyjazd był 21 stycznia 2020), więc dobra pora na ocenę. Przejechałem 4000+ km, 99% to szosa (asfalt, beton), 75% to dojazdy do pracy. - lekka (karbon), waga 1.6kg (z czego widelec 0.4kg), sprawdzę te nową jak przyjdzie - mocowanie tylko pod tarczowe hamulce (flat mount), z przód pod 160mm, tył pod 140mm (bez adapterów) - stery taperowane - prowadzenie linek i przewodów wewnętrzne - sztywne osie 100x15 i 142x12 (dostepne także 135x9 QR) - suport 68mm BB30 (dostępny BSA) - maksymalna opona 42C, jako że jeżdzę po szosie mam 32C - rama jest duża, ja mam rozmiar 580 i jest to dla wzrostu >= 190cm, dla niższego mógłby być za duży (ja mam 190) [Rama] rozmiar - Rowery/ramy - Forum Rowerowe - Największe w Polsce - rozmiarówka - łatwo się zmywa brud, chociaż u mnie sie bardzo nie brudzi - ładne kolory , ale można zamówić swoje własne malowanie. Rama jest robiona na zamówienie, więc trzeba poczekać 2 tygodnie (tyle chyba trwa proces produkcyjny) - brak mocowania na bagażnik, więc pasują tylko z obejmami na trójkącie i na rurze podsiodłowej - hak przerzutki jest niestandardowy (chyba bo jeszcze nie szukałem), więc mam w planie zakup kilku sztuk od producenta ramy. - prowadzi się dobrze, chociaż maksymalna prędkość z jaką jechałem to tylko 45km/h - w zestawie jest sztyca podsiodłowa, stery (stery zintegrowane) i expander do sterów. - glówna rura jest na tyle gruba, że przy oponie 32C nie potrzebuje błotnika z przodu - dolna rura trójkąta też jest "gruba", więc nie pasuje żadna nózka, musiałem drukowac dodatkowe podkładki żeby zamontować Uzbroiłem to w grupę GRX 1x11, całość waży 9.5kg (bez bagażnika) Ocena całościowa, bardzo dobra. Dlatego drugi rower powstaje dokładnie taki sam. "Stary" rower kosztował mnie poniżej 2k euro, nowy juz widzę że przekroczy 2k euro
    2 punkty
  12. Na szlaku Bo mimo iż ścieżki są zakopane, to drzewa zawsze wskażą Ci drogę
    2 punkty
  13. 2 punkty
  14. Bo nie ma odwrotu i trzeba przez zaspy jechać @abra wszystko zależy co masz pod tym puchem. Jak zrytą drogę może być różnie ale jak w miarę równe pole albo grawel czy też przetarty i zawiany i szlak to idziesz jak buża po takim świeżym śniegu. Czasem łatwiej niż po np wydeptanej 20cm ścieżce jest pojechać puchem. Ponieważ wybieram trasy na których dużo ludzi nie ma to sporo się przedzieraliśmy przez ostatnie trzy dni i dość dobrze wspominamy ten puch.
    2 punkty
  15. Jak MTB Punkowcy ruszają w teren to musi być grubo! Niezależnie od pory roku; Na przypale albo wcale!
    2 punkty
  16. Wspólny wypad kumpli z forum po podkrakowskich lasach Było błotko i był fan
    2 punkty
  17. dlatego mam dwa rowery... jeden na zimę a drugi na lato. Choć szosą jeździłem jeszcze przy minus 2,5 stopnia w dniu 10 stycznia.
    1 punkt
  18. zdjęcia nieaktualne....czasowo...pogodowo nie powinny się liczyć ;-))!!!!
    1 punkt
  19. 1 punkt
  20. Dlatego ze to rower nie dla mnie. Ze względów logistyczne-technicznych wolę mieć dwa identyczne rowery. Części są zamienne, wiec zawsze istnieje rezerwuar części zamiennych Nie muszę znów rozkminiac kompatybilności różnych grup. Wiem co mam kupić i jak to złożyć. Wyglądają jak moje. Mnie tez się podobały (i dalej podobają)
    1 punkt
  21. Wysokociśnieniowy zawód do felg samochodowych wytrzymuje max. 7 barów. Ty chyba takiego nie masz, więc uważałbym z tak wysokim ciśnieniem. Tu jest mój temat z moim airboostem.
    1 punkt
  22. @Takefuso przede wszystkim odpowiedz sobie na pytanie, czy roweru będziesz używał w terenie w którym hardtail sobie nie poradzi. Różnice w osprzęcie pomiędzy tymi rowerami są dosyć znaczące. AM 100S na pewno będzie bardziej komfortowy pokonując nierówności terenu, będzie gorzej podjeżdżał, ale lepiej zjeżdżał. Różnica jest zauważalna w cenie, jeśli to ma dla Ciebie znaczenie, różnica będzie także w serwisie, zawsze full będzie droższy od HT (dodatkowy amortyzator/damper, łożyska i tuleje tylnego zawieszenia). Na pewno na płaskich odcinkach full będzie odstawał od hardtaila szybkością i zwinnością, nadrobi za to w trudniejszych warunkach. Pozycja na XC500 nie jest jakoś przesadnie wyciągnięta, a w razie czego jest jeszcze pole do manewru. Wystarczy sztyca bez offsetu czy zmiana mostka na krótszy o 10-20 mm.
    1 punkt
  23. Wieczorny wypadzik Bo chciałem pokazać wam parkour
    1 punkt
  24. Bo Twistera da się przejechać na wszystkim. Nawet na nartach ktoś próbował. Śnieg po kolana.
    1 punkt
  25. 1 punkt
  26. Dowód na istnienie Yeti. Stoi na szczycie, łapy ma do ziemi.
    1 punkt
  27. Bo można było wybrać przetarte szlaki...
    1 punkt
  28. Droga? A komu to potrzebne? A dlaczego?
    1 punkt
  29. A po takie obrazki wcale nie trzeba jechać na Podlasie czy do innego rolniczego regionu w Polsce, "wystarczy" wizyta nad Renem w Szwajcarii ... chociaż w Polsce to w linki zabezpieczające przejście przez drogę rowerową nikt się nie będzie bawił Cały wątek o szlaku rowerowym Renu: Szy.
    1 punkt
  30. sezon 2020, okolice Działdowa, lato wróć.......
    1 punkt
  31. Wycieczka rowerowa do zabytkowej starówki w Hattingen. W tle staromiejski ratusz z 1576r.
    1 punkt
  32. @Strek, RuhrtalRadweg to jeden z naszych celów na Niemcy na najbliższe lata. * * * A to obrazek, jakie na trasach rowerowych oglądam najchętniej. Rodzina, w komplecie, wspólnie spędza czas na rowerze - czyli Żelazny Szlak Rowerowy na Śląsku (link pod zdjęciem): Wątek o Żelaznym Szlaku Rowerowym: Szy.
    1 punkt
  33. Niepozorny kamień na chodniku to geograficzny środek Zagłębia Ruhry 51°31'3"N 7°8'42"E. Herne Röhlinghausen.
    1 punkt
  34. 1 punkt
  35. 1 punkt
  36. Masz trochę racji..... No to trek.. I jezioro Kownatki... Trochę w innym czasie
    1 punkt
  37. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...